Fantasy Premier League 2021-22

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av K-Torget »

155 poeng med 2 x Arsenal igjen = Flyt :D

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: tor mai 12, 2022 10:32 am 155 poeng med 2 x Arsenal igjen = Flyt :D
Helt sykt. KDB Kaptein?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Hell i uhell....

Hadde en ganske stressendes lørdag formiddag, hvor mye skjedde og fokus var helt andre steder enn at det var lørdag og FPL-frist. Planen var å aktivere BB(15 spillere med DGW), sette Salah som kaptein og bytte ut Havertz med Saka. Timene gikk, og plutselig kom jeg på at jeg måtte fikse disse tingene. Kastet ett kjapt blikk på klokka og kunne konstatere at jeg hadde misset fristen med 2 min......katastrofe!!!!

Den gang ei. Ender da opp med å ikke få utført disse planene og står da med KDB som kaptein. Per nå så har jeg 141 poeng, og har faktisk tjent endel poeng kontra hva som hadde vært tilfellet hvis jeg hadde rukket fristen. Har økt forspranget i den viktigste mini-ligaen, og skal rote det bra til for at jeg ikke vinner den og tar mesteparten av pengene. Griseflaks :)

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Lol. Fy faen som det har gått til helvete etter FH33 her. Sitter bare og venter på at Son skal drepe alt håp av topp 1K-plassering i dag. Snakkes neste år!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tor mai 12, 2022 10:34 am
K-Torget skrev: tor mai 12, 2022 10:32 am 155 poeng med 2 x Arsenal igjen = Flyt :D
Helt sykt. KDB Kaptein?
Ja og BB.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

112 poeng med Saka og Nketiah igjen. Ingen bench boost.

Bommer grovt på å ta inn Jesus til runden, samt kapteine Salah.

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Dette med KDB er fantastisk. Straffer alle som kjører kjedelig og feigt. Salah med 180% EO straffet. Amazing. Mer av dette!

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hvor store pengesummer har dere mulighet til å vinne realistisk sett?
Tror jeg er i rute for ca 6-7k kanskje. Innsats totalt i flere ligaer var vel rundt 1500.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KimBlund skrev: tor mai 12, 2022 12:10 pm Dette med KDB er fantastisk. Straffer alle som kjører kjedelig og feigt. Salah med 180% EO straffet. Amazing. Mer av dette!
Går an å cappe Salah og fortsatt være offensiv. Som feks å kjøre Mahrez og Ings inn denne runden.

Personlig har Sterling gitt meg tidenes nedsig de siste 4 rundene:

Sterling inn i GW34:
GW34: City scorer 5 mål, Sterling spiller 90 min. 0 målpoeng. Dårlig kamp av Sterling.

GW35: City scorer 4 mål, Sterling spiller 90 min. 0 målpoeng. Sterling ganske god, men ser ikke uberfarlig ut mtp målpoeng.

Mahrez inn for Sterling i DGW36 (pga ute av CL og tror Mahrez spiller mest herfra og inn):
GW36 kamp 1: Mahrez 0 poeng. Sterling 16 poeng.
GW36 kamp 2: Mahrez 1 poeng. Sterling 12 poeng.

Har tapt 23 poeng + det Kukusevski henter av poeng i kveld + 1 bytte på valgene denne runden. Kanskje valgene mine i FPL som har irritert meg mest noensinne. Ned fra 4.4k sammenlagt til 7.7k denne runden. Har håp om at Nketiah, Son, Ramsdale og (for høy EO) Saka kan i hvert fall få meg opp til topp 6k etter ikveld.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Megapixsel skrev: tor mai 12, 2022 12:26 pm Hvor store pengesummer har dere mulighet til å vinne realistisk sett?
Tror jeg er i rute for ca 6-7k kanskje. Innsats totalt i flere ligaer var vel rundt 1500.
Kroner og øre har ingenting å si 💸
Dette går kun på heder og ære 🏆

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Lew_Ashby skrev: tor mai 12, 2022 1:49 pm
KimBlund skrev: tor mai 12, 2022 12:10 pm Dette med KDB er fantastisk. Straffer alle som kjører kjedelig og feigt. Salah med 180% EO straffet. Amazing. Mer av dette!
Går an å cappe Salah og fortsatt være offensiv. Som feks å kjøre Mahrez og Ings inn denne runden.

Personlig har Sterling gitt meg tidenes nedsig de siste 4 rundene:

Sterling inn i GW34:
GW34: City scorer 5 mål, Sterling spiller 90 min. 0 målpoeng. Dårlig kamp av Sterling.

GW35: City scorer 4 mål, Sterling spiller 90 min. 0 målpoeng. Sterling ganske god, men ser ikke uberfarlig ut mtp målpoeng.

Mahrez inn for Sterling i DGW36 (pga ute av CL og tror Mahrez spiller mest herfra og inn):
GW36 kamp 1: Mahrez 0 poeng. Sterling 16 poeng.
GW36 kamp 2: Mahrez 1 poeng. Sterling 12 poeng.

Har tapt 23 poeng + det Kukusevski henter av poeng i kveld + 1 bytte på valgene denne runden. Kanskje valgene mine i FPL som har irritert meg mest noensinne. Ned fra 4.4k sammenlagt til 7.7k denne runden. Har håp om at Nketiah, Son, Ramsdale og (for høy EO) Saka kan i hvert fall få meg opp til topp 6k etter ikveld.
Joa, men det er likevel dørgende kjedelig å cappe Salah for 25. gang denne sesongen.

guru

Legg inn av guru »

KimBlund skrev: tor mai 12, 2022 12:10 pm Dette med KDB er fantastisk. Straffer alle som kjører kjedelig og feigt. Salah med 180% EO straffet. Amazing. Mer av dette!
I etterpåklokskapens navn er det lett å si. Mange som ble "straffet" av å cappe Havertz mot Norwich i stedet for Salah borte mot United.....og de som kjørte WC i stedet for TC i Liverpools i GW26. Alltid deilig å treffe på slike valg, men i det lange løp, vil de som spiller safe stort sett alltid komme høyere til slutt.

Cappet ikke KdB, men hadde han på mitt FH-lag, og er fortsatt fornøyd med de 30 poengene :)

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Megapixsel skrev: tor mai 12, 2022 12:26 pm Hvor store pengesummer har dere mulighet til å vinne realistisk sett?
Tror jeg er i rute for ca 6-7k kanskje. Innsats totalt i flere ligaer var vel rundt 1500.
Vinner jeg miniligaen min, så vinner jeg 4000. Men det gjør jeg neppe selv om jeg er på 2 plass med bare 10 poeng opp til 1 plassen. 3 plassen (1 poeng bak meg) har igjen FH, så jeg sikter meg inn på å ta 2 plassen og vinne 1500!

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Megapixsel skrev: tor mai 12, 2022 12:26 pm Hvor store pengesummer har dere mulighet til å vinne realistisk sett?
Tror jeg er i rute for ca 6-7k kanskje. Innsats totalt i flere ligaer var vel rundt 1500.
Ligger ann til ca det samme. Dette er kun fra en liga, innsats 300,-. Leder såpass komfortabelt nå at jeg skal rote ganske bra for at ikke dette går veien

*bank i bordet*

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Fabinho mister FA-cup-finalen og de to siste PL-kampene. Satser på å være klar til CL-finalen mot Real.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Det er jo helt sjukt flaks å få 4 mål og en assist på KDB i en dobbeltrunde.

guru

Legg inn av guru »

Bare å glede seg til å at Son skal ødelegge nok en runde :)

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Kjør da Kane, Kulu, Nketiah og Saka.

guru

Legg inn av guru »

Ingen Romero for Spurs. Det burde gi Saka og Nketiah gode muligheter.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Coutinho signert permanent overgang med Villa.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tor mai 12, 2022 8:22 pm Ingen Romero for Spurs. Det burde gi Saka og Nketiah gode muligheter.
Tar gjerne noe fra Nketiah, men det viktigste er at at Son og Kane (+ Kulu) holder seg rolig.

guru

Legg inn av guru »

K-Torget skrev: tor mai 12, 2022 8:32 pm
guru skrev: tor mai 12, 2022 8:22 pm Ingen Romero for Spurs. Det burde gi Saka og Nketiah gode muligheter.
Tar gjerne noe fra Nketiah, men det viktigste er at at Son og Kane (+ Kulu) holder seg rolig.
Der er vi 100% enige.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Yesil skrev: tor mai 12, 2022 8:26 pm Coutinho signert permanent overgang med Villa.
Barca betalte 142 mill euro da de hentet han fra Liverpool i 2018 og selger han for 20 mill euro fire år senere.
Et av verste bomkjøpene hos Barca noensinne (og det har ikke vært få de siste årene). På den andre siden et fantastisk salg av Liverpool økonomisk sett :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tor mai 12, 2022 8:32 pm
K-Torget skrev: tor mai 12, 2022 8:32 pm
guru skrev: tor mai 12, 2022 8:22 pm Ingen Romero for Spurs. Det burde gi Saka og Nketiah gode muligheter.
Tar gjerne noe fra Nketiah, men det viktigste er at at Son og Kane (+ Kulu) holder seg rolig.
Der er vi 100% enige.
Da er det dømt til å gå galt 8-)

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Kjøøøøør Son, Kulu, Saka, Nketiah og Ramsdale.
Tror det blir en del mål i kveld

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Son fikser straffe til Kane. Ramsdale slenger seg når straffen blir gitt

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Holding med 2 gule, da skal det bli beinhardt for Arsenal å knipe poeng her.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: tor mai 12, 2022 9:19 pm Holding med 2 gule, da skal det bli beinhardt for Arsenal å knipe poeng her.
Helt håpløst.. Kane x2...

guru

Legg inn av guru »

Dette kan bli stygt for Arsenal. Foreløpig "bare" 1 assist på Son da. Tror ikke det blir sluttfasiten dessverre.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

guru skrev: tor mai 12, 2022 9:26 pm Dette kan bli stygt for Arsenal. Foreløpig "bare" 1 assist på Son da. Tror ikke det blir sluttfasiten dessverre.
Med Spurs seier her, har de virkelig los på topp 4 plass, med kamper mot burnley og Norwich som avslutning. Arsenal sine kamper mot Newcastle og Everton er hakket mere vriene. Blir iallefall både Son og Kane på mitt FH lag i 37. Vraker da enten Ings eller Vardy som spiss nr 3.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»