NBA 2021/22

Svar
Lew_Ashby

Re: NBA 2021/22

Legg inn av Lew_Ashby »

LBJ91 skrev: man mai 16, 2022 2:00 pm Bladde opp til starten av diskusjonen og hele greia er bare komedie fra Friling sin side.
Hehe, han liker å melde litt kontroversielle ting, trodde først det var kødd. Men jeg måtte melde meg på da jeg skjønte at han faktisk mente det.

Personlig har jeg vært i ''Doncic må bli bedre trent dersom han skal ha denne usagen''-campen, men per nå ser det ut til å gå fint... Han tjener jo faktisk en del på å ha de ekstra kiloene, men han burde kanskje droppet å putte iste i drikkeflaskene fremover.

Det med at han ikke gjør medspillerne bedre og det blir for mye heroball i playoffs: Trey Burke (9 min), Boban (27 min), THJ (37 min), JRich (13 min) og Willie Cauley-fuckings-Stein (11 min) spilte betydelige roller i Clippers-serien i 2021. Brunson spilte 16 min men kunne til slutt ikke være på banen fordi INGENTING funket for ham offensivt eller defensivt. Nicolo Melli snittet 6 min(!!!). Porzingis snittet på 33 min i serien, men var forferdelig og bla skjøt 29% fra 3-poeng på en del åpne skudd. Han var heller ikke god nok defensivt.

Og denne gjengen dro altså Doncic nesten egenhendig til en kamp 7 mot Kawhi, Paul George og et velsmurt maskineri av et Clippers-lag som fort kunne blitt mestere om ikke Leonard hadde blitt skadet. Det blir for meg absurd å ikke gi en 21-22 år gammel Doncic kredit etter det jeg mener er en legendarisk serie fra ham. På 40 min snittet han:

- 36p-8reb-10ast-1,5stl på 50%-40%-53% (ikke godt nok fra linjen)
- Han var +2,5 i serien selv om han spilte 40 min per kamp og Mavs +/- som lag i serien var -36...
- I den sinnsyke kamp 7 dundret han på med en helt forbanna ellevill 46p-7reb-14ast (57%-46%-64%)-kamp. Og Friling mener altså at man må være fjortis for å bli imponert. Blir helt matt
Sist redigert av Lew_Ashby den man mai 16, 2022 2:30 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Booker skal ha for at han i hele tatt har blitt ved Suns ved hele karrieren sin. Er nok ikke meninga for ham å vinne med suns

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

CP3 2022 playoffs:
Før han fylte 37: 8 kamper(6-2) 22.6 ppg, 9.9 apg, 1.6 TOs, 58%FGs på 14.9 FGa
Etter han fylte 37: 5 kamper(1-4), 9.4 ppg, 5.8 apg, 3.6 TOs, 50%FGs på 7.2 FGa

Helt absurd, skulle tro han hadde inngått en avtale med djevelen som utløpte på hans 37 årsdag

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Friling har alltid hatt skremmende dårlige analyser av basketball. Er nok mange i tråden her som hadde gjort det langt bedre enn ham i posisjonen hans.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Trolljegeren skrev: man mai 16, 2022 3:10 pm Friling har alltid hatt skremmende dårlige analyser av basketball. Er nok mange i tråden her som hadde gjort det langt bedre enn ham i posisjonen hans.
Han har veldig "sint mann på internett"- vibe.

Er det noe tema han ikke kan krangle på noens uttalelser om?

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »


R66

Legg inn av R66 »

Big Al har Covid og skal ikke spille i Miami, Smart ute i kveld, stor fordel Miami få se om de klarer å utnytte det

Draft lottery bør være i maks 10 min, men de drøyer og drøyer for å presse in så mange reklamer som mulig
Rekkefølge
Magic
OKC
Huston
Kings
Detroit

R66

Legg inn av R66 »

Boston starta best spesielt Timelord var god men han orker ikke like mange min som Big Al,, Herro kom in og Miami var.mye bedre i angrep
Boston vinner første kvarter

R66

Legg inn av R66 »

Etter å har sett første omgang tipper jeg at dette blir sweep for Boston som leder greit selv uten Smart og Horford
Miami har ingen som kan gjøre det vanskelig for Tatum, og kun Herro og Butler kan gjøre noe i angrep

R66

Legg inn av R66 »

Woow helt noe annet i tredje kvarter, starter med 22-2 run for Heat da Boston kaster bort ballen, løper i midten hvor mange venter og mister ball, de tar elendige skudd fouler unødvendig, rett og slett total kollaps
Det blir ingen sweep, og godt er det

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Lets get that ring Jimmy G.B Butler

R66

Legg inn av R66 »

Mavs misser helt åpne treere, Luka passiv mens Steph er 2/5 fra linja og Wiggins og Looney er hovedspillere for gsw i første kvarter. 10 poeng ledelse men burde være mer for Mavs spilte ikke bra

R66

Legg inn av R66 »

Luka har vondt i skulder, langt i fra noe spesielt fra han i første omgang. Mavs kan ikke treffe på sine treere og er heldige at ligger under med kun 9
For gsw splash bros helt krise, Klay var bra i forsvar, men misser alle skudd
Kleber og Green i foul trouble, kan bli avgjørende

R66

Legg inn av R66 »

Klay våkner litt i tredje samt at Mavs forsetter sitt svake spill, så å si over etter tre

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Fordelig kamp av Luka og Dallas dette her

R66

Legg inn av R66 »

Mavs tapte første kampen mot Jazz og Suns også, så ingen krise sånt sett, men de spilte så dårlig her i kveld at det er spørsmål om de kan finne ut av det igjen
For gsw, Looney og Wiggins hadde bra kamp, resten var ikke noe særlig men det holdt i massevis

R66

Legg inn av R66 »

Det hjelper å få BigAl og Smart tilbake

Boston igjen med super første omgang, treffer åpne treere i første kvarter så Tatum tar over i andre kvarter
Miami åpna bra og leda med ti, med siden Boston kjører i fra og har solide 25 poeng ledelse

R66

Legg inn av R66 »

Miami kom til 18 også svarte Boston og fjerde kvarter var for reserver
1-1 Boston stor favoritt

R66

Legg inn av R66 »

Luka mer på i kveld, angriper kurven direkte uten noe screens
Litt rar valg av Kidd å ta timeout da Mavs hadde sitt run, rett etter går gsw på sitt run i første kvarter

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Dallas opp 14 til pause, Doncic herjer og Brunson er en nydelig spiller. Tror GS kommer i andre omgang, Dallas kan ikke skyte sånn hele kampen

R66

Legg inn av R66 »

Mavs treffer 14 treere i første omgang som er team rekord. Luka og Brunson angriper hele tiden og enten avslutter selv i paint eller passer til åpne treere
Gsw med ni treere, men også foul troble, Steph og Green med tre, foresten liten under at Green har ikke blitt utvist

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: lør mai 21, 2022 4:17 am Mavs treffer 14 treere i første omgang som er team rekord. Luka og Brunson angriper hele tiden og enten avslutter selv i paint eller passer til åpne treere
Gsw med ni treere, men også foul troble, Steph og Green med tre, foresten liten under at Green har ikke blitt utvist
Tør ikke å gi han 2 tech, skandale så mye han gauler på dommerne og lager scene for alt

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Dallas klarer ikke treffe noe i 3periode, stagnert angrepsspill akkurat nå

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Dallas med kun 2 foran, nå kommer dessverre det til synet at Luka spiller med en del spillere som ikke har en dritt å gjøre i conf finale

R66

Legg inn av R66 »

Så etter å ha satt rekord i første omgang Mavs er 2/13 fra tre i tredje kvarter
Green med 5 fouls, gsw på skudd hold nå, blir spennende siste kvarter, bra stemning i SanFran

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: lør mai 21, 2022 4:59 am Så etter å ha satt rekord i første omgang Mavs er 2/13 fra tre i tredje kvarter
Green med 5 fouls, gsw på skudd hold nå, blir spennende siste kvarter, bra stemning i SanFran
Da var GS opp 5, nå treffer de på alt. Hva gjør Dinwidi på banen? Herregud Kidd. Sykt at at de kan bomme så mange åpne treere på 12minutter.
Sist redigert av KTBFFH den lør mai 21, 2022 5:10 am, redigert 1 gang totalt.

R66

Legg inn av R66 »

Looney helt for gsw igjen, smått utrolig at Mavs la lah stå alene under kurven og ikke minst hvorfor de ikke fouler han - han er dårlig på straffer

R66

Legg inn av R66 »

KTBFFH skrev: lør mai 21, 2022 5:08 am
R66 skrev: lør mai 21, 2022 4:59 am Så etter å ha satt rekord i første omgang Mavs er 2/13 fra tre i tredje kvarter
Green med 5 fouls, gsw på skudd hold nå, blir spennende siste kvarter, bra stemning i SanFran
Da var GS opp 5, nå treffer de på alt. Hva gjør Dinwidi på banen? Herregud Kidd. Sykt at at de kan bomme så mange åpne treere på 12minutter.
Og hvorfor hvile Luka på så viktig tidspunkt? Det blir så mange timeouts, masse tid å hvile på

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: lør mai 21, 2022 5:12 am
KTBFFH skrev: lør mai 21, 2022 5:08 am
R66 skrev: lør mai 21, 2022 4:59 am Så etter å ha satt rekord i første omgang Mavs er 2/13 fra tre i tredje kvarter
Green med 5 fouls, gsw på skudd hold nå, blir spennende siste kvarter, bra stemning i SanFran
Da var GS opp 5, nå treffer de på alt. Hva gjør Dinwidi på banen? Herregud Kidd. Sykt at at de kan bomme så mange åpne treere på 12minutter.
Og hvorfor hvile Luka på så viktig tidspunkt? Det blir så mange timeouts, masse tid å hvile på
Jeg forstår det ikke, eneste som treffer noe for Dallas i 2 omgang her. Er jo Dallas mot GS akkurat nå. En center/større body må inn for Dallas i sommer, de blir utklasset på rebounds og som du nevner i tidligere innlegg så får Looney altfor mye plass fordi Dallas sliter inne

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»