Fantasy Premier League 2021-22
-
K-Torget
Det var jeg ikke klar over, tusen takk!Megapixsel skrev: søn mai 22, 2022 3:19 pmJa til de to første byttene. Usikker på det siste. Sessegnon er vel nevnt som en av de som har slitt meg dette virusetK-Torget skrev: søn mai 22, 2022 3:16 pm Salah - Son + Dennis - Toney + Tomi - Sessegnon for -8? Hva tenker dere?
Er det verdt å få på Spurs defensiv for -8?
-
Megapixsel
Bare hørte det via Fantasyraadet, så ikke helt god fisk.. Usikker om -8 er veien siste runde der det scores en del mål?K-Torget skrev: søn mai 22, 2022 3:21 pmDet var jeg ikke klar over, tusen takk!Megapixsel skrev: søn mai 22, 2022 3:19 pmJa til de to første byttene. Usikker på det siste. Sessegnon er vel nevnt som en av de som har slitt meg dette virusetK-Torget skrev: søn mai 22, 2022 3:16 pm Salah - Son + Dennis - Toney + Tomi - Sessegnon for -8? Hva tenker dere?
-
K-Torget
Har hørt det selv på podden deres når du sier detMegapixsel skrev: søn mai 22, 2022 3:24 pmBare hørte det via Fantasyraadet, så ikke helt god fisk.. Usikker om -8 er veien siste runde der det scores en del mål?K-Torget skrev: søn mai 22, 2022 3:21 pmDet var jeg ikke klar over, tusen takk!Megapixsel skrev: søn mai 22, 2022 3:19 pm
Ja til de to første byttene. Usikker på det siste. Sessegnon er vel nevnt som en av de som har slitt meg dette viruset
-
Nevi
Sideveis fra Alonso til James til minus fire? Hmm. Har to døde skadde forsvarer fra før.
Lurer på om jeg bare må la det stå til og håpe at Alonso får ett innhopp.
Lurer på om jeg bare må la det stå til og håpe at Alonso får ett innhopp.
Sist redigert av Nevi den søn mai 22, 2022 3:26 pm, redigert 1 gang totalt.
-
K-Torget
Salah + Dennis -> Son + Toney for -4
Schmeichel
Taa Matip Cancelo Alonso
Son (K) KdB Mount
Nketiah Jesus Toney
Foster Hall Gordon Tomi
Lykke til godtfolk
Schmeichel
Taa Matip Cancelo Alonso
Son (K) KdB Mount
Nketiah Jesus Toney
Foster Hall Gordon Tomi
Lykke til godtfolk
-
Dejan_Stankovic89
For en gjeng jeg stiller på topp nå.
Schmeichel
TAA Fofana Cancelo
Son KDB (C) Zaha Drewsbury-Hall
Toney Pukki Watkins
Foster, James, Alonso, Coutinho
Schmeichel
TAA Fofana Cancelo
Son KDB (C) Zaha Drewsbury-Hall
Toney Pukki Watkins
Foster, James, Alonso, Coutinho
-
Lew_Ashby
5 øl på puben og bekreftelse om Diaz fra start gjorde meg krakilsk kl 1428. For en klovn. Flyttet bindet fra Son til KdB og hittet ut Kulu(!!) For Diaz. Var ikke i nærheten av den tanken resten av uken. Mahrez og James benkes nok men oppsiden om de starter gjorde meg for keen. Og nedsiget hadde vært for stort om de stqrtet og banket inn poeng.
Ings->Toney
Kulu->Diaz(-4)
Ramsdale
James-Matip-TAA-Laporte
Diaz-KdB-Son-Maddison-Mahrez
Toney
Da beveger vi oss til Stamford. Takk for sesongen og lykke til!
Ings->Toney
Kulu->Diaz(-4)
Ramsdale
James-Matip-TAA-Laporte
Diaz-KdB-Son-Maddison-Mahrez
Toney
Da beveger vi oss til Stamford. Takk for sesongen og lykke til!
-
Deila
Takk det samme!
-
emin
Free hit i GW38. Første gang for det, men skyldes jo at det ble en ekstra FH denne sesongen og at det var ulogisk å ta den forrige runde når jeg allerede hadde 3x Villa og Leicester med DGW.
Stod lenge med Jesus på topp, men etter litt omrokkering med billigere benk fikk jeg nok tilgjengelig for Vardy. Har jo bare scoret i 1 av 6 siste kamper mot Southampton. Og det var i den berømte 0-9 der han hadde null målpoeng på 0-4, men endte opp med 4+1!
Siste byttet ble Alonso til Matip etter ryktene om benking. Son kan gjerne bli syk under oppvarmingen...
Schmeichel (Foster)
Sessegnon, Matip, Cancelo
Bowen, Mount, KDB, Maddison
Vardy, Kane(C), Toney
Benk: Henry, Tsimikas, Brownhill
Stod lenge med Jesus på topp, men etter litt omrokkering med billigere benk fikk jeg nok tilgjengelig for Vardy. Har jo bare scoret i 1 av 6 siste kamper mot Southampton. Og det var i den berømte 0-9 der han hadde null målpoeng på 0-4, men endte opp med 4+1!
Siste byttet ble Alonso til Matip etter ryktene om benking. Son kan gjerne bli syk under oppvarmingen...
Schmeichel (Foster)
Sessegnon, Matip, Cancelo
Bowen, Mount, KDB, Maddison
Vardy, Kane(C), Toney
Benk: Henry, Tsimikas, Brownhill