Hva spiller dere?

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: Hva spiller dere?

Legg inn av Jolla »

boombis skrev: tir mai 24, 2022 10:47 am
Jolla skrev: man mai 23, 2022 10:45 pm
Hearts of Iron er kjekt det. Hva er favoritt-moden din / favorittscenarioet?
Har vel stort sett spilt det vanila.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Vanilla med Road to 76 er temmelig bra. Kaiserreich er min favoritt for tiden.

boombis

Legg inn av boombis »

Altså, må vel modifisere det litt vanilla med ymse DLCer. Har snust litt på noen moder, men har ikke sett noen som fristet.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Har lestet ned Diablo Immortal, men hører at det bare er pay to win. Så da får jeg forsøke å holde meg unna. Jeg betalte jo litt i Hearhstone også, men klarte stort sett å holde det gående uten å bruke penger. Det har jeg skjønt er verre denne gangen.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Elden ring ble det første fromsoft spillet jeg har rundet helt alene. Spilt alle spillene bortsett fra ds2 med en kompis, så vi har tatt litt forskjellige bosser der.

Men hjelpe meg for en mestringsfølelse man får i Elden ring når man får det til!

Bongis

Legg inn av Bongis »

Jeg liker tydeligvis smerte. New game + god of war på gmgow vanskelighetsgrad. Jeg prøver å ta Sigrun nå. Det er noe av det dummeste, utfordrende og gøyeste jeg prøver meg på. 90% av angrepene tar meg på 1 angrep. Denne bossen blir et månedsprosjekt, eller et sommerprosjekt! Anbefales ikke, eller anebefales hvis du vil ha en utfordring. Uten tvil den vanskeligste bossen jeg har prøvd meg på. Inkludert alle from soft bosser. Grøss!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Testet Songs of Conquest i helgen hos en kompis, må nok kjøpe det denne uken. Retro-stil turnbased opplegg, med åpenbare hint til særlig Heroes 3 men også Warcraft 3.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Bongis skrev: lør jun 11, 2022 12:44 am Elden ring ble det første fromsoft spillet jeg har rundet helt alene. Spilt alle spillene bortsett fra ds2 med en kompis, så vi har tatt litt forskjellige bosser der.

Men hjelpe meg for en mestringsfølelse man får i Elden ring når man får det til!
Elden Ring virker langt mer overkommelig enn Demon Souls og Dark Souls-spillene (hadde ikke sjans å klare de), har spilt ca. 9 timer nå og er godt i gang. Prøvd meg ett par ganger på Margit, men er litt underlevelet enda virker det som.
Liker atmosfæren og verdenen sålangt, litt kjipt at kamera og bildeflyten ikke er optimal dog. Savner også følelsen av nextgen grafikk, det er ikke Elden Ring i nærheten av å levere. Kanskje FROM burde hyrt inn BluePoint for å fikse de momentene.

Hedning

Legg inn av Hedning »

I ettermiddag starter jeg forhåpentligvis å spille Stray som kommer senere i dag.


Hedning

Legg inn av Hedning »

Logget inn i Ps Store,og Stray var gratis med det Ps+ aboet jeg fikk videreført.
Ordinær pris var 299 kr

Hedning

Legg inn av Hedning »

Ikke et veldig stort spill. Har spilt ca fire timer i dag,og vil anta jeg er ca halvveis. Ganske gøy,tiden flyr hvertfall.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Har ikke blitt mye spilling i det siste, men jeg spiller fortsatt Elden Ring. Jeg sliter noe voldsomt med siste boss og har egentlig mistet litt motivasjonen. Samtidig er det trist å legge fra meg spillet før jeg har klart å runde det.

Hedning

Legg inn av Hedning »

trønderen skrev: søn jul 24, 2022 12:25 am Har ikke blitt mye spilling i det siste, men jeg spiller fortsatt Elden Ring. Jeg sliter noe voldsomt med siste boss og har egentlig mistet litt motivasjonen. Samtidig er det trist å legge fra meg spillet før jeg har klart å runde det.
Er det ingen du kan "summon" der for å bli med deg å bekjempe vedkommende da? Jeg benyttet meg aldri av det,men ser jo at det er ganske vanlig.

Jack

Legg inn av Jack »

Hatt et halvannet års pause fra spilling. Fyrte opp DayZ for 2-3 uker siden og har racket opp ca 35 timer siden da :P

FabrizioMiccoli

Legg inn av FabrizioMiccoli »

Yooka-Laylee And The Impossible Lair.

Den aller siste banen der…FUCK!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jack_Daniels skrev: man jul 25, 2022 4:36 am Hatt et halvannet års pause fra spilling. Fyrte opp DayZ for 2-3 uker siden og har racket opp ca 35 timer siden da :P
Jeg har begynt å spille Vigor, som er litt i samme gate. Det er ikke bra for hjertet, bare. Men hey; et gratis og morsomt spill er aldri å forakte.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Justice 97 skrev: tir aug 23, 2022 9:05 am Spiller Hitman 3 som er greit nok. Synes ellers det er mye kjipe spill som produseres og interessen blir deretter. Virker som spillutviklere har det mest travelt med å pumpe ut remakes.
The Last of Us Remake er rett rundt hjørnet, og så kommer God of War: Ragnarok!! Det blir umåtelig stas.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Spiller Star Wars Jedi Fallen Order nå. Synes det er ganske gøy, men litt irriterende at respawn tar så lang tid. Nylig ferdig med Ghost of Tsushima.

Hva skjer egentlig med LOTR Gollum? Trodde det skulle komme i september. Venter dog mest på Ragnarok, så om jeg blir ferdig med SWJFO raskt prøver jeg meg kanskje på HZD, som jeg aldri har spilt!

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Justice 97 skrev: tir aug 23, 2022 9:58 am
Machine_Head skrev: tir aug 23, 2022 9:49 am
Justice 97 skrev: tir aug 23, 2022 9:05 am Spiller Hitman 3 som er greit nok. Synes ellers det er mye kjipe spill som produseres og interessen blir deretter. Virker som spillutviklere har det mest travelt med å pumpe ut remakes.
The Last of Us Remake er rett rundt hjørnet, og så kommer God of War: Ragnarok!! Det blir umåtelig stas.
God of War gleder jeg meg til. The Last of US føler jeg meg ferdig med etter å ha spilt gjennom det en haug med ganger på PS4.
Har spilt det to ganger selv, men når det blir gitt ut i helt ny drakt med grafikk som er minst like bra som part II og med oppdatert gameplay så klarer jeg ikke styre unna. Perfekt å spille gjennom det før jeg tar min første replay av Last of Us 2.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Machine_Head skrev: tir aug 23, 2022 9:49 am
Justice 97 skrev: tir aug 23, 2022 9:05 am Spiller Hitman 3 som er greit nok. Synes ellers det er mye kjipe spill som produseres og interessen blir deretter. Virker som spillutviklere har det mest travelt med å pumpe ut remakes.
The Last of Us Remake er rett rundt hjørnet,
Litt fancy grafikk er ikke verdt 700 spenn, føler jeg. Faktisk mener jeg at TLOU fremdeles ser ganske flott ut.

Nå ser jeg litt frem til Dead Island 2, mer pga nostalgien jeg har når det gjelder de to første (Dead Island og Riptide) enn reelle forhåpninger. selv om det ser ganske pent ut. Eneste jeg egentlig spiller for tiden er Vigor. har ikke godt av spill som er bygd opp rundt looting og grinding, har en lei tendens til å bli litt vel hektet...

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Lezah skrev: tor aug 25, 2022 1:35 pm
Machine_Head skrev: tir aug 23, 2022 9:49 am
Justice 97 skrev: tir aug 23, 2022 9:05 am Spiller Hitman 3 som er greit nok. Synes ellers det er mye kjipe spill som produseres og interessen blir deretter. Virker som spillutviklere har det mest travelt med å pumpe ut remakes.
The Last of Us Remake er rett rundt hjørnet,
Litt fancy grafikk er ikke verdt 700 spenn, føler jeg. Faktisk mener jeg at TLOU fremdeles ser ganske flott ut.

Nå ser jeg litt frem til Dead Island 2, mer pga nostalgien jeg har når det gjelder de to første (Dead Island og Riptide) enn reelle forhåpninger. selv om det ser ganske pent ut. Eneste jeg egentlig spiller for tiden er Vigor. har ikke godt av spill som er bygd opp rundt looting og grinding, har en lei tendens til å bli litt vel hektet...
Ser det argumentet, men som jeg skriver så er jo dette en remake som handler om mer enn bare (veldig) oppdatert grafikk. De har oppdatert gameplay, AI osv til å matche part 2, og det var jo i en helt annen liga å spille enn part 1, føler jeg. Er av den oppfatning at det totalt sett vil være verdt det, får håpe jeg ikke tar feil.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Spillbudsjettet mitt er blitt mye større etter at jeg har sluttet med fifa/mikrotransaksjoner, så for meg handler det kun om tid og kvalitet. Og for meg er TLOU en av mine på topp 10, så da er den beste versjonen av TLOU verdt det. Jeg er fulllstendig klar over at dette er melking. Men verdt det for meg. Gleder meg!

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Bongis skrev: tor aug 25, 2022 5:03 pm Spillbudsjettet mitt er blitt mye større etter at jeg har sluttet med fifa/mikrotransaksjoner, så for meg handler det kun om tid og kvalitet. Og for meg er TLOU en av mine på topp 10, så da er den beste versjonen av TLOU verdt det. Jeg er fulllstendig klar over at dette er melking. Men verdt det for meg. Gleder meg!
Agreed! Tror du de skal lage part 3 forresten?

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Machine_Head skrev: tor aug 25, 2022 2:02 pm

Ser det argumentet, men som jeg skriver så er jo dette en remake som handler om mer enn bare (veldig) oppdatert grafikk. De har oppdatert gameplay, AI osv til å matche part 2, og det var jo i en helt annen liga å spille enn part 1, føler jeg. Er av den oppfatning at det totalt sett vil være verdt det, får håpe jeg ikke tar feil.
Ikke lenge siden jeg spilte gjennom begge disse spillene, og synes gameplayet var veldig likt. Den remastra utgaven av eneren har meget bra grafikk, selv om lyset av lommelykten ser litt gammeldags ut, i forhold til oppfølgeren.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Machine_Head skrev: tor aug 25, 2022 5:21 pm

Agreed! Tror du de skal lage part 3 forresten?
Helt sikkert, siden de lot så mange av karakterene være i livet. Hvor ble det av de og de og de, vil vi nok få et svar på.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Nettpoker

Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

Legg inn av Trminator »

Har spilt litt nisje-spill i det siste. I juni og juli gikk det mye i The Cycle: Frontier, et free to play pvpve-spill lignende Escape from Tarkov. Nå i August har jeg skiftet til et spill som heter Snowrunner, et spill hvor man kjører lastebil og frakter gods på gjørmete veier i USA og Russland. Man kan si jeg trengte en avkobling..

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Spilte ferdig "Deathloop" i dag. Dæven det var en glimrende spillopplevelse!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det jobbes med å lage Mafia IV (Nero). Dette er bekreftet av Hangar 13.

Bilde

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

chelsea8 skrev: tir aug 30, 2022 7:10 am Det jobbes med å lage Mafia IV (Nero). Dette er bekreftet av Hangar 13.

Bilde
Får håpe det er litt mer å utforske i denne oppfølgeren. De andre spillene har vært artige, men alt for lite "utenomting" å gjøre.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Spill & Spillkonsoller»