Lave og høye priser

Svar
Guttorm123
Innlegg: 5307

Re: Lave og høye priser

Legg inn av Guttorm123 »

KingKongHalvor skrev: fre feb 25, 2022 10:28 am Leste en lang artikkel om pizzaens historie, der var det bilder av annonser fra da butikkene stengte kl 14 på lørdager. De reklamerte med tilbud på Grandiosa til 19,90, satt ned fra 25,90. Dette var i 1980, det tilsvarer ca 110kr i dag, greit å ha i minne når man klager på dyr mat i dag.
Selv tjente jeg rundt 25kr i timen den tiden, jeg trenger ikke jobbe mer enn noen minutter i dag for å ha til en Grandiosa.
Man skal vel ikke lenger enn en 2-3 år tilbake i tid for å finne den originale Grandiosaen til salgs for en 25-30 kroner.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

PapaSmurf skrev: ons mar 23, 2022 8:04 pm

Når grandiosaen kom fikk den forøvrig navnet sitt fordi den var så stor at den kunne mette en familie.

Jeg kan ikke forstå det, for hjemme hos oss laget mamma to stekebrett med hjemmelaget pizza til 4 stykker og det ble ikke rare restene til søndagsmorran. Mulig vi var tidlig ute med å være storspiste.
Alt var mye større før. Til og med de gamle literflaskene med brus var mye større :-)

Kan ikke fatte og begripe hvordan vi (en familie på 5) klarte oss med en boks rogn til middag., eller en boks Maria-kaker (kjøttkaker av hvalkjøtt)., og en pakke gryterett var mer enn nok til å mette en hel familie.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Gilde kokt krydderskinke til 19 kroner på Kiwi, må vel sies å være rimelig nå i disse tider. Datoen var bra og. Og Gilde 6 stk ostepølser til 29 kr er det vel ikke noe å si på. Prisen på disse gode pølsene har forresten gått som en jojo det siste halve året.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

missChance skrev: ons mar 23, 2022 8:30 pm

30,60 kroner på Meny. Så det er jo direkte frekt av Kiwi!
59,90 for 4 på Meny forresten.

Trodde ikke at Kiwi var så dyre.
Jeg bor litt avsides til , så det kan vel ha noe å si. Men prisen på Solo og de andre sortene ligger på litt over 30 kroner.

Kanskje de ønsker å presse oss colamane?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Guttorm123 skrev: ons mar 23, 2022 8:52 pm
missChance skrev: ons mar 23, 2022 8:30 pm

30,60 kroner på Meny. Så det er jo direkte frekt av Kiwi!
59,90 for 4 på Meny forresten.

Trodde ikke at Kiwi var så dyre.
Jeg bor litt avsides til , så det kan vel ha noe å si. Men prisen på Solo og de andre sortene ligger på litt over 30 kroner.

Kanskje de ønsker å presse oss colamane?
Du skal se det.
Uhørt pris i hvert fall!

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

missChance skrev: ons mar 23, 2022 8:30 pm

30,60 kroner på Meny. Så det er jo direkte frekt av Kiwi!
59,90 for 4 på Meny forresten.

Trodde ikke at Kiwi var så dyre.
Kiwi er billige på mye, også i min nærbutikk. Men jeg kan se av sammenligninger at de er veldig dyre på enkelte varer.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Niederegger påskeegg - marsipan, må man jo ha. 190 kroner her, 189 hos Dropsen på Ø. Heftye på Karl Johan (nøttebutikken) tok bare 140 kroner...

https://www.illumsbolighus.no/p%C3%A5sk ... 81796.html

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

DoktorS skrev: man apr 11, 2022 3:51 pm Niederegger påskeegg - marsipan, må man jo ha. 190 kroner her, 189 hos Dropsen på Ø. Heftye på Karl Johan (nøttebutikken) tok bare 140 kroner...

https://www.illumsbolighus.no/p%C3%A5sk ... 81796.html
Var en snartur i Tyskland i dag og kjøpte en hel haug med Niederegger marsipan, til en veldig hyggelig pris. Det er nok den beste marsipanen, tett fulgt av Anthon Berg. Som jeg også handlet en del av. God påske!

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

KingKongHalvor skrev: man apr 11, 2022 5:45 pm
DoktorS skrev: man apr 11, 2022 3:51 pm Niederegger påskeegg - marsipan, må man jo ha. 190 kroner her, 189 hos Dropsen på Ø. Heftye på Karl Johan (nøttebutikken) tok bare 140 kroner...

https://www.illumsbolighus.no/p%C3%A5sk ... 81796.html
Var en snartur i Tyskland i dag og kjøpte en hel haug med Niederegger marsipan, til en veldig hyggelig pris. Det er nok den beste marsipanen, tett fulgt av Anthon Berg. Som jeg også handlet en del av. God påske!
Når du sier snartur til Tyskland, er det da 4 timer i Kiel etter å ha kost deg på Color Fantasy/Magic, eller tar du morgenflyet ned og kveldsflyet hjem slik nabokona gjør når hun skal på Primark i London og handle klær for et helt år?

Edit: Eks-nabokona. Det var den tiden jeg bodde i Oslo. Og da snakker vi kjapt 14 år tilbake i tid 😂

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

PapaSmurf skrev: man apr 11, 2022 5:49 pm
KingKongHalvor skrev: man apr 11, 2022 5:45 pm
DoktorS skrev: man apr 11, 2022 3:51 pm Niederegger påskeegg - marsipan, må man jo ha. 190 kroner her, 189 hos Dropsen på Ø. Heftye på Karl Johan (nøttebutikken) tok bare 140 kroner...

https://www.illumsbolighus.no/p%C3%A5sk ... 81796.html
Var en snartur i Tyskland i dag og kjøpte en hel haug med Niederegger marsipan, til en veldig hyggelig pris. Det er nok den beste marsipanen, tett fulgt av Anthon Berg. Som jeg også handlet en del av. God påske!
Når du sier snartur til Tyskland, er det da 4 timer i Kiel etter å ha kost deg på Color Fantasy/Magic, eller tar du morgenflyet ned og kveldsflyet hjem slik nabokona gjør når hun skal på Primark i London og handle klær for et helt år?

Edit: Eks-nabokona. Det var den tiden jeg bodde i Oslo. Og da snakker vi kjapt 14 år tilbake i tid 😂
Hehe, dagstur til London var jeg på nippet til å gjøre en gang for noen år siden, men tok til fornuft.

Jeg er på båttur, koser meg og er småpussa hele dagen.😅
Rakk alt vi skulle på under tre timer. Fikk spist pølse, drukket øl og Jäger, handlet marsipan, honning (latterlig billig), te og kaffe i en spesialbutikk fra 1800-tallet, en butikk med gamle vekter med lodd. Fikk kjøpt et par flasker av Edekas egen champagne til 13€, og en 18 år gammel grappa og en fin limoncello. Glemte jeg noe da mon tro?🤔
Kult med tur igjen, første på over to år, men det merkes at Stena fra Oslo til Frederikshavn er lagt ned, det er mye rart ombord.😅

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Ja, sannelig - det er flotte "marsipanbutikker" i Kiel. Det er jo ikke så lang til Lubeck Det er vel tre år siden jeg tok den turen og hadde med masse marsipan tilbake. I tillegg til en del anna. Har fortsatt andeconfit på boks fra den turen. Den ble kjøpt om bord... Men for å være ærlig - det er vel den kjipeste turen jeg har hatt på lenge. Reiste alene og det ble rett og slett ganske kjedelig. Og ekstra ille å være i gang med haxe, øl og snaps i Kiel, for å måtte dra tilbake til båten.....

... men men, selv om marsipanen i Oslo er dyr, så er det litt dyrere å reise :-D

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

DoktorS skrev: tir apr 12, 2022 8:04 am Ja, sannelig - det er flotte "marsipanbutikker" i Kiel. Det er jo ikke så lang til Lubeck Det er vel tre år siden jeg tok den turen og hadde med masse marsipan tilbake. I tillegg til en del anna. Har fortsatt andeconfit på boks fra den turen. Den ble kjøpt om bord... Men for å være ærlig - det er vel den kjipeste turen jeg har hatt på lenge. Reiste alene og det ble rett og slett ganske kjedelig. Og ekstra ille å være i gang med haxe, øl og snaps i Kiel, for å måtte dra tilbake til båten.....

... men men, selv om marsipanen i Oslo er dyr, så er det litt dyrere å reise :-D
Går nok ikke i pluss nei, selvom marsipanen var billig.😅
Dyreste i Kiel var likevel en tur innom Starbucks for en kaffe, det ble 9 euro for to latte, det var stiv pris syns jeg. Kjøper sjelden kaffe sånne steder, men det er vel omtrent som i Oslo?

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Jeg er ingen kaffebarmann, men var innom Stockflets på hjørnet her nede og mener at en kopp svart kaffe inne kostet 35 kroner. Det er sjelden jeg reagerer på priser, men akkurat det synes jeg var litt drøyt...

SirJames

Legg inn av SirJames »

Er ikke dette galskap, så vet ikke jeg..
► Show Spoiler

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Enig, men det er vel enda mer galskap hvis den faktisk selger godt --hvem betaler nesten 80 kr for CHIPS liksom?

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Kiwi selger Sørlands Is Vanilje og sjokolade uten sukker, til 34-35 kroner. Disse pleier jo å ligge oppom 67-81 kroner i (ulike butikker osv), men aldri funnet dem så lavt priset før. Så handlet med et par bokser, ettersom en faktisk har fått litt sansen for dem, og har jo nær familie, som ikke skal ha for mye sukker, grunnet sykdommer osv. Så da er jo disse sukkerfri variantene ikke så gærne, og synd at de "sunnere" skal koste over dobbelt så mye (eller mer), som de med lassevis av sukker.

Tror dette tilbudet kun er til og med i morgen.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Rema har disse pakkene med kjøttpålegg fra Nordfjord der det står "20" på pakkene og ikke minst "2 for 30". Dette er noe det er lett å falle for - og jeg gjør det jevnt selv, for jeg synes det er greit. Men så hender det seg at det blir en pakke som blir liggende for lenge, spesielt nå i vår- og sommersesongen da det oftere blir mat og drikke på innfall...

... så ser jeg at pakken ved siden av, merket Ekte kokt skinke, også fra Nordfjord, har en lavere kilopris 218 vs 250. Og den er ikke bare merket Ekte kokt skinke, men faktisk også "NM Gull". Nå kan jeg selvsagt ikke gå god for at den er mye bedre, men i alle fall litt overraskende...

Det får jo være opp til enhver hva man velger - men tydeligvis velger de fleste det øverste alternativet, for flere av pakkene av den merket med den laveste kiloprisen var utgått på dato i dag.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Gikk på en smell dagen før her - fikk lyst på rundstykker. Kjøpte to stykker i en sånn pakke fra Mesterbakeren. De er gode - og jeg vet de er litt dyre. Men nå kostet det forsyne meg 31 kroner for to! Det er jo samme prisen som et helt brød...

... merker at jeg blir litt irritert. Spesielt ettersom de har lagt disse så ned i en skråstilt hylle at man må krype på gulvet for å se hva prisen er. Neppe tilfeldig at jeg her en dag så en slik pakke med to rundstykker lå i kassa der varer folk har ombestemt seg på gjerne ligger...

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Frank.N.Steen skrev: fre apr 29, 2022 12:06 pm Kiwi selger Sørlands Is Vanilje og sjokolade uten sukker, til 34-35 kroner. Disse pleier jo å ligge oppom 67-81 kroner i (ulike butikker osv), men aldri funnet dem så lavt priset før. Så handlet med et par bokser, ettersom en faktisk har fått litt sansen for dem, og har jo nær familie, som ikke skal ha for mye sukker, grunnet sykdommer osv. Så da er jo disse sukkerfri variantene ikke så gærne, og synd at de "sunnere" skal koste over dobbelt så mye (eller mer), som de med lassevis av sukker.

Tror dette tilbudet kun er til og med i morgen.
Frustrerende at dette tilbudet gjelder enda, og i over ei uke (eller mer) har de vært tomme, og intet nytt om de vil få inn noe mer.
Synd, for ja, disse eskene (som attpåtil er mindre enn 2 liters utgavene med sukker, som også er mye billigere) gikk nok fort unna, ikke rart da de ofte ligger til 67-80 kroner stykket. Men fikk nå heldigvis kjøpt inn noen ekstra, før de ble helt borte.

Når de kommer tilbake igjen, er sikkert prisen gått opp mange hakk, og vil nok gå en stund før de blir tomme igjen.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Jeg bruker endel mel. Merket meg at hvetemel i dag kostet en krone mer pr. kilo enn det kostet forrige uke.
Tror personlig at mel kommer til å stige mer i pris, derfor har jeg en stund "preppet" litt slik at jeg har noe mel på lager.
Samme med solsikkeolje. Regner med at slikt også kan stige i pris, derfor har jeg også bunkret litt solsikkeolje og andre matoljer. Vi har også mye ris på lager.
Hva tenker forums prisdetektiver om dette?
Forslag til andre varer vi bør forvente prisstigning på?

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

fargeblind skrev: ons mai 25, 2022 3:15 pm Jeg bruker endel mel. Merket meg at hvetemel i dag kostet en krone mer pr. kilo enn det kostet forrige uke.
Tror personlig at mel kommer til å stige mer i pris, derfor har jeg en stund "preppet" litt slik at jeg har noe mel på lager.
Samme med solsikkeolje. Regner med at slikt også kan stige i pris, derfor har jeg også bunkret litt solsikkeolje og andre matoljer. Vi har også mye ris på lager.
Hva tenker forums prisdetektiver om dette?
Forslag til andre varer vi bør forvente prisstigning på?
Alle matvarer. Vi merker det ikke så godt når de legger på en tier på varer som koster/kostet en 70-80 kroner, men jeg bruker en del karbonadedeig, og den er blitt mye dyrere på kort tid.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Guttorm123 skrev: fre mai 27, 2022 1:15 am
fargeblind skrev: ons mai 25, 2022 3:15 pm Jeg bruker endel mel. Merket meg at hvetemel i dag kostet en krone mer pr. kilo enn det kostet forrige uke.
Tror personlig at mel kommer til å stige mer i pris, derfor har jeg en stund "preppet" litt slik at jeg har noe mel på lager.
Samme med solsikkeolje. Regner med at slikt også kan stige i pris, derfor har jeg også bunkret litt solsikkeolje og andre matoljer. Vi har også mye ris på lager.
Hva tenker forums prisdetektiver om dette?
Forslag til andre varer vi bør forvente prisstigning på?
Alle matvarer. Vi merker det ikke så godt når de legger på en tier på varer som koster/kostet en 70-80 kroner, men jeg bruker en del karbonadedeig, og den er blitt mye dyrere på kort tid.
Kaffe er også noe å følge med på
En pakke Evergood-kapsler (16 kapsler) til Tassimo koster nå 84 kroner.
Kona var i Sverige i går, og kom hjem med noen pakker Gevalia som der koster 39,- pr. pakke med 16 kapsler.
Gevalia er jo også grei kaffe, skal vel klare å venne meg til den.
Hun kjøpte også litt hvetemel. 6,40 pr. kilo. MENY tar til sammenligning nå 12 kroner pr. kilo her.
Karbonadedeig er vel også noe som kan hamstres i fryseren?
Kanskje opptil 12 måneder?
Slikt er forøvrig tradisjonelt også en del billigere i Sverige, mener jeg.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

fargeblind skrev: fre mai 27, 2022 11:03 am
Kaffe er også noe å følge med på
En pakke Evergood-kapsler (16 kapsler) til Tassimo koster nå 84 kroner.
Kona var i Sverige i går, og kom hjem med noen pakker Gevalia som der koster 39,- pr. pakke med 16 kapsler.
Gevalia er jo også grei kaffe, skal vel klare å venne meg til den.
Hun kjøpte også litt hvetemel. 6,40 pr. kilo. MENY tar til sammenligning nå 12 kroner pr. kilo her.
Karbonadedeig er vel også noe som kan hamstres i fryseren?
Kanskje opptil 12 måneder?
Slikt er forøvrig tradisjonelt også en del billigere i Sverige, mener jeg.
Med over 50 mil til nærmeste svenskegrense, så må nok jeg handle veldig mye for å tjene noe på en slik tur, bare for å handle. Men det hender da jeg er i Sverige , og da passe jeg på å få med meg noen esker med schnitzel., Cordon bleu og Bacon. Da er man avhengig av en kjøle/fryseboks, noe jeg selvfølgelig også har.

Kaffe er jeg heldigvis ikke så kresen på, så der går det meste ned, innbefattet frysetørret kaffe, som jeg også bruker å kjøpe i Sverige, når jeg er der.

Karbonadedeig har jeg faktisk aldri kjøpt i Sverige, siden jeg har vært tilfreds med prisene/kvaliteten på de norske produkta. Men kanskje jeg skal kjøpe noe, neste gang jeg er der.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Guttorm123 skrev: fre mai 27, 2022 12:17 pm
fargeblind skrev: fre mai 27, 2022 11:03 am
Kaffe er også noe å følge med på
En pakke Evergood-kapsler (16 kapsler) til Tassimo koster nå 84 kroner.
Kona var i Sverige i går, og kom hjem med noen pakker Gevalia som der koster 39,- pr. pakke med 16 kapsler.
Gevalia er jo også grei kaffe, skal vel klare å venne meg til den.
Hun kjøpte også litt hvetemel. 6,40 pr. kilo. MENY tar til sammenligning nå 12 kroner pr. kilo her.
Karbonadedeig er vel også noe som kan hamstres i fryseren?
Kanskje opptil 12 måneder?
Slikt er forøvrig tradisjonelt også en del billigere i Sverige, mener jeg.
Med over 50 mil til nærmeste svenskegrense, så må nok jeg handle veldig mye for å tjene noe på en slik tur, bare for å handle. Men det hender da jeg er i Sverige , og da passe jeg på å få med meg noen esker med schnitzel., Cordon bleu og Bacon. Da er man avhengig av en kjøle/fryseboks, noe jeg selvfølgelig også har.

Kaffe er jeg heldigvis ikke så kresen på, så der går det meste ned, innbefattet frysetørret kaffe, som jeg også bruker å kjøpe i Sverige, når jeg er der.

Karbonadedeig har jeg faktisk aldri kjøpt i Sverige, siden jeg har vært tilfreds med prisene/kvaliteten på de norske produkta. Men kanskje jeg skal kjøpe noe, neste gang jeg er der.
Det blir langt, ja. Herfra er det litt over 4 mil, nærmest som en svipptur å regne.
Er det flere i bilen (og det er det) svarer det seg med en tur en gang i mellom.
Vi har ikke vært spesielt ivrige harryhandlere, men blir gjerne med på roadtrip med andre pensjonister.
Tid har vi nok av :-)
Trikset er å vite hva det har noen hensikt å handle der.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

fargeblind skrev: fre mai 27, 2022 12:24 pm
Det blir langt, ja. Herfra er det litt over 4 mil, nærmest som en svipptur å regne.
Er det flere i bilen (og det er det) svarer det seg med en tur en gang i mellom.
Vi har ikke vært spesielt ivrige harryhandlere, men blir gjerne med på roadtrip med andre pensjonister.
Tid har vi nok av :-)
Trikset er å vite hva det har noen hensikt å handle der.
Hadde jeg bodd så nærme, så ville jeg nok ha gjort de fleste innkjøpene mine i Sverige. Pris er nå en ting, men utvalget er mye bedre.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Guttorm123 skrev: fre mai 27, 2022 12:57 pm
fargeblind skrev: fre mai 27, 2022 12:24 pm
Det blir langt, ja. Herfra er det litt over 4 mil, nærmest som en svipptur å regne.
Er det flere i bilen (og det er det) svarer det seg med en tur en gang i mellom.
Vi har ikke vært spesielt ivrige harryhandlere, men blir gjerne med på roadtrip med andre pensjonister.
Tid har vi nok av :-)
Trikset er å vite hva det har noen hensikt å handle der.
Hadde jeg bodd så nærme, så ville jeg nok ha gjort de fleste innkjøpene mine i Sverige. Pris er nå en ting, men utvalget er mye bedre.
Grensebutikkene til Olav Thon er jo plassert strategisk et stenkast over på den andre siden av grensa, og de er godt besøkt. Når folk flokker i kø til de største kjøpesentrene skandinavia har, er det lettere å ha stort utvalg enn dersom man driver en rema nærbutikk.
Kona vil ha asia-varer, og trenger en tur til Asian mat i Strømstad en gang i mellom. De har mye mer av slike ting enn vi finner her. På grunn av at de har stort utvalg og mange varer.
Spesialbutikk er spesialbutikk.
Et pluss er at systembolaget ligger vegg- i- vegg......
Jeg har selv bare syklet til nærbutikken i dag, og merker meg at kapselkaffe (Friele) de har der koster 75 kroner-ish.
Gevalia til 39 funker like greit.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Jeg følger hvetemel-prisen i nærmeste remabutikk.
Nå er prisen på en 1 kg-pakke 10, 90 her.
Var : 8, 30. (før krigen)

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

80 kroner for en kurv med 350 gram økologisk jordbær på Meny!!! Hvem i all verden er det som kjøper disse? Det har jo vært halve prisen for 400 gram norske allerde, ift denne prisen, vel...
...ser ellers ut til at lokal Rema brenner inn med en god del kurver som de skal ha 60 kr for. Det er vel en ganske stor svinnprosent på jordbær, vil jeg tro - hadde været interessant å vite hvor mye prisen påvirkes av at man også må betale for bær som blir kastet.

Det er vel noe som tyder på at mange synes at 50-60 kr er i meste laget å betale for en kurv jordbær. Ikke så rart - det er jo en drøss med mange andre fristende alternativer innen frukt-bær om dagen. Som f.eks. moreller, fersken, nektariner, vannmelon etc etc.

SirJames

Legg inn av SirJames »

DoktorS skrev: ons jun 29, 2022 5:54 pm 80 kroner for en kurv med 350 gram økologisk jordbær på Meny!!! Hvem i all verden er det som kjøper disse? Det har jo vært halve prisen for 400 gram norske allerde, ift denne prisen, vel...
...ser ellers ut til at lokal Rema brenner inn med en god del kurver som de skal ha 60 kr for. Det er vel en ganske stor svinnprosent på jordbær, vil jeg tro - hadde været interessant å vite hvor mye prisen påvirkes av at man også må betale for bær som blir kastet.

Det er vel noe som tyder på at mange synes at 50-60 kr er i meste laget å betale for en kurv jordbær. Ikke så rart - det er jo en drøss med mange andre fristende alternativer innen frukt-bær om dagen. Som f.eks. moreller, fersken, nektariner, vannmelon etc etc.
Registrerte det samme på min lokale Rema mandag kveld. Var der kl 22.30, og da var hele bordet fullt av begere med norske bær til 60 kr. Spurte og fikk bekreftet at disse ikke var plukket samme dag. Mange av bærene var allerede begynt å se litt slitne ut. Tviler sterkt på at de solgte disse bærene dagen etter. Moreller til 9,90/hekto og vannmelon til 12,90 pr kg selger nok mer da. Forøvrig er det å betale 80 kroner for 350 gram jordbær en sterk søknad til tvangsinnleggelse.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

20 kroner for kanel Gifflar hos Europris, hvert fall så lenge det varer i hyllene. Virket meget utplukket, og klart, tilbudet har kanskje vært allerede i 4 døgn i forveien, men glad en fikk raska med seg de siste posene, da de lå mellom 10-12 kroner dyrere i de fleste andre butikkene siste tiden, og desto dyrere med de nye prisene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Mat og Drikke»