Viktor Hovland

Svar
eppaen

Re: Viktor Hovland

Legg inn av eppaen »

Helt greit fra Hovland. Mister *aldri* cutten - og fra der er veien kort til toppen igjen.

Brukeravatar
BBQsaus
Innlegg: 304

Legg inn av BBQsaus »

Er det noe action idag? Mulig å se Hovland spille noe sted, eller ligger han for dårlig an?

Caputo

Legg inn av Caputo »

BBQsaus skrev: lør jun 04, 2022 4:12 pm Er det noe action idag? Mulig å se Hovland spille noe sted, eller ligger han for dårlig an?
Discovery eller golftv 1800 men blir nok lite Hovland siden han ikke er med i featured group.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Han er jo helt ute å kjøre om dagen. Stabiliteten er jo fraværende. 3 dobbeltbogey og to bogey etter 14 hull og ligger blandt de siste.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

There will be good times and there will be bad times!

Det positive er at han klarer cuten selv når han er inne i sin "dårligere" periode

startelver

Legg inn av startelver »

Hva er målet i dag ? Topp 20 ?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Fullføre😅👍

startelver

Legg inn av startelver »

LIV turneringsserien som spiller sin første turnering snart får masse kritikk i England nå, Phil Mickelson og Dustin Johnsen ble grillet på pressekonferansen.

Dustin Johnson mottar 150 millioner dollar av Saudiene bare for å delta på touren. Hvem flere kommer til å trekke seg fra PGA og hva gjør Hovland opp i alt dette ?

eppaen

Legg inn av eppaen »

Hovland var vel tydelig på at han blir med der det er størst og best felt.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Man blir direkte kvalm og uvel over hvordan araberne kjøper alt som kjøpes kan. 150 millioner dollar for å spille på touren til Dustin er jo sjuke penger. Kjenner jeg blir fylt med en forakt for den arabiske verden. Er jo sykt hvordan de vasker penger for et bedre rykte. Sjakk,fotball vm, sandvolleyball,formel 1,håndball vm osv osv. Money talks dessverre.

Klaumb

Legg inn av Klaumb »

Nå ser jeg Bryson og Patrick Reed også kommer til å melde overgang til LIV. Men det verste er jo at Viaplay har kjøpt rettighetene til dette. Man skal liksom ha en Joakim Mikkelsen som er kritisk til hele greia på Twitter som samtidig skal kommentere det på TV. Noe må man vel kunne la ligge?

Håper virkelig ikke Hovland lar seg friste av dette på noe tidspunkt.

startelver

Legg inn av startelver »

Klaumb skrev: tor jun 09, 2022 1:09 pm Nå ser jeg Bryson og Patrick Reed også kommer til å melde overgang til LIV. Men det verste er jo at Viaplay har kjøpt rettighetene til dette. Man skal liksom ha en Joakim Mikkelsen som er kritisk til hele greia på Twitter som samtidig skal kommentere det på TV. Noe må man vel kunne la ligge?

Håper virkelig ikke Hovland lar seg friste av dette på noe tidspunkt.
Utifra de spekulasjonene som kom i en podcast på BBC i dag, så vil dette snart bli akseptert , med en gradvis overgang. De har nemlig "kjøpt opp" Asian Tour (AT) også. Alle LIV-spillere forplikter seg eller oppfordres til å være med i Asian Tour som tidligere fikk liten oppmerksomhet fra de største navnene.

Lederen for Asian Tour ble konfrontert med at de indirekte får penger sprøytet inn fra Saudiene og sportsvasking, men han mente det ikke var noen vei ut, siden Formel 1-sirkuset og Newcastle bl.a. allerede er sponset av Saudiene.

Han mente at spillerne fra PGA-touren etterhvert må erkjenne dette.
Men jeg mener dette er bare ren griskhet fra de golferne som velger LIV fremfor PGA. Hadde de ikke fristet med disse pengesummene hadde det ikke blitt noe av.

startelver

Legg inn av startelver »

Bilde

Starter i London 9- 11. juni.

startelver

Legg inn av startelver »

Her har vi alle "Judasene" som har takket ja til LIV pr juni 2022, og meldt seg ut av PGA.

Bilde

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

startelver skrev: tor jun 09, 2022 2:57 pm Her har vi alle "Judasene" som har takket ja til LIV pr juni 2022, og meldt seg ut av PGA.
Helt grusomt å se Mickelson fronte dette styret her. Poulter og en gedigen skuffelse.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Poulter var skuffende - men han er riktig profil mht alder og nåværende nivå.

startelver

Legg inn av startelver »

LIV vises gratis på YT for de som er interessert.


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Skuffende av flerebprofiler derA faen som jeg gremmes

Caputo

Legg inn av Caputo »

Virker foreløpig som om LIV blir en typ seniortour for de uten ambisjoner. Jeg dømmer dog ingen siden jeg sikkert hadde tatt penga selv 😅

Hovland sier til Norges Golfforbund at han ikke akter å delta i den nyopprettede saudiarabiskfinansierte golftouren som har skapt splid i golfverden.

– Jeg har ingen planer om å spille LIV-serien, sa Hovland da han ble kontaktet av golfforbundet. Det opplyste forbundets kommunikasjonssjef Tom Rosenvinge tirsdag til Norsk Golf.

Tilsvarende beskjed har NRK fått fra Rosenvinge.

Golfforbundet kontaktet Hovland etter at det gikk hardnakkede rykter i golfmiljøet om at nordmannen var blant spillerne som vurderte tilbud fra den omstridte utbryterserien. En Sky Sport-journalist hevdet i en podkast at Hovland har vært i kontakt med LIV-touren og at det hviskes om at han er på glid.

PGA-touren har gjort det klart at den vil utestenge spillere som deltar på LIV-touren. Spillerne fra utbrytertouren får derimot delta i helgens majorturnering US Open i Brookline.

Premiesummene som tilbys i LIV-turneringene overgår kraftig det PGA-turneringene gir, men iallfall så langt er startfeltene av betydelig lavere sportslig kvalitet.

Caputo

Legg inn av Caputo »

Virker som det er gratis featured groups i usopen appen om noen vil se Hovland i aksjon senere. Mulig det gjelder på nettsiden også men har ikke sjekket.

Caputo

Legg inn av Caputo »

Caputo skrev: tor jun 16, 2022 2:27 pm Virker som det er gratis featured groups i usopen appen om noen vil se Hovland i aksjon senere. Mulig det gjelder på nettsiden også men har ikke sjekket.
Viktig å skru av push varsel på appen da jeg får beskjed om birdier 3 sekund før jeg ser putten på skjermen xD

Mehell

Legg inn av Mehell »

Caputo skrev: tor jun 16, 2022 9:52 pm
Caputo skrev: tor jun 16, 2022 2:27 pm Virker som det er gratis featured groups i usopen appen om noen vil se Hovland i aksjon senere. Mulig det gjelder på nettsiden også men har ikke sjekket.
Viktig å skru av push varsel på appen da jeg får beskjed om birdier 3 sekund før jeg ser putten på skjermen xD
Err Hovland i en av featured groups, eller må man se hovedsendingen for å få ham med seg?
Har han startet runden, og hvordan har han evt gjort det så langt?

Caputo

Legg inn av Caputo »

Mehell skrev: tor jun 16, 2022 10:04 pm
Caputo skrev: tor jun 16, 2022 9:52 pm
Caputo skrev: tor jun 16, 2022 2:27 pm Virker som det er gratis featured groups i usopen appen om noen vil se Hovland i aksjon senere. Mulig det gjelder på nettsiden også men har ikke sjekket.
Viktig å skru av push varsel på appen da jeg får beskjed om birdier 3 sekund før jeg ser putten på skjermen xD
Err Hovland i en av featured groups, eller må man se hovedsendingen for å få ham med seg?
Har han startet runden, og hvordan har han evt gjort det så langt?
Han er i featured. Ferdig med hull 11 nå. Ujevnt spill, han virker litt oppgitt ut synes jeg. Ligger på par

daoooo

Legg inn av daoooo »

Dessverre mye surr fra tee på de siste hullene. Både høyre og venstre.

Mehell

Legg inn av Mehell »

daoooo skrev: tor jun 16, 2022 11:19 pm Dessverre mye surr fra tee på de siste hullene. Både høyre og venstre.
Har vel vært en stund siden han hadde noe som ligner storform inne.
Han må sikkert finne ut av noen ting, men med tid og stunder så kommer han tilbake helt i toppen skal du se. Er kanskje bare marginer som skiller ham fra å få godfølelsen igjen.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Mehell skrev: tor jun 16, 2022 11:24 pm
daoooo skrev: tor jun 16, 2022 11:19 pm Dessverre mye surr fra tee på de siste hullene. Både høyre og venstre.
Har vel vært en stund siden han hadde noe som ligner storform inne.
Han må sikkert finne ut av noen ting, men med tid og stunder så kommer han tilbake helt i toppen skal du se. Er kanskje bare marginer som skiller ham fra å få godfølelsen igjen.
Jada, og jeg er ikke skuffet over Viktor. Er skuffet med han :) Lå fint an før back nine, men så har det dessverre lugget.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Jøss. Var alle spillerne i featured group i den samme bunkeren?
Ikke positivt når man hører Hovland oppgitt si "Come on dude" etter utslaget..

Mehell

Legg inn av Mehell »

daoooo skrev: tor jun 16, 2022 11:33 pm
Mehell skrev: tor jun 16, 2022 11:24 pm
daoooo skrev: tor jun 16, 2022 11:19 pm Dessverre mye surr fra tee på de siste hullene. Både høyre og venstre.
Har vel vært en stund siden han hadde noe som ligner storform inne.
Han må sikkert finne ut av noen ting, men med tid og stunder så kommer han tilbake helt i toppen skal du se. Er kanskje bare marginer som skiller ham fra å få godfølelsen igjen.
Jada, og jeg er ikke skuffet over Viktor. Er skuffet med han :) Lå fint an før back nine, men så har det dessverre lugget.
Han kom seg nå i hvert fall på par til slutt. Imponerende nok det, når det lugget såpass mye som det gjorde for ham.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Jadda, napper inn en birdie på siste hullet og går av even. Det er vel veldig godkjent i den vinden disse sene gruppene har hatt. Selvom det er litt frustrasjon underveis.

Caputo

Legg inn av Caputo »

Nydelig start av Hovland idag, -2 etter 4 spilte hull. Kunne fort vært -3.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Golf»