Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
Yesil

Re: Man Utd - Transfetråd ‘22

Legg inn av Yesil »

Saliph skrev: lør jun 18, 2022 12:30 am
Yesil skrev: fre jun 17, 2022 11:27 pm
Saliph skrev: fre jun 17, 2022 10:51 pm

Hvis du refererer til deg selv som "vi" så tenker jeg kanskje at noen andre burde ta den telefonsamtalen.
Den satt.

Jeg tenkte mest på at du finner på ting og så bruker det mot folk. Det er ganske dårlig stil. Men kjør på.
Du prøver deg på et spill her som jeg må si jeg er litt overrasket over at du fremdeles ikke har skjønt at du ikke har noen sjanse til å vinne.

Men for all del, "kjør på". Dine ukentlige (om ikke daglige) tendensiøse bidrag i United-tråder blir selvsagt høyt verdsatt av oss alle. Nesten like mye som dine "hva var det jeg sa"-innlegg. Lite er mer imponerende og sjarmerende enn disse.

"Jeg skrev for noen år siden at denne spilleren ikke var god.

Gi meg litt skryt da.

Bare litt.

Litt?

Ok, men jeg skrev uansett for noen år siden at spilleren ikke var god. Bare sånn at alle vet det.

I tilfelle folk fortsatt ikke har fått det med seg så skrev jeg altså for noen år siden at denne spilleren ikke var god. Det er viktig for meg at alle har fått med seg dette."



Dette begynner å bli ganske trist, Yesil. Har du virkelig ikke noe bedre å finne på? Burde 'vi' ringe noen?

Uansett, (igjen) for all del, "kjør på". Det finnes nok de som fortsatt lar seg imponere av dette enmannsshowet ditt.
Takk. Blir det todagers på deg?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Yesil skrev: lør jun 18, 2022 7:50 am
Saliph skrev: lør jun 18, 2022 12:30 am
Yesil skrev: fre jun 17, 2022 11:27 pm
Den satt.

Jeg tenkte mest på at du finner på ting og så bruker det mot folk. Det er ganske dårlig stil. Men kjør på.
Du prøver deg på et spill her som jeg må si jeg er litt overrasket over at du fremdeles ikke har skjønt at du ikke har noen sjanse til å vinne.

Men for all del, "kjør på". Dine ukentlige (om ikke daglige) tendensiøse bidrag i United-tråder blir selvsagt høyt verdsatt av oss alle. Nesten like mye som dine "hva var det jeg sa"-innlegg. Lite er mer imponerende og sjarmerende enn disse.

"Jeg skrev for noen år siden at denne spilleren ikke var god.

Gi meg litt skryt da.

Bare litt.

Litt?

Ok, men jeg skrev uansett for noen år siden at spilleren ikke var god. Bare sånn at alle vet det.

I tilfelle folk fortsatt ikke har fått det med seg så skrev jeg altså for noen år siden at denne spilleren ikke var god. Det er viktig for meg at alle har fått med seg dette."



Dette begynner å bli ganske trist, Yesil. Har du virkelig ikke noe bedre å finne på? Burde 'vi' ringe noen?

Uansett, (igjen) for all del, "kjør på". Det finnes nok de som fortsatt lar seg imponere av dette enmannsshowet ditt.
Takk. Blir det todagers på deg?
Alltid!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: lør jun 18, 2022 12:58 am Damn, jeg hadde ikke fått med meg at PSG har plukket opp Luís Campos - etter min mening verdens beste sportsdirektør og/eller speider.

Det sagt så vet jeg ikke om hans styrker kommer helt til sin rett i PSG. Det å kunne se at en 20-åring som spiller for Hajduk Split og som koster rundt €5 mill kommer til å bli fast på landslaget og være verdt €30-40 mill to år senere er ikke akkurat et nødvendig skillset i en klubb som like gjerne bare kan plukke opp Lautaro Martínez eller Jules Koundé for €100 mill ferdig utviklet.
PSG kjørte en pakkedeal hvor Poch og Leanardo fikk fyken samtidig.

Men enig angående Campos. Lukter litt Monchi i Roma av dette.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jolla skrev: lør jun 18, 2022 12:58 am Damn, jeg hadde ikke fått med meg at PSG har plukket opp Luís Campos - etter min mening verdens beste sportsdirektør og/eller speider.

Det sagt så vet jeg ikke om hans styrker kommer helt til sin rett i PSG. Det å kunne se at en 20-åring som spiller for Hajduk Split og som koster rundt €5 mill kommer til å bli fast på landslaget og være verdt €30-40 mill to år senere er ikke akkurat et nødvendig skillset i en klubb som like gjerne bare kan plukke opp Lautaro Martínez eller Jules Koundé for €100 mill ferdig utviklet.
Hvor skjer med Joao Felix? Skal han bare loke rundt uten ball det lille han får spille eller er det en sjanse for at han slippes om det kommer et halvbra bud?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Chromeback skrev: lør jun 18, 2022 8:42 am
Jolla skrev: lør jun 18, 2022 12:58 am Damn, jeg hadde ikke fått med meg at PSG har plukket opp Luís Campos - etter min mening verdens beste sportsdirektør og/eller speider.

Det sagt så vet jeg ikke om hans styrker kommer helt til sin rett i PSG. Det å kunne se at en 20-åring som spiller for Hajduk Split og som koster rundt €5 mill kommer til å bli fast på landslaget og være verdt €30-40 mill to år senere er ikke akkurat et nødvendig skillset i en klubb som like gjerne bare kan plukke opp Lautaro Martínez eller Jules Koundé for €100 mill ferdig utviklet.
PSG kjørte en pakkedeal hvor Poch og Leanardo fikk fyken samtidig.

Men enig angående Campos. Lukter litt Monchi i Roma av dette.
Jeg fikk med meg at Leonardo fikk sparken av Mbappé, jeg forventet bare ikke at Campos skulle komme inn. Trodde han kom til å tilbringe sommeren i Celta.

Hadde jo vært morsomt hvis Campos nå hentet Galtier. Tviler på at han får lov, men det hadde jo vært interessant å se en mer "defensiv" trener i den klubben.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Vært litt fokus på motivasjonen til Frenkie for et klubbbytte. Overraskende lite fokus på hvor positivt det er med en spiller som er hundre prosent proff frem til noe faktisk er i boks. Den mentaliteten og tilnærmingen er fin å se. Helt alminnelig for de fleste i arbeidslivet, men halvdumme fotballspillere skal absolutt sutre og klage seg til overganger.

Mulig jeg får denne i fleisen på et tidspunkt, men hvis dette ordner seg virker det som man får en veldig bra fyr inn i klubben.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

tbb skrev: lør jun 18, 2022 8:42 am
Jolla skrev: lør jun 18, 2022 12:58 am Damn, jeg hadde ikke fått med meg at PSG har plukket opp Luís Campos - etter min mening verdens beste sportsdirektør og/eller speider.

Det sagt så vet jeg ikke om hans styrker kommer helt til sin rett i PSG. Det å kunne se at en 20-åring som spiller for Hajduk Split og som koster rundt €5 mill kommer til å bli fast på landslaget og være verdt €30-40 mill to år senere er ikke akkurat et nødvendig skillset i en klubb som like gjerne bare kan plukke opp Lautaro Martínez eller Jules Koundé for €100 mill ferdig utviklet.
Hvor skjer med Joao Felix? Skal han bare loke rundt uten ball det lille han får spille eller er det en sjanse for at han slippes om det kommer et halvbra bud?
Han kommer nok til å selges hvis det kommer et bud rundt det han ble kjøpt for, men han er jo faktisk førstevalg i de periodene han faktisk er skadefri nå.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jolla skrev: lør jun 18, 2022 9:30 am
tbb skrev: lør jun 18, 2022 8:42 am
Jolla skrev: lør jun 18, 2022 12:58 am Damn, jeg hadde ikke fått med meg at PSG har plukket opp Luís Campos - etter min mening verdens beste sportsdirektør og/eller speider.

Det sagt så vet jeg ikke om hans styrker kommer helt til sin rett i PSG. Det å kunne se at en 20-åring som spiller for Hajduk Split og som koster rundt €5 mill kommer til å bli fast på landslaget og være verdt €30-40 mill to år senere er ikke akkurat et nødvendig skillset i en klubb som like gjerne bare kan plukke opp Lautaro Martínez eller Jules Koundé for €100 mill ferdig utviklet.
Hvor skjer med Joao Felix? Skal han bare loke rundt uten ball det lille han får spille eller er det en sjanse for at han slippes om det kommer et halvbra bud?
Han kommer nok til å selges hvis det kommer et bud rundt det han ble kjøpt for, men han er jo faktisk førstevalg i de periodene han faktisk er skadefri nå.
€120 mill? Blir der han er mao?!:)

Veldig imponerede mot Man Utd. Ikke mange minutter han spilte i år. Mye skadet rett og slett?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

tbb skrev: lør jun 18, 2022 9:33 am
Jolla skrev: lør jun 18, 2022 9:30 am
tbb skrev: lør jun 18, 2022 8:42 am

Hvor skjer med Joao Felix? Skal han bare loke rundt uten ball det lille han får spille eller er det en sjanse for at han slippes om det kommer et halvbra bud?
Han kommer nok til å selges hvis det kommer et bud rundt det han ble kjøpt for, men han er jo faktisk førstevalg i de periodene han faktisk er skadefri nå.
€120 mill? Blir der han er mao?!:)

Veldig imponerede mot Man Utd. Ikke mange minutter han spilte i år. Mye skadet rett og slett?
Rundt €120 mill ja. De fleste indikasjoner er at Atleti ikke gjør noe på spissplass annet enn å la Suárez gå og således går fra 5 til 4 spisser (litt avhengig av om lånet av Griezmann blir forlenget, jeg tror det blir forlenget og at Atleti kjøper ham neste sesong.)

Han har vært mye skadeplaget de to siste sesongene.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: lør jun 18, 2022 9:54 am De fleste indikasjoner er at Atleti ikke gjør noe på spissplass annet enn å la Suárez gå og således går fra 5 til 4 spisser (litt avhengig av om lånet av Griezmann blir forlenget, jeg tror det blir forlenget og at Atleti kjøper ham neste sesong.)

Han har vært mye skadeplaget de to siste sesongene.
Med guden Morata tilbake kan dere vel droppe de fleste av de andre spissene?

Lezah

Legg inn av Lezah »

For gamlingene her inne:

Hvordan tror dere SoMe hadde sett ut sommeren 1995? Jeg tror på ramme alvor en del folk med ustabil psyke hadde begått selvmord. For min del nå så hadde jeg NESTEN digget det hvis ETH ikke hentet noen. I stedet selger/løslater han bare enda flere, gir tvilstilfellene en sjanse til å vise hva som bor i dem, og gir mye spilletid/utlån til unge spillere slik at han har stålkontroll før 23-24 og evt da kan innføre Den Endelige Løsningen (når det gjelder spillerlogistikk, altså, ikke et nytt holocaust i regi Man Utd). Det er jo ikke tvil om at mange av de som sviktet enormt forrige sesong har mer i seg enn de viste. Er man syk i hodet vil man sikkert kreve at alle som ikke presterte i fjor selges men det ikke slik virkeligheten funker. Når det er sagt så blir jeg skuffet seff om ikke noe skjer, for okke som trenger vi åpenbart å forsterke et par posisjoner. Vi kan f.eks ikke droppe å forsterke angrepet fordi vi har noen tenåringer som KAN bli gode nok om noen år.

Kanskje på tide å fyre opp en ny Career Mode-karriere på FIFA etter trening.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Virker som det bare er et spørsmål om tid


Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Barca må uansett selge da han har den høyeste lønna i klubben med god margin, og det vil skape problemer med å holde seg under lønnstaket de har blitt pålagt av La Liga om han blir.

Denne går igjennom tilslutt..
Lezah skrev: lør jun 18, 2022 10:47 am For gamlingene her inne:

Hvordan tror dere SoMe hadde sett ut sommeren 1995? Jeg tror på ramme alvor en del folk med ustabil psyke hadde begått selvmord. For min del nå så hadde jeg NESTEN digget det hvis ETH ikke hentet noen. I stedet selger/løslater han bare enda flere, gir tvilstilfellene en sjanse til å vise hva som bor i dem, og gir mye spilletid/utlån til unge spillere slik at han har stålkontroll før 23-24 og evt da kan innføre Den Endelige Løsningen (når det gjelder spillerlogistikk, altså, ikke et nytt holocaust i regi Man Utd). Det er jo ikke tvil om at mange av de som sviktet enormt forrige sesong har mer i seg enn de viste. Er man syk i hodet vil man sikkert kreve at alle som ikke presterte i fjor selges men det ikke slik virkeligheten funker. Når det er sagt så blir jeg skuffet seff om ikke noe skjer, for okke som trenger vi åpenbart å forsterke et par posisjoner. Vi kan f.eks ikke droppe å forsterke angrepet fordi vi har noen tenåringer som KAN bli gode nok om noen år.

Kanskje på tide å fyre opp en ny Career Mode-karriere på FIFA etter trening.
Det ville vært kaos. Men jeg er særs takknemlig for at alt av overgangsnyheter og oppdateringer kom på tekst-tv samt i spalter på sportssidene i papirutgavene av avisene den gangen.

Resten av sommeren hadde man det gøy utendørs..

Lezah

Legg inn av Lezah »

Hetfield skrev: lør jun 18, 2022 11:21 am Barca må uansett selge da han har den høyeste lønna i klubben med god margin, og det vil skape problemer med å holde seg under lønnstaket de har blitt pålagt av La Liga om han blir.
De kan selge andre. Som oss har de en del daukjøtt med uforskammet høy lønn. Det var også snakk

Samtidig virker de gira på å hente inn et par nye navn og noen spillere som er signert free kan enda ikke "innrullere" før mer av økonomien er ordnet, så å selge 1 fyr for å få inn masse penger fremfor å deale med flere mindre overganger er sikkert letteste vei fremover for Barca.

(Det var noe snakk om at Laporta har gjort noen grep med salg av aksjer eller noe som vil gi en del penger i kassa men ikke lest om det ordentlig)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Hetfield skrev: lør jun 18, 2022 11:21 am Det ville vært kaos. Men jeg er særs takknemlig for at alt av overgangsnyheter og oppdateringer kom på tekst-tv samt i spalter på sportssidene i papirutgavene av avisene den gangen. Resten av sommeren hadde man det gøy utendørs..
Side 295 på tekst-tv til TV2!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Hvordan tror dere SoMe hadde sett ut sommeren 1995? Jeg tror på ramme alvor en del folk med ustabil psyke hadde begått selvmord.
Det er vel 2-3 forskjelligheter fra den tiden og til nå. 1) Vi ble styrt av Sir Alex som både kjente spillerne sine og systemet rudt seg i klubben 2) Det var særdeles lite transfers på denne tiden, og der en stort transfers typ shearer (sommeren føre) fikk i stort sett all fokus. Så når man idag ser konkurenter som allerede var bedre ruste seg videre osv 3) Følelsen var at vi egentlig var det beste laget sesongen føre og hadde en stor tropp med folk på vei opp (igjen sir alex kjente spillerne).
For min del nå så hadde jeg NESTEN digget det hvis ETH ikke hentet noen. I stedet selger/løslater han bare enda flere, gir tvilstilfellene en sjanse til å vise hva som bor i dem, og gir mye spilletid/utlån til unge spillere slik at han har stålkontroll før 23-24 og evt da kan innføre Den Endelige Løsningen (når det gjelder spillerlogistikk, altså, ikke et nytt holocaust i regi Man Utd). Det er jo ikke tvil om at mange av de som sviktet enormt forrige sesong har mer i seg enn de viste.
Det er ikke sånn at det er krise om vi ikke gjør en dritt å kommer på 7-8 plass for min del heller, men litt kjedeligere er det vel. Men det å til synes snuse på masse deals uten å nå frem, det er vel mer det d går i. Jeg regner med at du ikke tenker at man går med melding om at "vi kjøper ikke noe denne sommeren, så alle rykter er falske", og det er vel mer den delen for min del at man er så mye dårligere enn rivaler til å få deals over trammen. I akkurat det er der nok sikkert flere grunner til, som dårlig på dialog/forhandle med motpart (så de blir pissed) eller kanskje ikke forstå markedet i kombo med at man sier seg å skal holde igjen fra tidligere. Vet ikke, men bottom line er at rivaler lykkes bedre på området.
Er man syk i hodet vil man sikkert kreve at alle som ikke presterte i fjor selges men det ikke slik virkeligheten funker. Når det er sagt så blir jeg skuffet seff om ikke noe skjer, for okke som trenger vi åpenbart å forsterke et par posisjoner. Vi kan f.eks ikke droppe å forsterke angrepet fordi vi har noen tenåringer som KAN bli gode nok om noen år.
Det viktige for min del er at det er en linje over hele fjøla. Om man skal ta noen sesonger der man bygger opp spillere (antar at det er dette du er inne på, for man kan nok ikke forvente særlig plasseringer), så gir det vel lite mening å sende ut f.eks Henderson på lån og beholde en dyr De Gea (som neppe er fremtiden i ten hag system). Da kunne man la Henderson være endel av denne prosessen der man får tid på seg som nummer 1 for å se hvor det bærer hen.

Men er man syk om man ønsker noe av det som virket helt giddalaust av spillere som også har fått litt formange sjanser (når de kun skulle fått 1 i en annen toppklubb) ut, for så å prøve å få inn transferpenger som kan bruker på annet mer kvaletative spillere opp mo hvordan man vil spille? Du har nok langt større tro på de gamle ringrevene som Rashford & co, der du sikkert føler at han fortsatt kan bli decent troppspiller....man kan han bli god?!.

Jeg er enig i tanken om at man kan "offre" et år eller 2 for å fikse system og spillere til å funke sammen, men da får jaggu det være riktig mentalitet på de spillerne man statrtet med i utgangspunktet, så man ikke bare bruker tid på feil folk. (hint finne united dna, også sliter man med motivasjon/ork som sist sesong = feil og tid tapt)

Når det kommer til dette mener jeg at man skulle delvis brukt ekspertisen til Ragnick som har vært nære disse spillerne en ok god stund nå, også få luket ut spillere som ikke har ork til å motivere seg mot f.eks Liverpool osv. Istedet skal altså Ten Hag trylle med disse spillerne som blir enda lenger, hvilket også betyr nye kontrakter på flere av de ev bosmanspillere.

Tar det som det kommer nå, og forventer absolutt ikke noe neste år. Håper på noe god fotball og litt mål ;)
Sist redigert av TrueTopRed den lør jun 18, 2022 11:44 am, redigert 2 ganger totalt.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Hva regnes som United DNA?

Ganske farlig tankesett å tro at man kan bruke så mye tid på å "rive ned og bygge opp", lagene rundt står ikke stille i det hele tatt. Ender kun opp med at gapet opp blir enda større samt at lag bak kan komme på høyde

rommegrot

Legg inn av rommegrot »



Litt mer om De Jong.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

MentalM skrev: lør jun 18, 2022 12:10 pm Hva regnes som United DNA?
Var det ikke litt det d ble snakket med når Ole starta sin plan og som kuliminerte når man ser de samme spillerne til synes ikke gi alt for drakta i kamper sist sesong? Som jeg ser det så er det stikk imotsatt av hva ev united dna (håpløst uttrykk) burde være.

Men spillere må i det minste ha gnista/driven til å ønske laget og seg selv til å bli best mulig. Det betyr at man gir sitt alt uansett hvem som er manager, eller f.eks at man kjører egentrening på ting man er mindre bra på osv .Virker som det er en haug med brister for mange av disse spillerne.
lagene rundt står ikke stille i det hele tatt. Ender kun opp med at gapet opp blir enda større samt at lag bak kan komme på høyde
La oss si at spillerne ikke har united dna eller den driven jeg beskrev over. Da må disse lukes ut før man kan bygge skikkelig, sånn at disse ikke infiltrerer/påvirker de andre med holdningene sine. Enhver spiller skal kunne se på neste man å tenke "han der gir alt for å få beholde eller ta plassen, jeg må gjøre det samme" da ser det straks lysere ut , enn om man ser signaler om det motsatte.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

MentalM skrev: lør jun 18, 2022 12:10 pm Hva regnes som United DNA?

Mye egenprodusert, angrepsfotball. Det motsatte av alt Mourinho står får. Forståelig at han ble ansatt ja.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: lør jun 18, 2022 10:47 am For gamlingene her inne:

Hvordan tror dere SoMe hadde sett ut sommeren 1995? Jeg tror på ramme alvor en del folk med ustabil psyke hadde begått selvmord. For min del nå så hadde jeg NESTEN digget det hvis ETH ikke hentet noen. I stedet selger/løslater han bare enda flere, gir tvilstilfellene en sjanse til å vise hva som bor i dem, og gir mye spilletid/utlån til unge spillere slik at han har stålkontroll før 23-24 og evt da kan innføre Den Endelige Løsningen (når det gjelder spillerlogistikk, altså, ikke et nytt holocaust i regi Man Utd). Det er jo ikke tvil om at mange av de som sviktet enormt forrige sesong har mer i seg enn de viste. Er man syk i hodet vil man sikkert kreve at alle som ikke presterte i fjor selges men det ikke slik virkeligheten funker. Når det er sagt så blir jeg skuffet seff om ikke noe skjer, for okke som trenger vi åpenbart å forsterke et par posisjoner. Vi kan f.eks ikke droppe å forsterke angrepet fordi vi har noen tenåringer som KAN bli gode nok om noen år.

Kanskje på tide å fyre opp en ny Career Mode-karriere på FIFA etter trening.
Jeg så en på RedCafe kommenterte at endel Man Utd-supportere aldri kunne vært supportere av mindre klubber eller andre utøvere/klubber i andre isretter. Det er vel et par gode slike case her også. Og det er alltid de mest høylytte/aktive som spammer ned trådene som de jævla grinungene de er.

Jeg «gidder ikke», på minimalt grunnlag, ha som utgangspunkt at alle som er i Man Utd er idioter og at de ikke klarer se de samme innlysende tingene som jeg gjør. En slik tilnærming er ikke bare kjedelig, men tross alt ganske hjernedød! Først og fremst gleder jeg meg til det starter opp igjen med ny trener. Det blir uansett veldig spennende. Utgangspunktet får være at topp fire blir knalltøft. Håpet er at man tydelig ser at det legges et grunnlag for noe.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Lezah skrev: lør jun 18, 2022 10:47 am For gamlingene her inne:

Det er jo ikke tvil om at mange av de som sviktet enormt forrige sesong har mer i seg enn de viste. Er man syk i hodet vil man sikkert kreve at alle som ikke presterte i fjor selges men det ikke slik virkeligheten funker.

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Vi lærer ikkje mye som klubb. Er du noen dealer som nærmer seg UTENOM de Jong? Timber og Antony ser tøffere ut. Utenom det er det knuskande stille. Arsenal, Spurs, City, Liverpool og Chelsea kommer nok ha bedre busjett og smartere bruk av pengene. Pluss dei allerede bedre enn oss i utgangspunktet.0

Nesten så eg ikkje vil ha de Jong. Vi kommet til og bruke store deler av sommeren på, så får man litt semi panikk og kjøper noen spillere som resten ikkje vil ha.

BlueCheese

Legg inn av BlueCheese »

KjetilHelle skrev: lør jun 18, 2022 4:02 pm Vi lærer ikkje mye som klubb. Er du noen dealer som nærmer seg UTENOM de Jong? Timber og Antony ser tøffere ut. Utenom det er det knuskande stille. Arsenal, Spurs, City, Liverpool og Chelsea kommer nok ha bedre busjett og smartere bruk av pengene. Pluss dei allerede bedre enn oss i utgangspunktet.0

Nesten så eg ikkje vil ha de Jong. Vi kommet til og bruke store deler av sommeren på, så får man litt semi panikk og kjøper noen spillere som resten ikkje vil ha.
Dritings?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Ale skrev: lør jun 18, 2022 4:11 pm
KjetilHelle skrev: lør jun 18, 2022 4:02 pm Vi lærer ikkje mye som klubb. Er du noen dealer som nærmer seg UTENOM de Jong? Timber og Antony ser tøffere ut. Utenom det er det knuskande stille. Arsenal, Spurs, City, Liverpool og Chelsea kommer nok ha bedre busjett og smartere bruk av pengene. Pluss dei allerede bedre enn oss i utgangspunktet.0

Nesten så eg ikkje vil ha de Jong. Vi kommet til og bruke store deler av sommeren på, så får man litt semi panikk og kjøper noen spillere som resten ikkje vil ha.
Du vil ikke ha De Jong? Noe av det psykere jeg har lest her inne faktisk. For alternativet er et nytt år med McT og Fred.
Han skriver da tydelig og klart "nesten så", det er ikke så vanskelig å forstå hva han mener.

KjetilHelle

Legg inn av KjetilHelle »

Ale skrev: lør jun 18, 2022 4:11 pm
KjetilHelle skrev: lør jun 18, 2022 4:02 pm Vi lærer ikkje mye som klubb. Er du noen dealer som nærmer seg UTENOM de Jong? Timber og Antony ser tøffere ut. Utenom det er det knuskande stille. Arsenal, Spurs, City, Liverpool og Chelsea kommer nok ha bedre busjett og smartere bruk av pengene. Pluss dei allerede bedre enn oss i utgangspunktet.0

Nesten så eg ikkje vil ha de Jong. Vi kommet til og bruke store deler av sommeren på, så får man litt semi panikk og kjøper noen spillere som resten ikkje vil ha.
Du vil ikke ha De Jong? Noe av det psykere jeg har lest her inne faktisk. For alternativet er et nytt år med McT og Fred.
Klart eg vi ha de Jong. Men ikkje som konsekvens på att hele sommeren blir en dra kamp mot Barcelona. Vi trenger spillere i mange posisjoner. Vi har mindre budsjett enn planlagt.

Sjølv med en forsvarsspiller etc betyr det fremdeles att Maguire kommer til og spille.

Uansett får vi se ka det blir til. Men lukter en vanlig Glazers sommervindu lang vei.

Vi trenger egentlig 2 på midten. Pogba og Matic er borte.

Spiss trenger ihvertfall.. Greenwood er nok borte for godt og Cavani er dratt. Pluss Martial var serdeles svak på lån.

Vi trenger smarte og FLERE overganger. Burde ha noen klare til sesongoppkjøringen. Og ikkje fremdeles krangle med barcelona ved den tiden. Og City, Arsenal, Liverpool , Spurs og Chelsea allerede er klare med troppen sin mens våre hull er der aom før?
Sist redigert av KjetilHelle den lør jun 18, 2022 4:20 pm, redigert 1 gang totalt.

BlueCheese

Legg inn av BlueCheese »

KjetilHelle skrev: lør jun 18, 2022 4:15 pm
Ale skrev: lør jun 18, 2022 4:11 pm
KjetilHelle skrev: lør jun 18, 2022 4:02 pm Vi lærer ikkje mye som klubb. Er du noen dealer som nærmer seg UTENOM de Jong? Timber og Antony ser tøffere ut. Utenom det er det knuskande stille. Arsenal, Spurs, City, Liverpool og Chelsea kommer nok ha bedre busjett og smartere bruk av pengene. Pluss dei allerede bedre enn oss i utgangspunktet.0

Nesten så eg ikkje vil ha de Jong. Vi kommet til og bruke store deler av sommeren på, så får man litt semi panikk og kjøper noen spillere som resten ikkje vil ha.
Du vil ikke ha De Jong? Noe av det psykere jeg har lest her inne faktisk. For alternativet er et nytt år med McT og Fred.
Klart eg vi ha de Jong. Men ikkje som konsekvens på att hele sommeren blir en dra kamp mot Barcelona. Vi trenger spillere i mange posisjoner. Vi har mindre budsjett enn planlagt.

Sjølv med en forsvarsspiller etc betyr det fremdeles att Maguire kommer til og spille.

Uansett får vi se ka det blir til. Men lukter en vanlig Glazers sommervindu lang vei.
Selvfølgelig kommer Maguire til å spille. Han er den beste forsvarspilleren vi har.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

KjetilHelle skrev: lør jun 18, 2022 4:15 pm
Ale skrev: lør jun 18, 2022 4:11 pm
KjetilHelle skrev: lør jun 18, 2022 4:02 pm Vi lærer ikkje mye som klubb. Er du noen dealer som nærmer seg UTENOM de Jong? Timber og Antony ser tøffere ut. Utenom det er det knuskande stille. Arsenal, Spurs, City, Liverpool og Chelsea kommer nok ha bedre busjett og smartere bruk av pengene. Pluss dei allerede bedre enn oss i utgangspunktet.0

Nesten så eg ikkje vil ha de Jong. Vi kommet til og bruke store deler av sommeren på, så får man litt semi panikk og kjøper noen spillere som resten ikkje vil ha.
Du vil ikke ha De Jong? Noe av det psykere jeg har lest her inne faktisk. For alternativet er et nytt år med McT og Fred.
Klart eg vi ha de Jong. Men ikkje som konsekvens på att hele sommeren blir en dra kamp mot Barcelona.
Det blir det nok ikke. Barca burde vel ha listene sine klare 30. juni, selv om dette selvfølgelig ikke er en fast dato mtp Frenkie.

Men blir ikke overrasket hvis alt er avklart før denne datoen. Etter dette går han vel opp €3m i årslønn, hvis informasjonen fra Barca-tråden stemmer. Barca betaler vel også ut lønn to ganger i året, så det burde vel være på plass før den tid.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Vi trenger flere kjøp. Vi har et stramt budsjett. Men for all del, ikke bruk tid på å strukturere det dyreste kjøpet slik at budsjettet strekker lengst mulig. Viktigere at dette går fort…

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: lør jun 18, 2022 4:35 pm Viktigere at dette går fort…
Det er lov å ha 2 tanker i hodet samtidig, jeg ser hva han mener.

Unitedfan som sikkert husker at både Sancho og Bruno kom ved en senere annledning/vindu etter lignende prosedyre...vi vet også at det kanskje finnes en annen mulighet her. At han ikke kommer i det hele tatt og at saken opptar all tid som kunne vært brukt på det andre. Jeg tror det er hva han mener.

Samtidig trenger man flere kjøp, så er det naturlig å tro at targets kan forsvinne til andre klubber i takt med at vi venter på De Jong. Bare en tanke fra min side

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»