Viktor Hovland
- startelver
- Sted: Las Vegas, Nevada
- Has thanked: 673 times
- Been thanked: 330 times
Re: Viktor Hovland
Her har vi alle "Judasene" som har takket ja til LIV pr juni 2022, og meldt seg ut av PGA.

- Boccherini
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 53 times
Helt grusomt å se Mickelson fronte dette styret her. Poulter og en gedigen skuffelse.startelver skrev: ↑tor jun 09, 2022 2:57 pm Her har vi alle "Judasene" som har takket ja til LIV pr juni 2022, og meldt seg ut av PGA.
- startelver
LIV vises gratis på YT for de som er interessert.
Virker foreløpig som om LIV blir en typ seniortour for de uten ambisjoner. Jeg dømmer dog ingen siden jeg sikkert hadde tatt penga selv 
Hovland sier til Norges Golfforbund at han ikke akter å delta i den nyopprettede saudiarabiskfinansierte golftouren som har skapt splid i golfverden.
– Jeg har ingen planer om å spille LIV-serien, sa Hovland da han ble kontaktet av golfforbundet. Det opplyste forbundets kommunikasjonssjef Tom Rosenvinge tirsdag til Norsk Golf.
Tilsvarende beskjed har NRK fått fra Rosenvinge.
Golfforbundet kontaktet Hovland etter at det gikk hardnakkede rykter i golfmiljøet om at nordmannen var blant spillerne som vurderte tilbud fra den omstridte utbryterserien. En Sky Sport-journalist hevdet i en podkast at Hovland har vært i kontakt med LIV-touren og at det hviskes om at han er på glid.
PGA-touren har gjort det klart at den vil utestenge spillere som deltar på LIV-touren. Spillerne fra utbrytertouren får derimot delta i helgens majorturnering US Open i Brookline.
Premiesummene som tilbys i LIV-turneringene overgår kraftig det PGA-turneringene gir, men iallfall så langt er startfeltene av betydelig lavere sportslig kvalitet.
Hovland sier til Norges Golfforbund at han ikke akter å delta i den nyopprettede saudiarabiskfinansierte golftouren som har skapt splid i golfverden.
– Jeg har ingen planer om å spille LIV-serien, sa Hovland da han ble kontaktet av golfforbundet. Det opplyste forbundets kommunikasjonssjef Tom Rosenvinge tirsdag til Norsk Golf.
Tilsvarende beskjed har NRK fått fra Rosenvinge.
Golfforbundet kontaktet Hovland etter at det gikk hardnakkede rykter i golfmiljøet om at nordmannen var blant spillerne som vurderte tilbud fra den omstridte utbryterserien. En Sky Sport-journalist hevdet i en podkast at Hovland har vært i kontakt med LIV-touren og at det hviskes om at han er på glid.
PGA-touren har gjort det klart at den vil utestenge spillere som deltar på LIV-touren. Spillerne fra utbrytertouren får derimot delta i helgens majorturnering US Open i Brookline.
Premiesummene som tilbys i LIV-turneringene overgår kraftig det PGA-turneringene gir, men iallfall så langt er startfeltene av betydelig lavere sportslig kvalitet.
Viktig å skru av push varsel på appen da jeg får beskjed om birdier 3 sekund før jeg ser putten på skjermen xD
Err Hovland i en av featured groups, eller må man se hovedsendingen for å få ham med seg?
Har han startet runden, og hvordan har han evt gjort det så langt?
Han er i featured. Ferdig med hull 11 nå. Ujevnt spill, han virker litt oppgitt ut synes jeg. Ligger på parMehell skrev: ↑tor jun 16, 2022 10:04 pmErr Hovland i en av featured groups, eller må man se hovedsendingen for å få ham med seg?
Har han startet runden, og hvordan har han evt gjort det så langt?
Har vel vært en stund siden han hadde noe som ligner storform inne.
Han må sikkert finne ut av noen ting, men med tid og stunder så kommer han tilbake helt i toppen skal du se. Er kanskje bare marginer som skiller ham fra å få godfølelsen igjen.
Jada, og jeg er ikke skuffet over Viktor. Er skuffet med han

Han kom seg nå i hvert fall på par til slutt. Imponerende nok det, når det lugget såpass mye som det gjorde for ham.daoooo skrev: ↑tor jun 16, 2022 11:33 pmJada, og jeg er ikke skuffet over Viktor. Er skuffet med hanLå fint an før back nine, men så har det dessverre lugget.
-
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 14 times
Klarer han cuten? Ligger farlig til nå om det kommer en bogey til.
-
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 14 times
Den negative trenden fortsetter. Klarer ikke å stabilisere spillet sitt og er all over The place. Lenge til vi ser han topp 3 i verden igjen på rankingen tror jeg. Nå er det 7 turneringer på rad uten noe toppresultat.
- startelver
Han har fått seg en mental knekk og har bestemt seg for å stå over neste turnering. Skal lade opp med treneren og finne tilbake til seg selv.
Som ung utøver har han vært proppfull av selvtillit de siste to sesongene, men når man begynner å tenke over slagene sine og er usikker , nytter det ikke. Gutten kan heldigvis holde på i 20 år til hvis han vil.
Som ung utøver har han vært proppfull av selvtillit de siste to sesongene, men når man begynner å tenke over slagene sine og er usikker , nytter det ikke. Gutten kan heldigvis holde på i 20 år til hvis han vil.