Hvilken tv- serie så du sist?

Svar
Corvus

Re: Hvilken tv- serie så du sist?

Legg inn av Corvus »

Hardy-guttene skrev: tir jun 14, 2022 7:20 pm
Hitherto skrev: fre jun 10, 2022 4:02 pm Love, Death & Robots sesong 1 + 2
Stor fan.
Hitherto skrev: fre jun 10, 2022 4:02 pm Vuderer fremdeles Stranger Things, men venter til noen kan bekrefte at nyeste sesong er hundre ganger bedre enn den forrige. Sesong 3 smakte så dårlig at jeg måtte betale for en halstransplantasjon.
Jeg var superskeptisk. Forsøkte første episode og ga meg etter den. Andre har sett mer og mener det er helt ok hvis målet er å få tiden til å gå; det vil si, setter ikke på pause for å gå på do.
Sesong 3 var ræva ja, latterlig monster. Bare sesong 1 som hadde litt Spielbergs magi. Ser likevel sesong 4, da tilbakemeldingene er at den er mye bedre enn sesong 3.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Jeg tror det er på tide å finne seg en hobby. Skriver altfor ofte i denne tråden... Men da var også Bosch Legacy sesong 1 ferdigsett. Og det er jo good shit. 8,5/10.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Glycinello skrev: ons jun 15, 2022 9:23 pm Jeg tror det er på tide å finne seg en hobby. Skriver altfor ofte i denne tråden... Men da var også Bosch Legacy sesong 1 ferdigsett. Og det er jo good shit. 8,5/10.
Good shit, indeed.

Har akkurat begynt på Tokyo Vice, så får vi se om jeg ender opp med samme karakter som du ga.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

SirJames skrev: ons jun 15, 2022 9:25 pm
Glycinello skrev: ons jun 15, 2022 9:23 pm Jeg tror det er på tide å finne seg en hobby. Skriver altfor ofte i denne tråden... Men da var også Bosch Legacy sesong 1 ferdigsett. Og det er jo good shit. 8,5/10.
Good shit, indeed.

Har akkurat begynt på Tokyo Vice, så får vi se om jeg ender opp med samme karakter som du ga.
Husker ikke hva jeg gav den. 8-ish regner jeg med? Men den er absolutt verdt å bruke tid på. :)

SirJames

Legg inn av SirJames »

Glycinello skrev: ons jun 15, 2022 9:35 pm
SirJames skrev: ons jun 15, 2022 9:25 pm
Glycinello skrev: ons jun 15, 2022 9:23 pm Jeg tror det er på tide å finne seg en hobby. Skriver altfor ofte i denne tråden... Men da var også Bosch Legacy sesong 1 ferdigsett. Og det er jo good shit. 8,5/10.
Good shit, indeed.

Har akkurat begynt på Tokyo Vice, så får vi se om jeg ender opp med samme karakter som du ga.
Husker ikke hva jeg gav den. 8-ish regner jeg med? Men den er absolutt verdt å bruke tid på. :)
Eight.point.zero, ja.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Darth Fuckings Vader.

Det er alt.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Nå kommer det en egen serie om John Snow

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/MLVw4o/ ... n-tv-serie

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Har pløyd meg gjennom Amazons Reacher og HBOs Peacemaker denne uken.

Begge ganske fornøyelige serier, på hver sin måte. Endte med å gi begge 8/10 på IMDB

startelver

Legg inn av startelver »

Ref The Staircase

Helt enig styr unna, er mye bra på HBO , men ikke den.

startelver

Legg inn av startelver »

Peacemaker is the nuts ;)

kibby

Legg inn av kibby »

Love Island UK, sesong 7 (TV2 Play)

Den beste realityen! Dessverre er det ingenting som slår sesong 5 og 6. Sesongen var derimot fullt på høyde med sesong 4. Ikke så mange slanger denne sesongen, men noen halvslanger :lol: I tillegg tidenes mest sjokkerende brudd. Delvis fornøyd med vinnerne, selv om mitt absolutte favorittpar denne sesongen endte på 3.plass ❤️

Savner The Flack (RIP). Laura Whitmore som programlder er ikke helt det samme, og i årets sesong var hun nesten ikke stede i villaen under flere recouplinger eller dumpinger.

Men GLEDER meg til å begynne på sesong 8. Men først blir det sesong 2 av US.
► Show Spoiler
7/10

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

skal starte på denne https://tv.nrk.no/serie/hardy

SirJames

Legg inn av SirJames »

Vurderer å begynne på "The Old Man" i aften.

https://www.imdb.com/title/tt5645432/?ref_=nv_sr_srsg_0

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

SirJames skrev: lør jun 18, 2022 7:34 pm Vurderer å begynne på "The Old Man" i aften.

https://www.imdb.com/title/tt5645432/?ref_=nv_sr_srsg_0
Den har jeg på lista selv. Men tenker å vente til serien er ferdig;) Se ferdig Peaky Blinders først. Er på episode 2 nå, og førsteinntrykket er at det blir en skuffende sesong.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Glycinello skrev: lør jun 18, 2022 9:07 pm
SirJames skrev: lør jun 18, 2022 7:34 pm Vurderer å begynne på "The Old Man" i aften.

https://www.imdb.com/title/tt5645432/?ref_=nv_sr_srsg_0
Den har jeg på lista selv. Men tenker å vente til serien er ferdig;) Se ferdig Peaky Blinders først. Er på episode 2 nå, og førsteinntrykket er at det blir en skuffende sesong.
Hvis det er siste sesong du holder på med, så er det noen langdryge episoder der, ja.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

SirJames skrev: lør jun 18, 2022 9:19 pm
Glycinello skrev: lør jun 18, 2022 9:07 pm
SirJames skrev: lør jun 18, 2022 7:34 pm Vurderer å begynne på "The Old Man" i aften.

https://www.imdb.com/title/tt5645432/?ref_=nv_sr_srsg_0
Den har jeg på lista selv. Men tenker å vente til serien er ferdig;) Se ferdig Peaky Blinders først. Er på episode 2 nå, og førsteinntrykket er at det blir en skuffende sesong.
Hvis det er siste sesong du holder på med, så er det noen langdryge episoder der, ja.
Det er siste sesong ja. Er som sagt bare kommet til to episoder, men det ser litt kjedelig ut.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7748

Legg inn av Big George »

Ser på IMDB at Bosch og Person of interest begge har 8.5 og det er veldig høyt.
Har sett to episoder av Person of interest (har kjøpt hele boksen)
Har ikke sett Bosch ennå selv om jeg har de to første sesongene.

Hvilken av disse to seriene syns du er best ?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Big George skrev: lør jun 18, 2022 9:40 pm Ser på IMDB at Bosch og Person of interest begge har 8.5 og det er veldig høyt.
Har sett to episoder av Person of interest (har kjøpt hele boksen)
Har ikke sett Bosch ennå selv om jeg har de to første sesongene.

Hvilken av disse to seriene syns du er best ?
Bosch lager hakkemat av PoI uten engang å bli svett.

Som å sammenligne Kobebiff med Coop middagspølser.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Corvus skrev: ons jun 15, 2022 8:30 pm
Hardy-guttene skrev: tir jun 14, 2022 7:20 pm
Hitherto skrev: fre jun 10, 2022 4:02 pm Love, Death & Robots sesong 1 + 2
Stor fan.
Hitherto skrev: fre jun 10, 2022 4:02 pm Vuderer fremdeles Stranger Things, men venter til noen kan bekrefte at nyeste sesong er hundre ganger bedre enn den forrige. Sesong 3 smakte så dårlig at jeg måtte betale for en halstransplantasjon.
Jeg var superskeptisk. Forsøkte første episode og ga meg etter den. Andre har sett mer og mener det er helt ok hvis målet er å få tiden til å gå; det vil si, setter ikke på pause for å gå på do.
Sesong 3 var ræva ja, latterlig monster. Bare sesong 1 som hadde litt Spielbergs magi. Ser likevel sesong 4, da tilbakemeldingene er at den er mye bedre enn sesong 3.
Sett t.o.m episode 4 av Stranger Things nå. Må si jeg er skuffet, igjen. Serien kommer tydeligvis ikke til å komme i nærheten av sesong 1 igjen. 3/6.

SirJames

Legg inn av SirJames »

De to første episodene av "The Old Man" virker lovende for resten av serien.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Peaky Blinders sesong 6. Det var som et langt farvel fra første episode og flere av episodene var direkte kjedelige og kjisjèfylte. Men verdt ventetiden til avslutningen. Finalen varte i 1 time og 20 minutter. Den føltes kortere enn de tilsvarende. Serien som helhet er 8,5/10. Siste sesong reddes av en viss nerve og ikke minst en fin-fin avslutning. 7,7/10.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Animal Kingdom er i gang med sesong 6.

qbah

Legg inn av qbah »

Da var man ferdig med Peaky Blinders sesong 6. Sesongen var helt grei, tok seg opp mot slutten. Finaleepisoden var enorm. Fra start til slutt.
Blir spennende hvordan de løser filmen og det som skal bli en avslutning på hele serien og storyen, slik jeg har tolket det.

Sesongfinalen 6/6
Sesong 6 4.5/6
Serien under ett 5/6

Hitherto

Legg inn av Hitherto »

Glemte helt at Peaky B. var på vei mot avslutning en stund. Siste sesong var slett ikke verst, endog rimelig forutsigbar.

Mitt problem med serien var at jeg etter hvert gikk lei av "vi er kanskje skurker, men det finnes alltid verre folk enn oss"-aspektet som stadig skulle forsvare Tommy og gjengen. Gav til slutt opp å heie på noen og håpet i stedet på total utslettelse av hele familien. Forhåpentligvis fullbyrder man dette i konklusjonsfilmen.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Tokyo Vice (2022)

Synes dette var bra saker, og gleder meg til sesong 2 allerede.

8.4/10

https://www.imdb.com/title/tt2887954/?ref_=ttep_ep_tt

qbah

Legg inn av qbah »

Clark. Any good?

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

qbah skrev: ons jun 22, 2022 11:43 pmClark. Any good?
Jepp. En temmelig utrolig historie, selv om de tok seg noen friheter. Anbefales.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Har ikke sett de to siste sesongene av Peaky Blinders. Hvordan har de taklet dødsfallet til skuespilleren som spilte Polly?

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Big George skrev: lør jun 18, 2022 9:40 pm Ser på IMDB at Bosch og Person of interest begge har 8.5 og det er veldig høyt.
Har sett to episoder av Person of interest (har kjøpt hele boksen)
Har ikke sett Bosch ennå selv om jeg har de to første sesongene.

Hvilken av disse to seriene syns du er best ?
Begge er veldig gode serier.
Personlig synes jeg Bosch er den beste serien som er laget, men også POI synes jeg var så spennende og godt laget at den får 9/10.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Chappelles show på netflix.

10/10

Håper han en dag får laget sin sesong 3.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»