Eliteserien Fantasy 2022

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2022

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: man jun 20, 2022 5:58 pm
cetor skrev: man jun 20, 2022 9:44 am Aktiverte WC nå etter nok en horribel runde. Har ikke kjempe høy verdi i laget, så tenker og droppe Berisha for å få inn det jeg ønsker.

Hagen (Jendal)
Haugen - Garnås - kurucay - baccay (smeulers)
Vecchia - Heintz - Hove - Pellegrino (diop)
Fofana - Ruud Tveter (død)

Skulle gjerne spilt 3-5-2 istedenfor 4-4-2, men da må jeg åpenbart droppe noen av de andre.
Tenker selv på å bruke ett av byttene jeg har for å få inn Fofana for Berisha.
Skal se få inn Fofana for Veton. Blir nok Pelle inn også her.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skal det ikke komme bonuspoeng fra Ålesund - Vif?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Ang Veton: sist viking møtte haugesund fikk han 17 poeng. Just sayin. De har hatt off-kamper før og kommet tilbake for fullt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: man jun 20, 2022 8:03 pm Ang Veton: sist viking møtte haugesund fikk han 17 poeng. Just sayin. De har hatt off-kamper før og kommet tilbake for fullt.
Godt poeng!
Men tror Veton forsvinner ut til fordel for Fofana før kommende runde.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Veton til Fofana er gjort her.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Hvorfor bytter alle ut Veton Berisha? Skjønner ingenting hehe.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det er for å ha en bredere stall for min del. Det er noen få jeg lener alle mine poeng på - det har fungert dårlig.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

EspenLie skrev: tir jun 21, 2022 12:41 am Hvorfor bytter alle ut Veton Berisha? Skjønner ingenting hehe.
La dem gjøre det :)

cetor

Legg inn av cetor »

Skulle gjerne beholdt Veton, men siden verdien på troppen min er såpass lav så ofres han for å få plass til attraktive spillere som har gått opp i pris. Prisen en må betale for en svak start

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Stor fare for at Veton faller i pris før frist lørdag?

Bliss

Legg inn av Bliss »

K-Torget skrev: tir jun 21, 2022 7:15 pm Stor fare for at Veton faller i pris før frist lørdag?
Vanskelig å si, noen som husker sånn ish hvor mange han var valgt av ved sesongstart? I skrivende stund er han valgt av 71%, tipper han vertfall skal godt under 70 før prisen går ned.

For min del er det ikke aktuelt å selge Berisha, vurderer heller ut med Adams for å frigjøre cash for Pelle. Sæther var i tankene, etter helgens runde not so much. Finnes vel ikke mange aktuelle billigspisser? Blir fort en død tredjespiss og oppgradering av midtbanen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bliss skrev: tir jun 21, 2022 8:58 pm
K-Torget skrev: tir jun 21, 2022 7:15 pm Stor fare for at Veton faller i pris før frist lørdag?
Vanskelig å si, noen som husker sånn ish hvor mange han var valgt av ved sesongstart? I skrivende stund er han valgt av 71%, tipper han vertfall skal godt under 70 før prisen går ned.

For min del er det ikke aktuelt å selge Berisha, vurderer heller ut med Adams for å frigjøre cash for Pelle. Sæther var i tankene, etter helgens runde not so much. Finnes vel ikke mange aktuelle billigspisser? Blir fort en død tredjespiss og oppgradering av midtbanen.
Takker, blir fort Veton ut her for å få på både Fofana og Pelle.
Kan beholde Veton og gjøre følgende for -4:
Hove + Adams + Haugen til Pelle + Fofana + død.
Noen som har tanker?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dette er greit flaut for NTF. Heinert vant ESF i 2020.



Ellers er bonuser fortsatt ikke kommet i AAFK-VIF, og runden er derfor ikke avsluttet enda, to døgn etter siste kamp er spilt. For min del er Eliteserien Fantasy et spill det er lite interessant å bruke tid på mtp at hele spillet fremstår overraskende uprofesjonelt. Dette er forresten hverken Discovery eller enkeltpersoner sin skyld, noe dere kan lese om i den tråden. Det er ISM som jobber med OPTA.

Grytebust, Näsberg og Haugen fikk poengene, men de er altså ikke lagt inn i spillet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Hvilket alternativ bør jeg gå for?

1) Berisha + Lindseth / Hove / Vetlesen til Fofana + Pelle
2) Wichmann + Berisha + Adams til Pelle + Fofana + Død for -4.
3) Hove + Adams + Haugen til Pelle + Fofana + død.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir jun 21, 2022 11:43 pm Dette er greit flaut for NTF. Heinert vant ESF i 2020.



Ellers er bonuser fortsatt ikke kommet i AAFK-VIF, og runden er derfor ikke avsluttet enda, to døgn etter siste kamp er spilt. For min del er Eliteserien Fantasy et spill det er lite interessant å bruke tid på mtp at hele spillet fremstår overraskende uprofesjonelt. Dette er forresten hverken Discovery eller enkeltpersoner sin skyld, noe dere kan lese om i den tråden. Det er ISM som jobber med OPTA.

Grytebust, Näsberg og Haugen fikk poengene, men de er altså ikke lagt inn i spillet.
Godt sagt Lew, helt enig!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Vecchia hinker ut like før full tid med ankelskade etter å ha kommet inn til pause i cupen. Det var vel en del som planlagte ham inn til helgen.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Eikrem gikk også av med skade bare noen minutter etter at han kom inn. Holdt seg til hamstringen.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Har bestemt meg byttene mine. Prioriteten for laget mitt blir å sørge for å stå med de riktige spillerne fra Molde gjennom det gode kampprogrammet, og for meg blir det blir Haugen og Fofana. Det inkluderer et sideveis bytte fra Linnes.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Glad jeg har hatt litt is i magen å ventet med bytter til etter Cup-kampene denne runden. Nå er alle eliteserielagene ferdigspilt denne cup runden.

Vecchia: Skulle i utgangspunktet ta han inn. Ble byttet inn til pause i går, men måtte hinke av banen i 85 minutt med ankelskade.
Eikrem: Byttet inn i 77 min, måtte tusle av etter 4 min på banen med hånda på hamstringen.

Noen fler viktige nøkkelspillere vi må holde oss unna nå?

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Status på Pettersson?

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

TheIceman10 skrev: tor jun 23, 2022 9:53 am Status på Pettersson?
Svært usikker. Var vel ikke med i troppen engang i går for LSK i cupen.

Sliter med skaden han slo opp igjen.

Tipper Dragsnes går ned som en av tre stoppere. Med Ranger og Edh på hver sin flanke.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tor jun 23, 2022 9:28 am Har bestemt meg byttene mine. Prioriteten for laget mitt blir å sørge for å stå med de riktige spillerne fra Molde gjennom det gode kampprogrammet, og for meg blir det blir Haugen og Fofana. Det inkluderer et sideveis bytte fra Linnes.
Har du fremdeles Veton? Hvem har du offensivt fra Glimt?

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: tor jun 23, 2022 11:09 am Har du fremdeles Veton? Hvem har du offensivt fra Glimt?
Nei, jeg fant ingen annen fornuftig vei til Fofana annet enn å bytte Berisha. Berisha er ikke mitt foretrukne kapteinsalternativ i de fleste av rundene fram mot de blanke, så det er greit.

Jeg har Saltnes fra Glimt. Jeg tror det er ok i denne kampen, hvor de møter et lag som ligger dypt. Skulle heller hatt Pelle selvsagt, men det har i denne runden mindre prioritet for meg å bytte enn å få inn Fofana og Haugen. I neste runde, borte mot Odd, frister Pelle enda mer.

Sånn ellers er Noah Holm bekreftet ute i 8 uker. Rage-byttet til Rekdal etter 44 minutter, hvor han heller satte inn en halvskadet Holm, fikk konsekvenser.

Veccha humper rundt på krykker. En spiller som historisk tåler lite belastning skulle plutselig spille 3 kamper på en uke, hvorav 1 kamp på kunstgress borte mot et lag fra nivå 3. Forstå det den som vil.

Implikasjoner fantasymessig er at jeg tror Ole Sæter kommer til å spille det aller meste i tiden fremover. Det må jo være verdi der.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

urbeka skrev: tor jun 23, 2022 3:46 pm Veccha humper rundt på krykker. En spiller som historisk tåler lite belastning skulle plutselig spille 3 kamper på en uke, hvorav 1 kamp på kunstgress borte mot et lag fra nivå 3. Forstå det den som vil.
Rbk lå under mot Levanger i cupen og var på vei mot en flau cupexit. Da blir det naturlig å gi Vecchia 45 min for å snu det, noe han også bidro med. Helt naturlig og forståelig at Reka byttet ham inn.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Æsj fakta ødelegger enhver god debatt :) Men jeg tilbød gode alternative fakta da, for oss som vil bli kvitt Reka.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

urbeka skrev: tor jun 23, 2022 6:52 pm Æsj fakta ødelegger enhver god debatt :) Men jeg tilbød gode alternative fakta da, for oss som vil bli kvitt Reka.
Hehe. Glemte å legge til "etter min mening". Med fasit i hånd var det jo en tabbe, særlig om Vecchia blir ute en stund nå.

Bliss

Legg inn av Bliss »

Felix Schröter hos Jerv, noen som kan si noe om han? Kommet innpå de to siste rundene, scoret sist. Startet også i cupen i går og spilte 73 min. Koster 4.7, er det verdt å bruke 0.3 mer på han enn en helt død spiss til 4.4?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tor jun 23, 2022 3:46 pm
K-Torget skrev: tor jun 23, 2022 11:09 am Har du fremdeles Veton? Hvem har du offensivt fra Glimt?
Nei, jeg fant ingen annen fornuftig vei til Fofana annet enn å bytte Berisha. Berisha er ikke mitt foretrukne kapteinsalternativ i de fleste av rundene fram mot de blanke, så det er greit.

Jeg har Saltnes fra Glimt. Jeg tror det er ok i denne kampen, hvor de møter et lag som ligger dypt. Skulle heller hatt Pelle selvsagt, men det har i denne runden mindre prioritet for meg å bytte enn å få inn Fofana og Haugen. I neste runde, borte mot Odd, frister Pelle enda mer.

Sånn ellers er Noah Holm bekreftet ute i 8 uker. Rage-byttet til Rekdal etter 44 minutter, hvor han heller satte inn en halvskadet Holm, fikk konsekvenser.

Veccha humper rundt på krykker. En spiller som historisk tåler lite belastning skulle plutselig spille 3 kamper på en uke, hvorav 1 kamp på kunstgress borte mot et lag fra nivå 3. Forstå det den som vil.

Implikasjoner fantasymessig er at jeg tror Ole Sæter kommer til å spille det aller meste i tiden fremover. Det må jo være verdi der.
Gode poeng her! :D
Tror jeg må ofte Veton for å få på Fofana + Pelle. Spørsmålet jeg stiller meg nå er imidlertid hvor mye Fofana blir svekket av at Eikrem kanskje er ute..?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Bliss skrev: tor jun 23, 2022 7:45 pm Felix Schröter hos Jerv, noen som kan si noe om han? Kommet innpå de to siste rundene, scoret sist. Startet også i cupen i går og spilte 73 min. Koster 4.7, er det verdt å bruke 0.3 mer på han enn en helt død spiss til 4.4?
Da hadde jeg funnet en ekstra mill trur jeg å fått inn Løven Sæter. Jerv er lost cause i fantasy sammenheng.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

K-Torget skrev: tor jun 23, 2022 8:40 pm

Gode poeng her! :D
Tror jeg må ofte Veton for å få på Fofana + Pelle. Spørsmålet jeg stiller meg nå er imidlertid hvor mye Fofana blir svekket av at Eikrem kanskje er ute..?
Trur ikke det spiller mye rolle mot Jerv. Selvsagt et tap men Jerv ser så stakkarslige ut så kan ikke se for meg at Foffen ikke drar med seg målpoeng her. Hadde tatt ut Veton rvert for Foffen om Eikrem ikke var skada men et åpent lokaloppgjør selv om Viking ikke ser bra ut er skummelt det også. Veton på straffer og Viking må få en reaksjon snart.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»