Ny forsvarsminister: Bjørn Arild Gram

Svar
Frode57
Innlegg: 1235

Re: Ny forsvarsminister: Bjørn Arild Gram

Legg inn av Frode57 »

Det er en person med gode politiske evner. Men det hjelper ikke med en idiot som Støre som statsminister. Han er sprø, gal.
Strømpriser og bensinpriser fra helvete. Gram er en fin person, sirompa trønder. Problemet I Norge hrtr Jonas Gahr Støre. Han har ikke brukt mulighetsrommet til å kutte kablene til Europa og senke bensinpriser. De er høyere enn i Danmark, England og Skotland.
AP må fjerne Støre. Han er komplett idiot.

lund

Legg inn av lund »

Frode57 skrev: man apr 18, 2022 6:06 pm Det er en person med gode politiske evner. Men det hjelper ikke med en idiot som Støre som statsminister. Han er sprø, gal.
Strømpriser og bensinpriser fra helvete. Gram er en fin person, sirompa trønder. Problemet I Norge hrtr Jonas Gahr Støre. Han har ikke brukt mulighetsrommet til å kutte kablene til Europa og senke bensinpriser. De er høyere enn i Danmark, England og Skotland.
AP må fjerne Støre. Han er komplett idiot.
Føler kanskje sprø og gal er en karakteristikk som passer på bedre på visse andre.

storpeder

Legg inn av storpeder »

Downlight skrev: lør apr 16, 2022 4:26 pm
Folk_flesk skrev: lør apr 16, 2022 11:47 am Støre ber nå avsenderen av den famøse " hytte-SMSen" om å stå frem. Det etter at Gram gjorde det samme. Med mindre Gram bedriver et avansert psykologisk spill så kan man vel anta at han ikke gjorde det. Men hva med Ola Borten Moe?
At ingen nå tør å stå frem tyder på at den som sendte meldingen har mye å tape på å stå frem. Da kan vi bare gjøre et kvalifisert tipp på hvem det er, Hehe.
Å «legge press» på den som skrev meldingen vil naturligvis bare gjøre det mindre sannsynlig at man får vite. Man skulle nok heller brukt omvendt psykologi og bagatellisert hendelsen. Men dette blir nok som hvem som avfyrte de dødelige skuddene på Orderud Gård. Vi vet mest sannsynlig hvem det står om, men får neppe noen gang med sikkerhet vite akkurat hvem.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Navarsete burde hevne seg ved å sende en "Eg har lyst på kuken din"-SMS til Gram en lørdagskveld.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Saliph skrev: lør apr 23, 2022 8:04 am Navarsete burde hevne seg ved å sende en "Eg har lyst på kuken din"-SMS til Gram en lørdagskveld.
Not funny when its true.

Saliph

Legg inn av Saliph »

qbah skrev: lør apr 23, 2022 8:11 am
Saliph skrev: lør apr 23, 2022 8:04 am Navarsete burde hevne seg ved å sende en "Eg har lyst på kuken din"-SMS til Gram en lørdagskveld.
Not funny when its true.
Nei, men da hadde Gram fått smake sin egen medisin. Han hadde fått kjenne på hvor forferdelig grusomt og traumatiserende det er å lese at noen har lyst på kjønnsorganet ditt. Det hadde vært til pass for ham.

Hvis jeg hadde fått en slik melding av en jentegjeng på hyttetur så hadde jeg gått rett i kjelleren.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Forsvarsminister Bjørn Arild Gram (Sp) fikk lønn fra Stortinget og Steinkjer kommune samtidig i 2018 og 2019.

Link

Finnes det en person som har vært politisk aktiv på høyt nivå i over 5 år og som ikke har tusket til seg penger?

Frode57
Innlegg: 1235

Legg inn av Frode57 »

Han er bonde! Da er man gansk vant til å tuske til seg penger. Fradrag skal sendes osv.
Problemet for ham er at Norge har blitt omringet av land som vil ha Norges verdier.
Steinkjersannan bør re -etableres

trønderen

Legg inn av trønderen »

Frode57 skrev: tir jun 07, 2022 10:57 pm Han er bonde! Da er man gansk vant til å tuske til seg penger. Fradrag skal sendes osv.
Problemet for ham er at Norge har blitt omringet av land som vil ha Norges verdier.
Steinkjersannan bør re -etableres
Lykke til med å re-etablere en militærleir som nå har blitt til titalls leiligheter, hus og butikker. Jeg kjenner jeg er glad for at Steinkjer ikke har en militærleir midt i sentrum.

Frode57
Innlegg: 1235

Legg inn av Frode57 »

Ny Steinkjersannan kan legges til Sparbu eller Henning . Så vanskelig kan det ikke være

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»