Dennis Hauger

Svar
Milwaukee_Bucks_2021
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Re: Dennis Hauger

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Fantastisk kvalik. Om det blir gridstraff eller ikke gir jeg egentlig blaffen i, P11 istedenfor P8 i et sprint løp er ikke store forskjellen.

Brukeravatar
startelver
Sted: Las Vegas, Nevada
Has thanked: 673 times
Been thanked: 330 times

Legg inn av startelver »

Kjør for pallen nå da !

Sankaa
Has thanked: 13 times
Been thanked: 20 times

Legg inn av Sankaa »

Herlig av Dennis. Mulig jeg får med meg løpet hans i morgen, men får dessverre ikke sett løpet på søndag.

Håper virkelig han får en god helg, og samler en del poeng. Og håper han virkelig kan kjempe om seieren på søndag.

Brukeravatar
Olmbas
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Legg inn av Olmbas »

Nå må dere våkne, klart for sprint løpet

Brukeravatar
Sodajr
Has thanked: 10 times
Been thanked: 39 times

Legg inn av Sodajr »

Ræva start

Brukeravatar
Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Der var løpet over, Hauger driter seg ut :(

Ghost
Has thanked: 29 times
Been thanked: 37 times

Legg inn av Ghost »

Der var det over. Litt for rookie i dag. Passiv når han kan gi og tar sjansen når han ikke bør ta den. Men ingen krise poengmessig. Håper han ikke ødelegger for Daruvala med dette

Brukeravatar
Visa
Has thanked: 18 times
Been thanked: 73 times

Legg inn av Visa »

Ærlig forsøk av Dennis, men burde kjørt rett frem der.

Brukeravatar
Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Bra pitstop på Dennis

Brukeravatar
Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Nissany i veggen

Brukeravatar
Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ser ut til å bli vanskelig for Dennis å komme seg forbi Vips

Brukeravatar
Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Vips drar av, Dennis leder :)

Mc_Lovin
Has thanked: 4 times
Been thanked: 8 times

Legg inn av Mc_Lovin »

Vips i veggen og Hauger i P1!

Ghost

Legg inn av Ghost »

Fantastisk kjørt i dag. Natt og dag fra i går. Moden og smart hele veien.

Spøker litt for F1-karrieren til Vips. Katastrofesesong.

Haugzu
Has thanked: 46 times
Been thanked: 35 times

Legg inn av Haugzu »

Artig! Gratulerer Dennis

Brukeravatar
Mr.Meep
FD Supporter
Sted: Toronto,Ontario,Canada
Has thanked: 194 times
Been thanked: 104 times

Legg inn av Mr.Meep »

5 plass i sammendraget!! Selv med slik start sjukt!

Brukeravatar
newsflash
FD Supporter
Has thanked: 88 times
Been thanked: 177 times

Legg inn av newsflash »

Imponerende seier av Hauger, blir nok mye "winner, winner, chicken dinner" fremover :)

Brukeravatar
startelver

Legg inn av startelver »

JAAAA , plutselig våkner man opp til nyheten om nok en seier! Litt flaks må man ha :)

Ghost

Legg inn av Ghost »

Topp 5 med de problemene han har hatt og seire på to gatebaner han aldri har kjørt på er veldig imponerende. Viste i går at han har mye å lære, men han ligger litt foran merket mener jeg.

Det som er veldig positivt er at ingen av de andre RB-juniorene ser bedre ut, og er vel kun Pourchaire foran han som har en klar fremtid i F1. Og Pourchaire har egentlig skuffet ut fra forventingene. Drugovich er imponerende konsistent, men 2000-modell i tredje sesong... Vet ikke om det er veldig aktuelt.

Er vel Hadjar og Crawford i F3 som ser mest spennende ut fra RB for øyeblikket. Men de må levere i F2 også og det ligger jo litt frem i tid.

Brukeravatar
Mr.Meep
FD Supporter
Sted: Toronto,Ontario,Canada
Has thanked: 194 times
Been thanked: 104 times

Legg inn av Mr.Meep »

Ganske drøyt å være topp 5 i hele tatt

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Årets sesong i F2 for Drugovich har vært ganske lik Dennis sin sesong i F3 i fjor.

Herlig med en seier. Nå håper jeg han virkelig kjemper foran der resten av sesongen. En drøm hadde vært å komme på andreplass i år, og vinne neste år. Blir nok med drømmen, hvertfall i år. Men er vel større sjanse for et ledig RB-sete etter 2023.

Brukeravatar
Jompa
Been thanked: 25 times

Legg inn av Jompa »

Kan kanskje ta denne i Hauger-tråden. Stortalentet Juri Vips er suspendert av Redbull med umiddelbar virkning etter at han på en stream, der han gamet med blant annet Lawson, sa n-ordet. "Positivt" for Hauger, så synes jeg kanskje det at ett ord kan ødelegge en hel karriere virker noe brutalt. Uansett fortstår jeg at Redbull tar grep.

Brukeravatar
Visa

Legg inn av Visa »

Jompa skrev: tir jun 21, 2022 10:39 pm Kan kanskje ta denne i Hauger-tråden. Stortalentet Juri Vips er suspendert av Redbull med umiddelbar virkning etter at han på en stream, der han gamet med blant annet Lawson, sa n-ordet. "Positivt" for Hauger, så synes jeg kanskje det at ett ord kan ødelegge en hel karriere virker noe brutalt. Uansett fortstår jeg at Redbull tar grep.
Snakk om å drite seg ut. RB gjør jo selvsagt det riktige, så får vi se hva som skjer videre.

Mehell  
FD Supporter
Has thanked: 216 times
Been thanked: 288 times

Legg inn av Mehell »

Jompa skrev: tir jun 21, 2022 10:39 pm Kan kanskje ta denne i Hauger-tråden. Stortalentet Juri Vips er suspendert av Redbull med umiddelbar virkning etter at han på en stream, der han gamet med blant annet Lawson, sa n-ordet. "Positivt" for Hauger, så synes jeg kanskje det at ett ord kan ødelegge en hel karriere virker noe brutalt. Uansett fortstår jeg at Redbull tar grep.
Hvorfor i h*lv*t*e sa han noe så teit? Vi er jo midt i tiden hvor woke/some/metoo + div andre spennende forkortelser er det som betyr noe. Tidsperioden hvor du ikke kan si deg fornøyd med dagen før du har funnet minst tre ting som støter deg.

Bilde

Brukeravatar
startelver

Legg inn av startelver »

Han er fra Estland så kanskje ikke så rart, de har ikke kommet like langt med sånne tanker og uttrykk. Det kan jo være en slags automatikk å komme med slike slengord hvis man er vant med det.

Brukeravatar
startelver

Legg inn av startelver »

Her er videoen forresten, det var jo ikke all verdens?

Milwaukee_Bucks_2021
Has thanked: 7 times
Been thanked: 27 times

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Juri Vips sine F1-muligheter var allerede små før i dag, etter hans mange bottle jobs og nyheten om at AlphaTauri beholder sin lineup i 2023. Nå er den helt borte. Det virker som både Vips og Lawson kommer til å søke andre muligheter etter sesongen, ut i fra signalene de har gitt.

Hauger går dermed fra å være nr. 3 i rekka blant Red Bull-juniorerer for 2023 til å være framst i rekka for et AlphaTauri-sete i 2024. F2 2023 blir alfa og omega for han. Konkurrentene hans blir nok Iwasa og Jak Crawford.
These users thanked the author Milwaukee_Bucks_2021 for the post:
Ghost

Ghost

Legg inn av Ghost »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ons jun 22, 2022 12:39 am Juri Vips sine F1-muligheter var allerede små før i dag, etter hans mange bottle jobs og nyheten om at AlphaTauri beholder sin lineup i 2023. Nå er den helt borte. Det virker som både Vips og Lawson kommer til å søke andre muligheter etter sesongen, ut i fra signalene de har gitt.

Hauger går dermed fra å være nr. 3 i rekka blant Red Bull-juniorerer for 2023 til å være framst i rekka for et AlphaTauri-sete i 2024. F2 2023 blir alfa og omega for han. Konkurrentene hans blir nok Iwasa og Jak Crawford.
Ja, Vips måtte dominert siste halvdel for å være med i diskusjonen. Meget talentfull, men gjør for mye feil til å være på det stadiet han er i karrieren.

Mener fortsatt at Lawson er den beste føreren i akademiet for tiden. Det han gjorde i DTM er imponerende. Litt skuffende i F2 så langt, tror ikke det gjør noe for Hauger at han forsvinner pga det.

Iwasa har jeg aldri sett det store i. Da blir det kun for å erstatte Tsunoda med en annen japaner. Og da er det like greit å beholde Tsunoda.

Er nok Crawford Hauger må være mest obs på ja. Vil også nevne Hadjar. Dersom en av disse gjør en kanonsesong i F2 neste år lever Hauger litt farlig. Vil tro RB er litt skuffet over utviklingen i akademiet de siste årene og vil hoppe på muligheten om de ser en fører som leverer som rookie både i F3 og F2.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Totalt unødvendig og idiotisk av Vips. Jeg vet hvor fort gjort det er å banne og bli revet med når man gamer, men n-ordet skal bare ikke brukes. Uansett.

Håper han får en passende straff. Tenk å få ødelagt karrieren på grunn av ett ord. Brutalt.

Brukeravatar
Visa

Legg inn av Visa »

Vips har fjernet Red Bull junior fra instagram bioen sin. RB har fjernet han fra nettsidene sine.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Visa skrev: ons jun 22, 2022 10:00 pm Vips har fjernet Red Bull junior fra instagram bioen sin. RB har fjernet han fra nettsidene sine.
Virker som han er ferdig i Red Bull hvertfall. Han får fullføre sesongen i F2?

Alpha Tauri bekrefter også på twitter at Gasly kjører for dem i 2023. Bra for Dennis, forsåvidt.

Brukeravatar
startelver

Legg inn av startelver »

Merkelige greier, konsekvensen av et ord på en gamingstream.

Svar

Gå tilbake til «Motorsport»