Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
rommegrot

Re: Man Utd - Transfetråd ‘22

Legg inn av rommegrot »



Vi får håpe den går igjennom! Da er det ikke så farlig med De Jong etc.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Klart at han kun er intressert i permanent deal når han vet lønnene hos United. blir jo både et lønneløft + noen år fremover i tid som sikring.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Wellé skrev: ons jun 22, 2022 9:47 am
tbb skrev: tir jun 21, 2022 5:28 pm Jeg har knapt vært annet enn positiv til EtH, men en ting jeg stusser på (hvis det viser seg å medføre riktighet) er den voldsomme troen på «alle» han har trent.

Koblingen til Frenkie, Eriksen, Antony, Timber og Martinez virker relativt troverdig. Spennende for all del. Men litt usikker på om de er bra nok. Særlig Antony synes jeg virker litt upolert. Liker i grunnen både Timber og Martinez, men det virker litt rart om vi skal hente begge, gjør det ikke? Og jeg vil nesten anta at Timber er en han vil være interessert i neste sommer også (dersom han ikke hentes i år).
Nå bør man også ta alle disse ryktene med en klype salt. Det er veldig "enkelt" for disse ITK-erne å lage rykter om at United er ute etter en av EtH sine gamle elever. Det skjer pretty much hver eneste gang en trener går fra en klubb til en annen. Meget mulig han vil ha en 1 eller 2 av spillerne som blir ryktet, men tviler på at han vil ha hele kobbelet som ryktes.

Ekskluderer nesten FdJ fra denne listen ettersom han på ingen måte er en spiller på typisk "Ajax-nivå".
Dette har jeg trening i helt siden Clowns-dager (295). Og basert på en profesjonell, skjønnsmessig vurdering vil jeg anslå at det er hold i ryktene om Antony, Frenkie, Eriksen og Timber. Litt usikker på Martinez.

Litt overraskende hvor høyt Antony ser ut til å være vurdert i Ajax. Både av EtH og klubben (om en skal tro prisen Verweij nevner på €70-80 mill). Handler kanskje litt om at det ikke er særlig mange slike spillere? Jeg får veldig Nani-vibber av han. I en slik case (angriper) bør det være mulig å finne en løsning med prestasjonsbetingede klausuler.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Kjøøøøør Antony

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

70 mil euro blir for drøyt vett. Dessverre

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Ragnick ler nok godt over hvordan United gjør det i dette vinduet, helt utrolig at vi ikke kunne funnet en løsning der hans kompetanse og de 6 mnd han hadde med disse spillerne betyr noe. Greit at vi ikke har kjøpt en AWB enda, men uansett gjort endel annet som tyder på at vi ikke har lært veldig mye. Nytt regime, ny dose feil folk i de viktige possisjonene.

Vi spiller altså kamp om 14+ dager og gutta samles vel fra mandag for noen, og neste uke igjen for resten. Synes litt synd på Ten Hag, for han må da ha forventet 3-4 spillere (bachman regnes ikke hvis vi lykkes å signe han), nå er det så sent at en ev selger vil kreve Unitedpris igjen.
Sist redigert av TrueTopRed den ons jun 22, 2022 9:43 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

English talent Malcolm Ebiowei won’t join Manchester United. He’s set to sign his contract with Crystal Palace after medicals completed this week, it’s a done deal.

https://twitter.com/FabrizioRomano/stat ... 6280049664

Benfica and River Plate have reached an agreement in principle for Enzo Fernández, deal now agreed between clubs - but waiting for final details on personal terms and contract, as per @pedromsepulveda
. 🇦🇷 #transfers

Benfica will invest €18m, offering Fernández a five year deal.

https://twitter.com/FabrizioRomano/stat ... 1889824768

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TrueTopRed skrev: ons jun 22, 2022 9:27 pm Ragnick ler nok godt over hvordan United gjør det i dette vinduet, helt utrolig at vi ikke kunne funnet en løsning der hans kompetanse og de 6 mnd han hadde med disse spillerne betyr noe.
Rangnicks 6 måneder ga da god uttelling. For våre motstandere. Vi slapp også unna den helsinkes Champions League.
Greit at vi ikke har kjøpt en AWB enda, men uansett gjort endel annet som tyder på at vi ikke har lært veldig mye.
Vi har sagt farvel til en liten bråte spillere. Mange vil mene det er en god start, selv om flere avskjeder åpenbart gjenstår.
Nytt regime, ny dose feil folk i de viktige possisjonene.
Helt utrolig hvilke evner til å vurdere andres kompetanse noen sitter inne med. Eat Your heart out, Bjørg Fjell.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Rangnicks 6 måneder ga da god uttelling. For våre motstandere. Vi slapp også unna den helsinkes Champions League.
Det possitive med Ragnick var det som skulle komme etter disse 6 mnd. Om dette faktisk var utfallet, så kan man jo spørre seg om ikke Murtough faktisk dreit seg ut om det kun var for managerposten, da glapp jo som kjent topp 4 tross 3 verdensklassespillere inn.
Vi har sagt farvel til en liten bråte spillere. Mange vil mene det er en god start, selv om flere avskjeder åpenbart gjenstår.
Sagt og sagt. Vi ville jo beholde Pogba så sant han hadde vært fornøyd bare med en liten lønneforhøyelse.
Helt utrolig hvilke evner til å vurdere andres kompetanse noen sitter inne med. Eat Your heart out, Bjørg Fjell
.

Vel min rekord taler for seg selv. Hva har jeg egentlig bommet på annet enn at jeg trodde på JM under en tid der vi fortsatt trodde at ED Woodward og co hadde noenlunde kontroll på ting.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Spanske sport skriver at Barca har bestemt seg for å definitivt selge FDJ:

https://www.sport.es/es/noticias/opinio ... g-13916525



Skraper i bånn for oppdateringer, men da er det bare spm. om at man møtes på midten om en overgangssum.

Han er tross alt den klart høyst lønnende og Barca må ha mer penger samt komme seg under lønnstaket senest innen 30.juli, slik at de kan hente inn nye spillere og registrere de så..

Overgangen må gå i boks snart.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Deilig. Nok en spiller som bruker United for å få en ny kontrakt med gull og grønne skoger.

Neida, jeg har troen på Frenkie. Litt av en signering! Bare jævlig synd at Yesil sier han egentlig ikke ønsker seg til United da. Det trekker veldig ned når det kommer fra en så tung kilde.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Da forsvinner han her et eller annet sted:

Jack

Legg inn av Jack »

Hetfield skrev: tor jun 23, 2022 10:39 am Spanske sport skriver at Barca har bestemt seg for å definitivt selge FDJ:

https://www.sport.es/es/noticias/opinio ... g-13916525



Skraper i bånn for oppdateringer, men da er det bare spm. om at man møtes på midten om en overgangssum.

Han er tross alt den klart høyst lønnende og Barca må ha mer penger samt komme seg under lønnstaket senest innen 30.juli, slik at de kan hente inn nye spillere og registrere de så..

Overgangen må gå i boks snart.
Martinez (journalisten) er Tier 1 på Barca i følge reddit sin rangering.

Utvilsomt at Gerard Romero også har gode kilde i Barca, da det var han som breaket denne storyen for en god stund siden.

Jack

Legg inn av Jack »

Lezah skrev: tor jun 23, 2022 11:09 am Da forsvinner han her et eller annet sted:
Regner med at det betyr at utkjøpsklausulen aktiveres neste sommer?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Går vel til PSG neste sommer, som han hintet til for et par uker siden. Med mindre han har en ræva sesong og araberne får kalde føtter.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: tor jun 23, 2022 11:13 am Går vel til PSG neste sommer, som han hintet til for et par uker siden. Med mindre han har en ræva sesong og araberne får kalde føtter.
Med en sånn klausul kan han jo dra nå.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Lezah skrev: tor jun 23, 2022 11:15 am
Saliph skrev: tor jun 23, 2022 11:13 am Går vel til PSG neste sommer, som han hintet til for et par uker siden. Med mindre han har en ræva sesong og araberne får kalde føtter.
Med en sånn klausul kan han jo dra nå.
Forutsatt at Jack_Daniels har rett da, pirkefaen. Hvis klausulen gjelder umiddelbart (som vel virker litt rart?) så blir det jo spennende å se. Kan vel fort bli PSG da også, for Neymar ryktes vel å være til salgs?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: tor jun 23, 2022 11:15 am
Lezah skrev: tor jun 23, 2022 11:15 am
Saliph skrev: tor jun 23, 2022 11:13 am Går vel til PSG neste sommer, som han hintet til for et par uker siden. Med mindre han har en ræva sesong og araberne får kalde føtter.
Med en sånn klausul kan han jo dra nå.
Forutsatt at Jack_Daniels har rett da, pirkefaen. Hvis klausulen gjelder umiddelbart så blir det jo spennende å se. Kan vel fort bli PSG da også, for Neymar ryktes vel å være til salgs?
Tja, det er jo mulig men det aner jeg ikke. Ville jo gitt litt mening for RBL, men samtidig er den jo "lav". Så kan undres om de da i tilfellet har en slags gentlemansavtale om overgang neste sommer. Han er jo PSG-gutt. Samtidig ville det jo nå vært optimalt for PSG å hente ham, det er en rimelig grei erstatter for Di Maria.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Megapixsel skrev: tor jun 23, 2022 10:56 am Deilig. Nok en spiller som bruker United for å få en ny kontrakt med gull og grønne skoger.

Neida, jeg har troen på Frenkie. Litt av en signering! Bare jævlig synd at Yesil sier han egentlig ikke ønsker seg til United da. Det trekker veldig ned når det kommer fra en så tung kilde.
Jeg skrev vel strengt talt bare det FdJ selv sa. At han var i sin drømmeklubb og at han ønsket å bli værende. Han har også uttalt at han ønsker å spille Champions League. Jeg vil påstå at FdJ er en god kilde i denne saken.

Om han presses ut for å frigjøre midler til andre signeringer, kan det naturligvis være at han endrer mening.

Yesil

Legg inn av Yesil »


Jack

Legg inn av Jack »


rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Hvordan er troverdigheten til Luckhurst egentlig?

Jack

Legg inn av Jack »

rommegrot skrev: tor jun 23, 2022 12:24 pm Hvordan er troverdigheten til Luckhurst egentlig?
Egentlig en douchebag, men han har helt åpenbart kilder innad i klubben. "United sources"-delen av tweeten henviser dog helt tydelig til de lekkede videoene av Arnolds uttalelser.
Sist redigert av Jack den tor jun 23, 2022 12:28 pm, redigert 1 gang totalt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

rommegrot skrev: tor jun 23, 2022 12:24 pm Hvordan er troverdigheten til Luckhurst egentlig?
Ganske ræva når det gjelder overganger. Og generelt så skriver han masse piss for å provosere.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 11:22 am
Megapixsel skrev: tor jun 23, 2022 10:56 am Deilig. Nok en spiller som bruker United for å få en ny kontrakt med gull og grønne skoger.

Neida, jeg har troen på Frenkie. Litt av en signering! Bare jævlig synd at Yesil sier han egentlig ikke ønsker seg til United da. Det trekker veldig ned når det kommer fra en så tung kilde.
Jeg skrev vel strengt talt bare det FdJ selv sa. At han var i sin drømmeklubb og at han ønsket å bli værende. Han har også uttalt at han ønsker å spille Champions League. Jeg vil påstå at FdJ er en god kilde i denne saken.

Om han presses ut for å frigjøre midler til andre signeringer, kan det naturligvis være at han endrer mening.
Vil tro han trives godt i Barcelona. Men han kunne vel strengt tatt ikke sagt så mye annet. Åpenbart.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Megapixsel skrev: tor jun 23, 2022 12:35 pm
Yesil skrev: tor jun 23, 2022 11:22 am
Megapixsel skrev: tor jun 23, 2022 10:56 am Deilig. Nok en spiller som bruker United for å få en ny kontrakt med gull og grønne skoger.

Neida, jeg har troen på Frenkie. Litt av en signering! Bare jævlig synd at Yesil sier han egentlig ikke ønsker seg til United da. Det trekker veldig ned når det kommer fra en så tung kilde.
Jeg skrev vel strengt talt bare det FdJ selv sa. At han var i sin drømmeklubb og at han ønsket å bli værende. Han har også uttalt at han ønsker å spille Champions League. Jeg vil påstå at FdJ er en god kilde i denne saken.

Om han presses ut for å frigjøre midler til andre signeringer, kan det naturligvis være at han endrer mening.
Vil tro han trives godt i Barcelona. Men han kunne vel strengt tatt ikke sagt så mye annet. Åpenbart.
Kunne ikke sagt så mye annet? Hvorfor erklære sin kjærlighet til Barcelona om han aller helst ønsker seg bort?
Det er jo åpenbart at det først og fremst er Barcelona som ønsker å selge, fremfor at FdJ har så lyst bort.

Uansett havner dette på siden av din påstand. Jeg tviler ikke på at FdJ kan ønske seg en overgang til Man Utd, dersom han føler at Barcelona vil kvitte seg med han og han slipper en betydelig lønnsreduksjon.
Sist redigert av Yesil den tor jun 23, 2022 1:08 pm, redigert 1 gang totalt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Jeg tviler på at Ten Hag/United hadde satt i gang denne prosessen med De Jong hvis man ikke var overbevist om at han var interessert i å komme. Da har man i så fall lært lite.

De Jong uttalte også i landslagsrunden som var at rollen hans for landslaget (som er den samme han er tiltenkt i United) passer ham bedre enn rollen han har i Barca.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Saliph skrev: tor jun 23, 2022 1:06 pm Jeg tviler på at Ten Hag/United hadde satt i gang denne prosessen med De Jong hvis man ikke var overbevist om at han var interessert i å komme. Da har man i så fall lært lite.

De Jong uttalte også i landslagsrunden som var at rollen hans for landslaget (som er den samme han er tiltenkt i United) passer ham bedre enn rollen han har i Barca.
De vet nok at det er en mulighet. Samtidig hadde de vel nettopp en prosess gående for å sikre seg Nunez, som ville andre steder. Og det snakkes om (usikker på kildene her) at Eriksen har valgt å fortsette i Brentford.

Man prøver seg så lenge det er håp, og i denne saken virker det som at det bare er Barcelona og Man Utd på banen, og Man Utd vet at Barcelona vil/må selge. Og så tipper jeg at FdJ har lyst å jobbe med EtH igjen, dersom det ikke ord er seg i Barcelona.

Jack

Legg inn av Jack »

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:11 pm
Saliph skrev: tor jun 23, 2022 1:06 pm Jeg tviler på at Ten Hag/United hadde satt i gang denne prosessen med De Jong hvis man ikke var overbevist om at han var interessert i å komme. Da har man i så fall lært lite.

De Jong uttalte også i landslagsrunden som var at rollen hans for landslaget (som er den samme han er tiltenkt i United) passer ham bedre enn rollen han har i Barca.
De vet nok at det er en mulighet. Samtidig hadde de vel nettopp en prosess gående for å sikre seg Nunez, som ville andre steder. Og det snakkes om (usikker på kildene her) at Eriksen har valgt å fortsette i Brentford.

Man prøver seg så lenge det er håp, og i denne saken virker det som at det bare er Barcelona og Man Utd på banen, og Man Utd vet at Barcelona vil/må selge. Og så tipper jeg at FdJ har lyst å jobbe med EtH igjen, dersom det ikke ord er seg i Barcelona.
United trakk seg straks det ble kjent at Liverpool valgte å betale €100m for Nunez. Vi har ikke budsjettet til å kjøpe alle at will.

Sist redigert av Jack den tor jun 23, 2022 1:18 pm, redigert 2 ganger totalt.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:01 pm
Megapixsel skrev: tor jun 23, 2022 12:35 pm
Yesil skrev: tor jun 23, 2022 11:22 am
Jeg skrev vel strengt talt bare det FdJ selv sa. At han var i sin drømmeklubb og at han ønsket å bli værende. Han har også uttalt at han ønsker å spille Champions League. Jeg vil påstå at FdJ er en god kilde i denne saken.

Om han presses ut for å frigjøre midler til andre signeringer, kan det naturligvis være at han endrer mening.
Vil tro han trives godt i Barcelona. Men han kunne vel strengt tatt ikke sagt så mye annet. Åpenbart.
Kunne ikke sagt så mye annet? Hvorfor erklære sin kjærlighet til Barcelona om han aller helst ønsker seg bort?
Det er jo åpenbart at det først og fremst er Barcelona som ønsker å selge, fremfor at FdJ har så lyst bort.

Uansett havner dette på siden av din påstand. Jeg tviler ikke på at FdJ kan ønske seg en overgang til Man Utd, dersom han føler at Barcelona vil kvitte seg med han og han slipper en betydelig lønnsreduksjon.
Han kunne ordlagt seg mer i den retningen Pogba gjorde x-antall ganger ja... Jeg tror nok heller ikke at FDJ er spesielt interessert i en overgang til oss i utgnagspunktet, men dersom han ikke er ønsket av Barcelona så vil jo realitetene endre seg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»