OT Tråd 2
Hun var da ikke noe spesielt, minner meg faktisk om ei jeg pleide dyppe den i når jeg hadde sug.Ale skrev: ↑tor jun 23, 2022 11:47 am Har en liten crush på Merete Gamst. Bor i Fredrikstad.
https://www.instagram.com/positivista/
Det er faktisk ikke mye som er bedre en musa på ei dame som er el pregnanto. Det finner dere også ut en gang.Elgen skrev: ↑tor jun 23, 2022 11:49 amHar en baby på vei, har du vært bortpå henne også?Ale skrev: ↑tor jun 23, 2022 11:47 am Har en liten crush på Merete Gamst. Bor i Fredrikstad.
- TheIceman10
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 30 times
Hallo.
Nyter en phette dyr wrap på Værnes.
Dette til orientering.
Dette til orientering.
- TheIceman10
Skal pelle meg opp til Lofoten en tur.Mehell skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:03 pmEr herren på reisefot?TheIceman10 skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:02 pm Hallo.
Dette til orientering.
- TheIceman10
Ja4pLaY skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:03 pm69,90 med 30% avslag siden den er fra mandag?TheIceman10 skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:02 pm Hallo.
Dette til orientering.

Herlig da.TheIceman10 skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:04 pmSkal pelle meg opp til Lofoten en tur.Mehell skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:03 pmEr herren på reisefot?TheIceman10 skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:02 pm Hallo.
Dette til orientering.
God tur.
Ikke bli overrasket hvis det blir allsang på flyet når dere nærmer dere.
En ekte lofottorsk jeg er, for jeg er født i Henningsvær.
Fadderullandei, fadderullandei.
- TheIceman10
Takk fær di!Mehell skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:07 pmHerlig da.
God tur.
Ikke bli overrasket hvis det blir allsang på flyet når dere nærmer dere.
En ekte lofottorsk jeg er, for jeg er født i Henningsvær.
Fadderullandei, fadderullandei.
- TheIceman10
Ungtausene bak disken klarer ikke å forklare de høye priseneMoen skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:07 pmFikk du noen forklaring på hvorfor den var så dyr?TheIceman10 skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:02 pm Hallo.
Dette til orientering.
Var det dieselprisene?

God tur, Pilt!TheIceman10 skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:04 pmSkal pelle meg opp til Lofoten en tur.Mehell skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:03 pmEr herren på reisefot?TheIceman10 skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:02 pm Hallo.
Dette til orientering.
4pLaY skrev: ↑tor jun 23, 2022 12:01 pmDet er faktisk ikke mye som er bedre en musa på ei dame som er el pregnanto. Det finner dere også ut en gang.Elgen skrev: ↑tor jun 23, 2022 11:49 amHar en baby på vei, har du vært bortpå henne også?Ale skrev: ↑tor jun 23, 2022 11:47 am Har en liten crush på Merete Gamst. Bor i Fredrikstad.
Kan ikke si at jeg merket noen foskjell. bortsett fra at dama blir helt mental da.
Jeg er faktisk ikke motstander av skatt.
Liker å bo i et land hvor man har sikkerhetsnett for det meste. Alle kan miste jobben, skade seg eller bli syke, og da er det rett og slett vidunderlig å vite at man bor i en nasjon hvor man blir tatt vare på.
Jeg er helt enig med deg. Finnes derimot mye rart også. Arveavgiften var helt hjernedød f.eks. Tenk å måtte skatte av penger som allerede er beskattet. Heldigvis var Stjerna fremme med nebbet og fikk orden på den saken. Nu har vi bare Jonas som danser på TikTok ikledd dameklær med regnbuefarger. Helt halleluja.
- Justice 97
- Sted: Coffeshop - Amsterdam
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 367 times
På vei ned fra Origifjellet.
- Justice 97
Er på Moa.
- TheIceman10
Befinner meg i Bodø. Ser ikke snurten av thpe.
Kjipt å bli old med alt det snadder som vokser frem

- Justice 97
Du finner ham i Kent.
- Justice 97
Har dere vært i Kent?
- Justice 97
Kent er et fint fylke. Ikke noe å si på det.
Klarer Bjarne å dra med seg en seier fra Egersund? Jeg er veldig usikker, vi er ikke noe cup lag, men vi har Bjarne nå... Egersund har også sin gress matte og vi har etterhvert blitt et kunstgress lag.... Den er nok mye mer nær 50/50 en noen andre kamper i dag. Egersund har også en habil midtbanespiller som nok skal vise at SULF tok feil når vi sente han i retur.
Og som vanlig er en eller flere av de viktige spillerene ute med skade, i dag er det vår kapein som knapt spiller en kamp eller halv annen før han er ute. Spørs hvor sugen FKH er på å hente han nå lengre, selv om han er gratis etter sesongen.
Og som vanlig er en eller flere av de viktige spillerene ute med skade, i dag er det vår kapein som knapt spiller en kamp eller halv annen før han er ute. Spørs hvor sugen FKH er på å hente han nå lengre, selv om han er gratis etter sesongen.