Three Amigos har jeg ikke vært innom, siden 2012, og tror det ble med en snill 6/10, men likte langt bedre den litt av samme type plot/opplegg der Tim Allen, Sigourney Weaver og Alan Rickman hadde hovedrollene i den morsomme og sjarmerende sci-fi komedien (Galaxy Quest) om en gruppe tidligere avdanka tv-skuespillere, som ved et "uhell" havner midt opp i en galaktisk storkrig, og de tror de bare er blitt kidnappa av noen fanatiske tilhengere i enda en latterlig tv-show begivenhet for fans og nerder.Elgen skrev: ↑ons jun 01, 2022 1:51 pm Three Amigos så jeg på kino, og lo sikkert litt den gangen. Men når jeg nå så noen små klipp fra den kom på jeg at jeg prøvde å se den for 3-4 år siden. Jeg måtte bare skru av. Det er en sjanger jeg ikke klarer spesielt ikke Chase/Martin
Stripes har jeg ikke sett, tror ikke den vil falle i smak i dag for å si det sånn.
Running Man er det veldig lenge siden jeg så, den må jeg se igjen en gang snart.
Stripes er kanskje ikke blant kremen av 80-talls rølp, men er man glad i Murray, Ramis, Candy osv, så er den verdt en kikk.
Running Man er heftig, og ler alltid godt av scenen hvor Arnie deler en bad guy og hans understell, med sin egen motorsag, og sier noe sånt som "He had to split" i etterkant.
Tror Paul Verhoeven opprinnelig var tiltenkt regissørrollen, men samme året gjorde han jo RoboCop, som ja, var på et litt annet nivå, men ikke vanskelig å se for seg hvorfor han ville ha passet godt inn, men Running Man har likevel mye vittig og mørk humorinnslag, og ga vel også et lite hint om fremtidens "familieunderholdning" i beste sendetid.