Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
Megapixsel

Re: Man Utd - Transfetråd ‘22

Legg inn av Megapixsel »

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:01 pm
Megapixsel skrev: tor jun 23, 2022 12:35 pm
Yesil skrev: tor jun 23, 2022 11:22 am
Jeg skrev vel strengt talt bare det FdJ selv sa. At han var i sin drømmeklubb og at han ønsket å bli værende. Han har også uttalt at han ønsker å spille Champions League. Jeg vil påstå at FdJ er en god kilde i denne saken.

Om han presses ut for å frigjøre midler til andre signeringer, kan det naturligvis være at han endrer mening.
Vil tro han trives godt i Barcelona. Men han kunne vel strengt tatt ikke sagt så mye annet. Åpenbart.
Kunne ikke sagt så mye annet? Hvorfor erklære sin kjærlighet til Barcelona om han aller helst ønsker seg bort?
Okei vi sier det sånn. Den allmektige Yesil slår til igjen. Sorry for at jeg kalte deg inn hit (selv om du ikke trenger invitasjon). Tror jeg går tilbake til å ha deg på listen over debattanter jeg ignorerer her inne.
Hjelpes meg for et nivå.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Jack_Daniels skrev: tor jun 23, 2022 1:17 pm
Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:11 pm
Saliph skrev: tor jun 23, 2022 1:06 pm Jeg tviler på at Ten Hag/United hadde satt i gang denne prosessen med De Jong hvis man ikke var overbevist om at han var interessert i å komme. Da har man i så fall lært lite.

De Jong uttalte også i landslagsrunden som var at rollen hans for landslaget (som er den samme han er tiltenkt i United) passer ham bedre enn rollen han har i Barca.
De vet nok at det er en mulighet. Samtidig hadde de vel nettopp en prosess gående for å sikre seg Nunez, som ville andre steder. Og det snakkes om (usikker på kildene her) at Eriksen har valgt å fortsette i Brentford.

Man prøver seg så lenge det er håp, og i denne saken virker det som at det bare er Barcelona og Man Utd på banen, og Man Utd vet at Barcelona vil/må selge. Og så tipper jeg at FdJ har lyst å jobbe med EtH igjen, dersom det ikke ord er seg i Barcelona.

United trakk seg straks Liverpool valgte å betale €100m for Nunez. Vi har ikke budsjettet til å kjøpe alle at will.


Det tror du ikke på selv engang. Både Romano og flere andre med beviselig god innsikt i denne saken har uttalt at Man Utd forsøkte å overbevise Nunez lenge etter at summen var satt. Noen av disse hevdet også at Man Utd ville betale mer enn Liverpool.

Det er uansett ikke poenget. Poenget var at det er ikke alltid slik at de man ønsker å signere, er like giret andre veien. Men så lenge det er håp, prøver man jo selvfølgelig. I denne saken er det all grunn til å tro at det er håp, selv om FdJ etter eget utsagn aller helst vil fortsette i Barcelona.
Sist redigert av Yesil den tor jun 23, 2022 1:26 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Håper på minst 3 nye før vinduet stenger, Ten Hag kan behøver det. De Jong, stopper + kant, men fakta er vel at vi fort behøver en midtbane til. Mulig at en multifunksjonell Lisandro Martinez kan løse CB+DM

Yesil

Legg inn av Yesil »

Megapixsel skrev: tor jun 23, 2022 1:18 pm
Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:01 pm
Megapixsel skrev: tor jun 23, 2022 12:35 pm

Vil tro han trives godt i Barcelona. Men han kunne vel strengt tatt ikke sagt så mye annet. Åpenbart.
Kunne ikke sagt så mye annet? Hvorfor erklære sin kjærlighet til Barcelona om han aller helst ønsker seg bort?
Okei vi sier det sånn. Den allmektige Yesil slår til igjen. Sorry for at jeg kalte deg inn hit (selv om du ikke trenger invitasjon). Tror jeg går tilbake til å ha deg på listen over debattanter jeg ignorerer her inne.
Hjelpes meg for et nivå.
Rett tilbake der når du får svar. Ikke overraskende debattskikk fra deg.

Jeg har holdt meg saklig, vist til kilder og stilt spørsmål. Du slenger ut påstander og tipper i vei. Og blir sur og barnslig når du får svar. Og ja, gjør gjerne det.

Jack

Legg inn av Jack »

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:23 pm
Jack_Daniels skrev: tor jun 23, 2022 1:17 pm
Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:11 pm
De vet nok at det er en mulighet. Samtidig hadde de vel nettopp en prosess gående for å sikre seg Nunez, som ville andre steder. Og det snakkes om (usikker på kildene her) at Eriksen har valgt å fortsette i Brentford.

Man prøver seg så lenge det er håp, og i denne saken virker det som at det bare er Barcelona og Man Utd på banen, og Man Utd vet at Barcelona vil/må selge. Og så tipper jeg at FdJ har lyst å jobbe med EtH igjen, dersom det ikke ord er seg i Barcelona.

United trakk seg straks Liverpool valgte å betale €100m for Nunez. Vi har ikke budsjettet til å kjøpe alle at will.


Det tror du ikke på selv engang. Både Romano og flere andre med beviselig god innsikt i denne saken har uttalt at Man Utd forsøkte å overbevise Nunez lenge etter at summen var satt. Noen av disse hevdet også at Man Utd ville betale mer enn Liverpool.

Det er uansett ikke poenget. Poenget var at det er ikke alltid slik at de man ønsker å signere, er like giret andre veien. Men så lenge det er håp, prøver man jo selvfølgelig. I denne saken er det all grunn til å tro at det er håp, selv om FdJ etter eget utsagn aller helst vil fortsette i Barcelona.
Tap in-merchant Romano på bakerste er klar!

Det er du som konstant jamrer om dette i denne tråden av en eller annen grunn. Hva er poenget? Hva er det du forsøker å si? Det er veldokumentert av bl.a Laurie Withwell i The Athletic at summen på €100m ble for mye for United når man har andre, mer kritiske områder å forsterke denne sommeren.

Sånn, da er det tilbake på blokkeringslista.

Saliph

Legg inn av Saliph »

La nå Pool-gjengen få tro at Nunez valgte dem foran oss. Helt utenkelig er det ikke, Harry Kewell gjorde jo det samme i sin tid. Sikkert et par andre også.

Men at United var villige til å betale €100m+ for en spiss fra den portugisiske ligaen når midtbanen og forsvaret (og høyrevingen) skriker etter forsterkninger har jeg vanskelig for å tro. Da har vi i så fall et mye, mye større budsjett enn vanlig. Eller så er prioriteringene fullstendig hodeløse. Og en av disse med "beviselig god innsikt i saken" hevdet jo at Ten Hag hadde satt seg på et fly til Portugal for å kuppe overgangen, når han i realiteten sippet piña coladas på Ibiza.

Laurie Whitwell har vel vært ganske klar på at selv om United var interesserte i Nunez, så er midtbanen er førsteprioritet.

Og siden Romano er nevnt:

“As for Manchester United’s interest in Nunez, Erik ten Hag had mentioned the Uruguay international in his meetings with the Manchester United board, but he is not disappointed because he knows that spending a €100m package for the 22-year-old risked compromising the club’s strategies.

“Manchester United certainly tried to sign Darwin, and they were still in contact with his agent until Friday, but they considered Nunez a €70m target, not €100m.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Jack_Daniels skrev: tor jun 23, 2022 1:37 pm
Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:23 pm
Jack_Daniels skrev: tor jun 23, 2022 1:17 pm

United trakk seg straks Liverpool valgte å betale €100m for Nunez. Vi har ikke budsjettet til å kjøpe alle at will.


Det tror du ikke på selv engang. Både Romano og flere andre med beviselig god innsikt i denne saken har uttalt at Man Utd forsøkte å overbevise Nunez lenge etter at summen var satt. Noen av disse hevdet også at Man Utd ville betale mer enn Liverpool.

Det er uansett ikke poenget. Poenget var at det er ikke alltid slik at de man ønsker å signere, er like giret andre veien. Men så lenge det er håp, prøver man jo selvfølgelig. I denne saken er det all grunn til å tro at det er håp, selv om FdJ etter eget utsagn aller helst vil fortsette i Barcelona.
Tap in-merchant Romano på bakerste er klar!

Det er du som konstant jamrer om dette i denne tråden av en eller annen grunn. Hva er poenget? Hva er det du forsøker å si? Det er veldokumentert av bl.a Laurie Withwell i The Athletic at summen på €100m ble for mye for United når man har andre, mer kritiske områder å forsterke denne sommeren.

Sånn, da er det tilbake på blokkeringslista.
Helt greit, da velger vi å stole på Withwell over alle de andre denne gangen siden det passer best. Han har jo vært våde tidlig ute og spot on i alt han har meldt i den saken...

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

TrueTopRed skrev: tor jun 23, 2022 1:23 pm Håper på minst 3 nye før vinduet stenger, Ten Hag kan behøver det. De Jong, stopper + kant, men fakta er vel at vi fort behøver en midtbane til. Mulig at en multifunksjonell Lisandro Martinez kan løse CB+DM
Det holder ikke med Garner, McTominay, Fred, Van de Beek og Bruno i tillegg til FdJ?

Hva med høyrebacken? Stoles det på at Dalot er god nok?

Lezah

Legg inn av Lezah »


Yesil

Legg inn av Yesil »

Saliph skrev: tor jun 23, 2022 1:40 pm La nå Pool-gjengen få tro at Nunez valgte dem foran oss. Helt utenkelig er det ikke, Harry Kewell gjorde jo det samme i sin tid. Sikkert et par andre også.

Men at United var villige til å betale €100m+ for en spiss fra den portugisiske ligaen når midtbanen og forsvaret (og høyrevingen) skriker etter forsterkninger har jeg vanskelig for å tro. Da har vi i så fall et mye, mye større budsjett enn vanlig. Eller så er prioriteringene fullstendig hodeløse. Og en av disse med "beviselig god innsikt i saken" hevdet jo at Ten Hag hadde satt seg på et fly til Portugal for å kuppe overgangen, når han i realiteten sippet piña coladas på Ibiza.

Laurie Whitwell har vel vært ganske klar på at selv om United var interesserte i Nunez, så er midtbanen er førsteprioritet.

Og siden Romano er nevnt:

“As for Manchester United’s interest in Nunez, Erik ten Hag had mentioned the Uruguay international in his meetings with the Manchester United board, but he is not disappointed because he knows that spending a €100m package for the 22-year-old risked compromising the club’s strategies.

“Manchester United certainly tried to sign Darwin, and they were still in contact with his agent until Friday, but they considered Nunez a €70m target, not €100m.
La meg tippe, denne "informasjonen" kom etter at Nunez hadde bestemt seg?

Uansett, så er dere såpass hårsår at poenget gikk rett over hodet på samtlige. Poenget var ikke at Nunez valgte Liverpool og CL over Man Utd. Poenget var at Man Utd var interessert og jobbet med en avtale i lang tid, selv om spilleren ikke var veldig giret. Det er ingen automatikk i at man kun jobber med spillere som har klubben som førstevalg, slik det ble insinueret i innlegget jeg svarte.

Men jeg skal gi meg her. Helt umulig å diskutere noe som kan oppleves som kjipe tema med Man Utd-fansen.

FdJ drømmer om Man Utd, Nunez ønsket seg til Man Utd men den stakkars fattige klubben kunne ikke betale det Benfica krevde og Man Utd er best. Takk for meg.
Sist redigert av Yesil den tor jun 23, 2022 1:53 pm, redigert 1 gang totalt.

Jack

Legg inn av Jack »

KongOlav2 skrev: tor jun 23, 2022 1:45 pm
TrueTopRed skrev: tor jun 23, 2022 1:23 pm Håper på minst 3 nye før vinduet stenger, Ten Hag kan behøver det. De Jong, stopper + kant, men fakta er vel at vi fort behøver en midtbane til. Mulig at en multifunksjonell Lisandro Martinez kan løse CB+DM
Det holder ikke med Garner, McTominay, Fred, Van de Beek og Bruno i tillegg til FdJ?

Hva med høyrebacken? Stoles det på at Dalot er god nok?
Nei, det holder ikke mål. Vi vet ikke om Van de Beek faktisk fungerer i PL, selv med ten Hag som manager. Fyren har jo ikke gjort annet enn å sitte på benk de siste årene. Jeg tror Garner ender opp med et nytt utlån. Eriksen er sterkt linket, tipper det er 50/50 hvor han havner til slutt. Ser løse rykter om at Newcastle har meldt seg på der, men ingen supertroverdige folk som melder noe der enda.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Jack_Daniels skrev: tor jun 23, 2022 1:50 pm Nei, det holder ikke mål. Vi vet ikke om Van de Beek faktisk fungerer i PL, selv med ten Hag som manager. Fyren har jo ikke gjort annet enn å sitte på benk de siste årene. Jeg tror Garner ender opp med et nytt utlån. Eriksen er sterkt linket, tipper det er 50/50 hvor han havner til slutt. Ser løse rykter om at Newcastle har meldt seg på der, men ingen supertroverdige folk som melder noe der enda.
Kanskje ikke VdB, men Fred, McT, Garner og Bruno da? Ikke mulig å skape en trio med to av disse og FdJ? Fra mitt ståsted burde vel en angriper og en høyreback være det som er høyest prioritert etter De Jong? Også en midtstopper før en ekstra midtbanespiller.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

KongOlav2 skrev: tor jun 23, 2022 1:45 pm Det holder ikke med Garner, McTominay, Fred, Van de Beek og Bruno i tillegg til FdJ?

Hva med høyrebacken? Stoles det på at Dalot er god nok?
Vanskelig for meg å si hvordan disse tenker, også mtp ryktene om Eriksen. Ser ikke helt hvorfor han skal inn, eller om det er alternativ for om De Jong ryker/ikke kommer. De Beek ser jeg ellers som roteringsobjekt med Bruno. Så blir Fred, Garner det for midtbane. Skeptisk til McTominay, men tja.

Dalot er god nok for å spille per idag (ikke konkuranse), men man vinner ikke en liga med han som førstevalg, så mulig at han er en av de som får en slags fribillett på laget neste sesong fordi det vil ta flere vinduer å fikse alt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:48 pm
Saliph skrev: tor jun 23, 2022 1:40 pm La nå Pool-gjengen få tro at Nunez valgte dem foran oss. Helt utenkelig er det ikke, Harry Kewell gjorde jo det samme i sin tid. Sikkert et par andre også.

Men at United var villige til å betale €100m+ for en spiss fra den portugisiske ligaen når midtbanen og forsvaret (og høyrevingen) skriker etter forsterkninger har jeg vanskelig for å tro. Da har vi i så fall et mye, mye større budsjett enn vanlig. Eller så er prioriteringene fullstendig hodeløse. Og en av disse med "beviselig god innsikt i saken" hevdet jo at Ten Hag hadde satt seg på et fly til Portugal for å kuppe overgangen, når han i realiteten sippet piña coladas på Ibiza.

Laurie Whitwell har vel vært ganske klar på at selv om United var interesserte i Nunez, så er midtbanen er førsteprioritet.

Og siden Romano er nevnt:

“As for Manchester United’s interest in Nunez, Erik ten Hag had mentioned the Uruguay international in his meetings with the Manchester United board, but he is not disappointed because he knows that spending a €100m package for the 22-year-old risked compromising the club’s strategies.

“Manchester United certainly tried to sign Darwin, and they were still in contact with his agent until Friday, but they considered Nunez a €70m target, not €100m.
La meg tippe, denne "informasjonen" kom etter at Nunez hadde bestemt seg?

Uansett, så er dere såpass hårsår at poenget gikk rett over hodet på samtlige. Poenget var ikke at Nunez valgte Liverpool og CL over Man Utd. Poenget var at Man Utd var interessert og jobbet med en avtale i lang tid, selv om spilleren ikke var veldig giret. Det er ingen automatikk i at man kun jobber med spillere som har klubben som førstevalg, slik det ble insinueret i innlegget jeg svarte.

Men jeg skal gi meg her. Helt umulig å diskutere noe som kan oppleves som kjipe tema med Man Utd-fansen.

FdJ drømmer om Man Utd, Nunez ønsket seg til Man Utd men den stakkars fattige klubben kunne ikke betale det Benfica krevde og Man Utd er best. Takk for meg.
Går det bra? Burde vi ringe noen?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Lezah skrev: tor jun 23, 2022 1:46 pm
Og ingen opsjon, visstnok. Da klarte man altså å dra i land en grei deal likevel.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Saliph skrev: tor jun 23, 2022 2:57 pm Og ingen opsjon, visstnok. Da klarte man altså å dra i land en grei deal likevel.
Bedre enn den første som ble snakket om ihvertfall. men alt handler om hva united ønsker å få til med henderson. har man egne planer i fremtiden osv. for hvis ikke, ville et salg på £15m vært veldig mye bedre enn å få betalt lønnen på lån.

Om man lar de gea gå neste sommer, og satser maks på henderson, så er det godt gjennomtenkt.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:48 pm Uansett, så er dere såpass hårsår at poenget gikk rett over hodet på samtlige. Poenget var ikke at Nunez valgte Liverpool og CL over Man Utd. Poenget var at Man Utd var interessert og jobbet med en avtale i lang tid, selv om spilleren ikke var veldig giret. Det er ingen automatikk i at man kun jobber med spillere som har klubben som førstevalg, slik det ble insinueret i innlegget jeg svarte.

Men jeg skal gi meg her. Helt umulig å diskutere noe som kan oppleves som kjipe tema med Man Utd-fansen. FdJ drømmer om Man Utd, Nunez ønsket seg til Man Utd men den stakkars fattige klubben kunne ikke betale det Benfica krevde og Man Utd er best. Takk for meg.
Du sliter nok med ettervirkningene av tidligere å ha opptrådt ufint og usaklig her inne. Kan ellers ikke se mye galt i siste du skrev. Ingen som helst tvil om at Nunez heller ønsket seg til Pool og CL, fremfor United i nåværende situasjon. Det skulle da bare mangle. Likevel er det vanskelig å tro at vi skulle være villige til å betale over 100m for en spiss, når vi har skrikende behov ellers i første 11érn. Disse økonomiske prioriteringene virker også snåle all den tid det ser ut som vi ikke er villige til å betale de siste 10-15 mill i overgang for FdJ. Det kan heller ikke råde noen tvil om at FdJ ønsker å fortsette i Barca. Han har gang på gang de siste månedene vært mer enn tydelig på at han befinner seg i sin drømmeklubb. Om Barca skyver han ut døra endrer selvsagt forutsetningene seg. Hvor attraktive United fremstår for han per i dag er jeg svært usikker på. Men all den tid ingen andre klubber av betydning viser interesse kan det jo selvsagt gå. EtH betyr sikkert endel.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Ale skrev: tor jun 23, 2022 3:45 pm Nye nytt angående De Jong?


I følge denne har vi økt med 5 millioner?

Goldbridge hevder han har kontakter som påstår at vi har økt til 75 + 10 add ons.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: tor jun 23, 2022 3:43 pm
Saliph skrev: tor jun 23, 2022 2:57 pm Og ingen opsjon, visstnok. Da klarte man altså å dra i land en grei deal likevel.
Bedre enn den første som ble snakket om ihvertfall. men alt handler om hva united ønsker å få til med henderson. har man egne planer i fremtiden osv. for hvis ikke, ville et salg på £15m vært veldig mye bedre enn å få betalt lønnen på lån.

Om man lar de gea gå neste sommer, og satser maks på henderson, så er det godt gjennomtenkt.
Reflekterer vel litt det som er nevnt tidligere; klubben har kanskje ingen KLAR plan for DH, er avventende og med denne avtalen har de i allefall kjøpt seg tid, ingen broer er brent, vi har økonomisk/totalt sett kommet greit ut av det og noe Saliph poengterer. Videre er det enda en sak strøket av dagsordenen, og godt er det!

Som du sier; blir det full satsing på ham i 2023/24, med kommende sesong i sekken der han forhåpentligvis presterer bra, er det gjennomtenkt og flott.

I motsatt fall; £15 mill ved et salg er allerede "vann under brua", får eventuelt ta den opp igjen ved en senere anledning og den tid, den sorg..! ;)

Ikke det helt store så langt, men det går i allefall framover i overgangsvinduet..!

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

rommegrot skrev: tor jun 23, 2022 4:16 pm
Ale skrev: tor jun 23, 2022 3:45 pm Nye nytt angående De Jong?


I følge denne har vi økt med 5 millioner?

Goldbridge hevder han har kontakter som påstår at vi har økt til 75 + 10 add ons.
Snur på penningen der, altså og samtidig realiserer Glazers et ikke ubetydelig utbytte....!

https://www.google.com/amp/s/www.dailym ... dends.html

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Ale skrev: tor jun 23, 2022 4:32 pm
rommegrot skrev: tor jun 23, 2022 4:16 pm
Ale skrev: tor jun 23, 2022 3:45 pm Nye nytt angående De Jong?


I følge denne har vi økt med 5 millioner?

Goldbridge hevder han har kontakter som påstår at vi har økt til 75 + 10 add ons.
Et skambud med andre ord. Meget synd. Da vil dette dra ut. Hadde håpet han kunne være på plass til oppkjøringen 4. juli.
Frenkie de Jong skal ha ferie til andre uken i juli uansett. Så her tar vi oss nok god tid.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »



Hvis dette stemmer.. Mtp strategien til United så blir det en stille sommer.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

InsVerderben skrev: tor jun 23, 2022 4:31 pm I motsatt fall; £15 mill ved et salg er allerede "vann under brua", får eventuelt ta den opp igjen ved en senere anledning og den tid, den sorg..! ;)
Ja for all del, det ser ikke ut som om £15m ville gjort noe som helst for et transfervindu uansett. De holder greit i pengene og da gir det også mening å låne bort Henderson til tross for at det kanskje ikke er en tanke bakom. Blir så oppgitt over hvor elendig det går an å være på de samme tingene år etter år. Og hvert jævla år så er det noe lurt man har har plukket til seg og lært fra tidligere fadeser for å kunne bli bedre. vel, nei.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TrueTopRed skrev: tor jun 23, 2022 9:49 am Vel min rekord taler for seg selv. Hva har jeg egentlig bommet på
TrueTopRed skrev: tor jun 23, 2022 11:44 pmBlir så oppgitt over hvor elendig det går an å være på de samme tingene år etter år.
Dette er jo så dritlett. Hvorfor jobber ikke du som sportsdirektør, de største klubbene burde jo ligge langflate etter deg? Dette har jeg aldri skjønt.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Makan til sutring over at man ikke har signert noen ennå. Er det bare 12 år gamle, hysteriske unger her inne?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

DuncanE skrev: fre jun 24, 2022 1:06 am Dette har jeg aldri skjønt.
Fortell meg hva du skjønner. Nei tenkte vel det.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

greyserpent skrev: fre jun 24, 2022 1:08 am Makan til sutring over at man ikke har signert noen ennå. Er det bare 12 år gamle, hysteriske unger her inne?
Når du sier det sånn så virker du selv som en ringrev, som alltid er iskald, til tross for at kluben din har feilet 10 år på rad når det kommer til markedet og få stablet sammen et godt produkt når sesongen starter.

Kanskje du rett og slett er fornøyd med det? Men unge, nei det er du virkelig ikke.......

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

TrueTopRed skrev: fre jun 24, 2022 1:45 am
greyserpent skrev: fre jun 24, 2022 1:08 am Makan til sutring over at man ikke har signert noen ennå. Er det bare 12 år gamle, hysteriske unger her inne?
Når du sier det sånn så virker du selv som en ringrev, som alltid er iskald, til tross for at kluben din har feilet 10 år på rad når det kommer til markedet og få stablet sammen et godt produkt når sesongen starter.

Kanskje du rett og slett er fornøyd med det? Men unge, nei det er du virkelig ikke.......
Standard svada fra den kanten. Klarer faen ikke å la noe ligge. Fascinerende.

Mehell

Legg inn av Mehell »

tbb skrev: tor jun 23, 2022 5:28 pm
Ale skrev: tor jun 23, 2022 4:32 pm
rommegrot skrev: tor jun 23, 2022 4:16 pm



I følge denne har vi økt med 5 millioner?

Goldbridge hevder han har kontakter som påstår at vi har økt til 75 + 10 add ons.
Et skambud med andre ord. Meget synd. Da vil dette dra ut. Hadde håpet han kunne være på plass til oppkjøringen 4. juli.
Frenkie de Jong skal ha ferie til andre uken i juli uansett. Så her tar vi oss nok god tid.
Bare det ikke kommer en annen klubb på banen slik at vi mister ham.
Eller at en klubb kommer med et høyt bud på en annen Barca-spiller, slik at de ombestemmer seg vedrørende å selge de Jong i det hele tatt.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Mehell skrev: fre jun 24, 2022 5:46 am
tbb skrev: tor jun 23, 2022 5:28 pm
Ale skrev: tor jun 23, 2022 4:32 pm

Et skambud med andre ord. Meget synd. Da vil dette dra ut. Hadde håpet han kunne være på plass til oppkjøringen 4. juli.
Frenkie de Jong skal ha ferie til andre uken i juli uansett. Så her tar vi oss nok god tid.
Bare det ikke kommer en annen klubb på banen slik at vi mister ham.
Eller at en klubb kommer med et høyt bud på en annen Barca-spiller, slik at de ombestemmer seg vedrørende å selge de Jong i det hele tatt.
Dette kan du nok ta helt piano. Det ville skjedd for lenge siden, dersom det var aktuelt. Det er neppe mange klubber som kan/vil matche lønnen som FdJ etter rapportene har i Barcelona, og flere av disse har enten ikke behov eller har blitt litt "mjeh" til spilleren etter å ha sett han i Barcelona. Kvalitet og lønn sammenfaller ikke helt.

Nå får jeg sikkert folk på nakken, men det får være. Jeg tror dette er grunnen til at flere klubber som man vet er ute etter midtbanespillere, ikke har meldt seg på her. Og ikke kommer til å gjøre det. Dette står mellom Man Utd eller ingen.

Tror det kan være mer sannsynlig at Barcelona ombestemmer seg eller får penger nok fra en annen overgang. Uten at jeg helt ser hvem det skulle være, da de ikke virker lystne på å selge hverken Gavi, Fati eller Pedri. Disse frigjør heller ikke i nærheten av samme lønn. Dembele går jo uansett gratis.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»