Man Utd - Transfetråd ‘22

Svar
Brukeravatar
Lezah
Has thanked: 180 times
Been thanked: 234 times

Re: Man Utd - Transfetråd ‘22

Legg inn av Lezah »

Da forsvinner han her et eller annet sted:

Jack_Daniels
Has thanked: 199 times
Been thanked: 255 times

Legg inn av Jack_Daniels »

Hetfield skrev: tor jun 23, 2022 10:39 am Spanske sport skriver at Barca har bestemt seg for å definitivt selge FDJ:

https://www.sport.es/es/noticias/opinio ... g-13916525

Skraper i bånn for oppdateringer, men da er det bare spm. om at man møtes på midten om en overgangssum.

Han er tross alt den klart høyst lønnende og Barca må ha mer penger samt komme seg under lønnstaket senest innen 30.juli, slik at de kan hente inn nye spillere og registrere de så..

Overgangen må gå i boks snart.
Martinez (journalisten) er Tier 1 på Barca i følge reddit sin rangering.

Utvilsomt at Gerard Romero også har gode kilde i Barca, da det var han som breaket denne storyen for en god stund siden.

Jack_Daniels

Lezah skrev: tor jun 23, 2022 11:09 am Da forsvinner han her et eller annet sted:
Regner med at det betyr at utkjøpsklausulen aktiveres neste sommer?

Brukeravatar
Saliph
Has thanked: 219 times
Been thanked: 257 times

Legg inn av Saliph »

Går vel til PSG neste sommer, som han hintet til for et par uker siden. Med mindre han har en ræva sesong og araberne får kalde føtter.

Brukeravatar
Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: tor jun 23, 2022 11:13 am Går vel til PSG neste sommer, som han hintet til for et par uker siden. Med mindre han har en ræva sesong og araberne får kalde føtter.
Med en sånn klausul kan han jo dra nå.

Brukeravatar
Saliph

Legg inn av Saliph »

Lezah skrev: tor jun 23, 2022 11:15 am
Saliph skrev: tor jun 23, 2022 11:13 am Går vel til PSG neste sommer, som han hintet til for et par uker siden. Med mindre han har en ræva sesong og araberne får kalde føtter.
Forutsatt at Jack_Daniels har rett da, pirkefaen. Hvis klausulen gjelder umiddelbart (som vel virker litt rart?) så blir det jo spennende å se. Kan vel fort bli PSG da også, for Neymar ryktes vel å være til salgs?

Brukeravatar
Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: tor jun 23, 2022 11:15 am
Lezah skrev: tor jun 23, 2022 11:15 am
Forutsatt at Jack_Daniels har rett da, pirkefaen. Hvis klausulen gjelder umiddelbart så blir det jo spennende å se. Kan vel fort bli PSG da også, for Neymar ryktes vel å være til salgs?
Tja, det er jo mulig men det aner jeg ikke. Ville jo gitt litt mening for RBL, men samtidig er den jo "lav". Så kan undres om de da i tilfellet har en slags gentlemansavtale om overgang neste sommer. Han er jo PSG-gutt. Samtidig ville det jo nå vært optimalt for PSG å hente ham, det er en rimelig grei erstatter for Di Maria.

Brukeravatar
Yesil
Has thanked: 86 times
Been thanked: 80 times

Legg inn av Yesil »

Megapixsel skrev: tor jun 23, 2022 10:56 am Deilig. Nok en spiller som bruker United for å få en ny kontrakt med gull og grønne skoger.

Neida, jeg har troen på Frenkie. Litt av en signering! Bare jævlig synd at Yesil sier han egentlig ikke ønsker seg til United da. Det trekker veldig ned når det kommer fra en så tung kilde.
Jeg skrev vel strengt talt bare det FdJ selv sa. At han var i sin drømmeklubb og at han ønsket å bli værende. Han har også uttalt at han ønsker å spille Champions League. Jeg vil påstå at FdJ er en god kilde i denne saken.

Om han presses ut for å frigjøre midler til andre signeringer, kan det naturligvis være at han endrer mening.

Brukeravatar
Ale
Has thanked: 853 times
Been thanked: 522 times

Legg inn av Ale »

Hetfield skrev: tor jun 23, 2022 10:39 am Spanske sport skriver at Barca har bestemt seg for å definitivt selge FDJ:

https://www.sport.es/es/noticias/opinio ... g-13916525

Skraper i bånn for oppdateringer, men da er det bare spm. om at man møtes på midten om en overgangssum.

Han er tross alt den klart høyst lønnende og Barca må ha mer penger samt komme seg under lønnstaket senest innen 30.juli, slik at de kan hente inn nye spillere og registrere de så..

Overgangen må gå i boks snart.
Veldig gøy! Tror dette blir en monstersignering.

Brukeravatar
Yesil

Legg inn av Yesil »

Jack_Daniels

rommegrot
Has thanked: 38 times
Been thanked: 13 times

Legg inn av rommegrot »

Hvordan er troverdigheten til Luckhurst egentlig?

Jack_Daniels

rommegrot skrev: tor jun 23, 2022 12:24 pm Hvordan er troverdigheten til Luckhurst egentlig?
Egentlig en douchebag, men han har helt åpenbart kilder innad i klubben. "United sources"-delen av tweeten henviser dog helt tydelig til de lekkede videoene av Arnolds uttalelser.
Sist redigert av Jack_Daniels den tor jun 23, 2022 12:28 pm, redigert 1 gang totalt.

Hetfield
Has thanked: 127 times
Been thanked: 101 times

Legg inn av Hetfield »

rommegrot skrev: tor jun 23, 2022 12:24 pm Hvordan er troverdigheten til Luckhurst egentlig?
Ganske ræva når det gjelder overganger. Og generelt så skriver han masse piss for å provosere.

Megapixsel
Has thanked: 73 times
Been thanked: 16 times

Legg inn av Megapixsel »

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 11:22 am
Megapixsel skrev: tor jun 23, 2022 10:56 am Deilig. Nok en spiller som bruker United for å få en ny kontrakt med gull og grønne skoger.

Neida, jeg har troen på Frenkie. Litt av en signering! Bare jævlig synd at Yesil sier han egentlig ikke ønsker seg til United da. Det trekker veldig ned når det kommer fra en så tung kilde.
Jeg skrev vel strengt talt bare det FdJ selv sa. At han var i sin drømmeklubb og at han ønsket å bli værende. Han har også uttalt at han ønsker å spille Champions League. Jeg vil påstå at FdJ er en god kilde i denne saken.

Om han presses ut for å frigjøre midler til andre signeringer, kan det naturligvis være at han endrer mening.
Vil tro han trives godt i Barcelona. Men han kunne vel strengt tatt ikke sagt så mye annet. Åpenbart.

Brukeravatar
Yesil

Legg inn av Yesil »

Megapixsel skrev: tor jun 23, 2022 12:35 pm

Vil tro han trives godt i Barcelona. Men han kunne vel strengt tatt ikke sagt så mye annet. Åpenbart.
Kunne ikke sagt så mye annet? Hvorfor erklære sin kjærlighet til Barcelona om han aller helst ønsker seg bort?
Det er jo åpenbart at det først og fremst er Barcelona som ønsker å selge, fremfor at FdJ har så lyst bort.

Uansett havner dette på siden av din påstand. Jeg tviler ikke på at FdJ kan ønske seg en overgang til Man Utd, dersom han føler at Barcelona vil kvitte seg med han og han slipper en betydelig lønnsreduksjon.
Sist redigert av Yesil den tor jun 23, 2022 1:08 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Saliph

Legg inn av Saliph »

Jeg tviler på at Ten Hag/United hadde satt i gang denne prosessen med De Jong hvis man ikke var overbevist om at han var interessert i å komme. Da har man i så fall lært lite.

De Jong uttalte også i landslagsrunden som var at rollen hans for landslaget (som er den samme han er tiltenkt i United) passer ham bedre enn rollen han har i Barca.

Brukeravatar
Yesil

Legg inn av Yesil »

Saliph skrev: tor jun 23, 2022 1:06 pm Jeg tviler på at Ten Hag/United hadde satt i gang denne prosessen med De Jong hvis man ikke var overbevist om at han var interessert i å komme. Da har man i så fall lært lite.

De Jong uttalte også i landslagsrunden som var at rollen hans for landslaget (som er den samme han er tiltenkt i United) passer ham bedre enn rollen han har i Barca.
De vet nok at det er en mulighet. Samtidig hadde de vel nettopp en prosess gående for å sikre seg Nunez, som ville andre steder. Og det snakkes om (usikker på kildene her) at Eriksen har valgt å fortsette i Brentford.

Man prøver seg så lenge det er håp, og i denne saken virker det som at det bare er Barcelona og Man Utd på banen, og Man Utd vet at Barcelona vil/må selge. Og så tipper jeg at FdJ har lyst å jobbe med EtH igjen, dersom det ikke ord er seg i Barcelona.

Jack_Daniels

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:11 pm
Saliph skrev: tor jun 23, 2022 1:06 pm Jeg tviler på at Ten Hag/United hadde satt i gang denne prosessen med De Jong hvis man ikke var overbevist om at han var interessert i å komme. Da har man i så fall lært lite.

De vet nok at det er en mulighet. Samtidig hadde de vel nettopp en prosess gående for å sikre seg Nunez, som ville andre steder. Og det snakkes om (usikker på kildene her) at Eriksen har valgt å fortsette i Brentford.

Man prøver seg så lenge det er håp, og i denne saken virker det som at det bare er Barcelona og Man Utd på banen, og Man Utd vet at Barcelona vil/må selge. Og så tipper jeg at FdJ har lyst å jobbe med EtH igjen, dersom det ikke ord er seg i Barcelona.
United trakk seg straks det ble kjent at Liverpool valgte å betale €100m for Nunez. Vi har ikke budsjettet til å kjøpe alle at will.

Sist redigert av Jack_Daniels den tor jun 23, 2022 1:18 pm, redigert 2 ganger totalt.

Glycinello
Has thanked: 27 times
Been thanked: 52 times

Legg inn av Glycinello »

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:01 pm

Kunne ikke sagt så mye annet? Hvorfor erklære sin kjærlighet til Barcelona om han aller helst ønsker seg bort?
Det er jo åpenbart at det først og fremst er Barcelona som ønsker å selge, fremfor at FdJ har så lyst bort.

Uansett havner dette på siden av din påstand. Jeg tviler ikke på at FdJ kan ønske seg en overgang til Man Utd, dersom han føler at Barcelona vil kvitte seg med han og han slipper en betydelig lønnsreduksjon.
Han kunne ordlagt seg mer i den retningen Pogba gjorde x-antall ganger ja... Jeg tror nok heller ikke at FDJ er spesielt interessert i en overgang til oss i utgnagspunktet, men dersom han ikke er ønsket av Barcelona så vil jo realitetene endre seg.

Megapixsel
Has thanked: 73 times
Been thanked: 16 times

Legg inn av Megapixsel »

Okei vi sier det sånn. Den allmektige Yesil slår til igjen. Sorry for at jeg kalte deg inn hit (selv om du ikke trenger invitasjon). Tror jeg går tilbake til å ha deg på listen over debattanter jeg ignorerer her inne.
Hjelpes meg for et nivå.

Brukeravatar
Yesil

Legg inn av Yesil »

Jack_Daniels skrev: tor jun 23, 2022 1:17 pm

United trakk seg straks Liverpool valgte å betale €100m for Nunez. Vi har ikke budsjettet til å kjøpe alle at will.

Det tror du ikke på selv engang. Både Romano og flere andre med beviselig god innsikt i denne saken har uttalt at Man Utd forsøkte å overbevise Nunez lenge etter at summen var satt. Noen av disse hevdet også at Man Utd ville betale mer enn Liverpool.

Det er uansett ikke poenget. Poenget var at det er ikke alltid slik at de man ønsker å signere, er like giret andre veien. Men så lenge det er håp, prøver man jo selvfølgelig. I denne saken er det all grunn til å tro at det er håp, selv om FdJ etter eget utsagn aller helst vil fortsette i Barcelona.
Sist redigert av Yesil den tor jun 23, 2022 1:26 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed
Has thanked: 68 times
Been thanked: 75 times

Legg inn av TrueTopRed »

Håper på minst 3 nye før vinduet stenger, Ten Hag kan behøver det. De Jong, stopper + kant, men fakta er vel at vi fort behøver en midtbane til. Mulig at en multifunksjonell Lisandro Martinez kan løse CB+DM

Brukeravatar
Yesil

Legg inn av Yesil »

Megapixsel skrev: tor jun 23, 2022 1:18 pm

Okei vi sier det sånn. Den allmektige Yesil slår til igjen. Sorry for at jeg kalte deg inn hit (selv om du ikke trenger invitasjon). Tror jeg går tilbake til å ha deg på listen over debattanter jeg ignorerer her inne.
Hjelpes meg for et nivå.
Rett tilbake der når du får svar. Ikke overraskende debattskikk fra deg.

Jeg har holdt meg saklig, vist til kilder og stilt spørsmål. Du slenger ut påstander og tipper i vei. Og blir sur og barnslig når du får svar. Og ja, gjør gjerne det.

Jack_Daniels

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:23 pm

United trakk seg straks Liverpool valgte å betale €100m for Nunez. Vi har ikke budsjettet til å kjøpe alle at will.

Det tror du ikke på selv engang. Både Romano og flere andre med beviselig god innsikt i denne saken har uttalt at Man Utd forsøkte å overbevise Nunez lenge etter at summen var satt. Noen av disse hevdet også at Man Utd ville betale mer enn Liverpool.

Det er uansett ikke poenget. Poenget var at det er ikke alltid slik at de man ønsker å signere, er like giret andre veien. Men så lenge det er håp, prøver man jo selvfølgelig. I denne saken er det all grunn til å tro at det er håp, selv om FdJ etter eget utsagn aller helst vil fortsette i Barcelona.
Tap in-merchant Romano på bakerste er klar!

Det er du som konstant jamrer om dette i denne tråden av en eller annen grunn. Hva er poenget? Hva er det du forsøker å si? Det er veldokumentert av bl.a Laurie Withwell i The Athletic at summen på €100m ble for mye for United når man har andre, mer kritiske områder å forsterke denne sommeren.

Sånn, da er det tilbake på blokkeringslista.

Brukeravatar
Saliph

Legg inn av Saliph »

La nå Pool-gjengen få tro at Nunez valgte dem foran oss. Helt utenkelig er det ikke, Harry Kewell gjorde jo det samme i sin tid. Sikkert et par andre også.

Men at United var villige til å betale €100m+ for en spiss fra den portugisiske ligaen når midtbanen og forsvaret (og høyrevingen) skriker etter forsterkninger har jeg vanskelig for å tro. Da har vi i så fall et mye, mye større budsjett enn vanlig. Eller så er prioriteringene fullstendig hodeløse. Og en av disse med "beviselig god innsikt i saken" hevdet jo at Ten Hag hadde satt seg på et fly til Portugal for å kuppe overgangen, når han i realiteten sippet piña coladas på Ibiza.

Laurie Whitwell har vel vært ganske klar på at selv om United var interesserte i Nunez, så er midtbanen er førsteprioritet.

Og siden Romano er nevnt:

“As for Manchester United’s interest in Nunez, Erik ten Hag had mentioned the Uruguay international in his meetings with the Manchester United board, but he is not disappointed because he knows that spending a €100m package for the 22-year-old risked compromising the club’s strategies.

“Manchester United certainly tried to sign Darwin, and they were still in contact with his agent until Friday, but they considered Nunez a €70m target, not €100m.
These users thanked the author Saliph for the post:
Jack_Daniels

Brukeravatar
Yesil

Legg inn av Yesil »

Jack_Daniels skrev: tor jun 23, 2022 1:37 pm
Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:23 pm

Tap in-merchant Romano på bakerste er klar!

Det er du som konstant jamrer om dette i denne tråden av en eller annen grunn. Hva er poenget? Hva er det du forsøker å si? Det er veldokumentert av bl.a Laurie Withwell i The Athletic at summen på €100m ble for mye for United når man har andre, mer kritiske områder å forsterke denne sommeren.

Sånn, da er det tilbake på blokkeringslista.
Helt greit, da velger vi å stole på Withwell over alle de andre denne gangen siden det passer best. Han har jo vært våde tidlig ute og spot on i alt han har meldt i den saken...

KongOlav2
Has thanked: 57 times
Been thanked: 249 times

Legg inn av KongOlav2 »

TrueTopRed skrev: tor jun 23, 2022 1:23 pm Håper på minst 3 nye før vinduet stenger, Ten Hag kan behøver det. De Jong, stopper + kant, men fakta er vel at vi fort behøver en midtbane til. Mulig at en multifunksjonell Lisandro Martinez kan løse CB+DM
Det holder ikke med Garner, McTominay, Fred, Van de Beek og Bruno i tillegg til FdJ?

Hva med høyrebacken? Stoles det på at Dalot er god nok?

Brukeravatar
Lezah

Legg inn av Lezah »

Brukeravatar
Yesil

Legg inn av Yesil »

Saliph skrev: tor jun 23, 2022 1:40 pm La nå Pool-gjengen få tro at Nunez valgte dem foran oss. Helt utenkelig er det ikke, Harry Kewell gjorde jo det samme i sin tid. Sikkert et par andre også.

Men at United var villige til å betale €100m+ for en spiss fra den portugisiske ligaen når midtbanen og forsvaret (og høyrevingen) skriker etter forsterkninger har jeg vanskelig for å tro. Da har vi i så fall et mye, mye større budsjett enn vanlig. Eller så er prioriteringene fullstendig hodeløse. Og en av disse med "beviselig god innsikt i saken" hevdet jo at Ten Hag hadde satt seg på et fly til Portugal for å kuppe overgangen, når han i realiteten sippet piña coladas på Ibiza.

Laurie Whitwell har vel vært ganske klar på at selv om United var interesserte i Nunez, så er midtbanen er førsteprioritet.

“As for Manchester United’s interest in Nunez, Erik ten Hag had mentioned the Uruguay international in his meetings with the Manchester United board, but he is not disappointed because he knows that spending a €100m package for the 22-year-old risked compromising the club’s strategies.

“Manchester United certainly tried to sign Darwin, and they were still in contact with his agent until Friday, but they considered Nunez a €70m target, not €100m.
La meg tippe, denne "informasjonen" kom etter at Nunez hadde bestemt seg?

Uansett, så er dere såpass hårsår at poenget gikk rett over hodet på samtlige. Poenget var ikke at Nunez valgte Liverpool og CL over Man Utd. Poenget var at Man Utd var interessert og jobbet med en avtale i lang tid, selv om spilleren ikke var veldig giret. Det er ingen automatikk i at man kun jobber med spillere som har klubben som førstevalg, slik det ble insinueret i innlegget jeg svarte.

Men jeg skal gi meg her. Helt umulig å diskutere noe som kan oppleves som kjipe tema med Man Utd-fansen.

FdJ drømmer om Man Utd, Nunez ønsket seg til Man Utd men den stakkars fattige klubben kunne ikke betale det Benfica krevde og Man Utd er best. Takk for meg.
Sist redigert av Yesil den tor jun 23, 2022 1:53 pm, redigert 1 gang totalt.

Jack_Daniels

KongOlav2 skrev: tor jun 23, 2022 1:45 pm
TrueTopRed skrev: tor jun 23, 2022 1:23 pm Håper på minst 3 nye før vinduet stenger, Ten Hag kan behøver det. De Jong, stopper + kant, men fakta er vel at vi fort behøver en midtbane til. Mulig at en multifunksjonell Lisandro Martinez kan løse CB+DM
Det holder ikke med Garner, McTominay, Fred, Van de Beek og Bruno i tillegg til FdJ?

Nei, det holder ikke mål. Vi vet ikke om Van de Beek faktisk fungerer i PL, selv med ten Hag som manager. Fyren har jo ikke gjort annet enn å sitte på benk de siste årene. Jeg tror Garner ender opp med et nytt utlån. Eriksen er sterkt linket, tipper det er 50/50 hvor han havner til slutt. Ser løse rykter om at Newcastle har meldt seg på der, men ingen supertroverdige folk som melder noe der enda.

KongOlav2
Has thanked: 57 times
Been thanked: 249 times

Legg inn av KongOlav2 »

Jack_Daniels skrev: tor jun 23, 2022 1:50 pm Nei, det holder ikke mål. Vi vet ikke om Van de Beek faktisk fungerer i PL, selv med ten Hag som manager. Fyren har jo ikke gjort annet enn å sitte på benk de siste årene. Jeg tror Garner ender opp med et nytt utlån. Eriksen er sterkt linket, tipper det er 50/50 hvor han havner til slutt. Ser løse rykter om at Newcastle har meldt seg på der, men ingen supertroverdige folk som melder noe der enda.
Kanskje ikke VdB, men Fred, McT, Garner og Bruno da? Ikke mulig å skape en trio med to av disse og FdJ? Fra mitt ståsted burde vel en angriper og en høyreback være det som er høyest prioritert etter De Jong? Også en midtstopper før en ekstra midtbanespiller.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

KongOlav2 skrev: tor jun 23, 2022 1:45 pm Det holder ikke med Garner, McTominay, Fred, Van de Beek og Bruno i tillegg til FdJ?

Vanskelig for meg å si hvordan disse tenker, også mtp ryktene om Eriksen. Ser ikke helt hvorfor han skal inn, eller om det er alternativ for om De Jong ryker/ikke kommer. De Beek ser jeg ellers som roteringsobjekt med Bruno. Så blir Fred, Garner det for midtbane. Skeptisk til McTominay, men tja.

Dalot er god nok for å spille per idag (ikke konkuranse), men man vinner ikke en liga med han som førstevalg, så mulig at han er en av de som får en slags fribillett på laget neste sesong fordi det vil ta flere vinduer å fikse alt.

Brukeravatar
Saliph

Legg inn av Saliph »

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:48 pm
Saliph skrev: tor jun 23, 2022 1:40 pm La nå Pool-gjengen få tro at Nunez valgte dem foran oss. Helt utenkelig er det ikke, Harry Kewell gjorde jo det samme i sin tid. Sikkert et par andre også.

La meg tippe, denne "informasjonen" kom etter at Nunez hadde bestemt seg?

Uansett, så er dere såpass hårsår at poenget gikk rett over hodet på samtlige. Poenget var ikke at Nunez valgte Liverpool og CL over Man Utd. Poenget var at Man Utd var interessert og jobbet med en avtale i lang tid, selv om spilleren ikke var veldig giret. Det er ingen automatikk i at man kun jobber med spillere som har klubben som førstevalg, slik det ble insinueret i innlegget jeg svarte.

Men jeg skal gi meg her. Helt umulig å diskutere noe som kan oppleves som kjipe tema med Man Utd-fansen.

FdJ drømmer om Man Utd, Nunez ønsket seg til Man Utd men den stakkars fattige klubben kunne ikke betale det Benfica krevde og Man Utd er best. Takk for meg.
Går det bra? Burde vi ringe noen?
Yesil

Brukeravatar
Saliph

Legg inn av Saliph »

Lezah skrev: tor jun 23, 2022 1:46 pm
Og ingen opsjon, visstnok. Da klarte man altså å dra i land en grei deal likevel.
InsVerderben

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Saliph skrev: tor jun 23, 2022 2:57 pm Og ingen opsjon, visstnok. Da klarte man altså å dra i land en grei deal likevel.
Bedre enn den første som ble snakket om ihvertfall. men alt handler om hva united ønsker å få til med henderson. har man egne planer i fremtiden osv. for hvis ikke, ville et salg på £15m vært veldig mye bedre enn å få betalt lønnen på lån.

Om man lar de gea gå neste sommer, og satser maks på henderson, så er det godt gjennomtenkt.

Brukeravatar
Ale
Has thanked: 853 times
Been thanked: 522 times

Legg inn av Ale »

Nye nytt angående De Jong?

DuncanE
Has thanked: 54 times
Been thanked: 48 times

Legg inn av DuncanE »

Yesil skrev: tor jun 23, 2022 1:48 pm Uansett, så er dere såpass hårsår at poenget gikk rett over hodet på samtlige. Poenget var ikke at Nunez valgte Liverpool og CL over Man Utd. Poenget var at Man Utd var interessert og jobbet med en avtale i lang tid, selv om spilleren ikke var veldig giret. Det er ingen automatikk i at man kun jobber med spillere som har klubben som førstevalg, slik det ble insinueret i innlegget jeg svarte.

Men jeg skal gi meg her. Helt umulig å diskutere noe som kan oppleves som kjipe tema med Man Utd-fansen. FdJ drømmer om Man Utd, Nunez ønsket seg til Man Utd men den stakkars fattige klubben kunne ikke betale det Benfica krevde og Man Utd er best. Takk for meg.
Du sliter nok med ettervirkningene av tidligere å ha opptrådt ufint og usaklig her inne. Kan ellers ikke se mye galt i siste du skrev. Ingen som helst tvil om at Nunez heller ønsket seg til Pool og CL, fremfor United i nåværende situasjon. Det skulle da bare mangle. Likevel er det vanskelig å tro at vi skulle være villige til å betale over 100m for en spiss, når vi har skrikende behov ellers i første 11érn. Disse økonomiske prioriteringene virker også snåle all den tid det ser ut som vi ikke er villige til å betale de siste 10-15 mill i overgang for FdJ. Det kan heller ikke råde noen tvil om at FdJ ønsker å fortsette i Barca. Han har gang på gang de siste månedene vært mer enn tydelig på at han befinner seg i sin drømmeklubb. Om Barca skyver han ut døra endrer selvsagt forutsetningene seg. Hvor attraktive United fremstår for han per i dag er jeg svært usikker på. Men all den tid ingen andre klubber av betydning viser interesse kan det jo selvsagt gå. EtH betyr sikkert endel.
These users thanked the author DuncanE for the post (total 2):
InsVerderbenYesil

rommegrot
Has thanked: 38 times
Been thanked: 13 times

Legg inn av rommegrot »

Ale skrev: tor jun 23, 2022 3:45 pm Nye nytt angående De Jong?

I følge denne har vi økt med 5 millioner?

Goldbridge hevder han har kontakter som påstår at vi har økt til 75 + 10 add ons.

InsVerderben
Has thanked: 324 times
Been thanked: 86 times

Legg inn av InsVerderben »

TrueTopRed skrev: tor jun 23, 2022 3:43 pm
Saliph skrev: tor jun 23, 2022 2:57 pm Og ingen opsjon, visstnok. Da klarte man altså å dra i land en grei deal likevel.
Bedre enn den første som ble snakket om ihvertfall. men alt handler om hva united ønsker å få til med henderson. har man egne planer i fremtiden osv. for hvis ikke, ville et salg på £15m vært veldig mye bedre enn å få betalt lønnen på lån.

Om man lar de gea gå neste sommer, og satser maks på henderson, så er det godt gjennomtenkt.
Reflekterer vel litt det som er nevnt tidligere; klubben har kanskje ingen KLAR plan for DH, er avventende og med denne avtalen har de i allefall kjøpt seg tid, ingen broer er brent, vi har økonomisk/totalt sett kommet greit ut av det og noe Saliph poengterer. Videre er det enda en sak strøket av dagsordenen, og godt er det!

Som du sier; blir det full satsing på ham i 2023/24, med kommende sesong i sekken der han forhåpentligvis presterer bra, er det gjennomtenkt og flott.

I motsatt fall; £15 mill ved et salg er allerede "vann under brua", får eventuelt ta den opp igjen ved en senere anledning og den tid, den sorg..! ;)

Ikke det helt store så langt, men det går i allefall framover i overgangsvinduet..!

Svar

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»