Eliteserien Fantasy 2022

Svar
Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Re: Eliteserien Fantasy 2022

Legg inn av BrannLFC »

Kristiansund-Tromsø er satt inn i GW12, onsdag 7.juli. Trodde den var satt inn i GW13, altså onsdagen etter. Men det er tydeligvis endret. Noen som har fått med seg dette?

Da bytter jeg to bytter imorgen, og kjører WC til GW12. Noen som vet hvilke kamper som står i fare for å bli utsatt pga en streik? Og om streiken i det hele tatt kommer til å skje og vil få innvirkning på kamper?

Sæter og Heintz inn for Haugen og Breivik lukter dette.
Sist redigert av BrannLFC den tor jun 23, 2022 9:39 pm, redigert 2 ganger totalt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Glimt - Aalesund, Molde-Jerv og Sandefjord-Tromsø kan vel være i fare pga flystreiken?

eppaen

Legg inn av eppaen »

Sodajr skrev: tor jun 23, 2022 9:33 pm Glimt - Aalesund, Molde-Jerv og Sandefjord-Tromsø kan vel være i fare pga flystreiken?
Regner med de har backup-plan. Flystreiken kommer ikke som en overraskelse.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

BrannLFC skrev: tor jun 23, 2022 9:28 pm Kristiansund-Tromsø er satt inn i GW12, onsdag 7.juli. Trodde den var satt inn i GW13, altså onsdagen etter. Men det er tydeligvis endret. Noen som har fått med seg dette?

Kommunisert av NFF for en god stund siden.

Bliss

Legg inn av Bliss »

stc887 skrev: tor jun 23, 2022 9:13 pm
Bliss skrev: tor jun 23, 2022 7:45 pm Felix Schröter hos Jerv, noen som kan si noe om han? Kommet innpå de to siste rundene, scoret sist. Startet også i cupen i går og spilte 73 min. Koster 4.7, er det verdt å bruke 0.3 mer på han enn en helt død spiss til 4.4?
Da hadde jeg funnet en ekstra mill trur jeg å fått inn Løven Sæter. Jerv er lost cause i fantasy sammenheng.
Er nok en bedre plan, bare vanskelig å finne den millionen. Jeg er ganske bestemt på å få inn Pellegrino og cappe han kommende runde. Må enten gjøre et sideveis bytte med Vetlesen eller kjøre en hit hvis Sæter også skal få plass:

1. Adams, Vetlesen > Sæter, Pellegrino
2. Adams, Eriksen, Dragsnes > Sæter, Pellegrino, 4.0 (- 4)

Øvretveit
Linnes, Ogbu, Baccay
Pelle (c), Vetlesen/Eriksen, Badou, Hove
Berisha, Sæter, Haugen

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: tor jun 23, 2022 9:25 pm
K-Torget skrev: tor jun 23, 2022 8:40 pm

Gode poeng her! :D
Tror jeg må ofte Veton for å få på Fofana + Pelle. Spørsmålet jeg stiller meg nå er imidlertid hvor mye Fofana blir svekket av at Eikrem kanskje er ute..?
Trur ikke det spiller mye rolle mot Jerv. Selvsagt et tap men Jerv ser så stakkarslige ut så kan ikke se for meg at Foffen ikke drar med seg målpoeng her. Hadde tatt ut Veton rvert for Foffen om Eikrem ikke var skada men et åpent lokaloppgjør selv om Viking ikke ser bra ut er skummelt det også. Veton på straffer og Viking må få en reaksjon snart.
Takk for innspill, ikke gjort byttene enda :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: tor jun 23, 2022 9:28 pm Kristiansund-Tromsø er satt inn i GW12, onsdag 7.juli. Trodde den var satt inn i GW13, altså onsdagen etter. Men det er tydeligvis endret. Noen som har fått med seg dette?

Da bytter jeg to bytter imorgen, og kjører WC til GW12. Noen som vet hvilke kamper som står i fare for å bli utsatt pga en streik? Og om streiken i det hele tatt kommer til å skje og vil få innvirkning på kamper?

Sæter og Heintz inn for Haugen og Breivik lukter dette.
Tenker selv WC i runde 12, evt. 13.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bliss skrev: tor jun 23, 2022 11:10 pm
stc887 skrev: tor jun 23, 2022 9:13 pm
Bliss skrev: tor jun 23, 2022 7:45 pm Felix Schröter hos Jerv, noen som kan si noe om han? Kommet innpå de to siste rundene, scoret sist. Startet også i cupen i går og spilte 73 min. Koster 4.7, er det verdt å bruke 0.3 mer på han enn en helt død spiss til 4.4?
Da hadde jeg funnet en ekstra mill trur jeg å fått inn Løven Sæter. Jerv er lost cause i fantasy sammenheng.
Er nok en bedre plan, bare vanskelig å finne den millionen. Jeg er ganske bestemt på å få inn Pellegrino og cappe han kommende runde. Må enten gjøre et sideveis bytte med Vetlesen eller kjøre en hit hvis Sæter også skal få plass:

1. Adams, Vetlesen > Sæter, Pellegrino
2. Adams, Eriksen, Dragsnes > Sæter, Pellegrino, 4.0 (- 4)

Øvretveit
Linnes, Ogbu, Baccay
Pelle (c), Vetlesen/Eriksen, Badou, Hove
Berisha, Sæter, Haugen
Står litt i samme dilemma selv. Tror jeg hadde valgt alternativ 2 om jeg var deg. Tror det blir minus -4 her også.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som har innspill om hvilket alternativ som er best?

1) Berisha + Lindseth / Hove / Vetlesen til Fofana + Pelle
2) Wichmann + Berisha + Adams til Pelle + Fofana + Død for -4.
3) Hove + Adams + Haugen til Pelle + Fofana + død.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

K-Torget skrev: tor jun 23, 2022 11:17 pm
Bliss skrev: tor jun 23, 2022 11:10 pm
stc887 skrev: tor jun 23, 2022 9:13 pm

Da hadde jeg funnet en ekstra mill trur jeg å fått inn Løven Sæter. Jerv er lost cause i fantasy sammenheng.
Er nok en bedre plan, bare vanskelig å finne den millionen. Jeg er ganske bestemt på å få inn Pellegrino og cappe han kommende runde. Må enten gjøre et sideveis bytte med Vetlesen eller kjøre en hit hvis Sæter også skal få plass:

1. Adams, Vetlesen > Sæter, Pellegrino
2. Adams, Eriksen, Dragsnes > Sæter, Pellegrino, 4.0 (- 4)

Øvretveit
Linnes, Ogbu, Baccay
Pelle (c), Vetlesen/Eriksen, Badou, Hove
Berisha, Sæter, Haugen
Står litt i samme dilemma selv. Tror jeg hadde valgt alternativ 2 om jeg var deg. Tror det blir minus -4 her også.
2ern er nok det beste langsiktige. Kommer jo an på om du harr WC i bakhånd også.

MensenErnst

Legg inn av MensenErnst »

Berisha skada? Ser han har fått trekant.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

MensenErnst skrev: fre jun 24, 2022 11:25 am Berisha skada? Ser han har fått trekant.
Det er i så fall nytt for meg.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Vikingen skrev: fre jun 24, 2022 11:48 am
MensenErnst skrev: fre jun 24, 2022 11:25 am Berisha skada? Ser han har fått trekant.
Det er i så fall nytt for meg.
Trente ikke i går. Ubekreftet snakk om at det er strekk/kjenning til strekk.
Kan jo også være "skade" og vipps frisk om/når han selges.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Vikingen skrev: fre jun 24, 2022 11:48 am
MensenErnst skrev: fre jun 24, 2022 11:25 am Berisha skada? Ser han har fått trekant.
Det er i så fall nytt for meg.

På slutten av kampen mot Sandefjord forrige søndag begynte Berisha å få kramper, men Viking hadde brukt opp byttene sine. Krampen utartet seg til noe som kunne minne om en strekk, noe som var grunnen til en usedvanlig stasjonær Berisha de siste minuttene.

Hvis dette er noe muskulære ham vel ute noen kamper. Fofana inn?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Eikrem ute i noen uker. Gjør faktisk Fofana mindre aktuell.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Ønsker da: Fofana, Pellegrino og Heintz velkommen på laget. (Hadde 2 gratis bytter)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: fre jun 24, 2022 5:55 pm Ønsker da: Fofana, Pellegrino og Heintz velkommen på laget. (Hadde 2 gratis bytter)
Hvem gikk ut?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Og vipps så ble Fofana mindre aktuell.
https://www.nettavisen.no/medisin-helse ... 3424286637

Er helt komikveld. Berisha usikker, Veccia usikker, Molde kamp i fare for å bli avlyst og Eikrem uansett ute, går rykter om sykdom i Glimt (kanselerte åpen dag i frykt av smitte) og Pelle var ikke med til Harstad i cupen.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

WC aktivert

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

BrannLFC skrev: fre jun 24, 2022 7:24 pmWC aktivert
WC med all usikkerheten? Høres ut som en felle

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

stc887 skrev: fre jun 24, 2022 7:16 pm Og vipps så ble Fofana mindre aktuell.
https://www.nettavisen.no/medisin-helse ... 3424286637

Er helt komikveld. Berisha usikker, Veccia usikker, Molde kamp i fare for å bli avlyst og Eikrem uansett ute, går rykter om sykdom i Glimt (kanselerte åpen dag i frykt av smitte) og Pelle var ikke med til Harstad i cupen.
Kan gå begge veier. Må Jerv stille til kamp, med svekket tropp er jo det helt gull med Molde spillere. Kan bli mye poeng som skiller på valg denne runden 😁

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Sir-Alex skrev: fre jun 24, 2022 7:31 pm
stc887 skrev: fre jun 24, 2022 7:16 pm Og vipps så ble Fofana mindre aktuell.
https://www.nettavisen.no/medisin-helse ... 3424286637

Er helt komikveld. Berisha usikker, Veccia usikker, Molde kamp i fare for å bli avlyst og Eikrem uansett ute, går rykter om sykdom i Glimt (kanselerte åpen dag i frykt av smitte) og Pelle var ikke med til Harstad i cupen.
Kan gå begge veier. Må Jerv stille til kamp, med svekket tropp er jo det helt gull med Molde spillere. Kan bli mye poeng som skiller på valg denne runden 😁
Ja. Håper Jefv spiller ass. Hadde gjort kapteinsvalg så greit og templaten hadde endret seg med Berisha salg.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: fre jun 24, 2022 7:30 pm
BrannLFC skrev: fre jun 24, 2022 7:24 pmWC aktivert
WC med all usikkerheten? Høres ut som en felle
Enig!

Nevi

Legg inn av Nevi »

Sir-Alex skrev: fre jun 24, 2022 7:31 pm
stc887 skrev: fre jun 24, 2022 7:16 pm Og vipps så ble Fofana mindre aktuell.
https://www.nettavisen.no/medisin-helse ... 3424286637

Er helt komikveld. Berisha usikker, Veccia usikker, Molde kamp i fare for å bli avlyst og Eikrem uansett ute, går rykter om sykdom i Glimt (kanselerte åpen dag i frykt av smitte) og Pelle var ikke med til Harstad i cupen.
Kan gå begge veier. Må Jerv stille til kamp, med svekket tropp er jo det helt gull med Molde spillere. Kan bli mye poeng som skiller på valg denne runden 😁
Håper vi får beslutningen om Molde - Jerv godt før deadline. De sier at avgjørelsen kommer lørdag formiddag som det bør skje med god margin.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: fre jun 24, 2022 8:12 pm
Sir-Alex skrev: fre jun 24, 2022 7:31 pm
stc887 skrev: fre jun 24, 2022 7:16 pm Og vipps så ble Fofana mindre aktuell.
https://www.nettavisen.no/medisin-helse ... 3424286637

Er helt komikveld. Berisha usikker, Veccia usikker, Molde kamp i fare for å bli avlyst og Eikrem uansett ute, går rykter om sykdom i Glimt (kanselerte åpen dag i frykt av smitte) og Pelle var ikke med til Harstad i cupen.
Kan gå begge veier. Må Jerv stille til kamp, med svekket tropp er jo det helt gull med Molde spillere. Kan bli mye poeng som skiller på valg denne runden 😁
Håper vi får beslutningen om Molde - Jerv godt før deadline. De sier at avgjørelsen kommer lørdag formiddag som det bør skje med god margin.
Får håpe det stemmer og avventer byttene inntil videre, samtidig vet man jo aldri med NFF....

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

stc887 skrev: fre jun 24, 2022 7:30 pm
BrannLFC skrev: fre jun 24, 2022 7:24 pmWC aktivert
WC med all usikkerheten? Høres ut som en felle
Vi får se. Var drittlei av laget mitt, og trengte nytt friskt blod inn, og daukjøtt ut.

Har kun Fofana fra Molde, så gjør ingenting om de ikke spiller, da får han en dobbel senere eventuelt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Tipper Molde - Jerv blir utsatt

På spørsmål om Jerv per nå har mer enn 15 spillere tilgjengelig, svarer han følgende:

– Nei!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: fre jun 24, 2022 8:42 pm Tipper Molde - Jerv blir utsatt

På spørsmål om Jerv per nå har mer enn 15 spillere tilgjengelig, svarer han følgende:

– Nei!
Håper kampen spilles, men virker litt tvilsomt ja..

Bliss

Legg inn av Bliss »

stc887 skrev: fre jun 24, 2022 7:16 pm Og vipps så ble Fofana mindre aktuell.
https://www.nettavisen.no/medisin-helse ... 3424286637

Er helt komikveld. Berisha usikker, Veccia usikker, Molde kamp i fare for å bli avlyst og Eikrem uansett ute, går rykter om sykdom i Glimt (kanselerte åpen dag i frykt av smitte) og Pelle var ikke med til Harstad i cupen.
"– Jerv skal fortsette å teste spillerne sine, så tar vi en opptelling tidlig lørdag. Vi behandler covid nå som en vanlig sykdom, legger han til."

Bare jeg som reagerer på denne svært selvmotsigende uttalelsen fra NFF? Trodde ærlig talt vi hadde kommet lengre. På tide å faktisk behandle covid som en vanlig sykdom, de som er syke holder seg hjemme, de som føler seg fin stiller på jobb.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som har innspill om hvilket alternativ som er best gitt at ingen kamper blir avlyst?

1) Berisha + Lindseth / Hove / Vetlesen til Fofana + Pelle
2) Wichmann + Berisha + Adams til Pelle + Fofana + Død for -4.
3) Hove + Adams + Haugen til Pelle + Fofana + død.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»