Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
MCanticle

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av MCanticle »

Noen andre som har hørt rykter om angrepsspiller til Molde fra Haugesund? Har bare svært usikre kilder.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

MCanticle skrev: man jun 27, 2022 5:35 pm Noen andre som har hørt rykter om angrepsspiller til Molde fra Haugesund? Har bare svært usikre kilder.
Var vel en Haugesunding inne her for noen uker siden som hadde hørt noe sånt ja. Med mindre det var deg da hehe. Finner ikke noen kilder på det, og helt stille i ryktenettverket mitt p.d.d.

MCanticle

Legg inn av MCanticle »

Har ikke fått med meg at det var diskutert her. Kjenner ingen fotballinteresserte haugalendinger.

Ndour har et målpoeng i snitt pr kamp og hvis det skulle stemme så må det vel være han. Men... Søderlund er vel også angrepsspiller i Haugesund.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Tror det var Mehell som var innom her for litt siden å sådde dette ryktet i tråden.

Jeg var usikker den gang men etter å ha sett innsatsen hans de siste par rundene virker det utvilsomt som en spennende spiller med svært gode avslutningsferdigheter.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Daniel Berg Hestad sitter forøvrig på benken for Molde2 i kveld. Får vi et lite comeback? :)

heltos

Legg inn av heltos »

Spennende. Har vært stille rundt David Møller Wolfe, vil tro han blir i Brann enten av prisen eller han selv ikke vil.

MCanticle

Legg inn av MCanticle »

Molde 2 er avhengig av hvilke spillere som er tilgjengelige fra kamp til kamp og hvordan de treffer generasjonene av ungdommer, men det ser ut til at det kan bo en skikkelig god trener i Daniel.

Har bare sett to av kampene deres, men da traff han godt med justeringer i pausen og med byttene. Han gjorde også gode justeringer på midtbanen underveis i begge kampene.

Håper selvfølgelig ikke på skader, men det hadde vært skikkelig kult om han må gi seg selv noen minutter.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Kaizen skrev: man jun 27, 2022 10:16 am Etter fjorårets blunder hvor vi "ga" fra oss gullet ved å selge tre landslagsspillere I sommerpausen så klarer jeg ikke å snakke om gull, sølv eller bronse når vi fortsatt befinner oss i Juni. Det man kan si er at vi har vært fantastisk gode på bortebane hittill i år. Så får vi se hvordan det går når vi ikke har Eikrem å støtte oss til. Ham/Kam har vært sterke på hjemmebane og blir en reell test for oss på Briskeby.
Tar ingenting for gitt og venter spent på hva Stavrum og Moe gjør i sommervinduet. Det forventes mer enn bud som ikke fører fram til konkrete resultater.
Nettopp derfor jeg sier vi er vår egen verste fiende. Ikke noen andre som fucker opp dette gullet.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Om klubben går for Badou har nok en potensiell avtale med Mame strandet.

Håper i tillegg klubben jakter Lindseth i sommer. En spiller som vil fungere ypperlig i en indreløperrolle med sine gode offensive bidrag.

MCanticle

Legg inn av MCanticle »

Havrebukken skrev: man jun 27, 2022 6:21 pm [...] Håper i tillegg klubben jakter Lindseth i sommer. En spiller som vil fungere ypperlig i en indreløperrolle med sine gode offensive bidrag.
Trenger vi flere indreløpere?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

heltos skrev: man jun 27, 2022 6:09 pm Har vært stille rundt David Møller Wolfe, vil tro han blir i Brann enten av prisen eller han selv ikke vil.
Han vil helt sikkert til Molde om klubbene blir enige, men ikke så mye at han ser ut til å ville presse klubben. Så da blir det fort litt dyrt, ja. Men vinduet er vel åpent en god stund til, så man får se hva som skjer.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

MCanticle skrev: man jun 27, 2022 6:26 pm
Havrebukken skrev: man jun 27, 2022 6:21 pm [...] Håper i tillegg klubben jakter Lindseth i sommer. En spiller som vil fungere ypperlig i en indreløperrolle med sine gode offensive bidrag.
Trenger vi flere indreløpere?
Det kan vel diskuteres. I Sarpsborg spiller han i en 10'er rolle og ving så han kan fungere fint i en mer offensiv rolle også.

Behovet er kanskje ikke prekært men jeg tror typen ville kledd å spille i MFK.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Synes vi skulle lagt inn lave bud på flere Vålerenga spillere

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

MoldeMoldeMolde skrev: man jun 27, 2022 7:24 pm Synes vi skulle lagt inn lave bud på flere Vålerenga spillere
Bortsett fra Sahraoui eller Holm er det ikke akkurat mange som ville tilført MFK noe spesielt.

rapseballe.

Legg inn av rapseballe. »

Tjaaah skrev: man jun 27, 2022 6:29 pm
heltos skrev: man jun 27, 2022 6:09 pm Har vært stille rundt David Møller Wolfe, vil tro han blir i Brann enten av prisen eller han selv ikke vil.
Han vil helt sikkert til Molde om klubbene blir enige, men ikke så mye at han ser ut til å ville presse klubben. Så da blir det fort litt dyrt, ja. Men vinduet er vel åpent en god stund til, så man får se hva som skjer.
Etter AaFK-spillerens åpenbare flørting med Glimt rettes vel kanskje blikket litt tilbake mot Wolfe. Hvis ikke Thore Pedersen eller Kristoffer Tønnesen er neste på listene. Begge er nok rimeligere, men usikker på maxpotensialene. Dog har Molde dratt om mang en dark horse som har overbevist.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Havrebukken skrev: man jun 27, 2022 7:33 pm
MoldeMoldeMolde skrev: man jun 27, 2022 7:24 pm Synes vi skulle lagt inn lave bud på flere Vålerenga spillere
Bortsett fra Sahraoui eller Holm er det ikke akkurat mange som ville tilført MFK noe spesielt.
For det første så hadde det vært gøy.

Ellers er det typisk at spillere underpresterer i slike situasjoner og mange av de har store ambisjoner så jeg tror at det er flere som kunne bidratt om de hadde kommet til Molde.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Sahraoui minner meg om Moi i S08. Mye potensial, men lite ferdig produkt.

Trenger å komme til en toppklubb for å ta steg

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

MCanticle skrev: man jun 27, 2022 5:35 pm Noen andre som har hørt rykter om angrepsspiller til Molde fra Haugesund? Har bare svært usikre kilder.
Badou (?) har vært god, men trenger vi han i 3-5-2?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

rapseballe. skrev: man jun 27, 2022 7:50 pm Etter AaFK-spillerens åpenbare flørting med Glimt rettes vel kanskje blikket litt tilbake mot Wolfe. Hvis ikke Thore Pedersen eller Kristoffer Tønnesen er neste på listene. Begge er nok rimeligere, men usikker på maxpotensialene. Dog har Molde dratt om mang en dark horse som har overbevist.
Sånn som Wolfe holder på om dagen, så tror jeg han er verdt pengene selv om det blir dyrt. Selv vil jeg jo helst at vi beholder ham, men om han går til Molde for en grei sum, pluss noen prosenter, så vinner kanskje alle på det.

Det er veldig hyggelig at han ikke gjør seg vanskelig når budet kommer, så da går det jo også an å unne ham overgangen, om det blir noe av. Så lenge han spiller på et lag som stort sett styrer kampene, så kommer han til å være god, spiller nok ikke så stor rolle om det er OBOS eller ES.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

MoldeMoldeMolde skrev: man jun 27, 2022 8:08 pm Sahraoui minner meg om Moi i S08. Mye potensial, men lite ferdig produkt.

Trenger å komme til en toppklubb for å ta steg
Han har potensiale til å bli minst like god som Moi men da må han bort fra VIF.

Nå har han vært ung og lovende i flere sesonger uten at utviklingen har tatt av.

Molde eller Bodø/Glimt ville vært et riktig steg sportslig men en sånn overgang ville kanskje kostet mer enn det smaker.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Forventer egentlig at vi får tak i en venstreback innen vinduet åpner. Må innrømme at jeg blir skuffet om vi ikke klarer å dra i land verken Wolfe eller Mätää. Hvis ikke så må vi nok ned på 3. valg og da blir det fort mye gråstein, slik som det var i vinter.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Havrebukken skrev: man jun 27, 2022 9:45 pm
MoldeMoldeMolde skrev: man jun 27, 2022 8:08 pm Sahraoui minner meg om Moi i S08. Mye potensial, men lite ferdig produkt.

Trenger å komme til en toppklubb for å ta steg
Han har potensiale til å bli minst like god som Moi men da må han bort fra VIF.

Nå har han vært ung og lovende i flere sesonger uten at utviklingen har tatt av.

Molde eller Bodø/Glimt ville vært et riktig steg sportslig men en sånn overgang ville kanskje kostet mer enn det smaker.
Vi har vel alle vært ung og lovende? Og etterhvert så ender det vel opp med at man bare blir lovende?

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Korgutt skrev: man jun 27, 2022 10:05 pm
Havrebukken skrev: man jun 27, 2022 9:45 pm
MoldeMoldeMolde skrev: man jun 27, 2022 8:08 pm Sahraoui minner meg om Moi i S08. Mye potensial, men lite ferdig produkt.

Trenger å komme til en toppklubb for å ta steg
Han har potensiale til å bli minst like god som Moi men da må han bort fra VIF.

Nå har han vært ung og lovende i flere sesonger uten at utviklingen har tatt av.

Molde eller Bodø/Glimt ville vært et riktig steg sportslig men en sånn overgang ville kanskje kostet mer enn det smaker.
Vi har vel alle vært ung og lovende? Og etterhvert så ender det vel opp med at man bare blir lovende?
Som fotballspillere er det begrenset hvor lenge man er ung og lovende. Som menneske har de fleste av oss alltids rom for utvikling.
Min mor på 70 kaller meg enda "lille gutten sin" så jeg forbeholder meg retten til å føle meg ungdommelig i ny og ne, selv i begynnelsen av 40 årene.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Havrebukken skrev: man jun 27, 2022 9:45 pm
MoldeMoldeMolde skrev: man jun 27, 2022 8:08 pm Sahraoui minner meg om Moi i S08. Mye potensial, men lite ferdig produkt.

Trenger å komme til en toppklubb for å ta steg
Han har potensiale til å bli minst like god som Moi men da må han bort fra VIF.

Nå har han vært ung og lovende i flere sesonger uten at utviklingen har tatt av.

Molde eller Bodø/Glimt ville vært et riktig steg sportslig men en sånn overgang ville kanskje kostet mer enn det smaker.
Blir bare trist når jeg ser enn slik spiller gå på veggen slik han gjør i VIF om dagen. Skulle gjerne hatt han til Molde. Vi sendte Christensen til dem, så ikke urimelig at de gjengjelder tjenesten og selger oss en spiller som ikke får ut sitt potensiale i VIF.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Havrebukken skrev: man jun 27, 2022 10:55 pm
Korgutt skrev: man jun 27, 2022 10:05 pm
Havrebukken skrev: man jun 27, 2022 9:45 pm

Han har potensiale til å bli minst like god som Moi men da må han bort fra VIF.

Nå har han vært ung og lovende i flere sesonger uten at utviklingen har tatt av.

Molde eller Bodø/Glimt ville vært et riktig steg sportslig men en sånn overgang ville kanskje kostet mer enn det smaker.
Vi har vel alle vært ung og lovende? Og etterhvert så ender det vel opp med at man bare blir lovende?
Som fotballspillere er det begrenset hvor lenge man er ung og lovende. Som menneske har de fleste av oss alltids rom for utvikling.
Min mor på 70 kaller meg enda "lille gutten sin" så jeg forbeholder meg retten til å føle meg ungdommelig i ny og ne, selv i begynnelsen av 40 årene.
Jeg har en bestemor som mener jeg er modellpen.

Hver gang jeg kommer på får jeg en lektyre i hvor kjekk jeg er.

Men den samme dama hadde lenge en crush på denne mannen:

Bilde

Så det må tas med et par tre klyper salt.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

PapaSmurf skrev: man jun 27, 2022 11:09 pm
Havrebukken skrev: man jun 27, 2022 10:55 pm
Korgutt skrev: man jun 27, 2022 10:05 pm
Vi har vel alle vært ung og lovende? Og etterhvert så ender det vel opp med at man bare blir lovende?
Som fotballspillere er det begrenset hvor lenge man er ung og lovende. Som menneske har de fleste av oss alltids rom for utvikling.
Min mor på 70 kaller meg enda "lille gutten sin" så jeg forbeholder meg retten til å føle meg ungdommelig i ny og ne, selv i begynnelsen av 40 årene.
Jeg har en bestemor som mener jeg er modellpen.

Hver gang jeg kommer på får jeg en lektyre i hvor kjekk jeg er.

Men den samme dama hadde lenge en crush på denne mannen:

Bilde

Så det må tas med et par tre klyper salt.
😂😂😂

Inhabilitet er innafor når det kommer fra mødre/bestemødre. Lytt til bestemor du og føl deg som en modell etter neste visitt.

Gamle ørna Bye hadde vel det man i gamle dager kalte «draget på damene», men det var vel mer statusen enn utseendet vil jeg tro.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Jack Ipalibo 24 år fra Nigeria går vel heller ikke under ung og lovende her inne😀, men han leverte en kjempekamp for Godset mot LSK. Tror han kunne vært en mann for oss på defensiv midtbane eller sentral midtbane.

rapseballe.

Legg inn av rapseballe. »

Ulrik Y. Jenssen kan vel være en grei erstatter for Risa?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Molde vs Jerv
Onsdag 6.juli kl.1900
https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

rapseballe. skrev: tir jun 28, 2022 1:37 am Ulrik Y. Jenssen kan vel være en grei erstatter for Risa?
Ikke et dårlig forslag det. Han har kontrakt ut 2024 da, så det kan fort bli litt dyrt det og. Nå har jeg blitt litt mindre sikker på at Risa drar i det siste også da.

Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»