Dennis Hauger

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: Dennis Hauger

Legg inn av Mr.Meep »

Ganske drøyt å være topp 5 i hele tatt

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Årets sesong i F2 for Drugovich har vært ganske lik Dennis sin sesong i F3 i fjor.

Herlig med en seier. Nå håper jeg han virkelig kjemper foran der resten av sesongen. En drøm hadde vært å komme på andreplass i år, og vinne neste år. Blir nok med drømmen, hvertfall i år. Men er vel større sjanse for et ledig RB-sete etter 2023.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kan kanskje ta denne i Hauger-tråden. Stortalentet Juri Vips er suspendert av Redbull med umiddelbar virkning etter at han på en stream, der han gamet med blant annet Lawson, sa n-ordet. "Positivt" for Hauger, så synes jeg kanskje det at ett ord kan ødelegge en hel karriere virker noe brutalt. Uansett fortstår jeg at Redbull tar grep.

Visa

Legg inn av Visa »

Jompa skrev: tir jun 21, 2022 10:39 pm Kan kanskje ta denne i Hauger-tråden. Stortalentet Juri Vips er suspendert av Redbull med umiddelbar virkning etter at han på en stream, der han gamet med blant annet Lawson, sa n-ordet. "Positivt" for Hauger, så synes jeg kanskje det at ett ord kan ødelegge en hel karriere virker noe brutalt. Uansett fortstår jeg at Redbull tar grep.
Snakk om å drite seg ut. RB gjør jo selvsagt det riktige, så får vi se hva som skjer videre.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Jompa skrev: tir jun 21, 2022 10:39 pm Kan kanskje ta denne i Hauger-tråden. Stortalentet Juri Vips er suspendert av Redbull med umiddelbar virkning etter at han på en stream, der han gamet med blant annet Lawson, sa n-ordet. "Positivt" for Hauger, så synes jeg kanskje det at ett ord kan ødelegge en hel karriere virker noe brutalt. Uansett fortstår jeg at Redbull tar grep.
Hvorfor i h*lv*t*e sa han noe så teit? Vi er jo midt i tiden hvor woke/some/metoo + div andre spennende forkortelser er det som betyr noe. Tidsperioden hvor du ikke kan si deg fornøyd med dagen før du har funnet minst tre ting som støter deg.

Bilde

startelver

Legg inn av startelver »

Jompa skrev: tir jun 21, 2022 10:39 pm Kan kanskje ta denne i Hauger-tråden. Stortalentet Juri Vips er suspendert av Redbull med umiddelbar virkning etter at han på en stream, der han gamet med blant annet Lawson, sa n-ordet. "Positivt" for Hauger, så synes jeg kanskje det at ett ord kan ødelegge en hel karriere virker noe brutalt. Uansett fortstår jeg at Redbull tar grep.
Han er fra Estland så kanskje ikke så rart, de har ikke kommet like langt med sånne tanker og uttrykk. Det kan jo være en slags automatikk å komme med slike slengord hvis man er vant med det.

startelver

Legg inn av startelver »

Her er videoen forresten, det var jo ikke all verdens?


Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Juri Vips sine F1-muligheter var allerede små før i dag, etter hans mange bottle jobs og nyheten om at AlphaTauri beholder sin lineup i 2023. Nå er den helt borte. Det virker som både Vips og Lawson kommer til å søke andre muligheter etter sesongen, ut i fra signalene de har gitt.

Hauger går dermed fra å være nr. 3 i rekka blant Red Bull-juniorerer for 2023 til å være framst i rekka for et AlphaTauri-sete i 2024. F2 2023 blir alfa og omega for han. Konkurrentene hans blir nok Iwasa og Jak Crawford.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ons jun 22, 2022 12:39 am Juri Vips sine F1-muligheter var allerede små før i dag, etter hans mange bottle jobs og nyheten om at AlphaTauri beholder sin lineup i 2023. Nå er den helt borte. Det virker som både Vips og Lawson kommer til å søke andre muligheter etter sesongen, ut i fra signalene de har gitt.

Hauger går dermed fra å være nr. 3 i rekka blant Red Bull-juniorerer for 2023 til å være framst i rekka for et AlphaTauri-sete i 2024. F2 2023 blir alfa og omega for han. Konkurrentene hans blir nok Iwasa og Jak Crawford.
Ja, Vips måtte dominert siste halvdel for å være med i diskusjonen. Meget talentfull, men gjør for mye feil til å være på det stadiet han er i karrieren.

Mener fortsatt at Lawson er den beste føreren i akademiet for tiden. Det han gjorde i DTM er imponerende. Litt skuffende i F2 så langt, tror ikke det gjør noe for Hauger at han forsvinner pga det.

Iwasa har jeg aldri sett det store i. Da blir det kun for å erstatte Tsunoda med en annen japaner. Og da er det like greit å beholde Tsunoda.

Er nok Crawford Hauger må være mest obs på ja. Vil også nevne Hadjar. Dersom en av disse gjør en kanonsesong i F2 neste år lever Hauger litt farlig. Vil tro RB er litt skuffet over utviklingen i akademiet de siste årene og vil hoppe på muligheten om de ser en fører som leverer som rookie både i F3 og F2.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Totalt unødvendig og idiotisk av Vips. Jeg vet hvor fort gjort det er å banne og bli revet med når man gamer, men n-ordet skal bare ikke brukes. Uansett.

Håper han får en passende straff. Tenk å få ødelagt karrieren på grunn av ett ord. Brutalt.

Visa

Legg inn av Visa »

Vips har fjernet Red Bull junior fra instagram bioen sin. RB har fjernet han fra nettsidene sine.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Visa skrev: ons jun 22, 2022 10:00 pm Vips har fjernet Red Bull junior fra instagram bioen sin. RB har fjernet han fra nettsidene sine.
Virker som han er ferdig i Red Bull hvertfall. Han får fullføre sesongen i F2?

Alpha Tauri bekrefter også på twitter at Gasly kjører for dem i 2023. Bra for Dennis, forsåvidt.

startelver

Legg inn av startelver »

Merkelige greier, konsekvensen av et ord på en gamingstream.

Visa

Legg inn av Visa »

Red Bull terminerer med Vips. Da vil jeg påstå at Dennis er førstemann i køen.

Longva

Legg inn av Longva »

Da passer det bra at Gasly og Tsunoda tar et år til, også håper vi på Hauger i F1 2024!

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Visa skrev: tir jun 28, 2022 7:40 pm Red Bull terminerer med Vips. Da vil jeg påstå at Dennis er førstemann i køen.
Njæh, er ikke Lawson foran fortsatt? Tror uansett det er et tidsspørsmål før Dennis er den beste RB-junioren i F2 i år.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Oslo er et utrolig dårlig navn på en by. Burde beholdt Christiania.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

LANISTA skrev: tir jun 28, 2022 10:30 pm Oslo er et utrolig dårlig navn på en by. Burde beholdt Christiania.
Ikke at dette er den viktigste posten i verden, men jeg tror du har postet i feil tråd, mate.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Kan ikke bare skylde på laget. Hauger virker ikke rask nok uansett.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Fryktelig skuffende kvalifisering av Dennis. P13. Begynner å se tendenser til at Dennis sliter på vanlige baner, og er betydelig bedre på disse gatebanene.

Gulbrandsen og Isdal klager selvfølgelig på Prema, selv om Dennis fikk kjørt de rundene han skulle. De kan jo prøve å ikke ha tredd nisselua så langt nedover hodet.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Sankaa skrev: fre jul 01, 2022 7:03 pm Fryktelig skuffende kvalifisering av Dennis. P13. Begynner å se tendenser til at Dennis sliter på vanlige baner, og er betydelig bedre på disse gatebanene.

Gulbrandsen og Isdal klager selvfølgelig på Prema, selv om Dennis fikk kjørt de rundene han skulle. De kan jo prøve å ikke ha tredd nisselua så langt nedover hodet.
Ja, særlig Gulbrandsen burde egentlig ikke få lov til å kommentere F2. Klarer ikke å se boret fra Hauger-relasjonene sine.

Ikke Prema sin skyld i dag. Hauger er for ustabil! (forståelig nok i hans første sesong).

startelver

Legg inn av startelver »

Dennis skal vel kjøre litt mer denne helgen? Blir nok bra til slutt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Game over for Dennis :(
Litt av en krasj
Selvfølgelig Nissany som ødelegger
Får håpe Dennis ikke skadet seg der

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Helvetes Nissany altså. Fyren er jo farlig.

Ikke mye å glede seg over denne helgen for Dennis. Bare å glemme med en gang. Begynner å bli vant til uflaks nå...

Håper Dennis ikke har skadet seg, så litt haltende ut der.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Få Nissany ut av sporten. De sporendringene der i en rask sving. Karma og fint det bare er han som tas ut (i tillegg til Hauger da). Halo redder nok et liv der...

Utrolig irriterende med disse uhellene som forfølger Hauger, men denne helga hadde det neppe blitt noe uansett.

Får håpe han er klar neste helg.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Nissany bør utestenges. Ikke første gang.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Så jævlig glad det var Nissany han traff i det minste. Uten haloen hadde det gjennomsnittlige talentnivået i Formel 2 gått opp i dag.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Og Hauger blir skutt opp av pølsa. Skjønner at man vil straffe folk som tar for mye av kerbsen, men det skaper mange unødvendige (og farlige) situasjoner.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nissany drar hauger så langt ut at det er en deilig karma at han får samme mynt!

At Hauger er topp 10 i sammendraget uansett med de uhellene er psykt

Centrist

Legg inn av Centrist »

Nissany er en kronidiot som gang på gang setter egen og andre førere sikkerhet i fare. Det skjer omtrent hvert forbanna løp, år etter år. Dennis er bare ett nytt offer før han går over til neste. Hadde FIA hatt baller hadde de utestengt han for lenge siden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»