Jeg er helt ærlig mye mer bekymret for WHO enn jeg er for apekopper.Morromann skrev: lør jul 23, 2022 4:26 pm Jeg er helt ærlig mye mer beskymret for en global matvarekrise enn av tøysekopper som jeg kommer til å kalle dette for. Men nå får vel Dommedagsbladet mer horror, død, redsel og dommedag å skrive om en godt tid fremover, noe som igjen vil avføde de mest hjernedøde innleggene på Facebook-veggen fra halvfanalfabeter som kun leser overskrifter.
Generell diskusjon om corona
-
basillen
Re: Generell diskusjon om corona
-
Deila
LittleSteven skrev: lør jul 23, 2022 6:08 pmHvis både Nakstad og WHO blir bekymret, blir jeg bekymret. Hvertfall om Nakstad har sad face i de store mediene før påsken 2023basillen skrev: lør jul 23, 2022 5:50 pmJeg er helt ærlig mye mer bekymret for WHO enn jeg er for apekopper.Morromann skrev: lør jul 23, 2022 4:26 pm Jeg er helt ærlig mye mer beskymret for en global matvarekrise enn av tøysekopper som jeg kommer til å kalle dette for. Men nå får vel Dommedagsbladet mer horror, død, redsel og dommedag å skrive om en godt tid fremover, noe som igjen vil avføde de mest hjernedøde innleggene på Facebook-veggen fra halvfanalfabeter som kun leser overskrifter.![]()
-
Deila
Hadde egentlig glemt hvor lei jeg var av det trynet derLittleSteven skrev: lør jul 23, 2022 9:13 pmEneste som er verre enn det der, er Nakstad på Teams/Facetime fra hytta hans i fullt sportsutstyr. Alle anser han som enda mer koselig kosebamse da, men jeg blir bare enda mer "Hufsa fra Mummidalen"-redd daDeila skrev: lør jul 23, 2022 8:55 pmEspen Nakstad.jpegLittleSteven skrev: lør jul 23, 2022 6:08 pm
Hvis både Nakstad og WHO blir bekymret, blir jeg bekymret. Hvertfall om Nakstad har sad face i de store mediene før påsken 2023![]()
![]()
15 minutter er jo ganske mye tid på å pløye seg gjennom et slikt galehus. Jeg nøyer meg vanligvis med kortere "visittid" på slike digiale avdelinger for alvorlige tilfeller.SirJames skrev: lør jul 23, 2022 12:33 pmMåtte ta en titt på denne gruppen jeg også, men klarte bare 15 minutters lesning der inne. For mye vås til å kunne gjengi alt her og nå, men kan vel konstantere at det er nok et potensielt stort marked for nye mentalinstitusjoner her til lands.Morromann skrev: lør jul 23, 2022 9:11 am Tar av og til en titt innom "rasjonell og kunnskapsbasert tilnærming til covid-19" på Facebook og MAN....what a freakshow. Der er det akking og oiing og dommedag og gråtemojis for at man er den eneste; midt på sommeren som går med munnbind på butikken; vedkommende som skrev det måtte påpeke at hun bruker TO munnbind, ROLFLMFAO![]()
; haha; at de tør å ha åpen gruppe og stille ut galskapen sin. Og noen snakker om underksriftskampanje for å få i gang nye tiltak; her snakker vi party poopers som vil tvinge utriveligheter over på andre; som sagt før bør de få sitt eget autonome fylke hvor de kan få holde på å leke zero-covid resten av livet. Men er det nok for dem tro; jeg mistenker at noen av dem innerst inne drives av et behov for å kontrollere og sjefe over andres oppførsel.
Registrerte positive PCR-tester er uinteressant. Hvor mange er det som dør av dette angivelige superdødelige viruset som vi for all fremtid må sette himmel og jord i bevegelse for alltid og aldri ta opp igjen noe normalt liv for å bekjempe?basillen skrev: lør jul 23, 2022 12:54 pm I Japan går fremdeles så og si alle med munnbind både inne og ute. Likevel hadde landet nesten 200000 registrerte smittetilfeller det siste døgnet (ikke tatt med på figuren under, men i følge worldometer var antallet på 196297), og vi ser klart og tydelig at etter at omikron gjorde sitt inntog har landet hatt ekstremt høye smittetall:
![]()
Dette er sosiopati på høyt nivå. Pur ondskap. Stakkars barn som holdes som gissler for irrasjonelle "voksne" som aldri kan bli ferdig med denne sinnsyke kulturkrigen sin.basillen skrev: lør jul 23, 2022 1:16 pm Los Angeles står nå på terskelen til å gjeninnføre munnbindpåbud for alle helt ned til 2 år!
https://www.latimes.com/california/stor ... -week-away
Håper Ron DeSantis blir ny president slik at han forhåpentligvis kan få ut noen nasjonale forbud mot denne typen barnemishandling.
Noen amerikanere har oppført seg fullstendig psyko og psykotisk rundt munnbind; det var en gal kjerring som sprayet pepperspray på et par som spiste lunsj UTENDØRS i en park fordi de ikke hadde på munnbind, og en psyko-bitch som helte kaffe over to karer som satt utendørs i sola et sted i sør-California og ropte ut profaniteter mot dem. Det er rart hvordan amerikanere alltid skal dra nye fenomener ut i det ekstreme når det dukker opp. Men np snakker vi tross alt om landet som avlet opp Charles Manson og Jim Jones; så det er ikke så veldig rart:KongOlav2 skrev: lør jul 23, 2022 1:19 pmDeler av USA har jo vært hoppende gale når det gjelder covid-19. Var det ikke også enkelte steder i USA at skoleelever satt i klasserommene med både munnbind på seg og en plastskjerm rundt pulten?basillen skrev: lør jul 23, 2022 1:16 pm Los Angeles står nå på terskelen til å gjeninnføre munnbindpåbud for alle helt ned til 2 år!
Håper Ron DeSantis blir ny president slik at han forhåpentligvis kan få ut noen nasjonale forbud mot denne typen barnemishandling.
Hva så? Det er likevel bilder av barnemishandling! Det er BARN vi snakker om. Munnbintvang på små barn er barnemishandling, enten året er 2020 eller 2022. Vi har aldri hatt munnbindpåbud på barn i Norge og det er gode grunner til det; for det første fordi det ER barnemishandling og for det andre fordi corona aldri har vært farlig for barn(selv om psyko-Gunhild og gjengen hennes mener noe annet). Irrelevant om dette er før eller etter vaksine; munnbindtvang på barn er galt og pur ondskap - punktum.
Mener å huske å ha lest i 2021 en gang at Singapore skulle begynne å behandle covid som en vanlig influensa. Jøss; jeg visste ikke at "vanlig influensa" betydde dystopiske tvangstiltak og munnbindtvang på alle ute og inne.basillen skrev: lør jul 23, 2022 2:12 pmJeg kjenner en som jobber i en barnehage i Singapore, og der må fremdeles alle barna og de ansatte gå med munnbind hele dagen.
Det er en nothingburger. Men WHO er et korrupt organ; det går ikke an å komme bort fra det nå selv om media skriver mindre om det nå enn det de gjorde da det var mer kritisk journalistiskk i massemediene; det har aldri vært så korrupt som nå og bare det at det ledes av en terrorist fra den etiopiske terrororganisasjonen Tigray forteller mer enn tusen ord om hvor de har havnet; dette individet som leder er en ønskedrøm for de som ønsker å bestikke organisasjonen med pengegaver; det burde vært mer krav om granskning av dette organet fra vestlige land; en kommisjon til å granske WHO burde vært satt ned. Jeg leser jo at flere av WHOs medlemmer var imot å erklære apekopper som noe superfarlig, men terror-Tedros som nylig uttalte "pandemien; covid altså; er ikke i nærheten av å være over" ivret selvsagt etter å erklære apekopper som en megakrise. Får håpe noen av organets medlemmer snart bryter ut og tar bladet fra munnen om hvor gjennområttent og korrupt det har blitt.William_S skrev: lør jul 23, 2022 4:17 pm Mens WHO erklærer at det er høy risiko for apekopper i Europa. Har noen egentlig dødd av dette viruset her ennå? Noe sier meg at dette er å rope ulv ulv. Spredningsraten virker ikke å være noe i nærheten av covid 19 heller.
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news ... 6-d6da4c7b
Fraværet av kritisk journalist og fremveksten eller renere sagt; endringen fra kritisk journalistikk til "faktasjekking"; som er ikke er rent mer enn bekrefelsesbias for å bekrefte offisielle narrativer bekymrer meg også mer enn apekopper. Det er på grunn av dette fraværet av kritisk journalist at organer som WHO ukritisk kan holde på som de gjør.basillen skrev: lør jul 23, 2022 5:50 pmJeg er helt ærlig mye mer bekymret for WHO enn jeg er for apekopper.Morromann skrev: lør jul 23, 2022 4:26 pm Jeg er helt ærlig mye mer beskymret for en global matvarekrise enn av tøysekopper som jeg kommer til å kalle dette for. Men nå får vel Dommedagsbladet mer horror, død, redsel og dommedag å skrive om en godt tid fremover, noe som igjen vil avføde de mest hjernedøde innleggene på Facebook-veggen fra halvfanalfabeter som kun leser overskrifter.
Vi kan jo trøste oss med at om vi går tomme for strøm får vi ikke muligheten til å se ham på TV, eller på telefonene våre som vi ikke får ladet opp.LittleSteven skrev: lør jul 23, 2022 6:08 pmHvis både Nakstad og WHO blir bekymret, blir jeg bekymret. Hvertfall om Nakstad har sad face i de store mediene før påsken 2023basillen skrev: lør jul 23, 2022 5:50 pmJeg er helt ærlig mye mer bekymret for WHO enn jeg er for apekopper.Morromann skrev: lør jul 23, 2022 4:26 pm Jeg er helt ærlig mye mer beskymret for en global matvarekrise enn av tøysekopper som jeg kommer til å kalle dette for. Men nå får vel Dommedagsbladet mer horror, død, redsel og dommedag å skrive om en godt tid fremover, noe som igjen vil avføde de mest hjernedøde innleggene på Facebook-veggen fra halvfanalfabeter som kun leser overskrifter.![]()
Jeg er mer lei av trynet til Støre for å være helt ærlig.LittleSteven skrev: lør jul 23, 2022 9:13 pmEneste som er verre enn det der, er Nakstad på Teams/Facetime fra hytta hans i fullt sportsutstyr. Alle anser han som enda mer koselig kosebamse da, men jeg blir bare enda mer "Hufsa fra Mummidalen"-redd daDeila skrev: lør jul 23, 2022 8:55 pmEspen Nakstad.jpegLittleSteven skrev: lør jul 23, 2022 6:08 pm
Hvis både Nakstad og WHO blir bekymret, blir jeg bekymret. Hvertfall om Nakstad har sad face i de store mediene før påsken 2023![]()
![]()
-
SirJames
Det sies at man ikke skal slå damer. Imidlertid regner jeg ikke psycho bitches a la Karen i videoen som en dame, så hadde det vært meg hun hadde helt varm kaffe over, kan jeg garantere at hun hadde måtte ta følgene av det.Morromann skrev: søn jul 24, 2022 8:19 am og en psyko-bitch som helte kaffe over to karer som satt utendørs i sola et sted i sør-California og ropte ut profaniteter mot dem.
-
Hetfield
De kan uansett ikke ta fra oss friheten og livskvaliten uten videre som sist.
TIltak vil få langt hardere kritikk og bli satt under lupen.
-
BigWhale
Som noen skrev på Twitter; munnbindpåbudet kommer ikke til å bli overholdt, siden mange voksne er over dette og kommer til å nekte å ta det på seg.basillen skrev: lør jul 23, 2022 1:16 pmLos Angeles står nå på terskelen til å gjeninnføre munnbindpåbud for alle helt ned til 2 år!
De eneste som er nødt til å bruke munnbind er barna, for de har ikke lov til å velge selv og er den gruppen det er enklest å manipulere. Koselig samfunn.
-
William_S
Nja man bør være bekymret om Nakstad blir bekymret. Nordmenn er utrolig komforme på mange måter. Selv under omikron bølge 1 så tok nordmennene på seg munnbindene, selv om tiltakene forsåvidt ble kritisert mer da enn før.Hetfield skrev: søn jul 24, 2022 2:24 pm De kan uansett ikke ta fra oss friheten og livskvaliten uten videre som sist.
-
basillen
"Han [Nakstad] skriver også det vil få alvorlige konsekvenser hvis vi får nye varianter som vaksinene ikke lenger beskytter mot."William_S skrev: søn jul 24, 2022 2:20 pm Nakstad på plass igjen ja
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/V ... ye-boelger
Som omikron altså?
-
KaldeFakta
ja, dere klarer 1000 sider.
Fordi de hysterikerne som nekter for at corona finnes/er relevant etc......er faktisk de som er mest aktive her inne og holder liv i tråden
selv er jeg innom annenhver uke, men noen lever sine liv her inne. Men trist nok klager de på evt restriksjoner etc.
Som om det skulle hatt noe å si for deres (mangel på) sosiale liv
Fordi de hysterikerne som nekter for at corona finnes/er relevant etc......er faktisk de som er mest aktive her inne og holder liv i tråden
selv er jeg innom annenhver uke, men noen lever sine liv her inne. Men trist nok klager de på evt restriksjoner etc.
-
Champis
Knaxern skrev: tor jul 21, 2022 2:21 pm Djokovic nektes innreise til USA siden han ikke er vaksinert. Om USA opprettholder dette kravet mot VM om fire år, så burde de bli fratatt mesterskapet.
Både City og Chelsea mangle vel noen av sine beste spillere på hele kampleiren sin der borte også pga. det samme.
-
Champis
KaldeFakta skrev: søn jul 24, 2022 6:55 pm ja, dere klarer 1000 sider.
Haha, så du er innom her annenhver uke, men har allikevel ikke fått med deg noe som helst av hva som skrives om her inne?
Tør du nevne EN ENESTE her inne som har nektet for at corona eksisterer? Rør du nevnet brukernavnet til EN her inne som har nektet for at covid-19 eksisterer og som lever sitt liv her inne og mangler et sosialt liv.KaldeFakta skrev: søn jul 24, 2022 6:55 pm ja, dere klarer 1000 sider.
Helt fantastisk utrolig at moderatorene lar slikt få passere uten konsekvenser. Ja, jeg rapporterte deg inn til moderator for flamebait og avsporing men jeg ser at de lot det passere med "rapport lukket" så det er åpenbart fullt akseptabelt å drive flamebait her inne.
Så igjen, nevn HVEM det er du mener her inne som benekter at covid eksisterer(meg bekjent er det INGEN!!)og hvem det er som "lever sitt liv her inne". Om du tr selvfølgelig. Men jeg advarer deg: jeg rapporterer SAMTLIGE personangrep rettet mot meg(og ofte mot andre) inn til moderator. Samtlige. 100% Uten unntak.
Jeg har fått beskjed fra mods om å ikke besvare jeg innlegg jeg klager på når de er under behandling og derfår kommer svaret nå senere fordi de lot skittkastingen din mot andre her inne passere så nå svarer jeg. Men regn ikke med at annet du skriver blir besvart dersom du får det slettet. For jeg svarer ikke før mods reaksjon eventuelt er klar.
Som noen skrev på Twitter; munnbindpåbudet kommer ikke til å bli overholdt, siden mange voksne er over dette og kommer til å nekte å ta det på seg.BigWhale skrev: søn jul 24, 2022 2:29 pm [
De eneste som er nødt til å bruke munnbind er barna, for de har ikke lov til å velge selv og er den gruppen det er enklest å manipulere. Koselig samfunn.
[/quote]
Tja, gjelder det i L.A? Ser at mange går rundt med det ennå; voksne mennesker altså; utendørs.
Vel, jeg tok ikke på meg munnbind under omicron 1; og jeg ble ikke møtt med noen særlige reaksjoner heller bortsett fra hos noen småkonger på Vinmonopolet. Tror mange hadde forståelse for de som nektet under omicron-hysteriet.William_S skrev: søn jul 24, 2022 2:36 pmNja man bør være bekymret om Nakstad blir bekymret. Nordmenn er utrolig komforme på mange måter. Selv under omikron bølge 1 så tok nordmennene på seg munnbindene, selv om tiltakene forsåvidt ble kritisert mer da enn før.Hetfield skrev: søn jul 24, 2022 2:24 pm De kan uansett ikke ta fra oss friheten og livskvaliten uten videre som sist.
-
William_S
Mens Kina slipper knapt inn noen fortsatt...
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/r ... g-faar-dra
Nå er det jo frivillig å velge seg Kina som studieland I CORONATIDEN; man burde kanskje ha satt seg litt inn i hva slags land det har utviklet seg til i denne perioden; hva er det de klager på; jeg mener hva ventet de seg? Om man hadde påbegynt studiene for tre år siden; altså i 2019 er det noe annet men å søke seg til å studere i dystopimarerittet Kina nå i 2022; da kan man jo spørre seg om de i det hele tatt følger med i verden.William_S skrev: man jul 25, 2022 7:43 am Mens Kina slipper knapt inn noen fortsatt...
Interessant at lederen for ANSA omtaler Kina og NEW ZEALAND som de vanskeligste landene i verden å komme inn i. "Det vestlige demokratiet" New Zealand er altså i samme kategori og bås som verdens verste dystopiske diktatur. Her ser vi hvordan denne perioden har gjort med det vi trodde var vestlige demokratier.
Hvem er "vi" som "må" forberede "oss" på nye bølger?:
Bølger av positive PCR-tester er ikke noe jeg kunne brydd meg mindre om så lenge det ikke responderes på dette med nedstenginger og frihetsinngripende tvangstiltak mot befolkningen; det eneste jeg forbereder meg på er en katastrofal energi- og matforsyningskrise som VG og andre søppelaviser ser ut til å ta med knusende ro. Var det ikke VG som lovet å ta seg sammen når det gjaldt corona og katastrofejournalistikken rundt dette?
Bølger av positive PCR-tester er ikke noe jeg kunne brydd meg mindre om så lenge det ikke responderes på dette med nedstenginger og frihetsinngripende tvangstiltak mot befolkningen; det eneste jeg forbereder meg på er en katastrofal energi- og matforsyningskrise som VG og andre søppelaviser ser ut til å ta med knusende ro. Var det ikke VG som lovet å ta seg sammen når det gjaldt corona og katastrofejournalistikken rundt dette?
-
Cabal
Selvfølgelig klarer man 1000 sider. Selvfølgelig med veldig mange gjentagelser om hvor kjempedumme Dagbladet, VG og Nakstad er. Når det første som gjøres hver eneste morra er å skrive 8 innlegg i corona-tråden på rappen (som du har skrevet før) er det klart det blir mange sider.KaldeFakta skrev: søn jul 24, 2022 6:55 pm ja, dere klarer 1000 sider.