Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
Lezah

Re: Man Utd - Transfertråd ‘22

Legg inn av Lezah »

GiPazzini_85 skrev: tir aug 09, 2022 12:45 pm
Yesil skrev: tir aug 09, 2022 12:40 pm
greyserpent skrev: tir aug 09, 2022 12:02 pm

Link? Eller har du det fra Crouch selv?
Ja, uten at jeg har snakket med han. Crouch har en ganske gøy podcast hvor han har snakket om/nevnt Arnautovic flere ganger. Finner nok litt sitater fra den podcasten ved å google også.

Verdt å nevne at Crouch virker å være fan av Arnautovic, til tross for noen morsomme historier.
Virker også merkelig at den disiplinære ten Hag vil ha Arnautovic.
De har jobbet sammen før, så tenker ETH vet hva dette gjelder...men nå ser det jo ut til å ikke bli noe av, heldigvis.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Jolla skrev: man aug 08, 2022 7:59 pm
fugletitteren skrev: man aug 08, 2022 2:24 pm
Jolla skrev: søn aug 07, 2022 5:11 pm Forhåpentligvis så taper dere borte mot Brenford neste helg også, så da får nok Murtogh litt fart på seg og kjøper Jefferson Lerma, Tom Davies og Vladimir Coufal for tilsammen £140 mill.

Calm and coherent plan, som de sier.
Innlegg som dette er om mulig mer søppel enn hvordan United opererer i dette vinduet.
Ikke morsomt, ikke tilfører det noe. Hjem å øve.
Hadde det vært bedre hvis jeg var Manchester United-supporter og hadde skrevet "Forhåpentligvis så taper vi borte mot Brenford neste helg også, så da får nok Murtogh litt fart på seg og kjøper Jefferson Lerma, Tom Davies og Vladimir Coufal for tilsammen £140 mill..." ?
Nei, hadde fortsatt vært det samme søppelet. Det endrer seg ikke med hvilken klubb man skulle holde med.

Jack

Legg inn av Jack »

Romano med tap-in, som vanlig.


taknina

Legg inn av taknina »

Rart at ikke noe skjer snart for å snu en pesimistisk trend til en positiv en. Iallefall i utgangspunket.

For lite for sent har en tendens til å gjenta seg og da ender det ofte ut i frustrasjon gjenomsyrende hele organisasjonen.

arknath

Legg inn av arknath »

Blir uvel av hvordan klubben holder på nå. Vurderer å la være å se PL i år som stille protest. Krampeaktige bud i øst og vest der de fleste av dem er gjentagelser av gamle feil. Klubben forfaller rett foran øynene våre. Hvem skal vi skylde på denne gangen?

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Lezah skrev: tir aug 09, 2022 2:14 pm
GiPazzini_85 skrev: tir aug 09, 2022 12:45 pm
Yesil skrev: tir aug 09, 2022 12:40 pm
Ja, uten at jeg har snakket med han. Crouch har en ganske gøy podcast hvor han har snakket om/nevnt Arnautovic flere ganger. Finner nok litt sitater fra den podcasten ved å google også.

Verdt å nevne at Crouch virker å være fan av Arnautovic, til tross for noen morsomme historier.
Virker også merkelig at den disiplinære ten Hag vil ha Arnautovic.
De har jobbet sammen før, så tenker ETH vet hva dette gjelder...men nå ser det jo ut til å ikke bli noe av, heldigvis.
Hvor da?

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Fantastisk om vi kjøper en defensiv midtbanespiller. Til og med mora hans kunne sikkert gått inn og forsterket oss i den posisjonen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

GiPazzini_85 skrev: tir aug 09, 2022 2:32 pm
Lezah skrev: tir aug 09, 2022 2:14 pm
GiPazzini_85 skrev: tir aug 09, 2022 12:45 pm

Virker også merkelig at den disiplinære ten Hag vil ha Arnautovic.
De har jobbet sammen før, så tenker ETH vet hva dette gjelder...men nå ser det jo ut til å ikke bli noe av, heldigvis.
Hvor da?
Twente. Husker jeg ikke helt feil var ETH McClarens assistent der mens Arnautovic var i klubben.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

taknina skrev: tir aug 09, 2022 2:24 pm Rart at ikke noe skjer snart for å snu en pesimistisk trend til en positiv en. Iallefall i utgangspunket.

For lite for sent har en tendens til å gjenta seg og da ender det ofte ut i frustrasjon gjenomsyrende hele organisasjonen.
Vel, fra vårt perspektiv er det kanskje pessimistisk, ikke like sikker på at det oppleves slik i klubben men med dét sagt er jeg kanskje for optimistisk....?!

Misunner ikke EtH og de valgene han må ta fremover OM FdJ ikke kommer, og uten noen saklige argumenter imot har jeg bare en dårlig følelse med spillerne som nå virker aktuelle!

At dette eventuelt skulle ende i "frustrasjon&gjennomsyre hele organisasjonen" tviler jeg på. I såfall er EtH, den nye ledelsen og spillergruppa modne for et spa-opphold med "mindfullness" beroligende sang&lyder, ettetfulgt av et 2-timers innlegg og "peptalk" fra jeg-er-naturlig-dopa, Petter Stordalen, på Horten-engelsk....
dårlig står det vel ikke til...!? ;)

taknina

Legg inn av taknina »

InsVerderben skrev: tir aug 09, 2022 2:52 pm
taknina skrev: tir aug 09, 2022 2:24 pm Rart at ikke noe skjer snart for å snu en pesimistisk trend til en positiv en. Iallefall i utgangspunket.

For lite for sent har en tendens til å gjenta seg og da ender det ofte ut i frustrasjon gjenomsyrende hele organisasjonen.
Vel, fra vårt perspektiv er det kanskje pessimistisk, ikke like sikker på at det oppleves slik i klubben men med dét sagt er jeg kanskje for optimistisk....?!

Misunner ikke EtH og de valgene han må ta fremover OM FdJ ikke kommer, og uten noen saklige argumenter imot har jeg bare en dårlig følelse med spillerne som nå virker aktuelle!

At dette eventuelt skulle ende i "frustrasjon&gjennomsyre hele organisasjonen" tviler jeg på. I såfall er EtH, den nye ledelsen og spillergruppa modne for et spa-opphold med "mindfullness" beroligende sang&lyder, ettetfulgt av et 2-timers innlegg og "peptalk" fra jeg-er-naturlig-dopa, Petter Stordalen, på Horten-engelsk....
dårlig står det vel ikke til...!? ;)
:-) Mitt poeng og annliggende her er vel mer at alt har en tendens til i utgangspunktet å være litt fryd og gammen å forsikringer om at en skal skynde seg langsomt og veloverveid.

Dette med dårlig utgangspunkt opp mot spillerstall og at en trenger tid er jo ikke noe som kom opp med denne manageren men vært en everlasting kime til diskusjon og ett viktig punkt tema etter alle managertilsettninger post SAF.

Så da vil en jo alltid spørre seg hvor lenge denne tolmodighetn reellt vil virke i ett hardt konkuranse og forventningsklima før de første ulvene begynner å tute.

Å selv de beste managerene har ei grense for press om ikke progresjonen er reel over tid og ytre og indre forhold sliter for hardt på dem.

Men la det være sagt. Personlig har jeg klokketro på at denne manageren vil gjøre jobben til eventuellt motsatt er bevist.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

taknina skrev: tir aug 09, 2022 3:34 pm
InsVerderben skrev: tir aug 09, 2022 2:52 pm
taknina skrev: tir aug 09, 2022 2:24 pm Rart at ikke noe skjer snart for å snu en pesimistisk trend til en positiv en. Iallefall i utgangspunket.

For lite for sent har en tendens til å gjenta seg og da ender det ofte ut i frustrasjon gjenomsyrende hele organisasjonen.
Vel, fra vårt perspektiv er det kanskje pessimistisk, ikke like sikker på at det oppleves slik i klubben men med dét sagt er jeg kanskje for optimistisk....?!

Misunner ikke EtH og de valgene han må ta fremover OM FdJ ikke kommer, og uten noen saklige argumenter imot har jeg bare en dårlig følelse med spillerne som nå virker aktuelle!

At dette eventuelt skulle ende i "frustrasjon&gjennomsyre hele organisasjonen" tviler jeg på. I såfall er EtH, den nye ledelsen og spillergruppa modne for et spa-opphold med "mindfullness" beroligende sang&lyder, ettetfulgt av et 2-timers innlegg og "peptalk" fra jeg-er-naturlig-dopa, Petter Stordalen, på Horten-engelsk....
dårlig står det vel ikke til...!? ;)
:-) Mitt poeng og annliggende her er vel mer at alt har en tendens til i utgangspunktet å være litt fryd og gammen å forsikringer om at en skal skynde seg langsomt og veloverveid.

Dette med dårlig utgangspunkt opp mot spillerstall og at en trenger tid er jo ikke noe som kom opp med denne manageren men vært en everlasting kime til diskusjon og ett viktig punkt tema etter alle managertilsettninger post SAF.

Så da vil en jo alltid spørre seg hvor lenge denne tolmodighetn reellt vil virke i ett hardt konkuranse og forventningsklima før de første ulvene begynner å tute.

Å selv de beste managerene har ei grense for press om ikke progresjonen er reel over tid og ytre og indre forhold sliter for hardt på dem.


Men la det være sagt. Personlig har jeg klokketro på at denne manageren vil gjøre jobben til eventuellt motsatt er bevist.
Har du selvfølgelig rett i, selv velger jeg i min naivitet å tro at ledelsen denne gang er tålmodige med RIKTIG manager..!

Skal ikke ta alt post-SAF, men de var tålmodige med OGS og det var feil.
At de i det hele tatt hentet RR er meg fortsatt en gåte, gitt da at jeg tok feil i min tidligere påstand om at de trengte en grundig analyse og avdekning av feil&mangler ved klubben og hvordan den ble driftet.
Har lest påstander om at ALT var feil med RR, stoler ikke på det og forslag/synspunkter..?!

Uansett, har forøvrig forstått til en viss grad hvor komplisert det er å være manager i en klubb på dette nivået og hvor mange man må "please" til enhver tid!
OGS prøvde å gjøre alle til lags, det funket ikke og tror EtH har en klar plan og en annen tilnærming til oppgaven. Skjønner at han vil bli satt under press fra dag én, må prestere til en viss grad, men selv gir jeg f..., og gir ham glatt ut inneværende sesong og det selv om vi må spille kvalik for å holde oss i PL.

Så stor er troen på ham, så lang tid kan det faktisk ta å røske opp, restarte, få ting til å fungere for begynner det å sutres&knurres om skifte med en 10-12 runder igjen eller før, har vi ikke lært en skit og faller tilbake til den symptombehandingen vi har drevet med i åresvis ved å bytte ut managere.

Det finnes ikke "demokratier" i fotballklubber. Spillerne skal ikke bestemme eller tillates å skvise ut manageren, som de gjorde med OGS, det funker ikke og håper at EtH tør å være SJEF, med alt det innebærer..!

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

Spillerne vi linkes til for tiden minner mer om reserveløsninger som signeres i januar-vinduet, enn sommervindu-signeringer.

Jack

Legg inn av Jack »


Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Det burde da holde

Kent

Legg inn av Kent »

Nå har vi vært linket til han de siste førti vinduene, så da er det like greit å bare få ut fingeren og hente han.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Mc_Lovin skrev: tir aug 09, 2022 4:26 pm Spillerne vi linkes til for tiden minner mer om reserveløsninger som signeres i januar-vinduet, enn sommervindu-signeringer.
Får fornemmelsen av Bjarmann og Kristinsson i opptakten til Der Untergang :shock:

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Tinkler skrev: tir aug 09, 2022 6:44 pm Det burde da holde
Hmm, han er jo faktisk god.

Kent

Legg inn av Kent »

Føler han har vært stuck i Lazio for lenge til å være kjempespennende, men likevel milevis bedre enn det vi har.

Signeringen får min velsignelse.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Depay all over again?



Mange rykter nå, og det vil neppe avta i tiden fremover.
Sist redigert av Tinkler den tir aug 09, 2022 10:03 pm, redigert 1 gang totalt.

arknath

Legg inn av arknath »

nå er det mye rare rykter her haha

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Gakpo har vel vært nevnt siden Antony-ryktene svirret.

Du kan forøvrig se ham i aksjon mot Monaco akkurat nu hvis du er interessert.

Yesil

Legg inn av Yesil »

"Fans complaints"? Kan det virkelig stemme?

Yesil

Legg inn av Yesil »

Yesil skrev: man aug 08, 2022 10:12 pm
InsVerderben skrev: man aug 08, 2022 9:44 pm
Yesil skrev: man aug 08, 2022 9:36 pm Det som virker ganske klart sett utenfra er at Man Utd og EtH ikke har noen særlig god plan.
Du må gjerne utdype...!
Trengs virkelig det? Det ser jo ut som at dere har 70 tilfeldige navn i en flosshatt og trekker et par navn i uken. Arnautovic, SMS og Rabiot, hva i alle dager er det man ønsker å få til her?
Eller noe slikt som dette.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Yesil skrev: ons aug 10, 2022 5:50 am "Fans complaints"? Kan det virkelig stemme?
Sjelden man hører i slike saker. Bologna ble for grådige.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

TrueTopRed skrev: ons jul 13, 2022 8:50 pm
tbb skrev: tor jun 30, 2022 6:44 pm

Presenteres tre-fire spillere samtidig i begynnelsen av juli? Ville vært litt av en overraskelse mtp hvor ubrukelige vi er til å forhandle!

I det hele tatt, sitter med en følelse av at man har stålkontroll dette vinduet. Til tross for at vi ikke følger rådene til ekspertene om å betale det kjøper vil ha så fort som overhodet mulig. Det er klart TTR vil helt sikkert fortelle oss at en slik tilnærming ville sikret oss Nunes og Alavarez før Liverpool/City fikk med seg hva som skjedde, men jeg tillater meg å være skeptisk.
Om det hadde skjedd ville jeg vært imponert og ikke minst glad. Istedet skal det blir spennende å se om de har den kontrollen du tror på. Men skal bøye meg i støvet hvis det skjer, den sjansen tar jeg. Så kan man sikkert spørre seg i ettertid hva som er å ha stålkontroll
Ser jaggu ut som du får rett og at jeg må bøye meg i støvet. Klubben har stålkontroll, og stikk imot min teori om at man hadde vist opp til flere tegn på at man ikke har lært det grunnleggende fra tidligere feil og ville ende med panikkjøp på slutten av vinduet.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TrueTopRed skrev: ons aug 10, 2022 3:04 pm
TrueTopRed skrev: ons jul 13, 2022 8:50 pm
tbb skrev: tor jun 30, 2022 6:44 pm

Presenteres tre-fire spillere samtidig i begynnelsen av juli? Ville vært litt av en overraskelse mtp hvor ubrukelige vi er til å forhandle!

I det hele tatt, sitter med en følelse av at man har stålkontroll dette vinduet. Til tross for at vi ikke følger rådene til ekspertene om å betale det kjøper vil ha så fort som overhodet mulig. Det er klart TTR vil helt sikkert fortelle oss at en slik tilnærming ville sikret oss Nunes og Alavarez før Liverpool/City fikk med seg hva som skjedde, men jeg tillater meg å være skeptisk.
Om det hadde skjedd ville jeg vært imponert og ikke minst glad. Istedet skal det blir spennende å se om de har den kontrollen du tror på. Men skal bøye meg i støvet hvis det skjer, den sjansen tar jeg. Så kan man sikkert spørre seg i ettertid hva som er å ha stålkontroll
Ser jaggu ut som du får rett og at jeg må bøye meg i støvet. Klubben har stålkontroll, og stikk imot min teori om at man hadde vist opp til flere tegn på at man ikke har lært det grunnleggende fra tidligere feil og ville ende med panikkjøp på slutten av vinduet.
Nei men i helv... Se hvem som kryper frem fra skyggenes dal. Den selverklærte pensjonisten. Og sannelig rir han ikke like skjevt som vi husker.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

DuncanE skrev: ons aug 10, 2022 3:36 pm Og sannelig rir han ikke like skjevt som vi husker.
Fortsett med det gode arbeidet her inne. Jeg holder meg unna av den enkle grunnen at jeg ikke får lov til å skrive det jeg har lyst til som er om united, men hele tiden må stå skolerett fra brukere som deg og TBB som siterer meg på ting jeg verken har skrevet eller står inne for (med andre ord løgner puttet i min mun).

Så hvorfor gjør dere det kan man sikkert spørre seg.

I ditt tilfelle vet jeg ikke, annet enn at du følger en ledstjerne og dennes ønsker, ev bare smådum/naiv?. TBB ønsker spalteplassen selv, og da blir det veldig mye lettere å fremstå som "smart" om man knebler den ene som har synet deg opp til flere ganger og for det meste er on point med ting.

https://gyazo.com/d02b8644f17dc893ec1051e9592c0dff
Spent på om du får inn denne, det siste markerte der blir vel fullstendig massakrert om han signer for Chelsea. Den kan bli stygg. Håper på det beste :)

Wellé

Legg inn av Wellé »

TrueTopRed skrev: ons aug 10, 2022 3:58 pm
DuncanE skrev: ons aug 10, 2022 3:36 pm Og sannelig rir han ikke like skjevt som vi husker.
Fortsett med det gode arbeidet her inne. Jeg holder meg unna av den enkle grunnen at jeg ikke får lov til å skrive det jeg har lyst til som er om united, men hele tiden må stå skolerett fra brukere som deg og TBB som siterer meg på ting jeg verken har skrevet eller står inne for (med andre ord løgner puttet i min mun).

Så hvorfor gjør dere det kan man sikkert spørre seg.

I ditt tilfelle vet jeg ikke, annet enn at du følger en ledstjerne og dennes ønsker, ev bare smådum/naiv?. TBB ønsker spalteplassen selv, og da blir det veldig mye lettere å fremstå som "smart" om man knebler den ene som har synet deg opp til flere ganger og for det meste er on point med ting.

https://gyazo.com/d02b8644f17dc893ec1051e9592c0dff
Spent på om du får inn denne, det siste markerte der blir vel fullstendig massakrert om han signer for Chelsea. Den kan bli stygg. Håper på det beste :)
JFC, du gjør det jo ikke akkurat lett å like deg heller da.

Hvis du hadde evnet å gi deg i diskusjoner av og til uten å måtte ha det siste ordet hver eneste gang (forsøpler tråden med unødvendige persondiskusjoner), sluttet å opphøye deg selv til tusen eller sluttet å beskrive dine skriblerier som en episk kamp mot den onde overmakten så hadde du kanskje ikke vært så jævlig mislikt her inne.

Jeg tror TBB er nå helt enig i at det ikke fremstår som at Man Utd har hatt stålkontroll på overgangsmarkedet denne sommeren, men måten du skal poengtere det på er så jævlig stusselig at man har ikke lyst til å være enig med deg.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TrueTopRed skrev: ons aug 10, 2022 3:58 pm
DuncanE skrev: ons aug 10, 2022 3:36 pm Og sannelig rir han ikke like skjevt som vi husker.
Fortsett med det gode arbeidet her inne. Jeg holder meg unna av den enkle grunnen at jeg ikke får lov til å skrive det jeg har lyst til som er om united, men hele tiden må stå skolerett fra brukere som deg og TBB som siterer meg på ting jeg verken har skrevet eller står inne for (med andre ord løgner puttet i min mun).

Så hvorfor gjør dere det kan man sikkert spørre seg.

I ditt tilfelle vet jeg ikke, annet enn at du følger en ledstjerne og dennes ønsker, ev bare smådum/naiv?. TBB ønsker spalteplassen selv, og da blir det veldig mye lettere å fremstå som "smart" om man knebler den ene som har synet deg opp til flere ganger og for det meste er on point med ting.

https://gyazo.com/d02b8644f17dc893ec1051e9592c0dff
Spent på om du får inn denne, det siste markerte der blir vel fullstendig massakrert om han signer for Chelsea. Den kan bli stygg. Håper på det beste :)
Du returnerer på samme vis som du forlot oss. Grunnen til at du holder deg unna var vel at du fikk beskjed om å oppføre deg som et voksent menneske. Noe som selvsagt ble for mye forlangt.

Allerede etter to innlegg er det i grunnen bare å sitere det siste innlegget jeg hadde til deg:

Det er knapt personfokus her inne. Det er imidlertid en her inne som til stadighet havner i disputter, og skriver lange innlegg som det jeg akkurat siterte. Og det er deg. Gang på gang. Om igjen og om igjen. Offerrolle og mas om at noen har en agenda. Denne tralten har vi sett med jevne mellomrom i snart ti år.

Hadde du hatt snev av selvrespekt, baller og integritet ville du løst dette ved å gå i deg selv i steden for å sutre over at alle hele tiden er slemme med deg. Dette er et anonymt nettforum. Det er absolutt ingen grunn til at noen skal ha en forutinntatt bias mot dine meninger.

Det flere ikke liker, og som gjør at veldig mange ikke gidder diskutere med deg, er resonnementene dine. Og det som nærmest blir en spammingen av disse (helt sikkert pga lite respons). Du har også en måte å legge frem resonnementene på som mange helt sikkert er lite imponert av. Ikke pga dårlig språk, men pga et voldsomt behov for å løfte deg selv frem uten at du har belegg for det. Du benytter gjerne formuleringer som forteller at du ser eller forstår noe som du tenker at du er alene om. Men du har i liten grad demonstrert en evne til å gjøre gode, særegne analyser av verdi. Snarere tvert i mot har du liret av deg såpass mye piss at andre er ille berørt på dine vegne, og forventet snev av ydmykhet. Ikke det motsatte.

Ta deg sammen, jekk deg ned, slutt med den jævla sutringen og oppfør deg som et voksent menneske så skal du se at du, som alle andre, blir behandlet som ett.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Wellé skrev: ons aug 10, 2022 4:05 pm Jeg tror TBB er nå helt enig i at det ikke fremstår som at Man Utd har hatt stålkontroll på overgangsmarkedet denne sommeren, men måten du skal poengtere det på er så jævlig stusselig at man har ikke lyst til å være enig med deg.
Jeg vet at dagens fans ofte ser på det siste resultatet og reagerer etter det, det er normalt i 2022. Dette er fort et resultat av det handlingsmønstret. Dårlig innsatt i sak, men bruker uansett sin stemme til å si sin mening, og basert på mitt siste innlegg er jeg veldig enig med deg. Men det er så langt mer enn det innlegget.

Du er uansett unnskyldt, og jeg er på ingen måte ute etter å krangle på ting jeg ser helt åpenbart er skrevet på uvitenhet i sak.

Hadde TBB gitt meg samme frihet til å kunne mene noe som seg selv, så ville jo aldri dette engang ha skjedd. Det er bottom line i saken, 100%

Da ville jeg kun nøyet meg med å skrive at klubben virker dårlig forbredt til vinduet sånn halveis ut i det og basert på gjennkjenning av tidligere handlingsmønster og feil.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»