WWE 2021

Svar
ElGuaje

Re: WWE 2021

Legg inn av ElGuaje »

NXT UK skal omgjøres til NXT Europe i løpet av 2023.

Sikkert greit det, vet ikke hvor mange som så på UK. Ikke mange vil jeg tro.

Får håpe at England får bygget tilbake deler av den (meget gode) indy-scenen de hadde klart å bygge opp før NXT UK kom og gjorde at flere måtte legges ned.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons aug 17, 2022 4:17 pm Blir spennende med Legado på Main roster nå å.
Santos Escobar har vært en av mine store favoritter på NXT i flere år nå. Hadde vært helt nydelig hvis han og HELE gjengen (Duckface, Cruz Del Toro og Elektra Lopez) blir med opp.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør aug 20, 2022 2:05 pm
Crabsen skrev: ons aug 17, 2022 4:17 pm Blir spennende med Legado på Main roster nå å.
Santos Escobar har vært en av mine store favoritter på NXT i flere år nå. Hadde vært helt nydelig hvis han og HELE gjengen (Duckface, Cruz Del Toro og Elektra Lopez) blir med opp.
Jeg håper og tror hele Legado blir med opp ja, ser ikke helt hva resten har å gjøre i NXT lenger, bortsett fra Elektra kanskje som fint kunne hatt et lite run i Womens divisjonen. Gud så glad jeg er dette skjer nå og ikke 2 måneder tilbake

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør aug 20, 2022 2:09 pm Jeg håper og tror hele Legado blir med opp ja, ser ikke helt hva resten har å gjøre i NXT lenger, bortsett fra Elektra kanskje som fint kunne hatt et lite run i Womens divisjonen. Gud så glad jeg er dette skjer nå og ikke 2 måneder tilbake
For to måneder siden hadde Santos Escobar blitt tatt opp alene, men fått ny karakter som "Taco Teddy" eller noe sånt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør aug 20, 2022 2:17 pm
Crabsen skrev: lør aug 20, 2022 2:09 pm Jeg håper og tror hele Legado blir med opp ja, ser ikke helt hva resten har å gjøre i NXT lenger, bortsett fra Elektra kanskje som fint kunne hatt et lite run i Womens divisjonen. Gud så glad jeg er dette skjer nå og ikke 2 måneder tilbake
For to måneder siden hadde Santos Escobar blitt tatt opp alene, men fått ny karakter som "Taco Teddy" eller noe sånt.
Eller som nevøen til Pablo? Hadde forsåvidt vært en "interessant" gimmick det

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør aug 20, 2022 2:26 pm Eller som nevøen til Pablo? Hadde forsåvidt vært en "interessant" gimmick det
Nei gud bedre...

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør aug 20, 2022 2:27 pm
Crabsen skrev: lør aug 20, 2022 2:26 pm Eller som nevøen til Pablo? Hadde forsåvidt vært en "interessant" gimmick det
Nei gud bedre...
Kan høre det fra Cole: "Is that? Could It be?! Thats Santos Escobar! The nephew of the former drug cartel leader and star of the Netflix original series Narcos, Pablo Escobar! What the hell is he doing here?!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Nok et nydelig Smackdown! Jeg elsker de små overraskelsene man ikke forventer, som at Rhonda starter med å komme inn i ringen foran McaFee og Cole, samt at Bayley og gjengen hennes dukker opp blant publikum. Sånne små ting.

Positivt overrasket over at Toxic Attraction slo Deville og Natayla. Gøy at de får vise seg frem. Synes også Fatal 5-way var strålende wrestling, og selv om Sami fikk en strålende respons fra publikum forsto vi vel alle at Sheamus kom til å vinne den kampen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Suprise suprise, nok en helt fantastisk episode av RAW!

- Trish ser fortsatt ikke ut som hun har blitt en dag eldre siden 2006

- Miz kidnappet av Lumis, spent på å se hvor dette går. Herlig visuals her!

- KO og Gable blir begge seende ut som 1000 bucks etter dette, sånn man booker

- Gargano! Perfekt sted å re-debutere han på å, for et pop. Nydelig å se han og Theory sammen igjen å, brang nesten en tåre i øyekroken

- Helt glimrende Main Event

RAW er så bra om dagen at jeg nesten blir emosjonell her nå

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Rebel Heart <3

Nydelig å se/høre, og helt riktig vurdering av Gargano å dra tilbake.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tir aug 23, 2022 4:16 pm Suprise suprise, nok en helt fantastisk episode av RAW!
Skriver under på denne. Hadde aldri trodd jeg skulle få høre Rebel Heart igjen!

Forøvrig: jeg elsker Kevin Owens. Men dæven steike så undervurdert Chad Gable er.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: tor aug 25, 2022 11:08 pm
Crabsen skrev: tir aug 23, 2022 4:16 pm Suprise suprise, nok en helt fantastisk episode av RAW!
Skriver under på denne. Hadde aldri trodd jeg skulle få høre Rebel Heart igjen!

Forøvrig: jeg elsker Kevin Owens. Men dæven steike så undervurdert Chad Gable er.
CG er herlig. Håper på et litt lengre push for han i nærmeste fremtid. Nå som man faktisk har en person i HHH som faktisk bryr seg om US/IC-tittelen og skjønner at disse må pushes som hovedtitlene på RAW/SD når Reigns er såpass mye borte, så håper jeg han kan utfordre de titlene etter hvert, selvom man har veldig sterke champs i Lashley og WALTER akkurat nå. Men ser gjerne han utfordre en av de, og så kan han komme sterkere (booket) ut av det til tross for et tap.

Og Gargano v WALTER. Yes, please.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Helt ålreit Smackdown denne uka. Både Raw og SD har vært såpass gode de siste ukene at man skal være forsiktig med å kreve for mye heller.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Matt RIddle er tilbake! Har fått tilbake fornavnet sitt!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Matt Is back!

Tommaso neste? Tar gjerne Nikki Cross og Piper Niven i samme slengen å

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Herlig RAW igjen selvfølgelig!

- Elsker denne Miz og Lumis feuden allerede, og Ciampa som passer bedre og bedre inn med Miz for hver uke som går. Nydelige saker

- Digget den KO/Sami/Usos biten, mer av dette

- Er faktisk hyped for Matt Riddle vs Seth Rollins nå, tok litt tid, men de har bygget dette fint opp

- Er ikke den største fanen av denne Edge vs Judgment Day feuden, men de gjør det beste de kan. Mye var ødelagt her lenge før Trips tok over og ting begynte å bli bedre. Får vi endelig Dom turnen på lørdag?

- Kurt Angle og Chad Gable i samme ring samtdig, endelig. Dette skuffet ikke, selv om jeg håper Gable og Alpha Academy blir tatt litt mer seriøst fremover. Segmentet med Edge og Angle senere i showet var også et veldig kult callback

- For et øyeblikk for Raquel og Aliyah, spesielt sistnevnte. Fra å være stuck i NXT siden tidenes morgen, aldri fått noe form for push der heller eller vunnet noen ting, kalt opp til main roster for å så bli helt glemt der igjen, til å plutselig være i main eventen på RAW og vinne Tag titles. Det er underdog storyen sin det

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Disse Sami/Bloodline-greiene er strålende. Perfekt dynamikk mellom alle parter.

Kan se for meg at Sami og KO tar titlene fra Usos.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

OK, jeg caller det allerede nå: Carmelo Hayes v Ricochet blir helgens kamp.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Liker hva de har gjort med Worlds Collide i år! Ikke bare NXT vs NXT UK, men også vs Main Roster. Burde bli et veldig bra show dette

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kupong for Clash ute i tippekonk tråd, beware av fristen LØRDAG KL 18.00

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Da sies det at Braun er på vei tilbake,er neste mann da Bray?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hva tenker egentlig folk om Braun tilbake i 2022?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Tenk at både WWE og AEW har PPVer denne helgen, og det er WWE man ser mest frem til. Og det er All Out i tillegg.

Kan jo ha noe med at tidspunket er perfekt og cardet er kun 6(!) kamper, men gleder meg faktisk ordentlig frem til en WWE PPV, og det er lenge siden.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hvis Roman Reigns sitt to år lange reign(pun intended) kommer til veis ende imorgen. Hva tenker dere om hans run som The Tribal Chief?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Det beste med Clash of the Castle er jo at det vises på en "normal" tid for oss nordmenn! Har forstått det slik at hovedshowet starter halv seks eller halv syv norsk tid?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: fre sep 02, 2022 5:17 pm Hvis Roman Reigns sitt to år lange reign(pun intended) kommer til veis ende imorgen. Hva tenker dere om hans run som The Tribal Chief?
Helt magisk. Det er jævlig kjipt at WWE har hatt utfordringer med å skape reelle utfordrere til han, men herregud som Roman Reigns har levert varene.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

ElGuaje skrev: fre sep 02, 2022 5:17 pm Hvis Roman Reigns sitt to år lange reign(pun intended) kommer til veis ende imorgen. Hva tenker dere om hans run som The Tribal Chief?
Jeg har ikke sett en eneste av kampene hans siden han ble champion. Er han like kjedelig i ringen som i 2019?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør sep 03, 2022 1:05 pm Det beste med Clash of the Castle er jo at det vises på en "normal" tid for oss nordmenn! Har forstått det slik at hovedshowet starter halv seks eller halv syv norsk tid?
Kick-Off kl. 18:00 og Main Show 19:00!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Et solid PPV dette her! Litt skuffa over ingen tittelbytter, men er vel forståelig. Gledelig at Dominik turner heel! Det kan bli gull!

Og... SOLO SIKOA!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Lilleborg skrev: ons aug 31, 2022 7:40 am OK, jeg caller det allerede nå: Carmelo Hayes v Ricochet blir helgens kamp.
--- Den skuffet ikke,nei. Har kanskje ikke så mye med wrestling å gjøre for min del men FOR noen atleter disse to er.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»