Nytt på Nytt 2022

Svar
Hoppidioten

Nytt på Nytt 2022

Legg inn av Hoppidioten »

Første episode nå!

Med ingen ringere enn Sigrid Bonde i programleder rollen.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Huff dette var nedtur. Passer absolutt ikke i denne rollen. Tydelig at hun også har fått et ferdigskrevet manus laget for Bård Tufte.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Ingen overgår Bård som programleder her, men Sigrid gjør da en ok jobb hun. Jan Grue derimot er et veldig morsomt bekjentskap. Miljøpartiet de selvlysende grønne😁

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Hoppidioten skrev: fre jan 07, 2022 9:18 pm Huff dette var nedtur. Passer absolutt ikke i denne rollen. Tydelig at hun også har fått et ferdigskrevet manus laget for Bård Tufte.


Jeg lo flere ganger, Sigrid er mange ganger mer morsom enn Bård Tufte Johansen. Og nei, de får ikke ferdigskrevne manus, tekstene skriver de selv i fellesskap.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Gårdsdattra skrev: fre jan 07, 2022 10:30 pm
Hoppidioten skrev: fre jan 07, 2022 9:18 pm Huff dette var nedtur. Passer absolutt ikke i denne rollen. Tydelig at hun også har fått et ferdigskrevet manus laget for Bård Tufte.


Jeg lo flere ganger, Sigrid er mange ganger mer morsom enn Bård Tufte Johansen. Og nei, de får ikke ferdigskrevne manus, tekstene skriver de selv i fellesskap.
Nei, det er hun virkelig ikke.

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Fernandovonarb skrev: fre jan 07, 2022 9:30 pm Ingen overgår Bård som programleder her, men Sigrid gjør da en ok jobb hun. Jan Grue derimot er et veldig morsomt bekjentskap. Miljøpartiet de selvlysende grønne😁

Det er sjelden jeg ler av Bård Tufte Johansen, han er ikke spesielt morsom i mine øyne, men han er flink til å finne morsomme gjester, det skal han ha. Johan Golden er mer morsom.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Gårdsdattra skrev: fre jan 07, 2022 10:30 pm
Hoppidioten skrev: fre jan 07, 2022 9:18 pm Huff dette var nedtur. Passer absolutt ikke i denne rollen. Tydelig at hun også har fått et ferdigskrevet manus laget for Bård Tufte.


Jeg lo flere ganger, Sigrid er mange ganger mer morsom enn Bård Tufte Johansen. Og nei, de får ikke ferdigskrevne manus, tekstene skriver de selv i fellesskap.
Ekstremt uenig. Elsker humoren til Bård, noe som selvsagt har litt med at vi er like gamle og derav like referanser.

lund

Legg inn av lund »

Bonde Tusvik er sånn ca. 1 % så morsom som BTJ.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Jan Grue var et morsomt bekjentskap.

kibby

Legg inn av kibby »

Sigrid Bonde Tusvik var glitrende i vikarjobben ❤️

kibby

Legg inn av kibby »

oddvar_kjempebra skrev: fre jan 07, 2022 10:41 pm Jan Grue var et morsomt bekjentskap.
Grue er utrolig dyktig. Hadde han som gjesteforeleser på et PhD-kurs om diskursanalyse jeg tok for mange år siden. I tillegg til å være en rivende god forfatter.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Alle som synes Sigrid BT er morsom er mennesker blotta for god humor. Sikkert de samme som mener at Lisa Tønne, cess osv er morsomme. Det er ingenting

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Er Bård tilbake ikveld?

MadBum

Legg inn av MadBum »

Hoppidioten skrev: fre jan 14, 2022 6:20 pm Er Bård tilbake ikveld?
Jess

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Salihovic91 skrev: tor jan 13, 2022 1:35 pm Alle som synes Sigrid BT er morsom er mennesker blotta for god humor. Sikkert de samme som mener at Lisa Tønne, cess osv er morsomme. Det er ingenting
Helt greit om du ramser opp noen morsomme norske kvinnelige komikere bare for å veie opp litt liksom.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Nevnte 3 elendige som knapt kan kalles komikere. Om du vil ha ei som har moropotensiale er f.eks. Kristin Jess Rodin

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Hoppidioten skrev: fre jan 14, 2022 6:20 pm Er Bård tilbake ikveld?
[/quote



Ja han var det og jeg lo ikke en eneste gang, jeg savna Sigrid.]

gorrart

Legg inn av gorrart »

Hahaha
Når Dag Sørås er den mest normale gjesten i NpN ...

Lurte på om dette var Wenche fra Kongsvikuniverset, men denne kvinnen er jo virkelig ...

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

"All den tid jeg aldri har likt OL koser jeg meg med en parodi på OL", var litt relatable

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Hvem er denne skjeggenissen?

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hoppidioten skrev: fre mar 04, 2022 9:25 pm Hvem er denne skjeggenissen?
Arne O. Holm - har vært redaktør i en del aviser, som Svalbardposten og holdet nå på med noen engelske nyheter om nordområdene... Mest kjent var han vel for en 20 år tilbake, da han var i NRK Brennpunkt. En slags kjendis på den tiden.

Han ble da også parodiert på Hallo i Uken - og jeg husket hvor morsomt det var når de konsekvent omtalte ham som "Arne 0. Holm" - altså Arne Null Holm. :lol:

Investor

Legg inn av Investor »

Å lage humor av Ukraina-krigen og flyktningene derfra er rimelig smakløst.
Manusforfatterene burde hatt dask på rumpa!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Spent i kveld på om de rakk å få med noe om Dronningens død i går. Ble vel ikke offisielt før i 19-tida så mulig innspillingen allerede var igang da?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Hoppidioten skrev: fre sep 09, 2022 1:41 pm Spent i kveld på om de rakk å få med noe om Dronningens død i går. Ble vel ikke offisielt før i 19-tida så mulig innspillingen allerede var igang da?
Om de fikk det med eller ei, spøker man ikke med tragiske hendelser uansett.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Leeds_ModernTalking skrev: fre sep 09, 2022 4:17 pm
Hoppidioten skrev: fre sep 09, 2022 1:41 pm Spent i kveld på om de rakk å få med noe om Dronningens død i går. Ble vel ikke offisielt før i 19-tida så mulig innspillingen allerede var igang da?
Om de fikk det med eller ei, spøker man ikke med tragiske hendelser uansett.
Da har du ikke sett på nytt på nytt før. Hele konseptet er jo å spøke med tragiske hendelser.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Harselas med Haaaland nå. Stilles betimelige spørsmål om dobbeltmoral i norsk fotball.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Hoppidioten skrev: fre sep 09, 2022 5:07 pm
Leeds_ModernTalking skrev: fre sep 09, 2022 4:17 pm
Hoppidioten skrev: fre sep 09, 2022 1:41 pm Spent i kveld på om de rakk å få med noe om Dronningens død i går. Ble vel ikke offisielt før i 19-tida så mulig innspillingen allerede var igang da?
Om de fikk det med eller ei, spøker man ikke med tragiske hendelser uansett.
Da har du ikke sett på nytt på nytt før. Hele konseptet er jo å spøke med tragiske hendelser.
Så "festlig" og dèt har vel vært gjennomgangstemaet siden BTJ tok over, og da tydeligvis i mangel på originalitet og kreativitet.
Hele konseptet fikk kraftig slagside etter at Halmås ga seg i 2016 og det har dessverre ikke vært morsomt siden.
Kleint show...!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Hoppidioten skrev: fre sep 09, 2022 5:07 pm
Leeds_ModernTalking skrev: fre sep 09, 2022 4:17 pm
Hoppidioten skrev: fre sep 09, 2022 1:41 pm Spent i kveld på om de rakk å få med noe om Dronningens død i går. Ble vel ikke offisielt før i 19-tida så mulig innspillingen allerede var igang da?
Om de fikk det med eller ei, spøker man ikke med tragiske hendelser uansett.
Da har du ikke sett på nytt på nytt før. Hele konseptet er jo å spøke med tragiske hendelser.
OK, skal sies at jeg ikke har sett dette programmet siden januar 2017.
Da hadde NPN vært heller dårlig i noen år etter glansdagene, men når Bård Tufte Johansen tok over, ble det bånn ræva, så da gadd jeg ikke mer.

Tiden med Almaas, Hærland og Nærum var legendarisk, men nå har nytt på nytt programleder og lagledere som gjør at det blir cirka like morsomt som å lese en strikkeoppskrift.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Ser bare Ukens viktigste saker på nett stort sett. Konstaterer dog at Pernille Sørensen er blitt ganske gammel nå.

For øvrig var den morsomme i dag Vedum som ikke ville ha moderne luksus som briller eller kontaktlinser.. .:-D

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Jeg syns ærlig talt Nytt På Nytt er morsommere uten Almaas og Nærum. Nærum gikk på autopilot de siste årene han var med og jeg syns Golden gjør en kjempebra jobb.
Og jeg er stor fan av Bård, syns han er en av Norges morsomste. Jada, jeg vet at mye er skrevet på forhånd, men jeg koser meg med NPN hver uke uansett. Aldri en episode jeg ikke ler flere ganger av, selv om alt selvfølgelig ikke er like morsomt.
Og Anne-Kat, hu likte jeg aldri.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»