Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: lør sep 17, 2022 7:45 pm
guru skrev: lør sep 17, 2022 7:42 pm Perisic bytta ut etter 54 minutter.
Det er vel ingen sjokk. Han spiller «aldri» hele kamper. Meget fint for alle som ikke tok han inn.

Da kommer Son inn, for å levere poeng til de som valgte han
Leste et sted om at Perisic var sluttkjørt da han gikk ut? Såg ikke kampen som vet ikke om det stemmer..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: lør sep 17, 2022 8:38 pm Son of a gun! Planen var Son inn før ryktene om benken. Arrrrrgh
Hadde samme plan, men endte opp med Kane så ikke helt krise. Var nære ved ende opp med Mitrovic.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: lør sep 17, 2022 8:19 pm
BrannLFC skrev: lør sep 17, 2022 8:16 pm Er glad jeg hev ut Ward, selvom Pope skuffet idag. Rodgers må vel få fyken nå?
Jeg tror Rodgers dager som Leicester manager er over. 💣
Må være den som er nærmest sparken nå i PL..?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Dejan_Stankovic89 skrev: lør sep 17, 2022 9:24 pm Første WC draft:

Fabianski Ward
James Cancelo Trippier N.Williams Andersen
Maddison Zaha Bowen KDB Pereira
Haaland Isak Mateta

Har lyst til å få inn Solanke for Mateta. Kan også kjøre en død spiss og oppgradere Andersen til noe mer spennende.

TAA og Salah skal komme inn etterhvert for KDB og muligens James
Har du aktivert WC? Har selv lyst å gjøre det, men tørr ikke før man har mer info om den potensielle større blanken i GW9..

guru

Legg inn av guru »

K-Torget skrev: lør sep 17, 2022 10:09 pm
Dejan_Stankovic89 skrev: lør sep 17, 2022 9:24 pm Første WC draft:

Fabianski Ward
James Cancelo Trippier N.Williams Andersen
Maddison Zaha Bowen KDB Pereira
Haaland Isak Mateta

Har lyst til å få inn Solanke for Mateta. Kan også kjøre en død spiss og oppgradere Andersen til noe mer spennende.

TAA og Salah skal komme inn etterhvert for KDB og muligens James
Har du aktivert WC? Har selv lyst å gjøre det, men tørr ikke før man har mer info om den potensielle større blanken i GW9..
Det er vel ganske lite sannsynlig at det blir noen utsettelser som følge av streiken i GW9. Det var også togstreik i august uten at det påvirket noen kamper. Man kan selvsagt aldri vite, men den faktoren vil ikke påvirker mitt valg om jeg går for WC eller ikke.


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

BrannLFC skrev: lør sep 17, 2022 8:16 pm Er glad jeg hev ut Ward
Artig spiller. Eid av 26% og har skaffet hele 8 poeng på 8 kamper.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Ward er fin han. En spillende reserve til 4,0. Perfekt.

Deila

Legg inn av Deila »

AlexandrsJelisejevs skrev: søn sep 18, 2022 9:49 am Ward er fin han. En spillende reserve til 4,0. Perfekt.
Av 43 skudd på mål så har han sluppet inn 22 av dem. Det er jo en prestasjon.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Spent på hvordan det vil prege Arsenal i dag uten Martin….


Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2499

Legg inn av BrannLFC »

Martin Ødegaard med 17 % eierskap ikke med idag i en allerede amputert runde. Glitrende nyheter. Spørsmålet nå er om han holdes ut av landslagssamlingen også.
Sist redigert av BrannLFC den søn sep 18, 2022 11:56 am, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn sep 18, 2022 8:59 am
K-Torget skrev: lør sep 17, 2022 10:09 pm
Dejan_Stankovic89 skrev: lør sep 17, 2022 9:24 pm Første WC draft:

Fabianski Ward
James Cancelo Trippier N.Williams Andersen
Maddison Zaha Bowen KDB Pereira
Haaland Isak Mateta

Har lyst til å få inn Solanke for Mateta. Kan også kjøre en død spiss og oppgradere Andersen til noe mer spennende.

TAA og Salah skal komme inn etterhvert for KDB og muligens James
Har du aktivert WC? Har selv lyst å gjøre det, men tørr ikke før man har mer info om den potensielle større blanken i GW9..
Det er vel ganske lite sannsynlig at det blir noen utsettelser som følge av streiken i GW9. Det var også togstreik i august uten at det påvirket noen kamper. Man kan selvsagt aldri vite, men den faktoren vil ikke påvirker mitt valg om jeg går for WC eller ikke.

Vet sjansen er liten, men ja som du sier man kan aldri vite i disse tider.
Har du aktivert WC? Er planen WC i GW9?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn sep 18, 2022 10:01 am
AlexandrsJelisejevs skrev: søn sep 18, 2022 9:49 am Ward er fin han. En spillende reserve til 4,0. Perfekt.
Av 43 skudd på mål så har han sluppet inn 22 av dem. Det er jo en prestasjon.
Det er så gale.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn sep 18, 2022 11:55 am Martin Ødegaard med 17 % eierskap ikke med idag i en allerede amputert runde. Glitrende nyheter. Spørsmålet nå er om han holdes ut av landslagssamlingen også.
Det gjør meg ingenting. Ser også at begge lag slipper inn mål :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2499

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: søn sep 18, 2022 11:57 am
BrannLFC skrev: søn sep 18, 2022 11:55 am Martin Ødegaard med 17 % eierskap ikke med idag i en allerede amputert runde. Glitrende nyheter. Spørsmålet nå er om han holdes ut av landslagssamlingen også.
Det gjør meg ingenting. Ser også at begge lag slipper inn mål :)
Toney hattrick med trøstemål av Jesus og Martinelli hadde vært for mye å be om.

startelver

Legg inn av startelver »


startelver

Legg inn av startelver »

Jeg mangler Jesus, Martinelli og Saliba i dag, så håper på bra uttelling der for å få i land en middels god runde.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Ble 54 poeng og grønn pil opp til 197k på WC. Har igjen Martinelli og Bowen. Er jo helt greit, men gjorde noen tvilsomme avgjørelser som jeg må slite med fremover. Planen var jo Son eller Kane men ble Perisic da det så ut som han ville starte. Ikke bra. At jeg makter å hente inn trollet Bailey igjen må sees på som sadomasochisme.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

K-Torget skrev: søn sep 18, 2022 11:56 am
Deila skrev: søn sep 18, 2022 10:01 am
AlexandrsJelisejevs skrev: søn sep 18, 2022 9:49 am Ward er fin han. En spillende reserve til 4,0. Perfekt.
Av 43 skudd på mål så har han sluppet inn 22 av dem. Det er jo en prestasjon.
Det er så gale.
Valgte Iversen på WC. Kan ikke fatte og begripe at Ward fortsetter å beholde plassen.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Typisk at Son fyrte på alle sylindre denne runden. Vurderte å ta ham inn for Salah, men tenkte at det var for stor gamble.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Blir vel kanskje WC nå allikevel da, når Son først finner formen så blir det fort mye målpoeng framover. KdB-Son-Haaland som 3xpremiums. Var litt keen på å vente til etter blanken til Arse/City, men får vurdere om det skal aktiveres ikveld.

Jesus eies av sykt mange, men kan faktisk straffe WCerne denne runden der mange har tatt ham ut for å kjøre Kane/Isak/Mitro. Håper på et hattrick.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Deilig Saliba!

startelver

Legg inn av startelver »

Jaaa da får man betalt for å beholde Saliba !!

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Deilig å endelig treffe litt på Def! Saliba, my man 🤌🏼

eppaen

Legg inn av eppaen »

Salina er en luring

guru

Legg inn av guru »

Jada!!! JESUS.

ermathi

Legg inn av ermathi »

Jeg har tenkt å ta inn Saliba nå. Så da er det bare å selge.;)

startelver

Legg inn av startelver »

Jaaa Jesus endelig får vi poeng på deg! Arsenal leverer i dag.

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: søn sep 18, 2022 1:10 pm Blir vel kanskje WC nå allikevel da, når Son først finner formen så blir det fort mye målpoeng framover. KdB-Son-Haaland som 3xpremiums. Var litt keen på å vente til etter blanken til Arse/City, men får vurdere om det skal aktiveres ikveld.

Jesus eies av sykt mange, men kan faktisk straffe WCerne denne runden der mange har tatt ham ut for å kjøre Kane/Isak/Mitro. Håper på et hattrick.
Jeg er i samme situasjon, men er nå tilbake på GW9. Med svært stor sannsynlighet. Bestemmer meg, blir Kulusevski+Jesus -> Maddison+Isak allerede i kveld for å få med meg prisendringene.

Arsenal 3-0. Vieira. Saka assist.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn sep 18, 2022 11:57 am
K-Torget skrev: søn sep 18, 2022 11:57 am
BrannLFC skrev: søn sep 18, 2022 11:55 am Martin Ødegaard med 17 % eierskap ikke med idag i en allerede amputert runde. Glitrende nyheter. Spørsmålet nå er om han holdes ut av landslagssamlingen også.
Det gjør meg ingenting. Ser også at begge lag slipper inn mål :)
Toney hattrick med trøstemål av Jesus og Martinelli hadde vært for mye å be om.
Ser slik ut ja.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn sep 18, 2022 12:52 pm
K-Torget skrev: søn sep 18, 2022 11:56 am
Deila skrev: søn sep 18, 2022 10:01 am

Av 43 skudd på mål så har han sluppet inn 22 av dem. Det er jo en prestasjon.
Det er så gale.
Valgte Iversen på WC. Kan ikke fatte og begripe at Ward fortsetter å beholde plassen.
Hvordan ser WC-laget ditt ut? Gratulerer med en grei runde så langt forresten 😊
Tipper Ward står så lenge Rodgers er sjef..selv om Iversen absolutt hadde fortjent en sjanse eller to!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»