Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Dejan_Stankovic89

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

chelsea8 skrev: søn sep 18, 2022 11:05 pm
Dejan_Stankovic89 skrev: lør sep 17, 2022 9:24 pm Første WC draft:

Fabianski
Fabianski? De taper jo alt. Syns det er vanskelig å velge keeper på et WC. Pope virker mest populær, men vet ikke om jeg vil doble han med Trippier.
Tok han med på bakgrunn av dette sitatet fra Mats Arntzen i VG+;

"Den største utfordreren slik jeg ser det, og en som kanskje er litt undersnakket så langt, er West Ham-keeper Lukasz Fabianski (5.0).

Til tross for at West Ham har hatt tøffe kamper mot Manchester City, Tottenham og Chelsea i løpet av de seks første kampene, har «The Hammers» kun sluppet til 8.12 xGA, altså bedre enn Newcastle.

I perioden som kommer har West Ham fem hjemmekamper mot lag som er på nedre halvdel av xG-tabellen. Også Southampton og Everton er på nedre halvdel når det gjelder forventede mål."

Det enkleste er Pope ja, men jeg liker ikke å doble bak . Programmet til WH er en del bedre enn Newcastle sitt og. Kanskje det endrer seg nærmere deadline

guru

Legg inn av guru »

Kan vi konkludere med å starte med Ward i mål fra GW1 var en feilslått strategi? :)
Har vi noengang sett en verre målvakt i Premier League? 8 kamper - 8 poeng. Begovic (4M): 1 kamp - 9 poeng.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Kanskje Ramsdale i kompani med en annen spillende keeper, kan være veien å gå? Gar og Trippier som jeg kommer til å beholde.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nå er det bare å holde seg unna alt av FPL frem til 1.oktober😱🙈

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Har nå fått sammenlignet WC-laget med laget jeg hadde stått med, som var 11 mann med de typiske spillerne som Andreas, Neco, Ward osv. 24 poeng i pluss på å bruke WC til denne runda (67p), tror neppe jeg hadde tatt noe lignende ved å spare WC til en annen GW. Patterson MVP, med litt poeng i Maddison og Isak som største differ. Suksess.

guru

Legg inn av guru »

Nevi skrev: man sep 19, 2022 9:37 am Kanskje Ramsdale i kompani med en annen spillende keeper, kan være veien å gå? Gar og Trippier som jeg kommer til å beholde.
Arsenal med tøffe kamper i de neste, og blanker i GW12. Vil fortsatt si at Pope er det beste valget i den prisklassen. Kjedelig å doble med han og Trippier selvsagt når de ikke holder nullen, men potensialet er såpass stort, at jeg mest sannsynlig går for Pope og Trippier.

guru

Legg inn av guru »

HeskeyTime skrev: man sep 19, 2022 9:42 am Har nå fått sammenlignet WC-laget med laget jeg hadde stått med, som var 11 mann med de typiske spillerne som Andreas, Neco, Ward osv. 24 poeng i pluss på å bruke WC til denne runda (67p), tror neppe jeg hadde tatt noe lignende ved å spare WC til en annen GW. Patterson MVP, med litt poeng i Maddison og Isak som største differ. Suksess.
Nydelig! Alltid deilig å lykkes i første runde etter et WC.

Fikk selv 56(-4) og er ok fornøyd, men irriterende at Jesus pådro seg et gult kort som kostet han 3 poeng på slutten der. Hadde nok gått for både Isak og Maddison om jeg hadde kjørt WC jeg også, men det var egentlig aldri planen, så ikke noen grunn til å irritere seg over det.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Guaita (4.5) og flott program etter Chelsea i neste. Palace har sett gode ut, men har hatt tøffe kamper så langt.

Ward får utrolig nok en siste kamp mot Forest hjemme neste så blir det Guaita.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

guru skrev: man sep 19, 2022 9:48 am
HeskeyTime skrev: man sep 19, 2022 9:42 am Har nå fått sammenlignet WC-laget med laget jeg hadde stått med, som var 11 mann med de typiske spillerne som Andreas, Neco, Ward osv. 24 poeng i pluss på å bruke WC til denne runda (67p), tror neppe jeg hadde tatt noe lignende ved å spare WC til en annen GW. Patterson MVP, med litt poeng i Maddison og Isak som største differ. Suksess.
Nydelig! Alltid deilig å lykkes i første runde etter et WC.

Fikk selv 56(-4) og er ok fornøyd, men irriterende at Jesus pådro seg et gult kort som kostet han 3 poeng på slutten der. Hadde nok gått for både Isak og Maddison om jeg hadde kjørt WC jeg også, men det var egentlig aldri planen, så ikke noen grunn til å irritere seg over det.
Veldig individuelt hvordan lagene står ja, med 56(-4) poeng virker det som om laget ditt sto veldig bra. Maddison er typisk spiller man egentlig kunne vente med til GW9, mens Jesus og Isak sto noenlunde likt til denne uka, så selve tankegangen med å vente med WC gikk bra for deg. Eneste ulikheten i WC-laget mitt i GW8 kontra 9 er egentlig Gordon vs Zaha, som ikke slo ut som jeg håpet (hvem skulle trodd :lol:)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Blir det full runde i gw9 da?🤔

startelver

Legg inn av startelver »

Sikkert ikke

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Jeg er egentlig ganske fornøyd med laget mitt så vurderer å vente med WC til gw13, men det føles jo litt waste å bare få 4gws ut av et wc. Må nok tygge litt på den fremover.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

silkyglenjohnson skrev: man sep 19, 2022 11:34 am Jeg er egentlig ganske fornøyd med laget mitt så vurderer å vente med WC til gw13, men det føles jo litt waste å bare få 4gws ut av et wc. Må nok tygge litt på den fremover.
Er egentlig ganske fornøyd med laget mitt men det er fordi jeg er under snittet intelligent.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chelsea8 skrev: søn sep 18, 2022 11:05 pm
Dejan_Stankovic89 skrev: lør sep 17, 2022 9:24 pm Første WC draft:

Fabianski
Fabianski? De taper jo alt. Syns det er vanskelig å velge keeper på et WC. Pope virker mest populær, men vet ikke om jeg vil doble han med Trippier.
Trippier er klink på midt WC.
Fabiamski og WH har jo et fint program, men synes det stopper litt der også. Per nå ligger jeg an til å doble med Pope.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man sep 19, 2022 9:35 am Kan vi konkludere med å starte med Ward i mål fra GW1 var en feilslått strategi? :)
Har vi noengang sett en verre målvakt i Premier League? 8 kamper - 8 poeng. Begovic (4M): 1 kamp - 9 poeng.
Enig i den konklusjonen. Usikker på om man har sett noe verre..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: man sep 19, 2022 9:37 am Kanskje Ramsdale i kompani med en annen spillende keeper, kan være veien å gå? Gar og Trippier som jeg kommer til å beholde.
Muligens det kan være en løsning 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: man sep 19, 2022 9:42 am Har nå fått sammenlignet WC-laget med laget jeg hadde stått med, som var 11 mann med de typiske spillerne som Andreas, Neco, Ward osv. 24 poeng i pluss på å bruke WC til denne runda (67p), tror neppe jeg hadde tatt noe lignende ved å spare WC til en annen GW. Patterson MVP, med litt poeng i Maddison og Isak som største differ. Suksess.
Alltid kjekt når det lønner seg med WC fra første runde man spiller det 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man sep 19, 2022 9:46 am
Nevi skrev: man sep 19, 2022 9:37 am Kanskje Ramsdale i kompani med en annen spillende keeper, kan være veien å gå? Gar og Trippier som jeg kommer til å beholde.
Arsenal med tøffe kamper i de neste, og blanker i GW12. Vil fortsatt si at Pope er det beste valget i den prisklassen. Kjedelig å doble med han og Trippier selvsagt når de ikke holder nullen, men potensialet er såpass stort, at jeg mest sannsynlig går for Pope og Trippier.
Tror jeg ender på samme selv, står hvertfall der nå.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bror1 skrev: man sep 19, 2022 9:49 am Guaita (4.5) og flott program etter Chelsea i neste. Palace har sett gode ut, men har hatt tøffe kamper så langt.

Ward får utrolig nok en siste kamp mot Forest hjemme neste så blir det Guaita.
Guaita kan kanskje være en mulig løsning på keeperplassen for oss som er på WC nå?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man sep 19, 2022 2:05 pm
silkyglenjohnson skrev: man sep 19, 2022 11:34 am Jeg er egentlig ganske fornøyd med laget mitt så vurderer å vente med WC til gw13, men det føles jo litt waste å bare få 4gws ut av et wc. Må nok tygge litt på den fremover.
Er egentlig ganske fornøyd med laget mitt men det er fordi jeg er under snittet intelligent.
Var egentlig ikke veldig misfornøyd med mitt lag heller, men når man ligger og vaker rundt 1 mill ovr så var det ikke noe mer å vente med for min del! WC aktivert i går kveld og rett inn på med Maddison og Isak for Jesus og Diaz.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som har oversikt over hvem som steg og sank i pris i natt? Og hvem som kan gjøre det samme i kommende natt?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: man sep 19, 2022 4:50 pm Noen som har oversikt over hvem som steg og sank i pris i natt? Og hvem som kan gjøre det samme i kommende natt?
Pleier å treffe sånn noenlunde:
http://www.fplstatistics.co.uk/Home/IndexAndroid

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: man sep 19, 2022 4:50 pm Noen som har oversikt over hvem som steg og sank i pris i natt? Og hvem som kan gjøre det samme i kommende natt?
Disse gikk opp i pris i natt:

Trippier £5.4M
Dier £5.1M
Saliba £4.9M

Disse gikk ned i pris i natt:

Watkins £7.2M
Robertson £6.7M
Wood £5.6M
Pérez £4.8M
Söyüncü £4.2M

TLee

Legg inn av TLee »

Hvem er det som leder ligaen nå da?

Deila

Legg inn av Deila »

TLee skrev: man sep 19, 2022 6:02 pm Hvem er det som leder ligaen nå da?
Grattis Tommy, jeg er faktisk nr 2 på plassen bak deg :)

TLee

Legg inn av TLee »

Så det Deila 😃
Du ledet til Saliba fikk sine bp

Deila

Legg inn av Deila »

TLee skrev: man sep 19, 2022 6:22 pm Så det Deila 😃
Du ledet til Saliba fikk sine bp
Surt, hadde Saliba inne frem til torsdagen var det vel ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man sep 19, 2022 4:52 pm
K-Torget skrev: man sep 19, 2022 4:50 pm Noen som har oversikt over hvem som steg og sank i pris i natt? Og hvem som kan gjøre det samme i kommende natt?
Pleier å treffe sånn noenlunde:
http://www.fplstatistics.co.uk/Home/IndexAndroid
Takker😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: man sep 19, 2022 4:57 pm
K-Torget skrev: man sep 19, 2022 4:50 pm Noen som har oversikt over hvem som steg og sank i pris i natt? Og hvem som kan gjøre det samme i kommende natt?
Disse gikk opp i pris i natt:

Trippier £5.4M
Dier £5.1M
Saliba £4.9M

Disse gikk ned i pris i natt:

Watkins £7.2M
Robertson £6.7M
Wood £5.6M
Pérez £4.8M
Söyüncü £4.2M
Takker😊

guru

Legg inn av guru »

Jesus dropper nok i natt, men de fleste som har han hentet han vel da han kostet 8M, men de som hentet han til 8.1M, og har aktivert WC, bør selge han i kveld.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»