Brentford - Arsenal

Svar
TrueTopRed

Re: Brentford - Arsenal

Legg inn av TrueTopRed »

Everenga skrev: tir sep 20, 2022 12:37 pm Du fyrer av et ganske meningsløst innlegg der du tillegger DennisB meninger han ikke har gitt uttrykk for før du løper rett i skyttergraven og brøler at du blir utsatt for agendaer.
Så han hintet ikke til meg når han omtalte at en unitedfan som hadde "gått fra vettet" og etter at han tidligere hadde kommentert det jeg skrev? Må huske på at jeg ikke har noe imot brukeren her, men forholder meg kun til det han skrev og det var i beste tilfelle sollid overrasksjon. Ser du ikke det selv?

at folk mener at jeg er den største dritt på jord eller bare skriver feil. ingen av de tingene har jeg problemer med så lenge man forholder seg til fakta rundt hva som er blitt skrevet.

agendaen blir synlig i de tilfellene man blindt ser en side av en sak, og gjerne bærer med seg dette til neste gang som at "det var sånn det var" og fakta. da er det i grunn ingen vei tilbake.
Sist redigert av TrueTopRed den tir sep 20, 2022 12:47 pm, redigert 2 ganger totalt.

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

TrueTopRed skrev: tir sep 20, 2022 11:53 am
DennisB skrev: tir sep 20, 2022 11:52 am Innafor? De er så langt utenfor at du ser det ikke engang selv.
Pek på hva som er så langt utenfor som jeg ikke engang ser? Altså du er jo ikke sann.....fremstår som ekstremt hårsår om du får dette til å ende i "gått fra vettet" som du skrev tidligere.

"Sjansen er fortsatt langt større for en ny Adu enn en Messi. Husker fortsatt når noen unitedfan mente vi skulle sprenge banken etter at stjerneskuddet Lennon hadde vist seg frem. Men kul greie da.

Når alt kommer til alt og når denne spilleren blir gammel nok til å bli vurdert som starter på jevnlig basis, så måles han opp mot alternativ utifra hentet inn for 500 mill eller mer stykk, da er det ikke like moro lenger."
Beklager på forhånd, men alt ved innlegget lukter enten troll eller lave sosiale antenner. Ingen spurte deg om sånne former for faktameldinger. Ethvert menneske med gode sosiale antenner forstår at å deise inn i et forum du knapt henger i med en tilfeldig, nedsettende kommentar om en avgjørelse som alle andre enn en selv gleder seg over, er helt dust.

Det hadde vært greit om du beklaget deg og viste litt ydmykhet. Men du prøver ikke engang å se utenfor ditt eget hode.

Ingen spurte deg om meningen din, og da er den ikke viktig. At du må få det inn med babyskje er helt spinnvilt.

Kommentaren i seg selv er ikke kontroversiell. Det er timingen og hvor den kommer fra. Men sosiale antenner kan ikke læres bort til alle har jeg skjønt.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

MentalM skrev: tir sep 20, 2022 12:28 pm Gunnersaurus fan selv.
Trodde alle var fan av Gunnersaurus jeg.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Hansiso skrev: tir sep 20, 2022 12:42 pm Ingen spurte deg om sånne former for faktameldinger.
Så hvem spurte deg? legg merke til at jeg i det minste diskuterte fotball
Det å spy ut personlige angrep og gjerne etter ha sett at flere andre har gjort det før deg setter ikke deg i en unik situasjon, idag er en slik handling nærmst normalen. Respekt til deg!

MentalM

Legg inn av MentalM »

Canucks skrev: tir sep 20, 2022 12:53 pm Trodde alle var fan av Gunnersaurus jeg.
Kun Özil :mrgreen:

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

Jeg lurer mest på hvor mye tid folk egentlig har i løpet av dagen?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

GoldenTeacher skrev: tir sep 20, 2022 1:02 pm Jeg lurer mest på hvor mye tid folk egentlig har i løpet av dagen?
Har lærerstreiken gitt deg perspektiv på ting? ;-)

MentalM

Legg inn av MentalM »

GoldenTeacher skrev: tir sep 20, 2022 1:02 pm Jeg lurer mest på hvor mye tid folk egentlig har i løpet av dagen?
Hater når folk skriver på forumet selv :|

Moist

Legg inn av Moist »

TrueTopRed skrev: tir sep 20, 2022 12:30 pm
Trolljegeren skrev: tir sep 20, 2022 12:21 pm Du er den eneste jeg har sett som i det hele tatt har dratt opp en slik sammenlikning. Jeg har sett "tidenes yngste" bli nevnt masse i sosiale medier, men ingen av de postene har nevnt noe om rekkevidden av talentet hans. Sånn sett kan utsagnet ditt oppfattes som konstruert fra din side, selv om det kanskje var en oppriktig observasjon fra din kan.
altså jeg om noen forstår at folk kan ha forskjellig syn på ting, og den delen har jeg ikke problemer med. så med andre ord ville jeg ikke hatt problemer om noen istedet nevnte at det aldri har vært snakk om et talent på det nivået, enn å gå helt i angrepsmodus. da ville jeg også håndtert svaret som det fortjener.

jeg føler bare at visse tente litt vel hardt på alle pluggene for noe som ikke burde være en sak i det hele tatt. og steget fra det til å ende i en gjeng mot en er både feigt og unaturlig hvis man hadde rent mel i posen uten agenda.
Vet ikke helt hvem som går i angrepsmodus her jeg, men å anklage noen for å konspirere mot deg personlig og at alle andre på forumet skal være medsammensvorne virker jo ganske sykt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: tir sep 20, 2022 12:10 pm
5. Tror at negativitet er en original mening.
:lol: :lol: :lol:

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Moist skrev: tir sep 20, 2022 3:26 pm Vet ikke helt hvem som går i angrepsmodus her jeg, men å anklage noen for å konspirere mot deg personlig og at alle andre på forumet skal være medsammensvorne virker jo ganske sykt.
Spm du må stille deg (hvis sånt er intressant for deg) er om det kom ut av løse lufta eller på bakgrunn av noe.
Men som som situasjonen er nå så må jeg bare ete all dritt som kommer i min rettning, og skulle jeg finne på å svare så kommer det 16 nye svar tilbake sånn at det både ser ut som om jeg er den verste spammeren og tullingen.

så kan man spørre seg om det er fordi jeg tråkket sånn til de grader over i innlegg 1 eller fordi jeg prøver å rettferdiggjøre forsøkene på å pisse meg i trynet når det stadig dukker opp nye barskinger som tørr å stikke hodet inn i saken. Folk må gjerne se på meg som hitler ganger 1000 men om folk faktisk forholder dere til det jeg skriver, så er det ikke noe å ta av for,

Alle dere ville selvsagt vært den som stod opp for den ene som ble utsatt for angrep av flere på åpen gate, eller ville det vært som jeg tror at dere ville latet som dere ikke så det å gå videre? noen ganger er detgreit å stoppe opp, ta inn alt som står i skriftform og prøve å forstå hvorfor ting blir som det blir.

Det er ikke så enkelt at jeg bare har uendelig mye fritid og har lyst å se hvor mange idioter jeg klarer å irritere på daglig basis, det skjønner også du. Greia på et forum som dette er at det ALLTID må være noen som blir utsatt. Når jeg ble utestengt fra VGD så jeg plutslig at helt nye personer fikk ta over rollen på forumet. Det er bare sånn det fungerer.....det er ikke fordi at det var nødvendig, men fordi det ligger i menneskets natur å slå nedover hvis man er missfornøyd med sin egen tillværelse og på den måten kjenne seg litt bedre etterpå. På forum funker det som bare faen. verre ute i RL, der ville de som er mestre på tastaturet fort blit spist levende om de kjekket seg.
Sist redigert av TrueTopRed den tir sep 20, 2022 3:48 pm, redigert 1 gang totalt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Tror dere denne tråden kan bli nominert i kategorien årets thread?

Den begynner å nærme seg noen av de beste Yesil-klassikerne i kvalitet.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Enzino skrev: tir sep 20, 2022 3:43 pm Tror dere denne tråden kan bli nominert i kategorien årets thread?

Ikke langt unna, ihvertfall.

Personlig er jeg på grensen til fornærmet over at folk ikke varslet dette skredet av priceless underholdning, slik at jeg i det minste fikk kjøpt inn popcorn før moroa startet.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Enzino skrev: tir sep 20, 2022 3:43 pm Tror dere denne tråden kan bli nominert i kategorien årets thread?

Den begynner å nærme seg noen av de beste Yesil-klassikerne i kvalitet.
Begynner å bli like latterlig som Arsenal sitt valg om å bytte innpå en 15 åring i det 89 minutt...

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Enzino skrev: tir sep 20, 2022 3:43 pm Tror dere denne tråden kan bli nominert i kategorien årets thread?
Omtrent like sannsynlig som at du tar over etter kong harald.

Vel etter å ha tenkt litt på det, nå er det tross alt her inne, der folk til synes lever av slikt tøv (antallet innblandinger tatt i betraktning), så kanskje du uansett får rett.
Seriøse deltagere vil se at dette er en ikke sak og i langt mindre grad blande seg.

Gir deg derfor en odds på 1.30 på at dette blir årets tråd.

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

TrueTopRed skrev: tir sep 20, 2022 12:54 pm
Hansiso skrev: tir sep 20, 2022 12:42 pm Ingen spurte deg om sånne former for faktameldinger.
Så hvem spurte deg? legg merke til at jeg i det minste diskuterte fotball
Det å spy ut personlige angrep og gjerne etter ha sett at flere andre har gjort det før deg setter ikke deg i en unik situasjon, idag er en slik handling nærmst normalen. Respekt til deg!
Om du kommer inn i et forum med dritt og ikke tåler dritt tilbake, så har du ingenting på et fotballforum å gjøre.
Igjen. Se deg selv utenfra. Du byr folk opp til unødvendig irritasjon. Men jeg skjønner ikke noe annet enn at du gjør det med vilje.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

«Tidenes yngste for Arsenal, tidenes yngste i engelsk toppdivisjon..
Nwaneri!»


Huff, tenk at Dennis var frekk nok til å glede seg over at en ung spiller får debuten. Skulle bare mangle at en eller annen forsmådd svenske ikke påtar seg jobben med å jekke ned når man ser slike vannvittige innlegg.

Og ikke glem denne herligheten:

«Jeg mener at det er slike ekstreme meninger/tolkninger som du kommer med her som er grunnen til at det skjer så mye faenskap i samfunnet idag.
Kombo av at man feiltolker og bygger seg opp et på trynet galt bilde av ting. Er man i tillegg en svak/nedbrutt sjel på toppen av det igjen, så skaper det mye katastrofale handlinger der ute.

Kan vi ikke være enige om at man ikke må sitte å runke i kor rundt denne 15 åringen for å ikke bli omtalt som "gått fra vettet"?»


Artig i en kamptråd som egentlig bare skal dø ut. Mindre hyggelig i klubbtråd og lignende. Kjedelig at det aksepteres at enkelte ikke klarer oppføre seg.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Hansiso skrev: tir sep 20, 2022 4:51 pm Om du kommer inn i et forum med dritt og ikke tåler dritt tilbake, så har du ingenting på et fotballforum å gjøre.
Bare et spm men er du helt tom der oppe? Jeg skriver et innlegg som skaper fireworks uten at det er noe å ta av for. Skriv det der til disse karene som ikke takler det før du drar den til meg.

Jeg takler at folk svarer meg, men med en eneste forventning, at man har noe å komme med. Ting som viser at man forstår saken (ser begge sider) og med fakta på hva som står der.

Det eneste jeg ser på som problem med dette er at det blir særdeles lite mattnyttig på et fotballforum om alle surrehuene skal ha et say i en sak fordi man tror seg hate en fyr. Jeg hadde håpet at mod ville tatt tak i det, og i det minste med de som ble personlig, men nei. Jeg står i dette selv og har null problem med å så imot.

Kjedelig ja (jeg foretrekker å diskutere fotball) men når sånne som deg til synes prøver å ta meg på ting som kompisene dine ikke selv taklet, så blir det bare moro. Moro fordi du da driter deg ut med å avsløre at du er partisk. Men kjedelig fordi det er så sinnsykt unødvendig å holde på.
Sist redigert av TrueTopRed den tir sep 20, 2022 5:52 pm, redigert 2 ganger totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: tir sep 20, 2022 5:10 pm Artig i en kamptråd som egentlig bare skal dø ut. Mindre hyggelig i klubbtråd og lignende. Kjedelig at det aksepteres at enkelte ikke klarer oppføre seg.
Hadde Mod både hatt baller og forståelse ville du vært den første som hadde måtte pakken sakene sine. Angående timing og tråder som dør ut, du er flinkest til å holde ting i gang.

Du er han som føler deg truet om jeg skriver et lengre fotballrelatert innlegg på unitedtråder. Da går det ikke mange minuttene før du stepper opp med noe du tror trumfer det jeg skrev. det handler både om timing og mindreverdihetskomplex

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TrueTopRed skrev: tir sep 20, 2022 5:43 pm
tbb skrev: tir sep 20, 2022 5:10 pm Artig i en kamptråd som egentlig bare skal dø ut. Mindre hyggelig i klubbtråd og lignende. Kjedelig at det aksepteres at enkelte ikke klarer oppføre seg.
Hadde Mod både hatt baller og forståelse ville du vært den første som hadde måtte pakken sakene sine. Angående timing og tråder som dør ut, du er flinkest til å holde ting i gang.

Du er han som føler deg truet om jeg skriver et lengre fotballrelatert innlegg på unitedtråder. Da går det ikke mange minuttene før du stepper opp med noe du tror trumfer det jeg skrev. det handler både om timing og mindreverdihetskomplex
Jada, åpenbart jeg som var problemet denne gang også. Forøvrig tror jeg ikke moderators kjønn er av særlig relevans.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Nå er det igjen

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: tir sep 20, 2022 6:10 pm Jada, åpenbart jeg som var problemet denne gang også. Forøvrig tror jeg ikke moderators kjønn er av særlig relevans.
Du er grunnen til at ting er som det det er idag. Det er det ikke tvil om en gang.

Ditt handlingsmønster har fått en ball til å begynne å rulle, og som nå kun kan stoppe med nye regler her inne. Uten det så vil dette fortsette til jeg blir utstengt. Det er jeg fullt innforstått med, men også du, derfor er du tjent med å holde en slik tråd som dette levende. Derfor dropper du også kun innom når den er på vei å dø ut.

En bruker kan kanskje svare for seg i ting, men med et forumsystem som er som det er her, så vil de som har flere på sin side "vinne" til slutt. Ikke veldig fremtidsrettet, men hva annet er å forvente. Om jeg plutslig skulle fått 10-15 man til å skape profil for å konstant angripe en annen profil, f.eks din, så ville også ditt forumliv blitt veldig raskt mye kortere. Det er bare sånn det er.

Men har null problem med dette, selv om jeg mener at det du holder på med er særdeles kyniskt.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »


Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

SirJames skrev: tir sep 20, 2022 6:14 pm Nå er det igjen
Jeg har lurt på om det ikke har vært igjen, ganske lenge her.

Stakkars Brentford, de skulle ha visst hva de satte igang da ikke taklet 15 åringen ut av kampen.

taknina

Legg inn av taknina »

Jeg har korrespondert med min gode venn Ragge Pappskalle og han hevder med overbevisning at ingen tread slår markantovertaks City Newcastle tredemølletread.

Så da sier vi det. Dette er nok at best en toer.

taknina

Legg inn av taknina »

Hansiso skrev: tir sep 20, 2022 4:51 pm
TrueTopRed skrev: tir sep 20, 2022 12:54 pm
Hansiso skrev: tir sep 20, 2022 12:42 pm Ingen spurte deg om sånne former for faktameldinger.
Så hvem spurte deg? legg merke til at jeg i det minste diskuterte fotball
Det å spy ut personlige angrep og gjerne etter ha sett at flere andre har gjort det før deg setter ikke deg i en unik situasjon, idag er en slik handling nærmst normalen. Respekt til deg!
Om du kommer inn i et forum med dritt og ikke tåler dritt tilbake, så har du ingenting på et fotballforum å gjøre.
Igjen. Se deg selv utenfra. Du byr folk opp til unødvendig irritasjon. Men jeg skjønner ikke noe annet enn at du gjør det med vilje.
Nå har nå TrueTopRed helt klart ett par valide poenger opp mot enkelte av sine medsupportere som kommer rasende inn her for å prøve å begå karakterdrap på ham da.

Som de også prøver på mot andre istedet for å ta en diskusjon eller bare la være å skrive noe.

Samtidig er dette selvsagt storm i vannglasset som igrunn begge sider burde heve seg over.

Moist

Legg inn av Moist »

TrueTopRed skrev: tir sep 20, 2022 5:41 pm
Hansiso skrev: tir sep 20, 2022 4:51 pm Om du kommer inn i et forum med dritt og ikke tåler dritt tilbake, så har du ingenting på et fotballforum å gjøre.
Bare et spm men er du helt tom der oppe? Jeg skriver et innlegg som skaper fireworks uten at det er noe å ta av for. Skriv det der til disse karene som ikke takler det før du drar den til meg.

Jeg takler at folk svarer meg, men med en eneste forventning, at man har noe å komme med. Ting som viser at man forstår saken (ser begge sider) og med fakta på hva som står der.

Det eneste jeg ser på som problem med dette er at det blir særdeles lite mattnyttig på et fotballforum om alle surrehuene skal ha et say i en sak fordi man tror seg hate en fyr. Jeg hadde håpet at mod ville tatt tak i det, og i det minste med de som ble personlig, men nei. Jeg står i dette selv og har null problem med å så imot.

Kjedelig ja (jeg foretrekker å diskutere fotball) men når sånne som deg til synes prøver å ta meg på ting som kompisene dine ikke selv taklet, så blir det bare moro. Moro fordi du da driter deg ut med å avsløre at du er partisk. Men kjedelig fordi det er så sinnsykt unødvendig å holde på.
Jeg føler meg faktisk ganske krenka at du mener at fyrverkeri ikke er noe å ta av for.

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

taknina skrev: tir sep 20, 2022 9:26 pm
Hansiso skrev: tir sep 20, 2022 4:51 pm
TrueTopRed skrev: tir sep 20, 2022 12:54 pm

Så hvem spurte deg? legg merke til at jeg i det minste diskuterte fotball
Det å spy ut personlige angrep og gjerne etter ha sett at flere andre har gjort det før deg setter ikke deg i en unik situasjon, idag er en slik handling nærmst normalen. Respekt til deg!
Om du kommer inn i et forum med dritt og ikke tåler dritt tilbake, så har du ingenting på et fotballforum å gjøre.
Igjen. Se deg selv utenfra. Du byr folk opp til unødvendig irritasjon. Men jeg skjønner ikke noe annet enn at du gjør det med vilje.
Nå har nå TrueTopRed helt klart ett par valide poenger opp mot enkelte av sine medsupportere som kommer rasende inn her for å prøve å begå karakterdrap på ham da.

Som de også prøver på mot andre istedet for å ta en diskusjon eller bare la være å skrive noe.

Samtidig er dette selvsagt storm i vannglasset som igrunn begge sider burde heve seg over.
Han har selv satt seg i skuddlinja. "Karakterdrapet" er helt og fullstendig selvforskyldt og han har heller ikke forsøkt å diskutere noe mer fotball enn folkene som har pratet i mot oppførselen hans.

Men jeg er enig i at jeg også synes dette har gått litt langt og jeg trekker meg tilbake selv.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»