Championship, League One og League Two 22-23

Svar
Leeds_ModernTalking

Re: Championship, League One og League Two 22-23

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Artig at det står "Ultimate Champions" bakpå draktene til Sheffield United.

Vi får nå se på det da, Bladesgutter...

Lite tyder på det etter den første kampen i hvertfall.
Men for all del, det er 45 kamper igjen.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Skal Norwich gå på en aldri så liten smell i år da? Ligger under 0-1 mot Wigan nå.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Dette går mot et meget solid poeng for McClean og Co.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Sargeant er så skrekkelig dårlig,

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Litt av hvert denne runden:

Sunderland med fin borteseier mot Bristol City. Brereton er fortsatt i Blackburn og satte en da de slo Swansea 3-0 borte. Berge med mål da Blades slo Millwall 2-0. QPR slår opprykksfavorittene Boro 3-2. Både Burnley og Norwich avgir poeng hjemme mot hendholdvis Luton og Wigan. Coventry- Rotherham utsatt grunnet "dårlig bane". Det skulle tatt seg ut i august på dette nivået for 25 år siden... WBA- Watford i morgen kl.21.

Barnsley, Bolton og Wednesday med seire i League One. Derby med tap, riktignok mot Charlton. Portsmouth med bare 0-0 mot Lincoln. Peterborough med full pott så langt.

Walsall, Stevenage, Crewe, Leyton Orient og Barrow med full pott i League Two så langt. Nykommerne Grimsby og Stockport uten seire så langt. Wimbledon og Doncaster med 1-1-0 og Gillingham 1-0-1.Mark Hughes plundrer videre med et Bradford-lag som nok ikke blir å se i toppen i år heller.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

West Bromwich - Watford 0-1 etter et kvarter.

Steve Bruce på sokkel!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

1-1. Karlan Grant. Fullt fortjent.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

1-1 mellom WBA og Watford.

Et lite ran av Watford. Men Bachmann spilte en praktkamp.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Temmelig lekk hos Burnley på fredag selv om det endte bare med 0-1-tap mot Watford. Og påfallende å se hvor mye poeng de antatte topplagene har avgitt så langt. Oppsiktsvekkende seire for Huddersfield og Hull i går. Akkurat nå er Championship-ekspertene Norwich sist i serien.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Steve Bruce blir den første manageren som får sparken denne sesongen i Championship.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Leeds_ModernTalking skrev: søn aug 14, 2022 7:32 pm Steve Bruce blir den første manageren som får sparken denne sesongen i Championship.
Hvorfor ikke Dean Smith?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

GiPazzini_85 skrev: søn aug 14, 2022 9:47 pm
Leeds_ModernTalking skrev: søn aug 14, 2022 7:32 pm Steve Bruce blir den første manageren som får sparken denne sesongen i Championship.
Hvorfor ikke Dean Smith?
Jeg bare føler det på meg.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Norwich og WBA på sporet igjen, mens Boro fortsetter å tape og Burnley klarte bare 3-3 mot Blackpool. Sheffield Ut med solide 3-0 over Blackburn og imponerende borteseier av Sunderland.

Ipswich med pene 4-1-0 i League One. Peterborough med 4-0-1.Ellers tett i toppen.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Leyton Orient - Newport County om litt over to uker blir med undertegnede på tribunen! Har vært svak for Leyton Orient helt siden jeg var der første gang i 2013, og nå går endelig turen dit igjen. Gleder meg!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lilleborg skrev: tor sep 15, 2022 7:13 am Leyton Orient - Newport County om litt over to uker blir med undertegnede på tribunen! Har vært svak for Leyton Orient helt siden jeg var der første gang i 2013, og nå går endelig turen dit igjen. Gleder meg!
Den er pen!

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Leeds_ModernTalking skrev: søn aug 14, 2022 10:55 pm
GiPazzini_85 skrev: søn aug 14, 2022 9:47 pm
Leeds_ModernTalking skrev: søn aug 14, 2022 7:32 pm Steve Bruce blir den første manageren som får sparken denne sesongen i Championship.
Hvorfor ikke Dean Smith?
Jeg bare føler det på meg.
Vel vel, hehe

Lezah

Legg inn av Lezah »

Hadde ikke fått med meg fancy eierskap...trist.


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lezah skrev: fre sep 23, 2022 7:30 pm Hadde ikke fått med meg fancy eierskap...trist.


Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

West Bromwich med flaut tap mot Swansea i dag.

Hvor mye tålmodighet har WBA med Steve Bruce?

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Wilder røk tidligere i uken. Mange kjedelige navn som linkes til Boro med Rob Edwards som favoritt. Han fikk jo nettopp fyken i Watford, men det kvalifiserer tydeligvis likevel til å ta over Boro og ha ambisjoner om å kjempe om opprykk.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Og i dag var det over og ut for Fat Steve.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Leeds_ModernTalking skrev: man okt 10, 2022 7:00 pm Og i dag var det over og ut for Fat Steve.
Nå må det vel være duket for Sam Allardyce-comeback i WBA?? Er nå faktisk godt gjort å klare å kuke det såpass til som Steve Bruce har gjort med en såpass bra stall som WBA tross alt har.

Favorittene er visstnok Dyche, Parker, Carrick, Edwards og Corberan. Merkelig nok ikke Chris Wilder. Burde hatt lignende regler som i Italia i England også med at man bare kan trene én klubb i sesongen.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

GiPazzini_85 skrev: man okt 10, 2022 8:24 pm
Leeds_ModernTalking skrev: man okt 10, 2022 7:00 pm Og i dag var det over og ut for Fat Steve.


Favorittene er visstnok Dyche, Parker, Carrick, Edwards og Corberan.
Gary Rowett har også blitt aktuell som kandidat.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Dyche-WBA klinger veldig naturlig.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

For noen år siden hadde man Villa- Forest i Championship, et møte mellom to klubber som hadde vunnet Europacupen.

Men i morgen møtes Ipswich og Derby i League One der førstnevnte har vunnet UEFA Cupen og sistnevnte kom seg til semifinalene i Europacupen, hvor de trolig ble bortdømte av en Juventus-bestukket dommer. Har man tidligere hatt et møte mellom såpass Europa-meritterte lag på dette nivået før?

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

GiPazzini_85 skrev: tor okt 20, 2022 10:05 am For noen år siden hadde man Villa- Forest i Championship, et møte mellom to klubber som hadde vunnet Europacupen.

Men i morgen møtes Ipswich og Derby i League One der førstnevnte har vunnet UEFA Cupen og sistnevnte kom seg til semifinalene i Europacupen, hvor de trolig ble bortdømte av en Juventus-bestukket dommer. Har man tidligere hatt et møte mellom såpass Europa-meritterte lag på dette nivået før?
Leeds, Birmingham og Forest har vel alle rotet på dette nivået, men har de noensinne møttes i League One? Brum var i et par Inter-Cities Fairs Cup finaler.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

TommyCowan2 skrev: tor okt 20, 2022 9:09 pm
GiPazzini_85 skrev: tor okt 20, 2022 10:05 am For noen år siden hadde man Villa- Forest i Championship, et møte mellom to klubber som hadde vunnet Europacupen.

Men i morgen møtes Ipswich og Derby i League One der førstnevnte har vunnet UEFA Cupen og sistnevnte kom seg til semifinalene i Europacupen, hvor de trolig ble bortdømte av en Juventus-bestukket dommer. Har man tidligere hatt et møte mellom såpass Europa-meritterte lag på dette nivået før?
Leeds, Birmingham og Forest har vel alle rotet på dette nivået, men har de noensinne møttes i League One? Brum var i et par Inter-Cities Fairs Cup finaler.
Leeds- Forest i 07-08 ser jeg. Den er hakket vassere.

emin

Legg inn av emin »

Swansea-Cardiff er i gang. Derbyet starter med et idiotisk rødt kort til Callum Robinson etter bare 7 minutter spill. Ble avblåst for frispark og kastet ballen i ansiktet på en Swansea-spiller.

emin

Legg inn av emin »

Ble 2-0 til Swansea og dermed kommer de seg opp på fjerdeplass i en jevn Championship.

Lezah

Legg inn av Lezah »

emin skrev: søn okt 23, 2022 1:12 pm Swansea-Cardiff er i gang. Derbyet starter med et idiotisk rødt kort til Callum Robinson etter bare 7 minutter spill. Ble avblåst for frispark og kastet ballen i ansiktet på en Swansea-spiller.
:D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»