WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

For en helt forferdelig buisy helg, og jeg har ikke engang begynt på Worlds Collide enda

Clash var gøy det, ingen store overaskelser, men de hadde noen veldig kule moments som med Solo og "Broken dreams". Helt annet show enn All Out som var helt texas baluba fra start til slutt. Clash kunne gjerne gjort litt mer, mens All Out litt mindre

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Digg med Braun Strowman tilbake :D

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Braun! Aldri vært hans største fan, men fy faen for en "presence" han har. Er der han hører hjemme

Den Lumis visualen mens Miz klatrer ut av buret er forøvrig helt gull

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Ey, et norsk flagg på tribunen på NXT denne uka!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Solo Sikoa ny NXT North American Champion.... og NXT har bygget logo tilbake til Black and Gold!

Kan dette bety at Carmelo Hayes er på vei opp? Yes please!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

White and gold NXT? Dette blir spennende!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: ons sep 14, 2022 7:27 am NXT har bygget logo tilbake til Black and Gold!
Nja er vel en ny logo dette som vi ikke har sett før, med White and Gold. En kombo av 2.0 og gamle NXT? Ser uansett mye bedre ut enn 2.0, så blir veldig interessant å se neste uke hva endringer de har gjort

Er det håp om at vi får TakeOver's tilbake nå??

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons sep 14, 2022 12:42 pm Er det håp om at vi får TakeOver's tilbake nå??
Det tviler jeg sterkt på. TakeOvers ble bygget opp på indiestjerner som tok enda lengre steg i NXT. Selv om jeg digger det WWE gjør med NXT nå og har mange favoritter der så tror jeg det skal bli vrient å selge ut arenaer med dagens tropp. Kanskje?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: ons sep 14, 2022 1:25 pm
Crabsen skrev: ons sep 14, 2022 12:42 pm Er det håp om at vi får TakeOver's tilbake nå??
Det tviler jeg sterkt på. TakeOvers ble bygget opp på indiestjerner som tok enda lengre steg i NXT. Selv om jeg digger det WWE gjør med NXT nå og har mange favoritter der så tror jeg det skal bli vrient å selge ut arenaer med dagens tropp. Kanskje?
Kanskje, men selv tror jeg ikke de hadde hatt noe problem med det. Føler det går mer på merkevaren NXT og TakeOver, og ikke så mye hvem som faktisk er på cardet. I tillegg bygde de det rundt de store PPV'sene, så folk dro ikke land og strand for å få med seg selve TakeOver eventen, det ble mer som en bonus dagen før eventen de faktisk kom for å se. Og med så store mellomrom per show, 4 i året var det vel? Jeg tror det hadde gått helt strålende om de valgte å gå den veien, men vi får se hva de gjør.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Survivor Series: War Games!

Dette blir fett

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Crabsen skrev: tir aug 30, 2022 1:31 pm
Tommaso neste?
Takker Trips!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tir sep 20, 2022 8:53 am Survivor Series: War Games!

Dette blir fett
Kult med WarGames. Litt «kjedelig» med en PPV, slik som Hell in a Cell, hvor enkelte storylines må ofre seg litt fordi man plutselig er nærme denne PPVen og man må komme seg dit selv om det ikke alltid er helt logisk. Som med Hell in a Cell, så burde det være sånn at disse kampene skjer fordi feuden er så brutal at dette er den eneste måten å avslutte det på, ikke at man har kommet til x måned i året. Men jeg skjønner hvorfor de gjør det.

Ellers er det godt å se at HHH ønsker å friske opp Survivor Series. Jeg digger PPVen, men Vince drepte interessen for hele denne PPVen for mange år siden, da ingenting betydde noe. Leste at HHH ville gå bort fra uinspirerte RAW vs SD-kamper, og heller fokusere på storyline driven SVS-matcher. Noe som virkelig trengs.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tir sep 20, 2022 11:06 am
Crabsen skrev: tir sep 20, 2022 8:53 am Survivor Series: War Games!

Dette blir fett
Kult med WarGames. Litt «kjedelig» med en PPV, slik som Hell in a Cell, hvor enkelte storylines må ofre seg litt fordi man plutselig er nærme denne PPVen og man må komme seg dit selv om det ikke alltid er helt logisk. Som med Hell in a Cell, så burde det være sånn at disse kampene skjer fordi feuden er så brutal at dette er den eneste måten å avslutte det på, ikke at man har kommet til x måned i året. Men jeg skjønner hvorfor de gjør det.

Ellers er det godt å se at HHH ønsker å friske opp Survivor Series. Jeg digger PPVen, men Vince drepte interessen for hele denne PPVen for mange år siden, da ingenting betydde noe. Leste at HHH ville gå bort fra uinspirerte RAW vs SD-kamper, og heller fokusere på storyline driven SVS-matcher. Noe som virkelig trengs.
Generelt enig, men tror det kommer til å passe bra i år. Ene blir vel Team Bailey vs Team Bianca, mens andre Judgment Day vs Rey with friends. Spent på å se hvem Bailey hyrer inn som fjerde person, Sasha? Judgment day henter vel også inn en ny kar, kan være AJ, men tror heller han går på Rey sin side. Hvem kunne passet bra inn der?

Ser for meg liknende:

Bailey, Iyo, Dakota & Sasha vs Bianca, Alexa, Asuka & Raquel

Damian, Finn, Dominik & TBA vs Rey, AJ, Gargano & Owens

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Også morsomt å se at HHH henter mer av NXT sine ideer, denne gangen med at Fight Pit er tilbake.

Riddle v Thatcher sin tilbake i 2020 var strålende.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tir sep 20, 2022 1:21 pm
ElGuaje skrev: tir sep 20, 2022 11:06 am
Crabsen skrev: tir sep 20, 2022 8:53 am Survivor Series: War Games!

Dette blir fett
Kult med WarGames. Litt «kjedelig» med en PPV, slik som Hell in a Cell, hvor enkelte storylines må ofre seg litt fordi man plutselig er nærme denne PPVen og man må komme seg dit selv om det ikke alltid er helt logisk. Som med Hell in a Cell, så burde det være sånn at disse kampene skjer fordi feuden er så brutal at dette er den eneste måten å avslutte det på, ikke at man har kommet til x måned i året. Men jeg skjønner hvorfor de gjør det.

Ellers er det godt å se at HHH ønsker å friske opp Survivor Series. Jeg digger PPVen, men Vince drepte interessen for hele denne PPVen for mange år siden, da ingenting betydde noe. Leste at HHH ville gå bort fra uinspirerte RAW vs SD-kamper, og heller fokusere på storyline driven SVS-matcher. Noe som virkelig trengs.
Generelt enig, men tror det kommer til å passe bra i år. Ene blir vel Team Bailey vs Team Bianca, mens andre Judgment Day vs Rey with friends. Spent på å se hvem Bailey hyrer inn som fjerde person, Sasha? Judgment day henter vel også inn en ny kar, kan være AJ, men tror heller han går på Rey sin side. Hvem kunne passet bra inn der?

Ser for meg liknende:

Bailey, Iyo, Dakota & Sasha vs Bianca, Alexa, Asuka & Raquel

Damian, Finn, Dominik & TBA vs Rey, AJ, Gargano & Owens
Theory passer jo inn mot Gargano og Owens, men har jo null relevans med JD.

Hadde helt ærlig vært kult med Rhea, men det skjer vel ikke.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: tir sep 20, 2022 1:33 pm
Crabsen skrev: tir sep 20, 2022 1:21 pm
ElGuaje skrev: tir sep 20, 2022 11:06 am

Kult med WarGames. Litt «kjedelig» med en PPV, slik som Hell in a Cell, hvor enkelte storylines må ofre seg litt fordi man plutselig er nærme denne PPVen og man må komme seg dit selv om det ikke alltid er helt logisk. Som med Hell in a Cell, så burde det være sånn at disse kampene skjer fordi feuden er så brutal at dette er den eneste måten å avslutte det på, ikke at man har kommet til x måned i året. Men jeg skjønner hvorfor de gjør det.

Ellers er det godt å se at HHH ønsker å friske opp Survivor Series. Jeg digger PPVen, men Vince drepte interessen for hele denne PPVen for mange år siden, da ingenting betydde noe. Leste at HHH ville gå bort fra uinspirerte RAW vs SD-kamper, og heller fokusere på storyline driven SVS-matcher. Noe som virkelig trengs.
Generelt enig, men tror det kommer til å passe bra i år. Ene blir vel Team Bailey vs Team Bianca, mens andre Judgment Day vs Rey with friends. Spent på å se hvem Bailey hyrer inn som fjerde person, Sasha? Judgment day henter vel også inn en ny kar, kan være AJ, men tror heller han går på Rey sin side. Hvem kunne passet bra inn der?

Ser for meg liknende:

Bailey, Iyo, Dakota & Sasha vs Bianca, Alexa, Asuka & Raquel

Damian, Finn, Dominik & TBA vs Rey, AJ, Gargano & Owens
Theory passer jo inn mot Gargano og Owens, men har jo null relevans med JD.

Hadde helt ærlig vært kult med Rhea, men det skjer vel ikke.
Rhea hadde vært tøft, men tviler ja...Håper hvem enn som kommer inn faktisk blir med i gruppen, og ikke bare er en one-off. AJ er jo litt i ingenmannsland om dagen, så han kunne jo igrunn tatt over den operasjonen, men usikker på hvor gira jeg er på goth AJ :lol:

Håper bare ikke de går for Bray som leder, han trenger et solid solo run nå for å få oss til å glemme fadesen som var The Fiend mot slutten. Kross kunne forsåvidt passet bra, men tror jeg fortrekker at han holder seg til singles en stund å

Litt "out of left field", men jeg foreslår Dijakovic. Eller blir det for mange Doms for en stable?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tir sep 20, 2022 1:21 pm Judgment Day
... består akkurat nå av tre menn og en kvinne. Hadde det bare vært en annen gruppe bestående av tre menn og en kvinne disse kunne feudet med... 8-)

Bilde

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hva tror dere skjer i natt med The White Rabbit?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: fre sep 23, 2022 8:44 pm Hva tror dere skjer i natt med The White Rabbit?
Jeg holder meg våken for dette. Han bør faen meg dukke opp nå

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Jeg elsker Sami. Kommer genuint til å felle en tåre den dagen han og Bloodline skiller lag

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Crabsen skrev: lør sep 24, 2022 12:27 am
ElGuaje skrev: fre sep 23, 2022 8:44 pm Hva tror dere skjer i natt med The White Rabbit?
Jeg holder meg våken for dette. Han bør faen meg dukke opp nå
Damn it

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: lør sep 24, 2022 2:41 am Jeg elsker Sami. Kommer genuint til å felle en tåre den dagen han og Bloodline skiller lag
Strålende segment de hadde sammen i natt. Føler det er home run så og si hver gang de har et segment/promo. Alle skjønner rollene sine perfekt, og må si jeg faktisk ble litt lurt denne gangen. Strålende liten «swerve».

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: lør sep 24, 2022 12:37 pm
Crabsen skrev: lør sep 24, 2022 2:41 am Jeg elsker Sami. Kommer genuint til å felle en tåre den dagen han og Bloodline skiller lag
Strålende segment de hadde sammen i natt. Føler det er home run så og si hver gang de har et segment/promo. Alle skjønner rollene sine perfekt, og må si jeg faktisk ble litt lurt denne gangen. Strålende liten «swerve».
Hehe ja samme her, heldigvis bare en swerve. Rollene er som du sier perfekte ja. Jimmy som er best bros med han men du kan tydelig se det er noe "off" med det (de handshakene de har er så gull), Jey som bare hater han fullstendig og kan ikke vente med å turne på han, Heyman som bare er helt ferdig med han, Solo som virker å like han godt men er tydelig bare for å bruke han som en distraksjon/hjelpende hånd, og Roman som sitter godt lent tilbake og elsker å torturere han, uten at Sami selv skjønner det. Helt nydelig

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør sep 24, 2022 2:41 am Jeg elsker Sami. Kommer genuint til å felle en tåre den dagen han og Bloodline skiller lag
Sami er helt rå.

Speaking of rå: den nye entrancelåta til Braun Strowman tilhører den kategorien. RÅ!!

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Er det så mye som et menneske i verden som orker Killer Kross/Karrion Kross? Entrancen er cringe. Fyren er decent/god til å wrestle, men det er omtrent alle som er på tv.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: man sep 26, 2022 7:04 pm Er det så mye som et menneske i verden som orker Killer Kross/Karrion Kross? Entrancen er cringe. Fyren er decent/god til å wrestle, men det er omtrent alle som er på tv.
Kross er fantastisk, men han er enda bedre skallet!

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Synes han er cringe. Skikkelig sånn supercringe. Med alt av kvalitet som WWE har så skal man pushe han og Scarlett? Det blir som et cringey, svakt horrorshow. Med SZ, KO, Bloodline mm.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Salihovic91 skrev: man sep 26, 2022 7:04 pm Er det så mye som et menneske i verden som orker Killer Kross/Karrion Kross? Entrancen er cringe. Fyren er decent/god til å wrestle, men det er omtrent alle som er på tv.
*Rekker opp hånda*

DIgger fyren.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Selv om Braun sin starpower er ganske langt unna der den var under Braun/Romanfeuden i 18(?) så skjønner jeg hvorfor alle som er blitt henta av Trips er henta bortsett fra Killer Kross. Trips driver med noe bra greier. Sjokkerende hvor fort man kunne få igang noe greier så fort en fyr som ikke var 75 booka showsa!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

LA Knight er tilbake!

YEAH

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»