FIFA 23 Ultimate Team

Svar
Jompa

Re: FIFA 23 Ultimate Team

Legg inn av Jompa »

Chainsaw skrev: man sep 26, 2022 2:52 pm
Jompa skrev: man sep 26, 2022 2:45 pm
Chainsaw skrev: man sep 26, 2022 2:44 pm

Det har jeg også. Er jo bare å bytte sted :lol:
Hvordan?
Gikk inn på innstillinger å byttet på sted og språk . Dette er på xbox series x 8-)
Kos deg! Er ikke misunnelig

Klang

Legg inn av Klang »

Har vel ikke vært mulig å endre på PS4 i hvert fall.

Vært litt fram og tilbake med formasjoner og spillere, men starter slik. IF Traoré (13.250) inn som RB.

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Trial-nedlasting igang 😁

Jompa

Legg inn av Jompa »

De som har ultimate utgaven kan velge standard utgaven og få trial nå også

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man sep 26, 2022 10:42 am
Alpha skrev: søn sep 25, 2022 3:21 pm På tide at de gjør OTW litt mer relevant. Et steg i riktig retning.

Over til noe annet. Noen som vet om 120fps støttes? Har gått til innkjøp av ny monitor og det hadde jo vært artig med litt utbytte fra den.
Ser ut som det blir det på xbox series x i hvert fall, men finner ikke noe på PS5. Ville jo tro at det gjelder begge neste generasjon konsoller.

Hvilken monitor har du kjøpt? :) Trenger en skjerm til på hjemmekontoret 8-)
https://www.elkjop.no/product/pc-dataut ... ort/182541

Kjøpte denne for 2295,- på tilbud med Elkjøp kundeklubb i helgen. Blir 2k + 120 FPS. 4k + 120FPS blir for dyrt for FIFA.

Jompa

Legg inn av Jompa »

For noen økninger i pris!

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man sep 26, 2022 8:08 pm For noen økninger i pris!
Kom hjem fra trening og alt har gått i taket. Ser det er på vei ned igjen. Holde eller selge? Det er det store spørsmålet.

knurr84

Legg inn av knurr84 »

Er ganske ny når det kommer til FUT, hva bør jeg gjøre med 4600 fifa points? Åpne pakker med en gang eller vente?

Jompa

Legg inn av Jompa »

knurr84 skrev: man sep 26, 2022 9:15 pm Er ganske ny når det kommer til FUT, hva bør jeg gjøre med 4600 fifa points? Åpne pakker med en gang eller vente?
Greit å gjøre det i starten

Klang

Legg inn av Klang »

Blytungt. Fatter ikke hvorfor spillet må være sirup fra release, men det er det jo stort sett hvert år. Spillet skal i stor grad være ferdig ved release.

Spilte første kampen mot en som brukte hundre år på å angripe, som bare forsterket sirupfølelsen.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Snipet inn Nkunku og Militao, så får vi se hvordan den utviklingen går.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Tenkte å prøve litt sniping rundt midtnatt om alle får fifa poeng da

Alpha

Legg inn av Alpha »

Er ikke hjemme til konsoll før fredag, så går for litt sikre investeringer. Nkunku og spesielt Militao virker fin. Sistnevnte var seig å snipe.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Runder av kvelden med dette laget.

https://gyazo.com/d9def37d47e784bcc6c072ef10bab2a9

Skal ha det klart til jeg er hjemme på fredag.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Alpha skrev: man sep 26, 2022 8:57 pm
Kom hjem fra trening og alt har gått i taket. Ser det er på vei ned igjen. Holde eller selge? Det er det store spørsmålet.
Pleier det ikke å stige litt jevnt frem mot første WL?

Sitter og niholder på Vini'en min. Var oppe i over 300k i går, og håper den kan snike seg over 400k frem mot WL

Alpha

Legg inn av Alpha »

Ser ut til at de meste har droppet litt etter de tidlige morgentimene. Vil likevel tro at spillere som Vini, Mendy, Nkunku, Eder osv skal høyere opp. Jeg sitter stille i båten.

Tenker uansett å bruke mine spillere i WL, så salg er ikke aktuelt. Fått kjøpt inn Courtois og Klostermann også nå. Gjenstår en spiss og en kant. Er tom for coins, så får se hvordan jeg skal trikse det til.

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Noen som har en god forklaring på hvorfor pricefixen er som den er? Hummels 84 går for min. price 11k mens Gavi går for 10k max price.

Klang

Legg inn av Klang »

(Edit: jeg som er øverst)

Jeg har aldri vært noen dreven trader, så dette er faktisk min beste start noensinne. Bra lag pluss 50k+ tilgjengelig. 2k match coins. Er bare trading, ikke åpnet tradeable pakker utover de første jeg fikk.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Da var serverne nede, ja. Klarte nesten 24 timer sammenhengende. Ikke så ille det, tross alt.

Alpha

Legg inn av Alpha »

PR updates. Benz går nå for 55k. Nkunku 136k. Militao har ny range på 400k, men får ikke sett prisen. Ble kastet ut av web app og kommer ikke inn igjen. Bra timing.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Utnyttet promokrasjet ganske bra i dag. Tradet som en villmann og står nå igjen med dette. Måtte selge Mendy for å finansiere Vini i kampens hete. Står nå med cirka 15-20k og dette laget. Noe svake backer, men alt kan vel ikke være perfekt heller.

https://gyazo.com/2932cbeed12a194be7dbb286edf1ecc6

Jompa

Legg inn av Jompa »

Et utvalg fra TOTW som kommer i dag:
- Salah 🇪🇬
- Modric 🇭🇷
- Marquinhos 🇧🇷
- Havertz 🇩🇪
- Lozano 🇲🇽
- Akanji 🇨🇭
- Szczesny 🇵🇱
- Eriksen 🇩🇰
- Giroud 🇫🇷
- Fofana 🇨🇮
- Dalot 🇵🇹

Jompa

Legg inn av Jompa »

Rashford POTM

Alpha

Legg inn av Alpha »

Er jo promopakker hver dag, haha.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Valverde POTM. Det kortet blir vanvittig bra så tidlig.

Klang

Legg inn av Klang »

Solgte Maignan og Carrasco pga kraftig prisvekst. Da er det greit å hente inn Sz for mindre enn jeg solgte Maignan for.

251k transfer profit nå. Har investert i ukas TOTW.

Bilde

Hodor

Legg inn av Hodor »

Har brukt alle Fifa-points fra Ultimate edition på Promo-pakker, og tømt klubben. Har klart å sette sammen dette laget:

------------------------------Mendy
----------Mukiele - Klostermann - Can
Cancelo-----------------Tonali -----------Davies
------------Bellingham----------Bruno F
-------------------------Leao-----Jesus

Chemistry er på 20/33. Morsomt å spille nå :) 6000 coins ITB.

Foreløpig plan er Haaland inn for Jesus. Men er et stykke frem dit, så planen blir sikkert endret :)

Jompa

Legg inn av Jompa »

Spilte meg opp til 8 wins i rivals i går. Bør kanskje ikke være overrasket over at jeg allerede møter spillere med lagverdi godt over millionen? 8 wins og 2 tap, så ender opp med premier fra 8. div.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Har ca 250k å handle for totalt. Fylte opp klubben med noen discard IFs fra totw1. Greit å bare ha i klubben for fremtidig gevinst.

Laget er veldig budsjett, der Zakaria og Akanji er untradeable
Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Synd jeg satt i møte under rewards. Fikk snap av en kompis hvor han blant annet hentet inn Vini for 200k. Var enormt med coins å hente for de som hadde muligheten.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»