Geosentrisk modell av jorden

Svar
Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2669
Sted: Vågå

Re: Geosentrisk modell av jorden

Legg inn av BlackEagle »

oddvar_kjempebra skrev: man sep 26, 2022 1:59 pm Det er fasinerende at russerne valgte å ikke avsløre at månelandingen var fake. Ikke da og ikke nå. På tross av at det var et enormt presisjenederlag den gangen og at de ved å avsløre det nå når de er langt ned i møkka kunne snu opp ned på alt.

Også fasinerende at man faktisk kan sende et lasersignal opp mot en av de fem speilene som ikke ble satt opp på månen fordi ingen var der og likevel få signalene reflektert fra disse ikke-eksisterende speilene.
Det der med russerne har jeg også lurt på. Men kanskje Russland, russere og Putin er fake! Og da er det jo ikke noen russisk invasjon av Ukraina, heller!

Mvh

BE

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2669
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Mehell skrev: man sep 26, 2022 1:56 pm
La oss gjøre dette om til en tråd om hva jeg vet og ikke vet.
Jeg melder meg herved frivillig som deltaker.

Hva jeg vet: At jeg ikke tror (noe som helst).

Hva jeg ikke vet: Om Orlar er et selvfertiliserende nettroll. Ikke bekymrer det meg i særlig grad heller. Men når noen sprer slike ting som flatjord-religionen, finnes det alltid noen som omgående vil annamme nok en overtro. Det tillater jeg meg å mislike sterkt.

Mvh

BE

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 699
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Cabal skrev: søn sep 25, 2022 7:50 pm Det er selvsagt 100% sikkert at de to som later som de tror jorden er flat, selvfølgelig ikke mener det.
Hvis du sikter til meg så har du lest feil.

mvh

HB.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 699
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

BlackEagle skrev: man sep 26, 2022 4:40 pm
Men når noen sprer slike ting som flatjord-religionen, finnes det alltid noen som omgående vil annamme nok en overtro. Det tillater jeg meg å mislike sterkt.

Mvh

BE
Hvorfor? Som jeg innledningsvis (mitt første innlegg i tråden) skriver at jeg syntes det er helt toppers at det finnes folk som tør gå utenpå A4-tankegangen som er rådende. Det være seg hva som helst av temaer. Det er mitt poeng. Jeg syntes det er utrolig festelig at to forskere sitte og krangle så fillene fyker og så og si slåss på direktesent tv. Ta den litt lengre så ser du at folk krangler så fillene fyker på et skarve forum. Og nettopp det forundrer meg.

mvh

HB

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2669
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

HB4596 skrev: man sep 26, 2022 6:29 pm
BlackEagle skrev: man sep 26, 2022 4:40 pm
Men når noen sprer slike ting som flatjord-religionen, finnes det alltid noen som omgående vil annamme nok en overtro. Det tillater jeg meg å mislike sterkt.

Mvh

BE
Hvorfor?
mvh

HB
Hvorfor jeg tillater meg å mislike noe sterkt? Fordi jeg vet at ingen kan hindre meg i å mislike det.

MVH

BE

P. S. Et litt mer utfyllende svar: Jeg er av den formening at den beste måten å løse et problem på, er å finne ut 1. Hva problemet består i, og 2. Hvordan det på best måte kan løses. Med kunnskap kan man smått om senn komme et stykke på veien både med nr. 1 og nr. 2. Men overtro bidrar til å tilsløre begge deler - og er derfor i prinsippet skadelig. Og - for at ingen skal føle seg forbigått: JA, jeg inkluderer religion (all slags) i overtro.

Jeg har ikke dermed sagt at kunnskap kan løse ethvert problem.
Jeg har ikke dermed sagt at handlinger utført for å analysere og/eller løse et problem ikke kan være skadelig - men kunnskap er ikke i prinsippet skadelig.

Sid

Legg inn av Sid »

Etter å ha lest gjennom tråden er jeg fortsatt ikke overbevist om at jorda er flat. Jeg forstår heller ikke hvorfor noen skulle ønske å konspirere rundt dette.

Hva med hoppet til Felix Baumgartner ?

www.youtube.com/watch?v=erFZotpjnEM&t=92s

Orlar

Legg inn av Orlar »


Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 699
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

BlackEagle skrev: man sep 26, 2022 6:52 pm
HB4596 skrev: man sep 26, 2022 6:29 pm
BlackEagle skrev: man sep 26, 2022 4:40 pm
Men når noen sprer slike ting som flatjord-religionen, finnes det alltid noen som omgående vil annamme nok en overtro. Det tillater jeg meg å mislike sterkt.

Mvh

BE
Hvorfor?
mvh

HB
P. S. Et litt mer utfyllende svar: Jeg er av den formening at den beste måten å løse et problem på, er å finne ut 1. Hva problemet består i, og 2. Hvordan det på best måte kan løses. Med kunnskap kan man smått om senn komme et stykke på veien både med nr. 1 og nr. 2. Men overtro bidrar til å tilsløre begge deler - og er derfor i prinsippet skadelig. Og - for at ingen skal føle seg forbigått: JA, jeg inkluderer religion (all slags) i overtro.

Vel. Nå er ikke all verdens viten bygget på religion selv om kirken blandet seg inn i det i forrige årtusen. Men en liten tanke slår meg i hodet, denne gangen ikke et eple. Newton satt jo der og fikk den berømmelige frukten på seg i seg, ett fett. Men dette har jo verden levd på i århundrer, og det var absolutt ingen tvil om det. Men plutselig sitter Einsten der med lys, lykter og speil, og han kommer jo med sin teori. Hans krumme univers var det ikke snakk om å akseptere under noen som helst betingelse. Jeg tviler ikke et eneste sekund på at det var en del som snakket om religion, hvilket i dag er like sikkert som banken strøket fra historiebøker.

Så det å være 100% sikker i en sak uten å ha et øye utenfor boksen finner jeg dumt, det er det mange vitenskapsmenn og -grener bygger på. Derfor heier jeg alltid på de som har øyne og ører utenfor den rådende vitenskapen som desverre ofte er støttet av politikere, maktmennesker og andre uvitenskapelige krefter.

mvh.

HB

ps. Jeg ler når folk kommer og forteller at Gud har fortalt dem at de er Napolion. Rett og slett fordi at det har jeg aldri sagt til dem.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Sid skrev: man sep 26, 2022 7:07 pm Etter å ha lest gjennom tråden er jeg fortsatt ikke overbevist om at jorda er flat. Jeg forstår heller ikke hvorfor noen skulle ønske å konspirere rundt dette.

Hva med hoppet til Felix Baumgartner ?

www.youtube.com/watch?v=erFZotpjnEM&t=92s
Alt som viser en rund jord er enten cgi eller photoshoppet. Det jobbes knallhardt for å holde liv i løgnen om en rund jord, og det er sikkert en milliard mennesker som har vært med på den opp gjennom tidene.
Statsansatte, alle i verden som har jobbet eller jobber med romfart, en hel haug med forskere, en hel haug med streamere og andre influencere som får betalt for å spre løgnen... hvilke grupper har jeg glemt nå?

Imponert over at så mange har klart å holde dette hemmelig i alle disse årene, må innrømme det.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

HB4596 skrev: man sep 26, 2022 7:34 pm
BlackEagle skrev: man sep 26, 2022 6:52 pm
HB4596 skrev: man sep 26, 2022 6:29 pm

Hvorfor?
mvh

HB
P. S. Et litt mer utfyllende svar: Jeg er av den formening at den beste måten å løse et problem på, er å finne ut 1. Hva problemet består i, og 2. Hvordan det på best måte kan løses. Med kunnskap kan man smått om senn komme et stykke på veien både med nr. 1 og nr. 2. Men overtro bidrar til å tilsløre begge deler - og er derfor i prinsippet skadelig. Og - for at ingen skal føle seg forbigått: JA, jeg inkluderer religion (all slags) i overtro.

Vel. Nå er ikke all verdens viten bygget på religion selv om kirken blandet seg inn i det i forrige årtusen. Men en liten tanke slår meg i hodet, denne gangen ikke et eple. Newton satt jo der og fikk den berømmelige frukten på seg i seg, ett fett. Men dette har jo verden levd på i århundrer, og det var absolutt ingen tvil om det. Men plutselig sitter Einsten der med lys, lykter og speil, og han kommer jo med sin teori. Hans krumme univers var det ikke snakk om å akseptere under noen som helst betingelse. Jeg tviler ikke et eneste sekund på at det var en del som snakket om religion, hvilket i dag er like sikkert som banken strøket fra historiebøker.

Så det å være 100% sikker i en sak uten å ha et øye utenfor boksen finner jeg dumt, det er det mange vitenskapsmenn og -grener bygger på. Derfor heier jeg alltid på de som har øyne og ører utenfor den rådende vitenskapen som desverre ofte er støttet av politikere, maktmennesker og andre uvitenskapelige krefter.

mvh.

HB

ps. Jeg ler når folk kommer og forteller at Gud har fortalt dem at de er Napolion. Rett og slett fordi at det har jeg aldri sagt til dem.
Nå må du slutte!!! Dette er blasfemi!!

Jeg har sagt til mange at de er Napoleon

Corvus

Legg inn av Corvus »

Cabal skrev: søn sep 25, 2022 7:50 pm Hva er det med folk? Hvorfor er det så morsomt å mate slike åpenbare troll? Det er selvsagt 100% sikkert at de to som later som de tror jorden er flat, selvfølgelig ikke mener det. Ingen er så ekstremt tilbakestående i Norge i dag at de faktisk tror slikt.
Man vet aldri. Finnes mange skrullinger der ute. Et av dem er t.o.m tidligere SV-leder Berit Aas.

Hun hevdet i fullt alvor at det faktisk ikke var noen fly som fløy inn i Twin Towers, alt var bare filmtriks! Helt utrolig.

https://fritanke.no/tidligere-sv-leder- ... en/19.7455

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Corvus skrev: man sep 26, 2022 7:41 pm
Cabal skrev: søn sep 25, 2022 7:50 pm Hva er det med folk? Hvorfor er det så morsomt å mate slike åpenbare troll? Det er selvsagt 100% sikkert at de to som later som de tror jorden er flat, selvfølgelig ikke mener det. Ingen er så ekstremt tilbakestående i Norge i dag at de faktisk tror slikt.
Man vet aldri. Finnes mange skrullinger der ute. Et av dem er t.o.m tidligere SV-leder Berit Aas.

Hun hevdet i fullt alvor at det faktisk ikke var noen fly som fløy inn i Twin Towers, alt var bare filmtriks! Helt utrolig.

https://fritanke.no/tidligere-sv-leder- ... en/19.7455
Er det hun chemtrail-dama? 😂😂😂

Corvus

Legg inn av Corvus »

PapaSmurf skrev: man sep 26, 2022 7:45 pm
Corvus skrev: man sep 26, 2022 7:41 pm
Cabal skrev: søn sep 25, 2022 7:50 pm Hva er det med folk? Hvorfor er det så morsomt å mate slike åpenbare troll? Det er selvsagt 100% sikkert at de to som later som de tror jorden er flat, selvfølgelig ikke mener det. Ingen er så ekstremt tilbakestående i Norge i dag at de faktisk tror slikt.
Man vet aldri. Finnes mange skrullinger der ute. Et av dem er t.o.m tidligere SV-leder Berit Aas.

Hun hevdet i fullt alvor at det faktisk ikke var noen fly som fløy inn i Twin Towers, alt var bare filmtriks! Helt utrolig.

https://fritanke.no/tidligere-sv-leder- ... en/19.7455
Er det hun chemtrail-dama? 😂😂😂
Det vet jeg ikke noe om, helt utrolig at en tidligere topp-politiker kan lire av seg slik galskap ihvertfall. Men en del på ytre venstre er så blinde i sitt hat av USA at man kan se slikt som dette.

Number4

Legg inn av Number4 »

PapaSmurf skrev: man sep 26, 2022 7:45 pm
Corvus skrev: man sep 26, 2022 7:41 pm
Cabal skrev: søn sep 25, 2022 7:50 pm Hva er det med folk? Hvorfor er det så morsomt å mate slike åpenbare troll? Det er selvsagt 100% sikkert at de to som later som de tror jorden er flat, selvfølgelig ikke mener det. Ingen er så ekstremt tilbakestående i Norge i dag at de faktisk tror slikt.
Man vet aldri. Finnes mange skrullinger der ute. Et av dem er t.o.m tidligere SV-leder Berit Aas.

Hun hevdet i fullt alvor at det faktisk ikke var noen fly som fløy inn i Twin Towers, alt var bare filmtriks! Helt utrolig.

https://fritanke.no/tidligere-sv-leder- ... en/19.7455
Er det hun chemtrail-dama? 😂😂😂
Det er henne ja.

🎵 Berit Ås hun viser gjerne puppen hvis det hjelper på gallupen🎶

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2669
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Corvus skrev: man sep 26, 2022 7:41 pm
Cabal skrev: søn sep 25, 2022 7:50 pm Hva er det med folk? Hvorfor er det så morsomt å mate slike åpenbare troll? Det er selvsagt 100% sikkert at de to som later som de tror jorden er flat, selvfølgelig ikke mener det. Ingen er så ekstremt tilbakestående i Norge i dag at de faktisk tror slikt.
Man vet aldri. Finnes mange skrullinger der ute. Et av dem er t.o.m tidligere SV-leder Berit Aas.

Hun hevdet i fullt alvor at det faktisk ikke var noen fly som fløy inn i Twin Towers, alt var bare filmtriks! Helt utrolig.

https://fritanke.no/tidligere-sv-leder- ... en/19.7455
Den er lei.

Mvh

BE

SirJames

Legg inn av SirJames »

Sid skrev: man sep 26, 2022 7:07 pm Etter å ha lest gjennom tråden er jeg fortsatt ikke overbevist om at jorda er flat. Jeg forstår heller ikke hvorfor noen skulle ønske å konspirere rundt dette.

Hva med hoppet til Felix Baumgartner ?
CGI, bestilt av NASA. Laget av en 13-åring på et random gutterom i Silicon Valley.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Corvus skrev: man sep 26, 2022 7:41 pm
Cabal skrev: søn sep 25, 2022 7:50 pm Hva er det med folk? Hvorfor er det så morsomt å mate slike åpenbare troll? Det er selvsagt 100% sikkert at de to som later som de tror jorden er flat, selvfølgelig ikke mener det. Ingen er så ekstremt tilbakestående i Norge i dag at de faktisk tror slikt.
Man vet aldri. Finnes mange skrullinger der ute. Et av dem er t.o.m tidligere SV-leder Berit Aas.

Hun hevdet i fullt alvor at det faktisk ikke var noen fly som fløy inn i Twin Towers, alt var bare filmtriks! Helt utrolig.

https://fritanke.no/tidligere-sv-leder- ... en/19.7455
Haha, når man trodde man hadde hørt alt...

Der er det åpenbart så mørkt at hun sparer en formue på strømregningen, for å si det på en diplomatisk måte.

Det er jo ekstrem galskap at slike personer har hatt tillitsverv. Hun jobbet dog med viktige saker...fra artikkelen:

"Spesielt er hun kjent for sitt arbeid med å avdekke mannlige hersketeknikker." :lol: :lol:

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 699
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Bjoro33 skrev: man sep 26, 2022 7:39 pm
HB4596 skrev: man sep 26, 2022 7:34 pm
mvh.

HB

ps. Jeg ler når folk kommer og forteller at Gud har fortalt dem at de er Napolion. Rett og slett fordi at det har jeg aldri sagt til dem.
Nå må du slutte!!! Dette er blasfemi!!

Jeg har sagt til mange at de er Napoleon
Så det er du som er ute og slenger med leppa til disse folkene. Ja det forklarer en del.
Siden jeg er tilgivelig skal be st. peter se igjennom med figrene når du står og banker på porten.


Mvh

HB

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Corvus skrev: man sep 26, 2022 7:50 pm
PapaSmurf skrev: man sep 26, 2022 7:45 pm
Corvus skrev: man sep 26, 2022 7:41 pm

Man vet aldri. Finnes mange skrullinger der ute. Et av dem er t.o.m tidligere SV-leder Berit Aas.

Hun hevdet i fullt alvor at det faktisk ikke var noen fly som fløy inn i Twin Towers, alt var bare filmtriks! Helt utrolig.

https://fritanke.no/tidligere-sv-leder- ... en/19.7455
Er det hun chemtrail-dama? 😂😂😂
Det vet jeg ikke noe om, helt utrolig at en tidligere topp-politiker kan lire av seg slik galskap ihvertfall. Men en del på ytre venstre er så blinde i sitt hat av USA at man kan se slikt som dette.
Igjen er du ute i ærend. Man behøver slett ikke tilhold på ytre venstre for å flagge usympatiske ideer, konspirasjonsteorier, ren galskap og faens oldemor. Gjerne tvert i mot, dette renner jo langt oftere inn fra ytre høyre. Det er vel du selv et temmelig ble grelt eksempel på.

Corvus

Legg inn av Corvus »

DuncanE skrev: man sep 26, 2022 8:30 pm
Corvus skrev: man sep 26, 2022 7:50 pm
PapaSmurf skrev: man sep 26, 2022 7:45 pm

Er det hun chemtrail-dama? 😂😂😂
Det vet jeg ikke noe om, helt utrolig at en tidligere topp-politiker kan lire av seg slik galskap ihvertfall. Men en del på ytre venstre er så blinde i sitt hat av USA at man kan se slikt som dette.
Igjen er du ute i ærend. Man behøver slett ikke tilhold på ytre venstre for å flagge usympatiske ideer, konspirasjonsteorier, ren galskap og faens oldemor. Gjerne tvert i mot, dette renner jo langt oftere inn fra ytre høyre. Det er vel du selv et temmelig ble grelt eksempel på.
Hårsår?
Ok, så man kan ikke engang nevne slike skrullinger, om de skulle være fra venstresiden? Jeg har null problem med nevne skrullinger også på høyresiden, det har nok ikke du heller?

Sid

Legg inn av Sid »

DuncanE skrev: man sep 26, 2022 8:30 pm
Corvus skrev: man sep 26, 2022 7:50 pm
PapaSmurf skrev: man sep 26, 2022 7:45 pm

Er det hun chemtrail-dama? 😂😂😂
Det vet jeg ikke noe om, helt utrolig at en tidligere topp-politiker kan lire av seg slik galskap ihvertfall. Men en del på ytre venstre er så blinde i sitt hat av USA at man kan se slikt som dette.
Igjen er du ute i ærend. Man behøver slett ikke tilhold på ytre venstre for å flagge usympatiske ideer, konspirasjonsteorier, ren galskap og faens oldemor. Gjerne tvert i mot, dette renner jo langt oftere inn fra ytre høyre. Det er vel du selv et temmelig ble grelt eksempel på.
Det medfører vel riktighet at venstresiden har mindre sansen for USA enn høyresiden ?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Corvus skrev: man sep 26, 2022 8:33 pm
DuncanE skrev: man sep 26, 2022 8:30 pm
Corvus skrev: man sep 26, 2022 7:50 pm

Det vet jeg ikke noe om, helt utrolig at en tidligere topp-politiker kan lire av seg slik galskap ihvertfall. Men en del på ytre venstre er så blinde i sitt hat av USA at man kan se slikt som dette.
Igjen er du ute i ærend. Man behøver slett ikke tilhold på ytre venstre for å flagge usympatiske ideer, konspirasjonsteorier, ren galskap og faens oldemor. Gjerne tvert i mot, dette renner jo langt oftere inn fra ytre høyre. Det er vel du selv et temmelig ble grelt eksempel på.
Hårsår?
Ok, så man kan ikke engang nevne slike skrullinger, om de skulle være fra venstresiden? Jeg har null problem med nevne skrullinger også på høyresiden, det har nok ikke du heller?
Man finner vel skrullinger og galninger både på venstresiden og høyresiden. Og i midten også, for den saks skyld.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Mehell skrev: man sep 26, 2022 8:41 pm
Corvus skrev: man sep 26, 2022 8:33 pm
DuncanE skrev: man sep 26, 2022 8:30 pm

Igjen er du ute i ærend. Man behøver slett ikke tilhold på ytre venstre for å flagge usympatiske ideer, konspirasjonsteorier, ren galskap og faens oldemor. Gjerne tvert i mot, dette renner jo langt oftere inn fra ytre høyre. Det er vel du selv et temmelig ble grelt eksempel på.
Hårsår?
Ok, så man kan ikke engang nevne slike skrullinger, om de skulle være fra venstresiden? Jeg har null problem med nevne skrullinger også på høyresiden, det har nok ikke du heller?
Man finner vel skrullinger og galninger både på venstresiden og høyresiden. Og i midten også, for den saks skyld.
Absolutt

Orlar

Legg inn av Orlar »

Vi må vel ha mer flat jord. Det ble stille i tråden.

Skyene beveger seg alle veier. De påstår hele atmosfæren roterer med jorda. Men vi kan se at skyene beveger seg ulike retninger. Alle retninger. Dette er et bevis for at jorda ikke er rund kule.

Elvene innenfor et stort geografisk område, F.eks. en verdensdel. Man finner elver som renner i alle retninger. Det betyr at noen av elvene må renne i oppoverbakke! Det er ikke mulig. Derfor er dette et bevis for jorda ikke er en rund kule.

Suez kanalen hadde ikke vært mulig. Den er ca. 160 km lang. Det ble ikke tatt hensyn til noe kurvatur da den ble bygget. Vannet i kanalen er horisontalt flatt. Det er et klart bevis for at jorda ikke er en rund kule.

Er vann flatt eller ikke? Man har en teori om at vannet ikke er flatt, så bruker man en ny teori for å forklare hvorfor teorien i teorien er slik. Sånn fortsetter det med nye teorier for underbygge forrige teori. Det er helt absurd. Teorien stemmer ikke med praksis. Det er nisseball teori, psudovitenskap.

Dere må skjønne at jorda ikke er en "spinning ball". Våkn opp! Det er en gigantisk løgn!

Moist

Legg inn av Moist »

Orlar skrev: ons sep 28, 2022 9:18 am Vi må vel ha mer flat jord. Det ble stille i tråden.

Skyene beveger seg alle veier. De påstår hele atmosfæren roterer med jorda. Men vi kan se at skyene beveger seg ulike retninger. Alle retninger. Dette er et bevis for at jorda ikke er rund kule.

Elvene innenfor et stort geografisk område, F.eks. en verdensdel. Man finner elver som renner i alle retninger. Det betyr at noen av elvene må renne i oppoverbakke! Det er ikke mulig. Derfor er dette et bevis for jorda ikke er en rund kule.

Suez kanalen hadde ikke vært mulig. Den er ca. 160 km lang. Det ble ikke tatt hensyn til noe kurvatur da den ble bygget. Vannet i kanalen er horisontalt flatt. Det er et klart bevis for at jorda ikke er en rund kule.

Er vann flatt eller ikke? Man har en teori om at vannet ikke er flatt, så bruker man en ny teori for å forklare hvorfor teorien i teorien er slik. Sånn fortsetter det med nye teorier for underbygge forrige teori. Det er helt absurd. Teorien stemmer ikke med praksis. Det er nisseball teori, psudovitenskap.

Dere må skjønne at jorda ikke er en "spinning ball". Våkn opp! Det er en gigantisk løgn!
Bilde


SirJames

Legg inn av SirJames »

Moist skrev: ons sep 28, 2022 9:25 am
Bilde
Haha, dette er spot on mtp hvilke teorier de prøver å dokumentere galskapen med :lol:

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2669
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Åssen ble det? Tok du deg en tur til Lisboa for å kikke på New York?

Eller feiga du ut?

BE

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Orlar skrev: ons sep 28, 2022 9:18 am

Er vann flatt eller ikke?
Vannet er rundt.

Bilde

Brukeravatar
NiGoZeroIchi
Innlegg: 422

Legg inn av NiGoZeroIchi »

Luna_mendax skrev: ons sep 28, 2022 1:41 pm Vannet er rundt.
Vanndråpene bryter Loven. De burde vært bura inne med en gang...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Teknologi & Vitenskap»