Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
guru

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av guru »

chelsea8 skrev: tir sep 27, 2022 11:45 pm Ser ikke ut til at det blir noe av Isak. Toney eller Mitrovic som er det beste alternativet?
Vanskelig å si. Jeg står pr. nå med begge to + Haaland på mitt foreløpige WC-lag.I FPL-miljøet er visst Mitrovic en "must have". Solid form, godt program fram til VM-pausen. Det samme kan jo sies om Toney også. Med Isak ute er valget litt enklere. Både Mitro og Toney er vel på straffer også. Garnaterte 90 minutter i hver kamp så fremt de ikke er skadet.

Samtidig frister det å få inn Kane. Er ikke fremmed for tanken å kjøre Haaland+Kane i tillegg til en billigspiss. Enten en død 4.3-spiss. Solanke kan også bli en tredje spiss. Men pr. nå lener jeg mot Haaland, Mitro, Toney.

Toney og Trossard gikk opp i pris i natt. At Trossard gikk opp viser at fplstatistics ikke alltid er presis. Han var ikke i nærheten av 100 i går kveld.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Har ingen blanke spillere på laget nå men var det sånn å forstå mulige kamper som skulle utsettes i helga?

panserjohan

Legg inn av panserjohan »

Ikke flere som sitter på Zaha-gjerdet? Tenker å få han på etter Chelsea kampen.

All den tid Sterling spiller (har spilt) høyre back under Potter, tenker jeg å gjøre Sterling til Zaha etter helgen.
Da har jeg penger til Andreas -> Antony. Antony er for min del en diff som gjør FPL litt mer gøy.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

chelsea8 skrev: tir sep 27, 2022 11:45 pm Ser ikke ut til at det blir noe av Isak. Toney eller Mitrovic som er det beste alternativet?
Mitrovic er hvertfall i form! Vært enorm hittil i PL. Scorte hatrick mot Sverie, og sendte Norge på hue og ræva ut av gruppeseier på Ullevål i går.

Så er vel få som er like hete som han.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

panserjohan skrev: ons sep 28, 2022 9:25 am Ikke flere som sitter på Zaha-gjerdet? Tenker å få han på etter Chelsea kampen.

All den tid Sterling spiller (har spilt) høyre back under Potter, tenker jeg å gjøre Sterling til Zaha etter helgen.
Da har jeg penger til Andreas -> Antony. Antony er for min del en diff som gjør FPL litt mer gøy.
Tror de fleste planlegger Zaha inn i løpet av de neste to rundene. Ville ventet og sett med Sterling som er en strålende diff, spilte venstre vingback forrige kamp men hadde høyest posisjon i banen og flest touch innenfor 16-meteren, ala Trossard sin rolle i Brighton. Mye mer passende rolle enn midtspiss under Tuchel.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chelsea8 skrev: tir sep 27, 2022 11:45 pm Ser ikke ut til at det blir noe av Isak. Toney eller Mitrovic som er det beste alternativet?
Blir en av de her for min del på WC nå ja. Akkurat nå har jeg Mitrovic.

guru

Legg inn av guru »

HeskeyTime skrev: ons sep 28, 2022 10:40 am
panserjohan skrev: ons sep 28, 2022 9:25 am Ikke flere som sitter på Zaha-gjerdet? Tenker å få han på etter Chelsea kampen.

All den tid Sterling spiller (har spilt) høyre back under Potter, tenker jeg å gjøre Sterling til Zaha etter helgen.
Da har jeg penger til Andreas -> Antony. Antony er for min del en diff som gjør FPL litt mer gøy.
Tror de fleste planlegger Zaha inn i løpet av de neste to rundene. Ville ventet og sett med Sterling som er en strålende diff, spilte venstre vingback forrige kamp men hadde høyest posisjon i banen og flest touch innenfor 16-meteren, ala Trossard sin rolle i Brighton. Mye mer passende rolle enn midtspiss under Tuchel.
Enig i det, men litt vanskelig å sammenligne disse, da Sterling er 3M dyrere enn Zaha....

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: ons sep 28, 2022 7:12 am
chelsea8 skrev: tir sep 27, 2022 11:45 pm Ser ikke ut til at det blir noe av Isak. Toney eller Mitrovic som er det beste alternativet?
Vanskelig å si. Jeg står pr. nå med begge to + Haaland på mitt foreløpige WC-lag.I FPL-miljøet er visst Mitrovic en "must have". Solid form, godt program fram til VM-pausen. Det samme kan jo sies om Toney også. Med Isak ute er valget litt enklere. Både Mitro og Toney er vel på straffer også. Garnaterte 90 minutter i hver kamp så fremt de ikke er skadet.

Samtidig frister det å få inn Kane. Er ikke fremmed for tanken å kjøre Haaland+Kane i tillegg til en billigspiss. Enten en død 4.3-spiss. Solanke kan også bli en tredje spiss. Men pr. nå lener jeg mot Haaland, Mitro, Toney.

Toney og Trossard gikk opp i pris i natt. At Trossard gikk opp viser at fplstatistics ikke alltid er presis. Han var ikke i nærheten av 100 i går kveld.
Har vurdert det samme på spissplass som deg nå som jeg er på WC, men heller per nå mot Haaland + Mitrovic + 4,3 spiss. Men en mulighet er selvsagt Kane, men da blir det vanskelig å få plass til KdB som jeg har inne nå..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: ons sep 28, 2022 10:28 am
chelsea8 skrev: tir sep 27, 2022 11:45 pm Ser ikke ut til at det blir noe av Isak. Toney eller Mitrovic som er det beste alternativet?
Mitrovic er hvertfall i form! Vært enorm hittil i PL. Scorte hatrick mot Sverie, og sendte Norge på hue og ræva ut av gruppeseier på Ullevål i går.

Så er vel få som er like hete som han.
Enig!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: ons sep 28, 2022 10:40 am
panserjohan skrev: ons sep 28, 2022 9:25 am Ikke flere som sitter på Zaha-gjerdet? Tenker å få han på etter Chelsea kampen.

All den tid Sterling spiller (har spilt) høyre back under Potter, tenker jeg å gjøre Sterling til Zaha etter helgen.
Da har jeg penger til Andreas -> Antony. Antony er for min del en diff som gjør FPL litt mer gøy.
Tror de fleste planlegger Zaha inn i løpet av de neste to rundene. Ville ventet og sett med Sterling som er en strålende diff, spilte venstre vingback forrige kamp men hadde høyest posisjon i banen og flest touch innenfor 16-meteren, ala Trossard sin rolle i Brighton. Mye mer passende rolle enn midtspiss under Tuchel.
Jeg har Zaha allerede inne på WC nå til GW9 sånn at jeg slipper å bruke et bytte på å få han inn til GW10..

guru

Legg inn av guru »

Noen som vurderer Solanke inn? Strålende program. Grei spiss om man ønsker å få inn litt dyrere midtbanespillere eller forsvar. Er en megadiff med under 1% eierskap. 3 hjemmekamper i de 4 neste.

animals

Legg inn av animals »

guru skrev: ons sep 28, 2022 11:02 am Noen som vurderer Solanke inn? Strålende program. Grei spiss om man ønsker å få inn litt dyrere midtbanespillere eller forsvar. Er en megadiff med under 1% eierskap. 3 hjemmekamper i de 4 neste.
Jeg hopper på han. noen sjanser må man ta. Spørsmålet er om man skal stå med Pope i mål borte mot Fulham eller om man gir Ward the Fraud en aller siste sjanse !? noen med CS odds?

guru

Legg inn av guru »

animals skrev: ons sep 28, 2022 11:26 am noen med CS odds?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Noen som vet ståa med Perisic? Er han småskadet? Hvis det er tilfellet, og det faktum at de møter Arsenal, vurderer jeg benk på han og Bailey (sukk) inn

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

animals skrev: ons sep 28, 2022 11:26 am
guru skrev: ons sep 28, 2022 11:02 am Noen som vurderer Solanke inn? Strålende program. Grei spiss om man ønsker å få inn litt dyrere midtbanespillere eller forsvar. Er en megadiff med under 1% eierskap. 3 hjemmekamper i de 4 neste.
Jeg hopper på han. noen sjanser må man ta. Spørsmålet er om man skal stå med Pope i mål borte mot Fulham eller om man gir Ward the Fraud en aller siste sjanse !? noen med CS odds?
Per nå er ikke Solanke aktuell for mitt lag.
Er på WC og har Guaita og Ward inne per nå. Hvis jeg ender der så kan det fort bli Ward i mål i GW9..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: ons sep 28, 2022 1:59 pm Noen som vet ståa med Perisic? Er han småskadet? Hvis det er tilfellet, og det faktum at de møter Arsenal, vurderer jeg benk på han og Bailey (sukk) inn
Noe som tilsier at han skal være småskadet?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

K-Torget skrev: ons sep 28, 2022 2:14 pm
Crabsen skrev: ons sep 28, 2022 1:59 pm Noen som vet ståa med Perisic? Er han småskadet? Hvis det er tilfellet, og det faktum at de møter Arsenal, vurderer jeg benk på han og Bailey (sukk) inn
Noe som tilsier at han skal være småskadet?
Ja så en nevne det på forrige side, men har ikke hørt noe annet enn det, og fantasy har heller ikke noe på han, så da regner jeg med han er good to go da :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: ons sep 28, 2022 3:06 pm
K-Torget skrev: ons sep 28, 2022 2:14 pm
Crabsen skrev: ons sep 28, 2022 1:59 pm Noen som vet ståa med Perisic? Er han småskadet? Hvis det er tilfellet, og det faktum at de møter Arsenal, vurderer jeg benk på han og Bailey (sukk) inn
Noe som tilsier at han skal være småskadet?
Ja så en nevne det på forrige side, men har ikke hørt noe annet enn det, og fantasy har heller ikke noe på han, så da regner jeg med han er good to go da :lol:
Har ikke fått med meg dette, sikkert fordi jeg ikke har han selv..😊

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg er Spursfan og har ikke hørt om noen nye skader på Perisic. Ikke noe på twitter om det så regner med han er klar.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: ons sep 28, 2022 6:37 pm Jeg er Spursfan og har ikke hørt om noen nye skader på Perisic. Ikke noe på twitter om det så regner med han er klar.
Takk for info😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Liverpool.no skriver at Robbo mister kampen mot Brighton.

guru

Legg inn av guru »

Wildcard-gjengen hudfletter Bigman Bakar i siste podcast :) Fornøyelig å høre på. Spesielt tar de tak i hans bruk av selektiv statistikk for å underbygge sine valg....

Vet ikke om det er nevnt her, men Kulusevski ble skadet i landskamppausen. Visstnok hamstring. Meeeeget tvilsom til helga.

eppaen

Legg inn av eppaen »

guru skrev: tor sep 29, 2022 5:43 pm Wildcard-gjengen hudfletter Bigman Bakar i siste podcast :) Fornøyelig å høre på. Spesielt tar de tak i hans bruk av selektiv statistikk for å underbygge sine valg....

Vet ikke om det er nevnt her, men Kulusevski ble skadet i landskamppausen. Visstnok hamstring. Meeeeget tvilsom til helga.
Hvem er Wildcard-gjengen?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

eppaen skrev: tor sep 29, 2022 6:33 pm
guru skrev: tor sep 29, 2022 5:43 pm Wildcard-gjengen hudfletter Bigman Bakar i siste podcast :) Fornøyelig å høre på. Spesielt tar de tak i hans bruk av selektiv statistikk for å underbygge sine valg....

Vet ikke om det er nevnt her, men Kulusevski ble skadet i landskamppausen. Visstnok hamstring. Meeeeget tvilsom til helga.
Hvem er Wildcard-gjengen?
De som er på Wildcard🤪🤪🤪

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Kulusevski ute?

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Mr.Meep skrev: tor sep 29, 2022 6:36 pmKulusevski ute?
Tvilsom.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

eppaen skrev: tor sep 29, 2022 6:33 pm
guru skrev: tor sep 29, 2022 5:43 pm Wildcard-gjengen hudfletter Bigman Bakar i siste podcast :) Fornøyelig å høre på. Spesielt tar de tak i hans bruk av selektiv statistikk for å underbygge sine valg....

Vet ikke om det er nevnt her, men Kulusevski ble skadet i landskamppausen. Visstnok hamstring. Meeeeget tvilsom til helga.
Hvem er Wildcard-gjengen?
Tipper de snakker om podcasten Wildcard FC. https://podcasts.apple.com/no/podcast/w ... d763768875

startelver

Legg inn av startelver »

Den var ikke bra, da må jeg tenke på å erstatte Kula med noe rimeligere.

Deila

Legg inn av Deila »

Venter til i morgen, men tror byttet mitt enkelt og greit blir Isak--->Toney.

TLee

Legg inn av TLee »

4.5 for grekeren da.
Absolutt noe å vurdere til helgen.
Kun 0.3%

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»