Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: tor sep 29, 2022 7:38 pm Venter til i morgen, men tror byttet mitt enkelt og greit blir Isak--->Toney.
Har du Mitrovic? Hvis ikke vurderer du Toney som et bedre alternativ enn Mitrovic fremover / frem til GW16?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: tor sep 29, 2022 8:43 pm 4.5 for grekeren da.
Absolutt noe å vurdere til helgen.
Kun 0.3%
Tsimikas? Han får vel denne kampen + Rangers i midtuken før Robbo er tilbake.

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: tor sep 29, 2022 9:18 pm
Deila skrev: tor sep 29, 2022 7:38 pm Venter til i morgen, men tror byttet mitt enkelt og greit blir Isak--->Toney.
Har du Mitrovic? Hvis ikke vurderer du Toney som et bedre alternativ enn Mitrovic fremover / frem til GW16?
Har Mitrovic ;) Hadde nok valgt han foran Toney riktignok.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: tor sep 29, 2022 9:26 pm
K-Torget skrev: tor sep 29, 2022 9:18 pm
Deila skrev: tor sep 29, 2022 7:38 pm Venter til i morgen, men tror byttet mitt enkelt og greit blir Isak--->Toney.
Har du Mitrovic? Hvis ikke vurderer du Toney som et bedre alternativ enn Mitrovic fremover / frem til GW16?
Har Mitrovic ;) Hadde nok valgt han foran Toney riktignok.
:)
Er på WC nå og usikker på om jeg skal gå for Mitrovic eller Toney sammen med Haaland og 4,3 spiss på topp. Har hatt Mitrovic inne etter at det ble bekreftet at Isak er ute en stund..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som har gode WC-utkast?
Selv er jeg på dette per nå:
Guaita Ward
James Cancelo Trippier Neco Guehi / Andersen
Maddison Martinelli KdB Bowen Zaha
Haaland Mitrovic 4,3 spiss

Tanker?

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

I alle dager skal man cappe denne runden? Maddison?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

K-Torget skrev: tor sep 29, 2022 9:52 pm Noen som har gode WC-utkast?
Selv er jeg på dette per nå:
Guaita Ward
James Cancelo Trippier Neco Guehi / Andersen
Maddison Martinelli KdB Bowen Zaha
Haaland Mitrovic 4,3 spiss

Tanker?
Slett ikke dumt, men våkner Bowen nå? Kan jo være en joker om han og West Ham skulle begynne å virke framover.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Prøver meg på en Sterling-punt jeg. Går sikkert åt skogen.

guru

Legg inn av guru »

eppaen skrev: tor sep 29, 2022 6:33 pm
guru skrev: tor sep 29, 2022 5:43 pm Wildcard-gjengen hudfletter Bigman Bakar i siste podcast :) Fornøyelig å høre på. Spesielt tar de tak i hans bruk av selektiv statistikk for å underbygge sine valg....

Vet ikke om det er nevnt her, men Kulusevski ble skadet i landskamppausen. Visstnok hamstring. Meeeeget tvilsom til helga.
Hvem er Wildcard-gjengen?
Beklager, lite presist. Som det nevnes her: De som har podcasten "Wildcard FC".

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg har bare et bytte denne runden og må fjerne Jesus. Mitrovic eller Toney?

Fulham ser ut til å ha et lettere program fremover.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

startelver skrev: fre sep 30, 2022 9:31 am Jeg har bare et bytte denne runden og må fjerne Jesus. Mitrovic eller Toney?

Fulham ser ut til å ha et lettere program fremover.
Mitrovic.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Imorgen skal en av fjorårets FPL-stjerner for meg gjøre comeback på laget mitt. Det blir stas.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Lew_Ashby skrev: fre sep 30, 2022 3:05 pm Imorgen skal en av fjorårets FPL-stjerner for meg gjøre comeback på laget mitt. Det blir stas.
Bowen?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Wellé skrev: fre sep 30, 2022 3:31 pm Bowen?
Benjamin Chilwell.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Lew_Ashby skrev: fre sep 30, 2022 3:34 pm
Wellé skrev: fre sep 30, 2022 3:31 pm Bowen?
Benjamin Chilwell.
Ooh, den er spennende. Har du både James og Chilwell eller begge to? Og hvis det første, har du en begrunnelse på hvorfor? Er på WC så hvis begrunnelsen er god nok så er det mulig jeg hopper på det toget

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Wellé skrev: fre sep 30, 2022 3:36 pm Ooh, den er spennende. Har du både James og Chilwell eller begge to? Og hvis det første, har du en begrunnelse på hvorfor? Er på WC så hvis begrunnelsen er god nok så er det mulig jeg hopper på det toget
Begrunnelsen er først og fremst at jeg er nr 2.9m sammenlagt og har gitt litt opp, så ville nok ikke anbefalt det nei. Kommer til å eie begge, så er nok ikke det mest kalkulerte valget mtp at vi ikke helt vet hvordan Potter engang ønsker å spille med denne Chelsea-utgaven. Tviler på at Sterling kommer til å spille mye i den vingbackrollen fremover, men vet jo aldri. Og Cucurella er jo kun syk, så mister trolig ikke mer enn denne ene kampen.

Mens jeg skriver dette innlegget går det opp for meg at jeg kanskje må tenke litt mer på det før jeg tar den avgjørelsen...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megapixsel skrev: tor sep 29, 2022 10:51 pm I alle dager skal man cappe denne runden? Maddison?
Vurderer det, men bindet står på Haaland og ender sannsynligvis der.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tor sep 29, 2022 10:58 pm
K-Torget skrev: tor sep 29, 2022 9:52 pm Noen som har gode WC-utkast?
Selv er jeg på dette per nå:
Guaita Ward
James Cancelo Trippier Neco Guehi / Andersen
Maddison Martinelli KdB Bowen Zaha
Haaland Mitrovic 4,3 spiss

Tanker?
Slett ikke dumt, men våkner Bowen nå? Kan jo være en joker om han og West Ham skulle begynne å virke framover.
Godt spørsmål. Har han inne nå pga. programmet til WH fremover, men veldig usikker. Mye penger å binde opp i han om han ikke våkner...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jesman skrev: fre sep 30, 2022 1:26 am Prøver meg på en Sterling-punt jeg. Går sikkert åt skogen.
Mange som vil gjøre det vil jeg anta.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: fre sep 30, 2022 12:49 pm
startelver skrev: fre sep 30, 2022 9:31 am Jeg har bare et bytte denne runden og må fjerne Jesus. Mitrovic eller Toney?

Fulham ser ut til å ha et lettere program fremover.
Mitrovic.
Enig😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre sep 30, 2022 3:47 pm
Wellé skrev: fre sep 30, 2022 3:36 pm Ooh, den er spennende. Har du både James og Chilwell eller begge to? Og hvis det første, har du en begrunnelse på hvorfor? Er på WC så hvis begrunnelsen er god nok så er det mulig jeg hopper på det toget
Begrunnelsen er først og fremst at jeg er nr 2.9m sammenlagt og har gitt litt opp, så ville nok ikke anbefalt det nei. Kommer til å eie begge, så er nok ikke det mest kalkulerte valget mtp at vi ikke helt vet hvordan Potter engang ønsker å spille med denne Chelsea-utgaven. Tviler på at Sterling kommer til å spille mye i den vingbackrollen fremover, men vet jo aldri. Og Cucurella er jo kun syk, så mister trolig ikke mer enn denne ene kampen.

Mens jeg skriver dette innlegget går det opp for meg at jeg kanskje må tenke litt mer på det før jeg tar den avgjørelsen...
Er på WC. Hvem bør med fra Chelsea, James? Og kanskje Fofana?

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Vurderer faktisk å hente inn Rashford :)
Litt gøy, tenkt å hive Martinelli snart uansett.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Noen som vurderer Martinez mellom stengene? 4 grønne og en rød kamp på de fem neste. Han er en av de keeperne som har plukket flest poeng i år totalt sett.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megapixsel skrev: fre sep 30, 2022 5:32 pm Vurderer faktisk å hente inn Rashford :)
Litt gøy, tenkt å hive Martinelli snart uansett.
Begynner mer og mer å vurdere Rash med på WC selv. Men beholder uansett Martinelli inntil videre.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chelsea8 skrev: fre sep 30, 2022 5:33 pm Noen som vurderer Martinez mellom stengene? 4 grønne og en rød kamp på de fem neste. Han er en av de keeperne som har plukket flest poeng i år totalt sett.
Ikke aktuelt for min del.
Er på WC så blir Pope/ Guaita og Ward.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Rundens lag bestemt!
Screenshot_20220930_184646.jpg

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

K-Torget skrev: tor sep 29, 2022 9:52 pm Noen som har gode WC-utkast?
Selv er jeg på dette per nå:
Guaita Ward
James Cancelo Trippier Neco Guehi / Andersen
Maddison Martinelli KdB Bowen Zaha
Haaland Mitrovic 4,3 spiss

Tanker?
Nytt utkast:
Guaita Ward
James Cancelo Trippier Neco Dalot
Maddison Martinelli Zaha Rash Andreas
Haaland Mitrovic Kane

2.0 i bank. Tanker?
Vurderer Guaita - Pope.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Ble stille angående denne streiken. Regner med at den ikke påvirker kampene i hverken GW9 eller 10? Da sparer jeg trygt mitt bytte.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Cucu syk ja, hvem hiver man innpå fra benken av Bailey, Neco og Gross?

beroys

Legg inn av beroys »

K-Torget skrev: fre sep 30, 2022 7:25 pm
K-Torget skrev: tor sep 29, 2022 9:52 pm Noen som har gode WC-utkast?
Selv er jeg på dette per nå:
Guaita Ward
James Cancelo Trippier Neco Guehi / Andersen
Maddison Martinelli KdB Bowen Zaha
Haaland Mitrovic 4,3 spiss

Tanker?
Nytt utkast:
Guaita Ward
James Cancelo Trippier Neco Dalot
Maddison Martinelli Zaha Rash Andreas
Haaland Mitrovic Kane

2.0 i bank. Tanker?
Vurderer Guaita - Pope.
Dalot og Rashford? Jeg er skeptisk. Klar over at United så veldig bra ut de siste ukene før pausen nå, men synes det fremdeles finnes bedre FPL-assets. Kampprogrammet deres er heller ikke "all that" fremover imo. I Dalots prisklasse ville jeg gått for Fofana. Evt. Zouma faktisk, West Ham har et bra program. Mings kan også være et alternativ, Villa ser stadig bedre ut.

Ellers er det dristig å gå uten hverken KdB eller Salah. Med det oppsettet har du heller ingen enkel vei til å få inn en av de om du ønsker det senere, da må du svi minst 2 bytter. Hva med Kane --> Toney, det frigjør nok cash til at du kan oppgradere Rash til KdB f.eks. Med en kjapp titt på kampprogrammet ser jeg lett for meg at komboen Toney&KdB tar flere poeng enn Kane&Rash frem mot VM, selv om Kane isolert sett er et bedre valg enn Toney (sistnevnte har dog kun 3 færre FPL-poeng hittil i sesongen). Hvis du gjerne vil ha litt ekstra cash i banken eller til andre oppgraderinger kan du gå for Solanke også naturligvis.

Keeperplassen; Synes Guaita ser ut som et meget godt alternativ frem mot VM. Litt hipp som happ mellom han og Pope, selv om jeg heller mot å tro at sistnevnte tar noe mer poeng totalt sett.

Anyway, dette var bare mine 5 cents om utkastet ditt. Lykke til, moro med Wildcard, håper du treffer på valgene du ender opp med :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»