Manchester United

Svar
MadBum

Re: Manchester United

Legg inn av MadBum »

Maguire med innsats. Først prøver han en elendig ball som Musiala snapper enkelt. I forsøket på å redde situasjonen så hekter han samme Musiala og straffe til Tyskland.

Som Gundo scorer på.

Det kommer til å hagle med memes på Maguire sin bekostning etter denne kampen.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Reddington skrev: man sep 26, 2022 9:07 pm
Megapixsel skrev: man sep 26, 2022 8:52 pm
Reddington skrev: man sep 26, 2022 6:46 pm

Frem til 2008-2009 var Ronaldo en ekstrem dribler, på nivå med de du nevner. Var jo først da han virkelig begynte å bli en målgarantist.

Personlig holder jeg nok 06/07 versjonen over 07/08, selv om han vant gullballen sistnevnte år.
Ronaldo var isolert sett bedre enn Kaka den sesongen etter min mening. Men Kaka drar Milan til gull i CL det året.
CL-semifinalen ble nok avgjørende der ja. 3-0 tapet i Milano er for øvrig noe av det mer skuffende jeg har opplevd som United-supporter. Opplevde mye fint i CL under Ferguson, men det tapet og Bayern i 2010….den dag i dag overbevist om at United hadde vunnet CL i 2010 hvis ikke Fabio (eller var det Rafael?) hadde dratt på seg et totalt unødvendig rødt.
Må si meg uenig her.
Barcelona var verdens absolutt beste lag i perioden 2009-2011 og burde/skulle ha vunnet semifinalen mot Inter i CL.
Uansett hva enn de hadde møtt i finalen hadde de måkt over motsatt lag.

Reddington

Legg inn av Reddington »

peraleks skrev: man sep 26, 2022 10:16 pm
Reddington skrev: man sep 26, 2022 9:07 pm
Megapixsel skrev: man sep 26, 2022 8:52 pm

Ronaldo var isolert sett bedre enn Kaka den sesongen etter min mening. Men Kaka drar Milan til gull i CL det året.
CL-semifinalen ble nok avgjørende der ja. 3-0 tapet i Milano er for øvrig noe av det mer skuffende jeg har opplevd som United-supporter. Opplevde mye fint i CL under Ferguson, men det tapet og Bayern i 2010….den dag i dag overbevist om at United hadde vunnet CL i 2010 hvis ikke Fabio (eller var det Rafael?) hadde dratt på seg et totalt unødvendig rødt.
Må si meg uenig her.
Barcelona var verdens absolutt beste lag i perioden 2009-2011 og burde/skulle ha vunnet semifinalen mot Inter i CL.
Uansett hva enn de hadde møtt i finalen hadde de måkt over motsatt lag.
Hadde røki mot Barca ja, men United hadde jo tatt plassen til Bayern som fikk Lyon i semien...tror United hadde grinda ut en seier mot Inter i finalen der.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Reddington skrev: man sep 26, 2022 10:38 pm
peraleks skrev: man sep 26, 2022 10:16 pm
Reddington skrev: man sep 26, 2022 9:07 pm

CL-semifinalen ble nok avgjørende der ja. 3-0 tapet i Milano er for øvrig noe av det mer skuffende jeg har opplevd som United-supporter. Opplevde mye fint i CL under Ferguson, men det tapet og Bayern i 2010….den dag i dag overbevist om at United hadde vunnet CL i 2010 hvis ikke Fabio (eller var det Rafael?) hadde dratt på seg et totalt unødvendig rødt.
Må si meg uenig her.
Barcelona var verdens absolutt beste lag i perioden 2009-2011 og burde/skulle ha vunnet semifinalen mot Inter i CL.
Uansett hva enn de hadde møtt i finalen hadde de måkt over motsatt lag.
Hadde røki mot Barca ja, men United hadde jo tatt plassen til Bayern som fikk Lyon i semien...tror United hadde grinda ut en seier mot Inter i finalen der.
Enig der, med Barcelona stående ute mot Inter så hadde United vært en favoritt.
Ser man litt isolert på perioden 07-11 her så er det antagelig noe ergerlig for United at man står igjen med kun ett CL-gull.
Men sånn er det gjerne, Liverpool har 3 finaler siden 2018 men har igjen vunnet bare en.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

MadBum skrev: man sep 26, 2022 10:03 pm Maguire med innsats. Først prøver han en elendig ball som Musiala snapper enkelt. I forsøket på å redde situasjonen så hekter han samme Musiala og straffe til Tyskland.

Som Gundo scorer på.

Det kommer til å hagle med memes på Maguire sin bekostning etter denne kampen.
Går fra vondt til verre for hans del, slik ståa er. Managerne gjør Maguire faktisk ingen tjeneste med å bruke han, slik han "presterer" om dagen.
Tror han har godt av en lengre pause, selvtilliten hans fikk en totalknekk etter EM-finalen.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Mjordan23 skrev: tir sep 27, 2022 8:39 am Går fra vondt til verre for hans del, slik ståa er. Managerne gjør Maguire faktisk ingen tjeneste med å bruke han, slik han "presterer" om dagen.
Tror han har godt av en lengre pause, selvtilliten hans fikk en totalknekk etter EM-finalen.
Kan det være noe med fysisk form også? Han har jo alltid vært tung og litt treig, men sist sesong synes jeg det virket enda et hakk seigere enn tidligere.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

KongOlav2 skrev: tir sep 27, 2022 8:49 am
Mjordan23 skrev: tir sep 27, 2022 8:39 am Går fra vondt til verre for hans del, slik ståa er. Managerne gjør Maguire faktisk ingen tjeneste med å bruke han, slik han "presterer" om dagen.
Tror han har godt av en lengre pause, selvtilliten hans fikk en totalknekk etter EM-finalen.
Kan det være noe med fysisk form også? Han har jo alltid vært tung og litt treig, men sist sesong synes jeg det virket enda et hakk seigere enn tidligere.
Vanskelig å si eller se konkret. Men når man har lav selvtillit så ser og føler man vel gjerne seg litt tyngre i steget.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Tja...ser vel en eller to jeg kunne tenkt meg at vi vurderte her.

https://www.transfermarkt.com/statistik ... evertraege

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lezah skrev: tir sep 27, 2022 9:51 am Tja...ser vel en eller to jeg kunne tenkt meg at vi vurderte her.

https://www.transfermarkt.com/statistik ... evertraege
Han der Messi tror jeg kan bli noe stort.

Synes Ndicka som backup for Martinez som venstre stopper virker som noe vi bør gå for, mens spillere som Laimer og Douglas Luiz kan passe godt hvis vi fortsetter i en 4-2-3-1 (muligens Aouar også, sett lite av han). Dessverre ikke så mange angrepsspillere her, men Moukoko som fremdeles kun er 17 år(!) skiller seg åpenbart ut som alternativ.

startelver

Legg inn av startelver »

Southgate har jo ikke alternative planer og bruker de samme spillerne. Maguire må ta ansvar for to baklengs i går.
Shaw derimot var en av de bedre.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »



--- Da er jo alt annet enn gull en underprestering,jfr Szymanski.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Overraskende at Manchester United nesten dobler lønnsutgiftene i forhold til Spurs. Så mye bedre er ikke stallen deres, om noe😋
(Åh så det var 21 mot 22 tall, så de er nok nærmere enn det ja).

Saliph

Legg inn av Saliph »

Tallene er fra juli 21 - juni 22, altså forrige sesong (og er således omtrent som forventet). Så lønnsutgiftene har nok gått ganske kraftig ned nå (spillere ut + lønnsreduksjon som følge av ingen CL). Tipper vi er nede på litt over £300m igjen denne sesongen.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Ale skrev: ons sep 28, 2022 8:14 pm Rashford kåret til månedens spiller i PL for september.
Har det kommet? Skal ikkje det annonseres på fredag? Rash har fortjent det om det stemmer, vært meget god i det siste. Eg var veldig kritisk til han tidligere, å hadde faktisk ikkje vært i mot salg i sommer, men Ten Haag ser ut som han har vekket gutten opp igjen. Syns det er litt merkelig at verken Varane eller Martinez var nominert. Eg personlig syns Varane har vært Uniteds beste disse 2 kampene i september, selv om Rash var veldig god han og.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Ale skrev: ons sep 28, 2022 8:14 pm Rashford kåret til månedens spiller i PL for september.

What? Ikke Eriksen når de først velger en av våre?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Ale skrev: fre sep 30, 2022 12:05 am
qbah skrev: fre sep 30, 2022 12:02 am
Ale skrev: ons sep 28, 2022 8:14 pm Rashford kåret til månedens spiller i PL for september.

What? Ikke Eriksen når de først velger en av våre?
Det blir Rashford. Offentliggjøres senere i dag 👍
Artig for fyren det.
Bare glad ikke bolla Braut får den igjen, jeg.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

qbah skrev: fre sep 30, 2022 12:02 am
Ale skrev: ons sep 28, 2022 8:14 pm Rashford kåret til månedens spiller i PL for september.

What? Ikke Eriksen når de først velger en av våre?
Denne går jo mer enn ofte til den som har levert maksimalt med målpoeng siste måned.

taknina

Legg inn av taknina »

qbah skrev: fre sep 30, 2022 12:02 am
Ale skrev: ons sep 28, 2022 8:14 pm Rashford kåret til månedens spiller i PL for september.

What? Ikke Eriksen når de først velger en av våre?
De Bruyne og Eriksen har vært de to klart beste spillerne i PL så langt og burde hatt en hver.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

taknina skrev: fre sep 30, 2022 12:34 am
qbah skrev: fre sep 30, 2022 12:02 am
Ale skrev: ons sep 28, 2022 8:14 pm Rashford kåret til månedens spiller i PL for september.

What? Ikke Eriksen når de først velger en av våre?
De Bruyne og Eriksen har vært de to klart beste spillerne i PL så langt og burde hatt en hver.
Ikke uenig i at Eriksen burde fått den. Vært sensasjonell.

Jack

Legg inn av Jack »

Manager of the Month




Jack

Legg inn av Jack »


Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

ETH er alltid opptatt av å inkludere hele stabben, ein av grunnene til at eg tror han lykkes å blir ein suksess. Veldig spent på hvordan laget framstår etter 20-25 kamper, om vi da har fått skikkelig ETH preg på laget. Eg tror helt ærlig at vi har fått den beste som er mulig å få.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Rashford mnd spiller i PL etter kun ha spilt en kamp. 🤣

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

BrannLFC skrev: lør okt 01, 2022 6:24 pm Rashford mnd spiller i PL etter kun ha spilt en kamp. 🤣
Spilte 2 kamper han, assist mot Leichester, og mot Arsenal der han hadde 2 mål og 1 assist. Var ikkje sånn at det var alt for mange som spilte ekstremt mange flere kamper heller. Helt greit han fikk prisen.

Kent

Legg inn av Kent »

Forferdelig start.

Kan bli en ekstremt lang ettermiddag.

Jack

Legg inn av Jack »

Det positive får være at McTominay forhåpentligvis endelig har avslørt sitt faktiske nivå foran øynene til ten Hag og at vi slipper å se mer av denne latterlige fotballspilleren i startelleveren fremover.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Jack_Daniels skrev: søn okt 02, 2022 3:51 pm Det positive får være at McTominay forhåpentligvis endelig har avslørt sitt faktiske nivå foran øynene til ten Hag og at vi slipper å se mer av denne latterlige fotballspilleren i startelleveren fremover.
Jeg vedder 5 kr imot.

Kent

Legg inn av Kent »

Må få i gang Casemiro fort som faen. Får svulst på netthinnene av å se McTominay.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Var det ikke sånn at McClaren var stor fan av McTominay.

Vanskelig å si hvor mye ordene/vurderingene til den gamle ringreven spiller inn når de holder dialog i teamet, men vi er vel alle enige om at han var rimelig utdatert både som manager i PL og som landslagssjef. Så usikker på hvor mye ten hag faktisk henter fra den kanten.
Sist redigert av TrueTopRed den søn okt 02, 2022 4:04 pm, redigert 1 gang totalt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Absurd å ikke gjøre endringer på midtbanen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»