Manchester United

Svar
InsVerderben

Re: Manchester United

Legg inn av InsVerderben »

taknina skrev: tir okt 04, 2022 8:40 pm
InsVerderben skrev: tir okt 04, 2022 8:27 pm
taknina skrev: tir okt 04, 2022 6:42 pm

Det er vel igrunn så enkelt som at skal du slå City så kan du ikke utfordre dem på deres styrker det er det nesten ingen lag som kan men prøve å utnytte deres svakheter.

Og her er første bud struktur og tolmodighet.
OGS og hans team klarte jo dette i stor grad.
Skal en by opp City på kamp på deres premisser så vil en iallefall tape 8 av 10 nesten alle lag.
EtHs tilnærming i denne spesifikke kampen var alt for naiv og da har en igrunn tapt på forhånd.

Det er iallefall mi mening.
Grei oppsummering, gode poenger og om vi tar for oss din påstand om manglende motivering og det å "...tenne spillerne til å yte.." så faller det også på EtH sin kappe?

Tør minne om at han selv tok ansvar og løp 13,8 km sammen med spillerne etter å ha utdelt det som straff etter kampen mot Brighton.
Mener du fortsatt at EtH er en manager som da ikke inkluderer, motiverer men "lukter av" ansvarsfraskrivelse...?!
Sikkert ikke innad i spillergruppa nei men endel av uttalelsene jeg leser i media om han er rett sitert er ikke videre smart.

En manager av første skuffe henger aldri ut sine spillere i offentlighten men bruker heller seg selv som buffer for å skjerme spillerne.

Og det selv om han ikke går ut med navn. En managers oppgave er å motivere spillere og alle minusfaktorer blir tatt internt.

Dette kan en selvsagt skrive mye om men generellt, En SAF en Pep en Klopp , you name them holder alt med laget innen laget. Det sier seg igrunn selv og dette er jo spillere som iallefall skal være med å prestere til neste vindu og de fleste lenger.
EtH har definitivt skjermet spillerne, tatt ansvar og fremstått som en buffer.
DU uttaler deg veldig bombastisk og konkluderer ut i fra ved å innrømme at bakgrunnen for din mening er info fra media, og da å kalle hans uttalelser som "ikke videre smart" (med forbehold om de er sitert riktig) er sånn passe arrogant.

Du kan ikke "ta" EtH saklig på noen måte og hva vil du oppnå her...!?

taknina

Legg inn av taknina »

InsVerderben skrev: tir okt 04, 2022 3:28 pm
LANISTA skrev: man okt 03, 2022 7:40 pm
Jonasar skrev: man okt 03, 2022 5:57 pm "Etter det pinlige nederlaget har Manchester United-manager Erik ten Hag gitt klubbens styre klar beskjed om å ikke forlenge noen av spillernes kontrakter. En nådeløs Ten Hag ønsker ikke spillere som bare er «blindpassasjerer»."

hvem er det snakk om trur dere?
Bilde
Tja, vet ikke om jeg våger å tippe men mange BØR nå ha fått noe å tenke på....!

Litt av en uttalelse/signal å komme med siden sesongen er godt igang og gitt at EtH har vært i klubben og hatt fokus på United nå siden rett etter avslutningen i Nederland den 15.mai!
Han har hele tiden vært krystallklar i krav og forventninger, hatt samtaler, tilrettelagt og jobbet knallhardt men fortsatt er det altså noen spillere som ikke har "våknet..!?"

Helt utrolig og hva f... er det som skal til? Skjønner ham godt og nå er det ingen jævla nåde!
Denne saken jeg linker til her skal jo aldri komme media for øre. Det er dette eg mener en manager som SAF og andre toppmanagere aldri hadde ville latt komme ut til media selv om han mente det samme. Om dette er no halveis riktig.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Glycinello skrev: tir okt 04, 2022 7:30 pm
tbb skrev: tir okt 04, 2022 7:04 pm Jeg har større tro på Casemiro enn Varane, men det endrer ikke at man burde styrt unna begge to.
"Forstår" tanken bak Varane bedre enn Casemiro, men forsåvidt enig i konklusjonen din.
Jeg er jammen ikke sikker på hvilken tanke som var verst. Varane gir litt premium Smalling-vibber pt. Ikke like bra fysikk, men smartere. Ikke like dårlig med ball, men langt i fra god nok.

Jallaskar

Legg inn av Jallaskar »

taknina skrev: tir okt 04, 2022 9:57 pm Denne saken jeg linker til her skal jo aldri komme media for øre. Det er dette eg mener en manager som SAF og andre toppmanagere aldri hadde ville latt komme ut til media selv om han mente det samme. Om dette er no halveis riktig.
Du forutsetter vel her både at saken er riktig, og at det er ten Hag som har lekket til media? I alle fall det siste er jeg meget skeptisk til om stemmer. Det første kan være riktig, men det er jo ikke slik at ten Hag har proklamert dette på en pressekonferanse. Om det skjer lekkasjer kan man ikke legge dette på ten Hag.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

tbb skrev: tir okt 04, 2022 10:44 pm
Glycinello skrev: tir okt 04, 2022 7:30 pm
tbb skrev: tir okt 04, 2022 7:04 pm Jeg har større tro på Casemiro enn Varane, men det endrer ikke at man burde styrt unna begge to.
"Forstår" tanken bak Varane bedre enn Casemiro, men forsåvidt enig i konklusjonen din.
Jeg er jammen ikke sikker på hvilken tanke som var verst. Varane gir litt premium Smalling-vibber pt. Ikke like bra fysikk, men smartere. Ikke like dårlig med ball, men langt i fra god nok.
28 år gammel Varane til en overkommelig pris, behov for styrking på stopperplass og spørsmålstegn rundt Maguire var vel status på den tiden om jeg ikke husker helt feil. Ser at det kan være vanskelig å la muligheten gå fra seg.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

taknina skrev: tir okt 04, 2022 9:57 pm
InsVerderben skrev: tir okt 04, 2022 3:28 pm
LANISTA skrev: man okt 03, 2022 7:40 pm

Bilde
Tja, vet ikke om jeg våger å tippe men mange BØR nå ha fått noe å tenke på....!

Litt av en uttalelse/signal å komme med siden sesongen er godt igang og gitt at EtH har vært i klubben og hatt fokus på United nå siden rett etter avslutningen i Nederland den 15.mai!
Han har hele tiden vært krystallklar i krav og forventninger, hatt samtaler, tilrettelagt og jobbet knallhardt men fortsatt er det altså noen spillere som ikke har "våknet..!?"

Helt utrolig og hva f... er det som skal til? Skjønner ham godt og nå er det ingen jævla nåde!
Denne saken jeg linker til her skal jo aldri komme media for øre. Det er dette eg mener en manager som SAF og andre toppmanagere aldri hadde ville latt komme ut til media selv om han mente det samme. Om dette er no halveis riktig.
Det er andre tider, ingen tvil om det, vel knapt nok mulig å holde slikt internt lengre og selvfølgelig forutsatt at info'n stemmer.

Med det som utgangspunkt synes jeg EtH gjør rett ved nå å demonstrativt sette ned foten på en måte som ikke er hverdagskost.
Han framstår som seriøs og tøff, tar personalansvar, henger ikke ut enkeltpersoner men er generell i sitt "krav" og signalet er mildt sagt sterkt!

Liker det dårlig og er bekymret fordi jeg stoler virkelig på EtH og om han i såfall har gått til dette skrittet så lover det ikke godt.
Vil tro/håpe at spillerne tåler såpass, skjerper seg og "bøyer seg" for et krav/trussel som objektivt sett virker rimelig, men i motsatt fall svekkes jo tillitten innad og dét.....!

RR' s nådeløse dom ringer fortsatt i ørene og gjør oppmerksom på at jeg SPEKULERER i dette innlegget, bare så det er sagt...😉

Jack

Legg inn av Jack »




DuncanE

Legg inn av DuncanE »

taknina skrev: tir okt 04, 2022 6:42 pm
InsVerderben skrev: tir okt 04, 2022 4:41 pm
taknina skrev: tir okt 04, 2022 3:39 pm Jeg synest nå det lukter litt ansvarfraskrivelse av godeste manageren jeg da.
Hvem legger opp taktikken som helt åpenbart er feil?
Hvem tar ut laget?
Hvem er det som skal tenne spillerne til å iallefall yte maksimalt selv på en dårlig dag?
Uhumm, plausibel forklaring dét om man ser bort fra EtH sin innsats, dedikasjon, innføring&endring av struktur, hans filosofi, klare kommunikasjon innad&utad og gjennomføring av praksis både på&utenfor banen....?!

Deler ikke ditt inntrykk, og du må gjerne utdype. 😉
Det er vel igrunn så enkelt som at skal du slå City så kan du ikke utfordre dem på deres styrker det er det nesten ingen lag som kan men prøve å utnytte deres svakheter.

Og her er første bud struktur og tolmodighet.
OGS og hans team klarte jo dette i stor grad.
Skal en by opp City på kamp på deres premisser så vil en iallefall tape 8 av 10 nesten alle lag.
EtHs tilnærming i denne spesifikke kampen var alt for naiv og da har en igrunn tapt på forhånd.

Det er iallefall mi mening.
Jeg er enig i dette. Virka som EtH bomma på taktikken. Opplevdes nesten som vi mannsmarkerte på midtbanen? KdB og Silva trakk ut og dette skapte autostrada. Kantene våre ble liggende for høyt, og for passive, når vi ikke hadde pallen. Hjalp svært lite til bakover. Backene ble utsatte, overløpt. Så kan man selvsagt spekulere i om det var taktikken eller gjennomføringen som svikta.

taknina

Legg inn av taknina »

DuncanE skrev: ons okt 05, 2022 8:19 pm
taknina skrev: tir okt 04, 2022 6:42 pm
InsVerderben skrev: tir okt 04, 2022 4:41 pm

Uhumm, plausibel forklaring dét om man ser bort fra EtH sin innsats, dedikasjon, innføring&endring av struktur, hans filosofi, klare kommunikasjon innad&utad og gjennomføring av praksis både på&utenfor banen....?!

Deler ikke ditt inntrykk, og du må gjerne utdype. 😉
Det er vel igrunn så enkelt som at skal du slå City så kan du ikke utfordre dem på deres styrker det er det nesten ingen lag som kan men prøve å utnytte deres svakheter.

Og her er første bud struktur og tolmodighet.
OGS og hans team klarte jo dette i stor grad.
Skal en by opp City på kamp på deres premisser så vil en iallefall tape 8 av 10 nesten alle lag.
EtHs tilnærming i denne spesifikke kampen var alt for naiv og da har en igrunn tapt på forhånd.

Det er iallefall mi mening.
Jeg er enig i dette. Virka som EtH bomma på taktikken. Opplevdes nesten som vi mannsmarkerte på midtbanen? KdB og Silva trakk ut og dette skapte autostrada. Kantene våre ble liggende for høyt, og for passive, når vi ikke hadde pallen. Hjalp svært lite til bakover. Backene ble utsatte, overløpt. Så kan man selvsagt spekulere i om det var taktikken eller gjennomføringen som svikta.
Det siste der kan en alltids spør om men noe av det åpenbare rare eller kanskje heller skremmende sett fra deres side var jo at det såg ikke helt ut som det ble korrigert eller forsøkt korrigert med det samme en såg hvilken vei det barst heller og at dette åpenbart ropte strukturelle feil i laget opp mot det City kom med i inngangen til kampen som burde blitt forsøkt justerest prompte.

Mulig det er enklere sagt enn gjort men det såg iallefall ut som jeg hadde nær skrevet feilmedisinering opp mot motspill mot City i denne kampen.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

taknina skrev: ons okt 05, 2022 8:35 pm
DuncanE skrev: ons okt 05, 2022 8:19 pm
taknina skrev: tir okt 04, 2022 6:42 pm

Det er vel igrunn så enkelt som at skal du slå City så kan du ikke utfordre dem på deres styrker det er det nesten ingen lag som kan men prøve å utnytte deres svakheter.

Og her er første bud struktur og tolmodighet.
OGS og hans team klarte jo dette i stor grad.
Skal en by opp City på kamp på deres premisser så vil en iallefall tape 8 av 10 nesten alle lag.
EtHs tilnærming i denne spesifikke kampen var alt for naiv og da har en igrunn tapt på forhånd.

Det er iallefall mi mening.
Jeg er enig i dette. Virka som EtH bomma på taktikken. Opplevdes nesten som vi mannsmarkerte på midtbanen? KdB og Silva trakk ut og dette skapte autostrada. Kantene våre ble liggende for høyt, og for passive, når vi ikke hadde pallen. Hjalp svært lite til bakover. Backene ble utsatte, overløpt. Så kan man selvsagt spekulere i om det var taktikken eller gjennomføringen som svikta.
Det siste der kan en alltids spør om men noe av det åpenbare rare eller kanskje heller skremmende sett fra deres side var jo at det såg ikke helt ut som det ble korrigert eller forsøkt korrigert med det samme en såg hvilken vei det barst heller og at dette åpenbart ropte strukturelle feil i laget opp mot det City kom med i inngangen til kampen som burde blitt forsøkt justerest prompte.

Mulig det er enklere sagt enn gjort men det såg iallefall ut som jeg hadde nær skrevet feilmedisinering opp mot motspill mot City i denne kampen.
Absolutt og kanskje derfor EtH har gått såpass hardt ut i ettertid..?!
Jeg har ikke kompetanse god nok til å vurdere gameplan og hva som gikk feil, men var konservativ før kampen og inntok en holdning ved å foreslå en defensiv aggresivitet, være kompakte&tålmodige og der midtbanen skulle hjelpe til og fjerne presset på forsvaret for deretter å utnytte event. motspill.

Det er visstnok elementært i slike kamper at 1. målet ofte vinner og videre at det er viktig å "sit back and not consede goals early...!" men det gikk ikke slik.
Borte mot City hadde jeg forventet noe annet enn det som ble gjennomført, men kan allikevel ikke hevde om det sto på manageren, spillerne, gameplan, evnen eller viljen.

Klarer ikke å legge all skyld på EtH, men siden jeg ihuga fan av han kan det skyldes min forutinntatthet...! 😉

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Det ligger potensielt mulighet for endel seire i kampene fremover i tid. Endel tøffe kamper men langtifra en umulighet om man treffer riktig på diverse laguttak og der spillerne samtidig gidder å være med på morroa.

2 seire mot samme lag i EL og noen seire i PL for å holde eller i det minste kontakt med 4e plassen.

Håper samtidig at man under denne reisen hele tiden jobber med muligheter i januarvinduet, og da i begge rettninger. Det finnes alltid muligheter der med godt arbeid bakom og i takt med at man lærer spillerne å kjenne i løpet av høsten.

Jack

Legg inn av Jack »

Det der var virkelig en flau førsteomgang. Marginer i mot som vanlig, men det er ingen unnskyldning.

De må snart forstå at noen må holde bredde når vi angriper, hvis ikke blir det umulig å score mål mot 11 mann som limer seg fast i egen femmeter.
Sancho er ufattelig frustrerende og Malacia har nok godt av benken nå.

dynamo

Legg inn av dynamo »

TrueTopRed skrev: tor okt 06, 2022 12:10 pm Det ligger potensielt mulighet for endel seire i kampene fremover i tid. Endel tøffe kamper men langtifra en umulighet om man treffer riktig på diverse laguttak og der spillerne samtidig gidder å være med på morroa.
Dere ligger under mot Omonia med toppet lag til pause.

Jack

Legg inn av Jack »

dynamo skrev: tor okt 06, 2022 7:44 pm
TrueTopRed skrev: tor okt 06, 2022 12:10 pm Det ligger potensielt mulighet for endel seire i kampene fremover i tid. Endel tøffe kamper men langtifra en umulighet om man treffer riktig på diverse laguttak og der spillerne samtidig gidder å være med på morroa.
.
Ny til forumet, velkommen skal du være.

Men, til info


Det finnes en kamptråd du kan herje fritt i. Dette er klubbtråden, stikk av.
Sist redigert av Jack den tor okt 06, 2022 7:47 pm, redigert 1 gang totalt.

taknina

Legg inn av taknina »

dynamo skrev: tor okt 06, 2022 7:44 pm
TrueTopRed skrev: tor okt 06, 2022 12:10 pm Det ligger potensielt mulighet for endel seire i kampene fremover i tid. Endel tøffe kamper men langtifra en umulighet om man treffer riktig på diverse laguttak og der spillerne samtidig gidder å være med på morroa.
Dere ligger undre mot Omonia med toppet lag til pause.
Dynamoen i laget mangler vel?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Martial bør være rimelig bankers som 9er fremover håper jeg. Produserer og har nok et spill i seg som egner seg bedre med spillerne rundt omkring han.
Så får det bli kamp mellom Rashford og Sancho om venstrekant.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Riktignok ikke stinn av kamptrening, men den ubesluttsomheten til Lindelöf kan virkelig være livsfarlig. Den andre baklengsen må han ta på sin kappe, i tillegg til at han spiller kypriotene inn i flere andre farlige situasjoner. Malacia må også forstå at han rett og slett ikke har mulighet til å sette seg selv i slike posisjoner som han gjør før den første baklengsen. To juniorfeil som sørger for to mål imot.

På den positive siden, det er defensive juniorfeil, litt offensive marginer og dårlige avgjørelser som gjør at vi ikke vinner med fem mål i dag. Tenker spesielt på Ronaldos stangtreff, ubesluttsomheten i en annen situasjon etter 2-3 målet, den håpløse avgjørelsen (og avleveringen) fra Antony i 1. omgang, og generell uflaks foran kassa. Jeg vil også trekke frem Martinez' egenskaper til å slå ballen gjennom ledd, det er potensielt et farlig våpen når man har så mye pace på topp som man har i Martial/Rashford. Pasninger fra Eriksen/Martinez dypt i banen og gjennom ledd tror jeg vi vil ha mye glede av fremover.

Friskt innhopp av Rashford igjen. Det ble mye farligere med en gang man fikk ut Sancho og Malacia, når førstnevntes erstatter begynner å trekke innover i banen og man har en back bak han som beveger seg litt klokere fremover i banen. Malacia er fremdeles temmelig upolert, Shaw tilfører en helt annen dimensjon offensivt.

Belinho

Legg inn av Belinho »

TrueTopRed skrev: tor okt 06, 2022 8:54 pm Martial bør være rimelig bankers som 9er fremover håper jeg. Produserer og har nok et spill i seg som egner seg bedre med spillerne rundt omkring han.
Så får det bli kamp mellom Rashford og Sancho om venstrekant.
Dette var i allefall ikke kampen å konstatere det for Martial.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Crynix skrev: tor okt 06, 2022 8:56 pm Riktignok ikke stinn av kamptrening, men den ubesluttsomheten til Lindelöf kan virkelig være livsfarlig. Den andre baklengsen må han ta på sin kappe, i tillegg til at han spiller kypriotene inn i flere andre farlige situasjoner. Malacia må også forstå at han rett og slett ikke har mulighet til å sette seg selv i slike posisjoner som han gjør før den første baklengsen. To juniorfeil som sørger for to mål imot.

På den positive siden, det er defensive juniorfeil, litt offensive marginer og dårlige avgjørelser som gjør at vi ikke vinner med fem mål i dag. Tenker spesielt på Ronaldos stangtreff, ubesluttsomheten i en annen situasjon etter 2-3 målet, den håpløse avgjørelsen (og avleveringen) fra Antony i 1. omgang, og generell uflaks foran kassa. Jeg vil også trekke frem Martinez' egenskaper til å slå ballen gjennom ledd, det er potensielt et farlig våpen når man har så mye pace på topp som man har i Martial/Rashford. Pasninger fra Eriksen/Martinez dypt i banen og gjennom ledd tror jeg vi vil ha mye glede av fremover.

Friskt innhopp av Rashford igjen. Det ble mye farligere med en gang man fikk ut Sancho og Malacia, når førstnevntes erstatter begynner å trekke innover i banen og man har en back bak han som beveger seg litt klokere fremover i banen. Malacia er fremdeles temmelig upolert, Shaw tilfører en helt annen dimensjon offensivt.
Virket veldig sårbare defensivt idag og blir tatt på endel kontringer. Svakt av Malacia på det første målet som du er inne på, og helt unødvendig av Sancho å spille ballen bakover i en slik posisjon. Dessverre litt beskrivende for omgangen hans, det blir altfor mye støttepasninger. Antony er langt mer positiv og tør å prøve på vanskeligere ting og kunne fort ha hatt både mål og målgivende. Ronaldo var også langt friskere idag enn tidligere og manglet egentlig bare målet, mye bra kombinasjonsspill med resten av gutta.

Martinez slår rimelig mange gode gjennombruddspasninger idag, fantastisk å ha en så god ballspiller som stopper.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Ikke rare motstanden, men Rashford gjør en veldig god omgang. Han og Martinez våre beste i dag.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Belinho skrev: tor okt 06, 2022 8:58 pm Dette var i allefall ikke kampen å konstatere det for Martial.
Ok? Så ikke denne kampen selv, men registrerte at han produserer på kort tid. Enda en gang. Samme sist.

I min måte å se det så passer Martial best (skillmessig) inn for rollen. Er han i form produksjonmessig i tillegg, så forsterker det bare saken føler jeg.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Belinho skrev: tor okt 06, 2022 8:58 pm
TrueTopRed skrev: tor okt 06, 2022 8:54 pm Martial bør være rimelig bankers som 9er fremover håper jeg. Produserer og har nok et spill i seg som egner seg bedre med spillerne rundt omkring han.
Så får det bli kamp mellom Rashford og Sancho om venstrekant.
Dette var i allefall ikke kampen å konstatere det for Martial.
Nei, jeg ser du skriver dette i kamptråden også. Hvor elendig Martial var. Gutten har vært skada. Spilte 30 minutter i dag, scora igjen nesten umiddelbart etter at han kommer inn. Scorer nå stort sett hver gang han er på banen. Skal selvsagt starte fremover om han er frisk.

Reddington

Legg inn av Reddington »

DuncanE skrev: tor okt 06, 2022 9:14 pm
Belinho skrev: tor okt 06, 2022 8:58 pm
TrueTopRed skrev: tor okt 06, 2022 8:54 pm Martial bør være rimelig bankers som 9er fremover håper jeg. Produserer og har nok et spill i seg som egner seg bedre med spillerne rundt omkring han.
Så får det bli kamp mellom Rashford og Sancho om venstrekant.
Dette var i allefall ikke kampen å konstatere det for Martial.
Nei, jeg ser du skriver dette i kamptråden også. Hvor elendig Martial var. Gutten har vært skada. Spilte 30 minutter i dag, scora igjen nesten umiddelbart etter at han kommer inn. Scorer nå stort sett hver gang han er på banen. Skal selvsagt starte fremover om han er frisk.
Enig. Er nesten der at jeg synes man bare kan gi Martial en ordentlig sjanse nå frem til man eventuelt har muligheten til å kjøpe en ny spiss. Rashford klart best til venstre, og Ronaldo ser helt ferdig ut.

Martial kommer til å svinge, men tror ikke det er en spiller som leverer best om han må være på «audition» hver helg. Har nok behov for en tillit han ikke nødvendigvis har gjort seg fortjent til.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Belinho skrev: tor okt 06, 2022 8:58 pm
TrueTopRed skrev: tor okt 06, 2022 8:54 pm Martial bør være rimelig bankers som 9er fremover håper jeg. Produserer og har nok et spill i seg som egner seg bedre med spillerne rundt omkring han.
Så får det bli kamp mellom Rashford og Sancho om venstrekant.
Dette var i allefall ikke kampen å konstatere det for Martial.
Martial var da positiv fremover han? Det eneste jeg vil trekke frem med negativt fortegn er litt svak innsats defensivt, men det er jo ikke akkurat noe nytt med fyren.
Ronaldo var også positiv. Som MJ23 er inne på kombinerte han fint med medspillerne, men manglet litt marginer i avslutningene sine.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Crynix skrev: tor okt 06, 2022 10:31 pm
Belinho skrev: tor okt 06, 2022 8:58 pm
TrueTopRed skrev: tor okt 06, 2022 8:54 pm Martial bør være rimelig bankers som 9er fremover håper jeg. Produserer og har nok et spill i seg som egner seg bedre med spillerne rundt omkring han.
Så får det bli kamp mellom Rashford og Sancho om venstrekant.
Dette var i allefall ikke kampen å konstatere det for Martial.
Martial var da positiv fremover han? Det eneste jeg vil trekke frem med negativt fortegn er litt svak innsats defensivt, men det er jo ikke akkurat noe nytt med fyren.
Ronaldo var også positiv. Som MJ23 er inne på kombinerte han fint med medspillerne, men manglet litt marginer i avslutningene sine.
Uansett et par skritt fremover for Ronaldo i denne kampen. Litt mer matchtrening så kommer målene.

Bustyvel

Legg inn av Bustyvel »

Det er positivt å se at ten Hag ikke virker å være redd for å bytte ut de som ikke presterer, uavhengig av navn og tidligere prestasjoner. Både Bruno og Sancho presterer langt under pari og blir byttet ut. Det var litt godt å se.

Bruno mener jeg har godt av noen kamper på benken, jeg synes det er sjelden han presterer godt nok. Han har alltid vært variabel men da har han gjerne produsert en del. Det gjør han ikke lenger. Passer Bruno inn i måten ten Hag vil spille fotball på?

Ellers - Sancho begynner å bekymre meg. Per nå vil jeg heller ha Rashford på venstrekanten.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Bustyvel skrev: fre okt 07, 2022 8:05 am Det er positivt å se at ten Hag ikke virker å være redd for å bytte ut de som ikke presterer, uavhengig av navn og tidligere prestasjoner. Både Bruno og Sancho presterer langt under pari og blir byttet ut. Det var litt godt å se.

Bruno mener jeg har godt av noen kamper på benken, jeg synes det er sjelden han presterer godt nok. Han har alltid vært variabel men da har han gjerne produsert en del. Det gjør han ikke lenger. Passer Bruno inn i måten ten Hag vil spille fotball på?

Ellers - Sancho begynner å bekymre meg. Per nå vil jeg heller ha Rashford på venstrekanten.
Tja, det er jo Bruno som slår pasningen til utligningsmålet. Selv om jeg er enig i at han er variabel, så er jeg likevel ikke sikker på at benken er den lureste valget for han. Vi trenger kreativiteten han og Eriksen gir oss.

Sancho dog, er jeg enig med deg i. Han må heve seg ett par hakk i spillet.

Ellers må vel dette være den kampen man har sett mest ut som ett Ten Hag lag sålangt. Dominerer ballinnehavet og skaper relativt mye, positivt selv om motstander kanskje ikke er den aller vanskeligste.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Spørs om ikke Sancho mangler det indre drivet som må til på dette nivået. Skuffende.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Til hans forsvar så får en ikke mye dårligere arbeidsforhold enn han hadde i går. Ronaldo ser ut som han spiller på stylter, umulig å kombinere med. Malacia kommer joggende på overlapp hvert 4. angrep. Kan godt være at Sancho er vankelig å forholde seg til, men det er de rundt også.

Det området som ikke kan forsvares, er hvor lite gjennombruddshissig han er.

Belinho

Legg inn av Belinho »

F_Brandy skrev: fre okt 07, 2022 4:16 pm Til hans forsvar så får en ikke mye dårligere arbeidsforhold enn han hadde i går. Ronaldo ser ut som han spiller på stylter, umulig å kombinere med. Malacia kommer joggende på overlapp hvert 4. angrep. Kan godt være at Sancho er vankelig å forholde seg til, men det er de rundt også.

Det området som ikke kan forsvares, er hvor lite gjennombruddshissig han er.
Utrolig hvordan du klarer å skyve skylden videre til medspillerne, åt på til klage på at Ronaldo er umulig å kombinere med i en kamp hvor han faktisk kombinerte veldig bra.
Se hva Rash gjorde i samme posisjon i 2.omgang, og sammenlign det med Sancho.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»