*Haaland vs Nunez Scoringstråd*

Svar
Champis

Re: *Haaland vs Nunez Scoringstråd*

Legg inn av Champis »

Wellé skrev: tir okt 04, 2022 10:00 am
Champis skrev: man okt 03, 2022 11:47 pm Oj, kan du ikke bevege deg inn på fotball-norsk altså?

Hehe, du mener at tråden om City og Newcastle har sporet av? Så derfor sporer du av denne i stedet? Og by the way, denne har sporet langt mer av enn City/Newcastle-tråden.
Sist gang jeg var innom og sjekket så var det 15 innlegg på rad av deg, Markant og taknina, og det var ingen reell diskusjon, men kun fokus på hvem som var verst til å debattere og mest bak mål. Det er totalt uinteressant for den store majoriteten av oss, og ethvert innlegg jeg har postet i den tråden har blitt svart med svada fra en av overnevnte debatanter.

Du kan si at tråden har sporet av, men i det store og det hele så handlet diskusjonen om Haaland og hans ansvar som fotballspiller. Det er ikke det tråden i utgangspunktet skulle handle om, men er tematikken spesielt interessant lenger når Haaland åpenbart scorer latterlig mye mer mål enn Nunez? Hvis dere vil at den skal være en runkering for Haaland så kan jo det opprettes en egen tråd for det, dere kan ta det i Haaland-tråden på fotball-Norsk (den er allerede det) eller i City-tråden.

Det var forøvrig ikke oss som er kritiske til Haaland sitt valg som tok opp temaet, men en av de som mener at Haaland ikke skal få kritikk for klubbvalget sitt som gjorde.

Men du skal få for at du sikkert fikk det som du ville. Med gang du entrer en tråd så trekker jeg meg kjapt ut. Det er aldri noe matnytting som kommer fra å diskutere med en som kun er ute etter å kverrulere.

Hehe, å "debattere" med uttrykk som "runkering" etc. er ekstremt fruktbart, ja.... :D

Takk for at du belyste poenget mitt såpass godt, når du faktisk skriver at du synes det er helt fint at tråden spores inn på et totalt annet tema.

taknina

Legg inn av taknina »

TWU skrev: tir okt 04, 2022 10:44 am Wenger hiver seg inn i diskusjonen. På en måte

https://www.vg.no/sport/fotball/i/P4o0b ... ikket-ikke
Kan det ikke sies så enkelt som at Pep får hele laget til å fungere ved å legge om spillet stilen noe for å få Haaland til å fungere og samtidig gjøre de andre anfallspillerne til bedre mer matnyttig for laget spillere in the prosess da mens KLOPP har ikke klart å få til dette så langt?

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »



Jeg trodde først Ronaldo var Christiano Ronaldo

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Ka9nen skrev: tir okt 04, 2022 3:47 pm

Jeg trodde først Ronaldo var Christiano Ronaldo
Urettferdig mot Nunez som fortsatt ikke har 100 kamper i beltet :x :)

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

FantasySwede skrev: tir okt 04, 2022 3:49 pm
Urettferdig mot Nunez som fortsatt ikke har 100 kamper i beltet :x :)
Ja, vi må nesten vente og se til han har 100 kamper før denne er avgjort.

startelver

Legg inn av startelver »

Det som er spennende er om Firminho snart får selskap av Darwin, vi ønsker jo at det blir litt konkurranse her.

Men først må han få spilletid av Klopp.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Mehell skrev: man okt 03, 2022 1:32 pm Kan jeg minne på at det finnes en mer egnet tråd for å diskutere eierskapet i Manchester City? Ikke vits å starte opp en diskusjon om det i denne tråden når det allerede finnes en meget aktiv tråd på temaet, mener jeg.
Konseptet "Scoringstråd" kan være vanskelig å forstå.

Moist

Legg inn av Moist »

Vi må jo tørre å påstå at Nunez og Haaland er like gode, de har jo tross alt akkurat samme frisyren på banen.

Jompa

Legg inn av Jompa »

En ting jeg er lei av er folk som sier at Haaland får alt så lett. Alle spisser kunne gjort det godt i det City-laget osv. Han scorer bare tap-ins osv. Men bevegelsene, smartheten i boksen og ikke minst effektiviteten er jo latterlig! Hørte på en podcast i dag, da han ene sa at City kunne hentet en hvilken som helst spiss fra Liga NOS, og resultatet ville blitt det samme. OK.

Se på Nunez i dag. Aldri i verden om Haaland hadde gått målløs av banen med de sjansene Nunez har fått i første omgang.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jompa skrev: tir okt 04, 2022 10:08 pm
Hørte på en podcast i dag, da han ene sa at City kunne hentet en hvilken som helst spiss fra Liga NOS, og resultatet ville blitt det samme. OK.
Livet er for kort til å bruke energi på hva idioter lier av seg! ;-)

MadBum

Legg inn av MadBum »

Darwin med null i går.

Haaland med ett allerede i dag.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Haaland to mål.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Begynner å bli sportsvasking å score så mye og være så god foran mål

Hodor

Legg inn av Hodor »

Déjà vu

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Tror dere Brautometeret går varmt i kveld?

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Er jo fryktelig stas at en så god spiller er norsk da. Kjenner det napper hver gang han putter.

taknina

Legg inn av taknina »

Eldon skrev: ons okt 05, 2022 9:42 pm Er jo fryktelig stas at en så god spiller er norsk da. Kjenner det napper hver gang han putter.

You can't roller skate in a buffalo herd but you can be happy if your mind to it.


All you got to do is put your mind to it,
And knuckle down buckle down
DO IT DO IT DO IT.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Får sende Haaland til RM så fort som mulig, dette er ikke greit.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Faquarl skrev: ons okt 05, 2022 9:52 pm Får sende Haaland til RM så fort som mulig, dette er ikke greit.
Heldigvis virker det på Alfie som at sønnen vil være en klubbnomade ala Zlatan.
Så bare å holde ut de årene han virker å gjøre sjeikene uslåelige.
Skal si de får sportsvasking for pengene...

For å være on topic, hva er stillingen mål Braut vs Nunez nå?
Sist redigert av fugletitteren den ons okt 05, 2022 10:02 pm, redigert 1 gang totalt.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Tråd rett i favoritter

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Da gidder jeg ikke se mer. City uten Haaland har ingen underholdningsverdi. Det eneste morsomme med City er å se hvor mange mål Haaland skårer.

Synd han gjør det for de arabiske diktatorene.
(Og nå kommer snart sutregjengen tipper jeg…)

taknina

Legg inn av taknina »

lsklars skrev: ons okt 05, 2022 10:02 pm Tråd rett i favoritter
Har vi kjøpt katta i sekken

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

fugletitteren skrev: ons okt 05, 2022 10:01 pm Heldigvis virker det på Alfie som at sønnen vil være en klubbnomade ala Zlatan.
Så bare å holde ut de årene han virker å gjøre sjeikene uslåelige.
Skal si de får sportsvasking for pengene...

For å være on topic, hva er stillingen mål Braut vs Nunez nå?
Det er k9b sin tråd, han dukker nok opp senere.

Men ja, jeg tror ikke Haaland kommer til å være lenge i City. Kanskje to sesonger, alt ettersom når Benzema begynner å lugge. Så blir han der lenge.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Faquarl skrev: ons okt 05, 2022 10:16 pm
fugletitteren skrev: ons okt 05, 2022 10:01 pm Heldigvis virker det på Alfie som at sønnen vil være en klubbnomade ala Zlatan.
Så bare å holde ut de årene han virker å gjøre sjeikene uslåelige.
Skal si de får sportsvasking for pengene...

For å være on topic, hva er stillingen mål Braut vs Nunez nå?
Det er k9b sin tråd, han dukker nok opp senere.
Hører rykter om at kritikken ble for mye og at han nå bor i Lugano.

Champis

Legg inn av Champis »

oddvar_kjempebra skrev: ons okt 05, 2022 10:05 pm Da gidder jeg ikke se mer. City uten Haaland har ingen underholdningsverdi. Det eneste morsomme med City er å se hvor mange mål Haaland skårer.

Synd han gjør det for de arabiske diktatorene.
(Og nå kommer snart sutregjengen tipper jeg…)

"Sutregjengen"?

Ser bare deg som sutrer her, jeg :D

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

fugletitteren skrev: ons okt 05, 2022 10:01 pm For å være on topic, hva er stillingen mål Braut vs Nunez nå?
19 - 1

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

chelsea8 skrev: tor okt 06, 2022 7:18 am
fugletitteren skrev: ons okt 05, 2022 10:01 pm For å være on topic, hva er stillingen mål Braut vs Nunez nå?
19 - 1
Verste er at vedkommende som startet tråden faktisk trodde det skulle bli jevnt, og en duell å følge gjennom sesongen.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Champis skrev: tor okt 06, 2022 2:41 am
oddvar_kjempebra skrev: ons okt 05, 2022 10:05 pm Da gidder jeg ikke se mer. City uten Haaland har ingen underholdningsverdi. Det eneste morsomme med City er å se hvor mange mål Haaland skårer.

Synd han gjør det for de arabiske diktatorene.
(Og nå kommer snart sutregjengen tipper jeg…)

"Sutregjengen"?

Ser bare deg som sutrer her, jeg :D
Der var de ja.

Champis

Legg inn av Champis »

oddvar_kjempebra skrev: tor okt 06, 2022 9:35 am
Champis skrev: tor okt 06, 2022 2:41 am
oddvar_kjempebra skrev: ons okt 05, 2022 10:05 pm Da gidder jeg ikke se mer. City uten Haaland har ingen underholdningsverdi. Det eneste morsomme med City er å se hvor mange mål Haaland skårer.

Synd han gjør det for de arabiske diktatorene.
(Og nå kommer snart sutregjengen tipper jeg…)

"Sutregjengen"?

Ser bare deg som sutrer her, jeg :D
Der var de ja.

Jeg er bare glad og smiler :) Du derimot måtte bare skrive et innlegg hvor du sutrer over at Haaland spiller i City. Stor forskjell.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Champis skrev: tor okt 06, 2022 10:07 am
oddvar_kjempebra skrev: tor okt 06, 2022 9:35 am
Champis skrev: tor okt 06, 2022 2:41 am


"Sutregjengen"?

Ser bare deg som sutrer her, jeg :D
Der var de ja.

Jeg er bare glad og smiler :) Du derimot måtte bare skrive et innlegg hvor du sutrer over at Haaland spiller i City. Stor forskjell.
Tror du bør lese det jeg skrev. Jeg har aldri sutret over at han spiller i City. Tverimot er det stor underholdning å se han skåre alle disse målene for City. Men det er et faktum at han skårer alle disse målene for diktatorer som bruker City til sportsvasking.

Og alt jeg påpekte var at uten Haaland blir City, for meg, helt uinteressante. Av en eller annen merkelig grunn hadde du behov for å fortelle at du ikke sutret over innlegget mitt. Det hadde du gjort mer overbevisende ved å ikke svare i det hele tatt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»