Det feilslåtte Islam-eksperimentet i Europa
- JauKaninen
En som faktisk driver med journalistikk i 2026. Mens de som kaller seg journalister av yrke heller forsvarer/dekker over utviklingen
- JauKaninen
Fantastisk multikultur dette dere. Jeg er så glad for at venstresiden har beriket Europa med millioner av disse
Minner om dette:
Minner om dette:
- JauKaninen
Klart for Mega-moske i Oslo, muligens med bønnerop
Skikkelig multikultur dette...
Skikkelig multikultur dette...
- JauKaninen
De som misliker dette er visstnok "høyreekstreme"...
Så langt gikk galskapen på venstresiden
Så langt gikk galskapen på venstresiden
- JauKaninen
100% enig i alt Teigen sier, jeg synes ikke det er noe ekstremt en gang. Synes man det han tar opp her er ekstremt da er man en del av problemet
- JauKaninen
Venstresiden er medskyldige i slike drap. De har visst om at de er overrepresenterte i mange år, likevel skal de hente flere.
- JauKaninen
Er islamifiseringen verdt 200 terrorangrep per tiår for venstresiden? Og dette er altså bare 1 land.
- JauKaninen
Dette gjør meg oppriktig glad, nå blir han tatt imot som en helt overalt han går
- JauKaninen
Marco Rubio! Den dyktigste i Trump administrasjonen
For en stjerne!
Også veldig interessant. "There are leaders in those countries who recognize that as well, some say it openly and some say it behind closed doors!"
Det er gode tegn i tiden til at folk våkner i tide til Islamgalskapen som dagens eldre generasjon fant ut at de skulle masseimportere til Europa og var i ferd med å ødelegge Europa med. Av en eller annen grunn...
Også veldig interessant. "There are leaders in those countries who recognize that as well, some say it openly and some say it behind closed doors!"
Det er gode tegn i tiden til at folk våkner i tide til Islamgalskapen som dagens eldre generasjon fant ut at de skulle masseimportere til Europa og var i ferd med å ødelegge Europa med. Av en eller annen grunn...