Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
vadefugl

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av vadefugl »

Ni rette på tirsdag. Ingen premie for 10 rette

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Under 2.5 mål i Spanien i kveld.

startelver

Legg inn av startelver »

Ser bra ut den.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

7 rette på kupongen

startelver

Legg inn av startelver »

Er kanskje litt fan her, men Spurs må slå Leeds i dag, alt annet er en nedtur.

@1.72 på Spurs

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

5 rette bare

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: søn nov 21, 2021 2:55 pm Er kanskje litt fan her, men Spurs må slå Leeds i dag, alt annet er en nedtur.

@1.72 på Spurs
Johooooooooo!!!

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Åtte rette

startelver

Legg inn av startelver »

Tror bookmakerne har feilsatt oddsen her, uansett dagens spesial kommer fra Brasil. (Spilles i morgen)

Atletico Mineiro seier + under 3.5 @1.90

Eventuelt kan man prøve samme med u 2.5 @2.95

Atletico er de klare ligalederne og har vunnet 9 hjemmekamper på rad, Fluminense er godt organiserte så historikken tilsier få mål i denne kampen.
Sist redigert av startelver den lør nov 27, 2021 11:44 am, redigert 1 gang totalt.

startelver

Legg inn av startelver »

Dagens dobbel:

Dortmund DNB + Bournemouth DNB @2.56

startelver

Legg inn av startelver »

Prøver en mongobong også @11.30

(Liverpool, Dortmund, Lille, Valencia DNB, Inter )

startelver

Legg inn av startelver »

Hvis Haaland starter kampen borte mot Wolfsburg er oddsen ganske bra for en gangs skyld.

Mål anytime : @2.17

Prøver også assist @15 (Betsafe/Betsson)

Men forutsetter at han starter kampen da.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Altfor skjev odds i Palace-Villa kl. 16. Palace spiller mye uavgjort, og Villa får fort en fin effekt av trenerbytte. Spiller for spiller er Villa også hakket vassere imo.

Uavgjort/Aston Villa + btts i Juventus-Atalanta gir @2.72 på Coolbet.

Også en del spennende målscorerspill i Bayern-kampen. Lewa står ufattelig lavt, men Chopou-Moting er nestemann med lavest odds. Han er dog skadet. Det gir blant annet 2.35 på Sane, og 2.40 på Muller. Spillbart.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Nå kom Haaland! Jeg livebetter. 100 kr pr spill, så ikke store tapet om det ikke skjer. Men: Satset på Haaland scorer neste mål, scorer 1 mål, scorer 2 mål og scorer 3 mål. Maskin!

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Reddington skrev: lør nov 27, 2021 12:32 pm Altfor skjev odds i Palace-Villa kl. 16. Palace spiller mye uavgjort, og Villa får fort en fin effekt av trenerbytte. Spiller for spiller er Villa også hakket vassere imo.

Uavgjort/Aston Villa + btts i Juventus-Atalanta gir @2.72 på Coolbet.

Også en del spennende målscorerspill i Bayern-kampen. Lewa står ufattelig lavt, men Chopou-Moting er nestemann med lavest odds. Han er dog skadet. Det gir blant annet 2.35 på Sane, og 2.40 på Muller. Spillbart.
Jeg spiller alltid på Sane, Gnabry, Muller f.eks. Alltid over 2 i odds.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

JAAAAAA HAALAND GJØR MEG RIK

startelver

Legg inn av startelver »

Flott jeg tror ikke bookiene gir meg en premie siden Braut ikke startet kampen, men kan jo håpe.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: lør nov 27, 2021 11:42 am Dagens dobbel:

Dortmund DNB + Bournemouth DNB @2.56
Så greier Coventry å utligne på overtid, men Dortmund var 1.80 så blir en grei profitt uansett.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Foreløpig tynt utvalg når det gjelder skiskyttersprinten i morgen. Likevel går jeg allerede for Fabien Claude som leder etter 1. skyting til 11 i odds hos Unibet. Veldig rask i sporet i dag og god inngang til 1. skyting. Det som taler mot er selvsagt skytingen. 1 bom på hver skyting i dag. Men liker oddsen.

Usikker på hva jeg skal gjøre med Elvira Öberg. Ja, hvilket spill altså om noen skulle lure. Hun går enormt fort i løypa for tiden og kan godt vinne med 1 strafferunde. Avventer bedre oddsutvalg.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Shabelle skrev: lør nov 27, 2021 5:06 pm
Reddington skrev: lør nov 27, 2021 12:32 pm Altfor skjev odds i Palace-Villa kl. 16. Palace spiller mye uavgjort, og Villa får fort en fin effekt av trenerbytte. Spiller for spiller er Villa også hakket vassere imo.

Uavgjort/Aston Villa + btts i Juventus-Atalanta gir @2.72 på Coolbet.

Også en del spennende målscorerspill i Bayern-kampen. Lewa står ufattelig lavt, men Chopou-Moting er nestemann med lavest odds. Han er dog skadet. Det gir blant annet 2.35 på Sane, og 2.40 på Muller. Spillbart.
Jeg spiller alltid på Sane, Gnabry, Muller f.eks. Alltid over 2 i odds.
Satt Sane. Hadde først Muller, men sjekket XpG og byttet. Flaks, men finfint så lenge Juve går målløse av banen.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

4 rette

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Over til Elvira. Jeg kunne gjerne tenkt meg vinnerodds høyere enn 3.75, men går for det hos Coolbet. Bet365 har 4 på odds at hun leder etter 1. skyting. Problemet er at der er kontoen tom og mye prakk for å sette inn penger. Unibet har 2.75 på samme spill. Jeg er teit nok til å prøve det spillet, da jeg ville angret om det går inn.

Bet365 har 15 i odds på Fabien Claude som leder etter 1. skyting. Fikk 36 på fyren som vinner av løpet hos Coolbet i går. Nå har oddsen falt over alt.

Jeg lukter kantbom ut i dag, men lov å prøve seg uten å satse hus og hytte.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Elvira Öberg bommer på siste skuddet på 1. skyting. Ville ledet med feilfri skyting da hun hadde ca 20 sekunder på seg på til å ta tiden til Chevalier-Bouchet når hun var ferdig med skytingen. Hvis om, bla, bla, bla.

11-oddseren Fabien Claude røk med 1.7 sekunder da Samuelsson ledet etter 1. skyting.

Kjedelig og for dårlig. Sikkert best med juleferie.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

6 rette

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Nye sprintløp i Østersund på torsdag. Gir meg ikke når det gjelder Elvira Öberg som fikk 2 strafferunder i går og ble nummer åtte 39 sekunder bak søsteren. Vi så i løpet i Sverige før verdenscupen at hun kan skyte. 20 av 20 treff og nesten 2 minutter foran toeren Lisa Vittozzi. Det kalles mildt sagt utklassing selv om ikke alle de beste var med. Strafferundene var for øvrig på 45 sekunder i det løpet.

Oddsutvalget er foreløpig tynt, men jeg spiller Elvira som vinner til 5 i odds hos Unibet. Av andre så har Bet365 3.75 i odds.

startelver

Legg inn av startelver »

Nightwish skrev: man nov 29, 2021 11:59 am Nye sprintløp i Østersund på torsdag. Gir meg ikke når det gjelder Elvira Öberg som fikk 2 strafferunder i går og ble nummer åtte 39 sekunder bak søsteren. Vi så i løpet i Sverige før verdenscupen at hun kan skyte. 20 av 20 treff og nesten 2 minutter foran toeren Lisa Vittozzi. Det kalles mildt sagt utklassing selv om ikke alle de beste var med. Strafferundene var for øvrig på 45 sekunder i det løpet.

Oddsutvalget er foreløpig tynt, men jeg spiller Elvira som vinner til 5 i odds hos Unibet. Av andre så har Bet365 3.75 i odds.
Finnes det noe topp 3 odds? Hvis den er over 1.80 er det jo spillbart.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

startelver skrev: man nov 29, 2021 2:41 pm
Nightwish skrev: man nov 29, 2021 11:59 am Nye sprintløp i Østersund på torsdag. Gir meg ikke når det gjelder Elvira Öberg som fikk 2 strafferunder i går og ble nummer åtte 39 sekunder bak søsteren. Vi så i løpet i Sverige før verdenscupen at hun kan skyte. 20 av 20 treff og nesten 2 minutter foran toeren Lisa Vittozzi. Det kalles mildt sagt utklassing selv om ikke alle de beste var med. Strafferundene var for øvrig på 45 sekunder i det løpet.

Oddsutvalget er foreløpig tynt, men jeg spiller Elvira som vinner til 5 i odds hos Unibet. Av andre så har Bet365 3.75 i odds.
Finnes det noe topp 3 odds? Hvis den er over 1.80 er det jo spillbart.
Unibet har 2.15. Andre kommer etter hvert med odds.

startelver

Legg inn av startelver »

Nightwish skrev: man nov 29, 2021 3:16 pm
startelver skrev: man nov 29, 2021 2:41 pm
Nightwish skrev: man nov 29, 2021 11:59 am Nye sprintløp i Østersund på torsdag. Gir meg ikke når det gjelder Elvira Öberg som fikk 2 strafferunder i går og ble nummer åtte 39 sekunder bak søsteren. Vi så i løpet i Sverige før verdenscupen at hun kan skyte. 20 av 20 treff og nesten 2 minutter foran toeren Lisa Vittozzi. Det kalles mildt sagt utklassing selv om ikke alle de beste var med. Strafferundene var for øvrig på 45 sekunder i det løpet.

Oddsutvalget er foreløpig tynt, men jeg spiller Elvira som vinner til 5 i odds hos Unibet. Av andre så har Bet365 3.75 i odds.
Finnes det noe topp 3 odds? Hvis den er over 1.80 er det jo spillbart.
Unibet har 2.15. Andre kommer etter hvert med odds.
Glimrende, har penger på Unibet, prøver et par hundrelapper på den

startelver

Legg inn av startelver »

Da har Betsafe og antageligvis også Betsson (samme eier) startet med en ny betalingsløsning :

Fikk denne meldingen i dag :
Nå kan du trygt og sikkert bruke vår nye betalingsløsning, Bankoverføring Via Gavekort. Du finner den enkelt på innskuddssiden hvor du umiddelbart kan gjøre innskudd fra din bankkonto.

startelver

Legg inn av startelver »

Vi prøver oss på en enkel trippel i dag :
Inter + Feyenoord + Lyon seier : @2.52

I tillegg følger vi Lars sitt tips på o 1.5 Liverpool + o 1.5 Lyon : @2.54 (Coolbet)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»