Viking FK

Svar
tokk

Re: Viking FK

Legg inn av tokk »

TAdams6 skrev: fre jun 24, 2022 7:59 am Heldigvis kommer kampene tett nå. Mye kamper neste måneden. FKH imorgen, så møter vi blant annet RBK, Lillestrøm, Rosenborg, Vålerenga borte og 2 kamper i Europa. Ja også Kristiansund i serien inni der. Alt før juli er ferdig.

Viking må bare komme oppå hesten og finne tilbake til godfølelsen .

Den kanskje mest spennende sommeren vi har hatt på veldig mange år
Hvorfor syns du det er heldigvis? Med formen vi har nå, er det vel bedre med få eller aller helst ingen kamper.

Litt av en mareritt rekke, gruer meg til sommeren. Ligger vel fort bak både VIF og RBK etter ferien.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

tokk skrev: fre jun 24, 2022 1:45 pm
TAdams6 skrev: fre jun 24, 2022 7:59 am Heldigvis kommer kampene tett nå. Mye kamper neste måneden. FKH imorgen, så møter vi blant annet RBK, Lillestrøm, Rosenborg, Vålerenga borte og 2 kamper i Europa. Ja også Kristiansund i serien inni der. Alt før juli er ferdig.

Viking må bare komme oppå hesten og finne tilbake til godfølelsen .

Den kanskje mest spennende sommeren vi har hatt på veldig mange år
Hvorfor syns du det er heldigvis? Med formen vi har nå, er det vel bedre med få eller aller helst ingen kamper.

Litt av en mareritt rekke, gruer meg til sommeren. Ligger vel fort bak både VIF og RBK etter ferien.
De hadde 3 uker uten at det ble bedre. Da tenker jeg at kamptrening og at man må gjøre noe nå kan få fortgang i forbedringen.

Klart, vi kan stå igjen som den store taperen når august kommer. Men det bør være mulig å snu dette med engang

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

TAdams6 skrev: fre jun 24, 2022 1:58 pm De hadde 3 uker uten at det ble bedre. Da tenker jeg at kamptrening og at man må gjøre noe nå kan få fortgang i forbedringen.

Klart, vi kan stå igjen som den store taperen når august kommer. Men det bør være mulig å snu dette med engang
Det er bare seks uker siden vi var rimelig gode, så det er ikke sikkert det skal så mye til for å snu kjerringa. Men trenden er ikke positiv. Og FKH er i en slags form, de har bare tapt mot Glimt etter at vi knuste dem hjemme. De vinner ikke så ofte, men de er vanskelige å slå.

Jeg håper og tror bittelitt på at Haugesund Stadion vil føles som hjemmebane i morgen, og at dette trigger spillerne. En god opplevelse der, så plutselig er vi i gang med en ny rekke gode kamper.

Det er optimisten i meg som skriver, men man må jo ta frem han også i blant.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Berisha usikket til kampen i morgen melder RA.

Pådro seg noe krampegreier mot slutten av kampen mot Sandefjord. Om optimismen har vært litt på jungende grunn i det siste var det ikke akkurat den nyheten vi skulle bli servert nå.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nevi skrev: fre jun 24, 2022 6:43 pm Berisha usikket til kampen i morgen melder RA.

Pådro seg noe krampegreier mot slutten av kampen mot Sandefjord. Om optimismen har vært litt på jungende grunn i det siste var det ikke akkurat den nyheten vi skulle bli servert nå.
Inn med Austbø.

Gunnarsson
Sebulonsen-Brekalo-Vevatne-Pattynama
HNT-Solbakken-Løkberg
Traore-Austbø-Kabran

Mitt lag hvis Stensness er ute

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »


Nevi

Legg inn av Nevi »

TAdams6 skrev: fre jun 24, 2022 7:29 pm
Nevi skrev: fre jun 24, 2022 6:43 pm Berisha usikket til kampen i morgen melder RA.

Pådro seg noe krampegreier mot slutten av kampen mot Sandefjord. Om optimismen har vært litt på jungende grunn i det siste var det ikke akkurat den nyheten vi skulle bli servert nå.
Inn med Austbø.

Gunnarsson
Sebulonsen-Brekalo-Vevatne-Pattynama
HNT-Solbakken-Løkberg
Traore-Austbø-Kabran

Mitt lag hvis Stensness er ute
Kunne og tenke meg noe slikt.
Er det spiss som er Austbø sin beste posisjon?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nevi skrev: fre jun 24, 2022 8:10 pm
TAdams6 skrev: fre jun 24, 2022 7:29 pm
Nevi skrev: fre jun 24, 2022 6:43 pm Berisha usikket til kampen i morgen melder RA.

Pådro seg noe krampegreier mot slutten av kampen mot Sandefjord. Om optimismen har vært litt på jungende grunn i det siste var det ikke akkurat den nyheten vi skulle bli servert nå.
Inn med Austbø.

Gunnarsson
Sebulonsen-Brekalo-Vevatne-Pattynama
HNT-Solbakken-Løkberg
Traore-Austbø-Kabran

Mitt lag hvis Stensness er ute
Kunne og tenke meg noe slikt.
Er det spiss som er Austbø sin beste posisjon?
Ikke ekspert på Austbø men tror han er spiss ja. Imponerende antall mål de siste årene

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Jeg blir veldig overrasket om trenerne velger noe annet enn Kabran på topp, om Veton er ute. Men Traoré eller Austbø hadde vært gøy, ja. Karlsbakk og.

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

Austbø er såvidt jeg vet ving. Å sette en 16-åring inn fra start høres rart ut, men han kan muligens komme inn og gjøre en forskjell mot slutten av kampen. Austbø kan fort bli vår nye Gunnar Aase, men Gunnien var vel 19 år da han ble fast på viking?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Ziggi76 skrev: lør jun 25, 2022 10:03 am Austbø er såvidt jeg vet ving. Å sette en 16-åring inn fra start høres rart ut, men han kan muligens komme inn og gjøre en forskjell mot slutten av kampen. Austbø kan fort bli vår nye Gunnar Aase, men Gunnien var vel 19 år da han ble fast på viking?
Ok, da synes jeg han burde starte på kanten. Det er ikke en eneste uforutsigbar fiber i laget må. Det må vi ha når det kollektive ikke fungerer.

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

Vikingen skrev: lør jun 25, 2022 11:04 am
Ziggi76 skrev: lør jun 25, 2022 10:03 am Austbø er såvidt jeg vet ving. Å sette en 16-åring inn fra start høres rart ut, men han kan muligens komme inn og gjøre en forskjell mot slutten av kampen. Austbø kan fort bli vår nye Gunnar Aase, men Gunnien var vel 19 år da han ble fast på viking?
Ok, da synes jeg han burde starte på kanten. Det er ikke en eneste uforutsigbar fiber i laget må. Det må vi ha når det kollektive ikke fungerer.
På et vis er jeg enig med deg, men 15 minutter mot et bunnlag fra 2 div. er et spinkelt grunnlag for en slik vurdering. Er redd han blir spist levende av fysisk sterke og aggressive arabere. Jeg antar at 15-20 minutter mot slitne ben mot slutten av kampen kan gi mer positive opplevelser for Austbø.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Ziggi76 skrev: lør jun 25, 2022 1:57 pm
Vikingen skrev: lør jun 25, 2022 11:04 am
Ziggi76 skrev: lør jun 25, 2022 10:03 am Austbø er såvidt jeg vet ving. Å sette en 16-åring inn fra start høres rart ut, men han kan muligens komme inn og gjøre en forskjell mot slutten av kampen. Austbø kan fort bli vår nye Gunnar Aase, men Gunnien var vel 19 år da han ble fast på viking?
Ok, da synes jeg han burde starte på kanten. Det er ikke en eneste uforutsigbar fiber i laget må. Det må vi ha når det kollektive ikke fungerer.
På et vis er jeg enig med deg, men 15 minutter mot et bunnlag fra 2 div. er et spinkelt grunnlag for en slik vurdering. Er redd han blir spist levende av fysisk sterke og aggressive arabere. Jeg antar at 15-20 minutter mot slitne ben mot slutten av kampen kan gi mer positive opplevelser for Austbø.
Du har sikkert rett. Bare jeg som er desperat :)

tokk

Legg inn av tokk »

Viking (4-3-3): Gunnarsson - Bjørshol, Brekalo, Vevatne, Pattynama - Solbakken, Løkberg, Fridjonsson - Sebulonsen, Karlsbakk, Kabran.


Kan ikke si meg veldig fornøyd med st Bjørshol starter, vært mye tull med han i det siste. Ville heller hatt Sebu ned på hans plass

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

tokk skrev: lør jun 25, 2022 2:59 pm Viking (4-3-3): Gunnarsson - Bjørshol, Brekalo, Vevatne, Pattynama - Solbakken, Løkberg, Fridjonsson - Sebulonsen, Karlsbakk, Kabran.


Kan ikke si meg veldig fornøyd med st Bjørshol starter, vært mye tull med han i det siste. Ville heller hatt Sebu ned på hans plass
Ikke uenig, men Seb var svak mot vard. I tillegg
Har Bjørshol spilt greit om vi ser bort fra de kampavgjørende tabbene.

Uff, er skeptisk til en kamp der vi mangler Berisha. Kanskje greit med en mer defensiv inngang og lavere press for så å satse på kontringer. Karlsbakk, Sebulonsen og Kabran er forholdsvis raske. Jeg håper vi er fremoverettet i dag og litt raskere i pasningsspillet bakfra.

tokk

Legg inn av tokk »

Kjekt så lenge det varte

eppaen

Legg inn av eppaen »

Herregud. Forsvarsfeil på forsvarsfeil hele tiden.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Aldri forstått helt hvorfor Vevatne er inne på laget, er maks en backupspiller.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Elendigheten skal ingen ende ta.

tokk

Legg inn av tokk »

Vevatne er ikke spikeren man tar medalje med nei

eppaen

Legg inn av eppaen »

Viking er ikke noe stort fotball-lag for tiden. Hva faen Løkberg?

tokk

Legg inn av tokk »

Løkberg ute. Ingen håp for i dag. Hvordan er det mulig at ALT skal gå mot oss? Har ikke vært gøy å være Viking supporter siden april?

CliffC

Legg inn av CliffC »

tokk skrev: lør jun 25, 2022 4:15 pm Vevatne er ikke spikeren man tar medalje med nei
Mer spikeren i kista for medaljehåpet.

Han har hatt en svært negativ utvikling etter å ha dannet et solid stopperpar med Hove i 2019.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Viking uten Tripic, Stensness, Løkberg og Berisha. Nå er det mørke tider.

tokk

Legg inn av tokk »

CliffC skrev: lør jun 25, 2022 4:17 pm
tokk skrev: lør jun 25, 2022 4:15 pm Vevatne er ikke spikeren man tar medalje med nei
Mer spikeren i kista for medaljehåpet.
Kunne ikke sagt det bedre 😂

tokk

Legg inn av tokk »

Årh hva skal vi glede oss utover sesongen nå?

Faktisk seriøst spm, overlever trenerene sesongen å

Wenckheim

Legg inn av Wenckheim »

Er det cupkampen eller Rosenborg som går i vasken for Løkberg?

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Er Viking det nye Rosenborg?

Ingenting til Brekalo og mål i forrige runde. Feilaktig straffespark og feilaktig annulering imot denne runden

tokk

Legg inn av tokk »

Annulleres vel kanskje pga offside?

CliffC

Legg inn av CliffC »

MoldeMoldeMolde skrev: lør jun 25, 2022 4:39 pm Er Viking det nye Rosenborg?

Ingenting til Brekalo og mål i forrige runde. Feilaktig straffespark og feilaktig annulering imot denne runden
Og feilaktig utvisning mot denne kampen, og bortdømt ca en million straffer denne sesongen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»