Casper Ruud

Svar
TheBaseline

Re: Casper Ruud

Legg inn av TheBaseline »

Casper taper nå. Synd, men ikke uforventet. Han suger på gress.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Deilig serve. 2-1 i sett til Casper

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

TheBaseline skrev: man jul 03, 2023 6:03 pm Casper taper nå. Synd, men ikke uforventet. Han suger på gress.
Ja, vanskelig å komme tilbake fra å lede 2-1 i sett.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Casper tar denne matchen

Bjonte

Legg inn av Bjonte »

Herlig match da! Morsom motstander, masse fine poeng og herlige slag! To servegame nå!!

DennisB

Legg inn av DennisB »

Grattis, Casper! Fin seier det.

Wimbledon-gresset er litt hardere og tregere enn vanlig i år, ballene spretter bittelitt høyere, sa de i kvaliken. Det bør være en fordel for Casper. Blir spennende å se hvor langt han kan komme, med den relativt gode trekningen han har fått. Jo lengre han kommer, jo mer grus blir det i banen også. De siste kampene på de store arenaene hvert år, spilles på litt tregere dekker, etter mye slitasje på gresset.
Sist redigert av DennisB den man jul 03, 2023 7:11 pm, redigert 1 gang totalt.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Fin kveldsunderholdning dette

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Fin og morsom match, syns Casper spiller ganske så bra. Serven må opp et par hakk, men syns han fremstår mer hjemme på gress enn tidligere. Men kan jo være at det er for motstanderen holder lavt nivå.

Bjonte

Legg inn av Bjonte »

Gress tvinger Casper til å spille mer som jeg liker å se han! Med positive erfaringer nå, så får han kanskje et mer lystbetont syn på underlaget! Og derav kanskje får utviklet spillet sitt generelt. Måtte han også gå noen runder i doubles også!

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Ganske bra kamp av Casper mot en motstander som spiller veldig bra etter det første settet. Ble litt vel mye om motstander av kommentator på Eurosport etter hvert synes jeg. Absolutt alt var fantastisk uansett om det funket eller endte 7 meter forbi grunnlinja

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Digg Casper, fortsett dette fine gresspillet

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

DennisB skrev: man jul 03, 2023 7:06 pm Grattis, Casper! Fin seier det.

Wimbledon-gresset er litt hardere og tregere enn vanlig i år, ballene spretter bittelitt høyere, sa de i kvaliken. Det bør være en fordel for Casper. Blir spennende å se hvor langt han kan komme, med den relativt gode trekningen han har fått. Jo lengre han kommer, jo mer grus blir det i banen også. De siste kampene på de store arenaene hvert år, spilles på litt tregere dekker, etter mye slitasje på gresset.
Ja, ikke tvil om at de første matchene stiller med de vanskligste banene for Casper. Hva jeg likte mest med Casper i dag var "attituden" på banen. Spilte tydelig med lave skuldre om en f.eks sammenligner med Masters 1000 turneringene i USA og de første grusturneringene i Europa (minus Estoril selvsagt, men selv der var han til tider noe anspent).

Så får vi se hvor langt det går, men det kan faktisk gå så langt at han får bedre Wimbledon resultat enn han har fra AO (fjerde runde). At han derimot skal komme så langt at han kan få sin revansj mot Nole i semien er nok å dra det for langt, men kan bli en morsom Wimbledon for nordmenn dette her. Vi har jo også Ulrikke i double og Kjær i juniorturneringen.

startelver

Legg inn av startelver »

Flott jeg spilte en tennistrippel på oddsen, der jeg selvsagt hadde med Casper som bankers.

Den gikk inn, fin start på uka.

Investor

Legg inn av Investor »

Umulig å finne ut når Casper skal spille i morgen, selv på Wimbledons home site.
Anyone?

Genial

Legg inn av Genial »

Investor skrev: tir jul 04, 2023 6:18 pm Umulig å finne ut når Casper skal spille i morgen, selv på Wimbledons home site.
Anyone?
Tror ikke programmet for morgendagen er satt enda. Er rimelig kaotisk med utsatte kamper.

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

Investor skrev: tir jul 04, 2023 6:18 pm Umulig å finne ut når Casper skal spille i morgen, selv på Wimbledons home site.
Anyone?
Ja, fortsatt regnavbrudd på banene, så derfor blir det mye forskyvninger på det meste (det henger jo også igjen matcher fra i går). Ikke sikkert Casper spiller i morgen engang. Når det blir klart kommer det opp på denne siden først: https://2023.wimbledon.com/en_GB/scores ... ndex.html

spårt

Legg inn av spårt »

Investor skrev: tir jul 04, 2023 6:18 pm Umulig å finne ut når Casper skal spille i morgen, selv på Wimbledons home site.
Anyone?
Det aller meste er jo utsatt pga. regn. En haug av kamper både fra i går og i dag som må settes opp på et eller annet tidspunkt. Vet ikke i detalj hvordan dette pleier å løses, men tenker Caspers andrerunde vil la vente på seg.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Investor skrev: tir jul 04, 2023 6:18 pm Umulig å finne ut når Casper skal spille i morgen, selv på Wimbledons home site.
Anyone?
Caspers kamp er flyttet til torsdag

Il-pirata

Legg inn av Il-pirata »

Første match på selveste Centre court i morgen på Casper.... Det vil vel da bety kl. 02.30 norsk tid tror jeg.

Jeg hadde egentlig håpet på bane 1. da den vistnok skal være noe tregere enn centre court, men så lenge det er bane med tak i tilfelle regn og matchen uansett går som planlagt, så er det jo bra. Centre court er ihvertfall ikke like rask nå, som den første dagen.

Investor

Legg inn av Investor »

Å gleder meg stort til denne. Selv med litt ukjent motstander.

startelver

Legg inn av startelver »

Denne skal jeg se, har sikret meg BBC stream og mye omtale om Ruud nå, spilleren som har kommet til GS-finaler på rekke og rad. Men Mr. Broady er optimist ifølge et intervju.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Når starter matchen?

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Ikke veldig overbevisende av Casper i starten av denne kampen. Tror Casper taper. Broady er bedre på gress og har hjemmebanefordel.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

LeSorcier skrev: tor jul 06, 2023 2:36 pm Når starter matchen?
Har startet. Du kan se den på Max.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Har en dårlig magefølelse her, håper maven tar feil da

KBY

Legg inn av KBY »

Alt for mye slicing og slake returer så langt ... håper han finner formen...
Selv om den siste poenget på gamet der var meget bra...

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

I tillegg må flere førsteserver inn

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

dalagubbe skrev: tor jul 06, 2023 2:48 pm Har en dårlig magefølelse her, håper maven tar feil da
Samme her. Synes ikke Casper har spilt veldig bra hittil.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Kastet bort to breakmuligheter nå. Som forventet egentlig.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Takk og lov. Casper bryter!!!!!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»