Newcastle United - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Re: Newcastle United - Klubbtråd

Legg inn av Eldon »

GatlingGun skrev: søn jan 16, 2022 1:49 pmDet hadde vært synd om verdens rikeste klubb skulle rykke ned.
:lol:

startelver

Legg inn av startelver »

Vet ikke hvor synd det er på dem, de overlever nok en sesong i Championship.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Guimaraes klar. Enormt kjøp.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

startelver skrev: søn jan 16, 2022 3:29 pm Vet ikke hvor synd det er på dem, de overlever nok en sesong i Championship.
Det gjør de nok men jeg tror de holder seg oppe. Synes de har vist oppadgående tendenser de siste kampene mens Watford har tøysa litt.
Får se hvordan Burnley responderer når de begynner å spille kamper igjen, de ligger vel bakpå med noen.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Knaxern skrev: ons jan 26, 2022 1:40 pm Guimaraes klar. Enormt kjøp.
De skal ogaå være keen på Lingard ut sesongen.

Hadde å blitt en dugandes forsterkning for å komme ut av sumpa.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Knaxern skrev: ons jan 26, 2022 1:40 pm Guimaraes klar. Enormt kjøp.
Lyon nekter for at det er tilfelle.

startelver

Legg inn av startelver »

TrondLFC skrev: ons jan 26, 2022 2:02 pm
startelver skrev: søn jan 16, 2022 3:29 pm Vet ikke hvor synd det er på dem, de overlever nok en sesong i Championship.
Det gjør de nok men jeg tror de holder seg oppe. Synes de har vist oppadgående tendenser de siste kampene mens Watford har tøysa litt.
Får se hvordan Burnley responderer når de begynner å spille kamper igjen, de ligger vel bakpå med noen.
Det blir et vanvittig bunnrace, Watford får sikkert en opptur med ny manager, Burnley med mange kamper tilgode, det må kjempes hardt.

Det mest spennende for Newcastle er hvilke nye spillere som kommer inn nå. Trippier er jo en klar forsterkning.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Bone8 skrev: ons jan 26, 2022 3:06 pm
Lyon nekter for at det er tilfelle.
Bare Aulas som skulle tøffe seg litt i offentligheten, slik som han alltid gjør ved slike salg.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Hetfield skrev: ons jan 26, 2022 2:11 pm De skal ogaå være keen på Lingard ut sesongen.

Hadde å blitt en dugandes forsterkning for å komme ut av sumpa.
Ja, de trenger en offensiv forsterkning til. I tillegg til en midtstopper.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Knaxern skrev: fre jan 28, 2022 2:43 pm
Hetfield skrev: ons jan 26, 2022 2:11 pm De skal ogaå være keen på Lingard ut sesongen.

Hadde å blitt en dugandes forsterkning for å komme ut av sumpa.
Ja, de trenger en offensiv forsterkning til. I tillegg til en midtstopper.
5 mill låne-sum for fem måneder, ja takk.

United får ikke en penny for han til sommeren uansett.

Odysseen

Legg inn av Odysseen »

Gz med Nketiah.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

startelver skrev: ons jan 26, 2022 8:37 pm Det blir et vanvittig bunnrace, Watford får sikkert en opptur med ny manager, Burnley med mange kamper tilgode, det må kjempes hardt.

Det mest spennende for Newcastle er hvilke nye spillere som kommer inn nå. Trippier er jo en klar forsterkning.
Jeg stoler mer på Roy Hodgson og hans evne til å grinde med små middel, enn at Newcastle skal kunne få til noe slagkraftig med signeringen som alle er avhengig av å funke kjapt. Men blir spennende å se hvordan det ender.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Waltons nye klubb ruster i tråd med hva en kunne forvente. Nå er «den nye Kevin De Bruyne» klar i form av brassen Bruno Guimarães, og man venter på at Dan Burn skal slå følge. Han ser ut til å tegne på som stopper, men har vel primært spilt venstreback under Potter? Fin seier i Leeds nylig, men man bør opp enda et hakk om målet er å holde tre klubber bak seg ved sesongslutt. Og det får vi jo anta at det er.

MentalM

Legg inn av MentalM »

mikemodano skrev: søn jan 30, 2022 10:50 pm Waltons nye klubb ruster i tråd med hva en kunne forvente. Nå er «den nye Kevin De Bruyne» klar i form av brassen Bruno Guimarães, og man venter på at Dan Burn skal slå følge. Han ser ut til å tegne på som stopper, men har vel primært spilt venstreback under Potter? Fin seier i Leeds nylig, men man bør opp enda et hakk om målet er å holde tre klubber bak seg ved sesongslutt. Og det får vi jo anta at det er.
Spilt stopper i Brighton. De spiller med 3 stoppere.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

MentalM skrev: man jan 31, 2022 7:50 am Spilt stopper i Brighton. De spiller med 3 stoppere.
Jeg ser nå at det har vært tilfelle hele denne sesongen, ja. Blar man sesongvis bakover i Burns Albion-karriere, så ser man at han også har vært flittig benyttet som venstreback. Dersom en skal stole på Transfermarkt, så forteller de om en forholdsvis jevn fordeling: 43 opptredner på stopperplass, 38 på venstresiden der bak (samt to som "venstre midtbane"!). Da har jeg ikke sjekket hvorvidt han har vært venstreback i en bakre firer eller en slags vingback i 5-3-2/3-5-2.

Noen ortodoks sideback kan vi uansett enes om at han langt fra er. Etter hvert som han har spilt på seg greit med erfaring på øverste nivå, så er det rimelig å anta at innsatser på backplass mer og mer hører fortiden til for Dan Burn.

startelver

Legg inn av startelver »


Nyrik

Legg inn av Nyrik »

Begynner å føle meg trygg på at vi unngår nedrykk nå. Fantastisk innsats av både spillere og publikum idag.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Kan lure på hva Spurs gjorde når de kvitta seg med Trippier etter en litt svak sesong. Var og er en klassespiller som hadde vært bankers som høyre vingback i Conte’s mannskap.

startelver

Legg inn av startelver »

Nydelig mål av Trippier og Newcastle vinner fortjent. Nå starter nok oppturen.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Nyrik skrev: tir feb 08, 2022 10:53 pm Begynner å føle meg trygg på at vi unngår nedrykk nå. Fantastisk innsats av både spillere og publikum idag.
Spes Shelvey,ligaens mest usmakelige spiller.Håper virkelig dere rykker ned.

Nyrik

Legg inn av Nyrik »

Hesja skrev: tir feb 08, 2022 11:05 pm
Nyrik skrev: tir feb 08, 2022 10:53 pm Begynner å føle meg trygg på at vi unngår nedrykk nå. Fantastisk innsats av både spillere og publikum idag.
Spes Shelvey,ligaens mest usmakelige spiller.Håper virkelig dere rykker ned.
Enig med det første og skjønner godt det andre :)

taknina

Legg inn av taknina »

Hesja skrev: tir feb 08, 2022 11:05 pm
Nyrik skrev: tir feb 08, 2022 10:53 pm Begynner å føle meg trygg på at vi unngår nedrykk nå. Fantastisk innsats av både spillere og publikum idag.
Spes Shelvey,ligaens mest usmakelige spiller.Håper virkelig dere rykker ned.
Har en spillere som er usmaklige for motstanderfansen når en roter i gjørma, ja da vet en at en er på rett vei.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Hesja skrev: tir feb 08, 2022 11:05 pm Spes Shelvey,ligaens mest usmakelige spiller.Håper virkelig dere rykker ned.
Hva er galt med Victor Zsasz som gjør han umsmakelig?

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Stray Spetalen en av de nye eierne?

https://www.tv2.no/v/1723518/

Hesja

Legg inn av Hesja »

MentalM skrev: ons feb 09, 2022 9:14 am
Hesja skrev: tir feb 08, 2022 11:05 pm Spes Shelvey,ligaens mest usmakelige spiller.Håper virkelig dere rykker ned.
Hva er galt med Victor Zsasz som gjør han umsmakelig?
Du så neppe kampen Shelvey skulle hatt klink rødt i stedet for gult kort.Og såmn er han stort sett hver gang jeg ser Newcastle

MentalM

Legg inn av MentalM »

Hesja skrev: ons feb 09, 2022 10:35 am Du så neppe kampen Shelvey skulle hatt klink rødt i stedet for gult kort.Og såmn er han stort sett hver gang jeg ser Newcastle
Victor Szazs skal ha rødt hver gang jeg ser han spille, men er ikke usmakelig av den grunn. Da tenker jeg mer på Bruno Fernandes typer :mrgreen:

startelver

Legg inn av startelver »

Skal se at Newcastle til slutt havner på midtre del av tabellen denne sesongen.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Beklager folkens. Drømmen om at Newcastle rykker ned ser ut til å forbli en drøm. Skitneste laget i PL-historien kommer til å klare seg.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

mikemodano skrev: søn jan 30, 2022 10:50 pm Waltons nye klubb ruster i tråd med hva en kunne forvente. Nå er «den nye Kevin De Bruyne» klar i form av brassen Bruno Guimarães, og man venter på at Dan Burn skal slå følge. Han ser ut til å tegne på som stopper, men har vel primært spilt venstreback under Potter? Fin seier i Leeds nylig, men man bør opp enda et hakk om målet er å holde tre klubber bak seg ved sesongslutt. Og det får vi jo anta at det er.
Utrolig spennende tider for oss Magpies. Så var det skaden på Trippier da, hvor avgjørende blir den mon tro? Han har sett langt bedre ut, spesielt bakover, etter hans opphold i Atletico Madrid.

taknina

Legg inn av taknina »

Fantastisk. Blir kjempespennende neste sesong når Newcastle kjemper i topp 4.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»