Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
GoldenTeacher

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av GoldenTeacher »

Edu har selvsagt bedt bestevennen sin Tite om å hvile Jesus før NLD.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

GoldenTeacher skrev: tor sep 29, 2022 7:53 pm Edu har selvsagt bedt bestevennen sin Tite om å hvile Jesus før NLD.
Jeg søkte litt på nett, og det er tydelig at han rett og slett ikke ble tatt ut. Man kan nesten lure på om det du skriver her nå er riktig, for det gir ikke mening basert på spill og form, at han ikke skulle være god nok for en 25-manns tropp.

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

Enzino skrev: tor sep 29, 2022 9:11 pm
GoldenTeacher skrev: tor sep 29, 2022 7:53 pm Edu har selvsagt bedt bestevennen sin Tite om å hvile Jesus før NLD.
Jeg søkte litt på nett, og det er tydelig at han rett og slett ikke ble tatt ut. Man kan nesten lure på om det du skriver her nå er riktig, for det gir ikke mening basert på spill og form, at han ikke skulle være god nok for en 25-manns tropp.
Jeg går for at Arteta spiller 3d chess.

startelver

Legg inn av startelver »

Synes denne var morsom


Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

To uker med sjelefred og nå er elendigheten tilbake. Blir en blytung tid fremover.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Onv95 skrev: fre sep 30, 2022 11:16 pm To uker med sjelefred og nå er elendigheten tilbake. Blir en blytung tid fremover.
13 kamper på noenogførti dager før VM? Her skal det gå unna. Plenty med tid til å implodere, men det er også en god sjanse til å befeste en posisjon i toppen. Jeg tipper vi gjør det siste ;)

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

Vet ikke om jeg liker Zin på backen i dag. Føler det blir City naivt. Får håpe vi skårer mer mål da.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Gabriel den svakeste midtstopperen vi har hatt de siste 5-7 årene? Står vel for 70-80% av feilene vi gjør bakover.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Vike4 skrev: lør okt 01, 2022 2:03 pm Gabriel den svakeste midtstopperen vi har hatt de siste 5-7 årene? Står vel for 70-80% av feilene vi gjør bakover.
For Mustafi var jo en stopper i ypperste verdensklasse.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Jokkemedkniven skrev: lør okt 01, 2022 2:12 pm
Vike4 skrev: lør okt 01, 2022 2:03 pm Gabriel den svakeste midtstopperen vi har hatt de siste 5-7 årene? Står vel for 70-80% av feilene vi gjør bakover.
For Mustafi var jo en stopper i ypperste verdensklasse.
Helt på høyde når det kommer til store feil.

LeCoq

Legg inn av LeCoq »

For et deilig lag.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Sesongens deiligste seier så langt.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Imponerende, selv om jeg tror dette laget har et enda høyere toppnivå inne. Bortsett fra en situasjon, så var dette veldig bra gjennomført.

DennisB

Legg inn av DennisB »

8 kamper spilt, 7 seire, 20-8 i mål, og tabelltopp.
Herre min gode hatt. Det får vel være innafor.

Gleder meg allerede til neste kamp. Er en stund siden engasjementet var såpass på topp.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Vi må holde beina godt plantet på jorden, vi har ikke møtt noen topplag så langt denne sesongen.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Troppen har ikke blitt testet hvert fall - men de blir nok med en stund dette laget.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Jokkemedkniven skrev: lør okt 01, 2022 3:34 pm Vi må holde beina godt plantet på jorden, vi har ikke møtt noen topplag så langt denne sesongen.
Hehe, I saw what you did there.

Men det er vel egentlig de som ikke har møtt oss ennå.. Pool, City og Chelsea.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Onv95 skrev: fre sep 30, 2022 11:16 pm To uker med sjelefred og nå er elendigheten tilbake. Blir en blytung tid fremover.
Har du det tungt nå også? Begynt å tenke på Liverpool-kampen alt? :lol:

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Vike4 skrev: lør okt 01, 2022 3:29 pm Imponerende, selv om jeg tror dette laget har et enda høyere toppnivå inne. Bortsett fra en situasjon, så var dette veldig bra gjennomført.
Grunnspillet har begynt å sitte. Men vi er fortsatt veldig sårbare på kontringer når vi spiller sånn. Og det er masse i de offensive relasjonene som kan bli veldig mye bedre.

Så ja, dette laget har begynt å levere på bra nivå. Nå gjelder det bare å holde dampen oppe. Og så kan vi ikke gjøre sånne dumme feil som vi gjorde 2 ganger mot ManU og 1 gang i dag. Særlig ikke mot bedre lag.

Skal vi kunne ta poeng mot Liverpool og City (som er neste steg), så har vi rett og slett ikke råd til det.

Og jeg sitter med følelsen av at vi ikke er helt der ennå, men at vi kommer dit over tid.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jokkemedkniven skrev: lør okt 01, 2022 3:34 pm Vi må holde beina godt plantet på jorden, vi har ikke møtt noen topplag så langt denne sesongen.
Dette er min type humor!

Nå tror jeg fortsatt vi får julig på WHL hvis ikke vi spiller enda bedre, og er veldig spent på hvordan det vil se ut hjemme mot Liverpool. Er stygt redd for at de kontrer oss i senk, men en befrielse å slippe å møte (albuene til) Mané denne sesongen selvsagt.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Spill rent B-lag mot Glimt da please! Så disse 11 kan møte Liverpool.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Enzino skrev: lør okt 01, 2022 3:42 pm
Onv95 skrev: fre sep 30, 2022 11:16 pm To uker med sjelefred og nå er elendigheten tilbake. Blir en blytung tid fremover.
Har du det tungt nå også? Begynt å tenke på Liverpool-kampen alt? :lol:
Denne helgen er jeg lett til sinns. Liverpool-kampen bekymrer jeg meg ikke for, da vi alle jo vet det blir stryk der.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Wengerist skrev: lør okt 01, 2022 3:57 pm Spill rent B-lag mot Glimt da please! Så disse 11 kan møte Liverpool.
Neitakk. Jeg skal se kampen med ungene og da vil jeg ha toppet lag.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Onv95 skrev: lør okt 01, 2022 4:29 pm
Wengerist skrev: lør okt 01, 2022 3:57 pm Spill rent B-lag mot Glimt da please! Så disse 11 kan møte Liverpool.
Neitakk. Jeg skal se kampen med ungene og da vil jeg ha toppet lag.
Har ikke du veddet bort kone og barn for lenge siden? :lol:

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

ulfarne skrev: lør okt 01, 2022 4:42 pm
Onv95 skrev: lør okt 01, 2022 4:29 pm
Wengerist skrev: lør okt 01, 2022 3:57 pm Spill rent B-lag mot Glimt da please! Så disse 11 kan møte Liverpool.
Neitakk. Jeg skal se kampen med ungene og da vil jeg ha toppet lag.
Har ikke du veddet bort kone og barn for lenge siden? :lol:
Joda, men satte en liten formue på Liverpool på 0-2 så nå fylles kontoen opp igjen.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Saliba må resigneres i kveld. For en spiller. Den tunnelen på Skipp🙈🙈🙈🙈😂😂😂😂😂🥶

startelver

Legg inn av startelver »

Det eneste som kan redde denne uka er at Glimt knuser Arsenal.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

startelver skrev: lør okt 01, 2022 5:07 pm Det eneste som kan redde denne uka er at Glimt knuser Arsenal.
Er det ikke litt feigt at Arsenal må spille en ekstra kamp i morgen da?

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Saliba blir bare bedre og bedre for hver kamp han spiller. Han er bare 21 år, men man skulle nesten trodd at han har spilt i over 10 år på toppnivå. Å få han på ny kontrakt bør være topprioritert for klubben.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Jokkemedkniven skrev: lør okt 01, 2022 6:06 pm Saliba blir bare bedre og bedre for hver kamp han spiller. Han er bare 21 år, men man skulle nesten trodd at han har spilt i over 10 år på toppnivå. Å få han på ny kontrakt bør være topprioritert for klubben.
Slik VvD spiller for tida, så er tronen som PLs beste stopper up for grabs. Han er ikke der riktig ennå, men sesongen er ung..

Og så lurer jeg på hvordan han gjorde det i siste landskamp for Frankrike?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»