Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Wellé

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Wellé »

Fyren som nå ble dømt var visstnok Tottenham-fan. De får bank av oss på og utenfor banen these days😂

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

Man kødder ikke med Gabriel.

Apropos Tavares diskusjonen. Synes han er bunnsolid defensivt jeg. Med unntak av et par brølere mot Liverpool har han knapt sluppet til noe som helst. Og fremover er han helt rå. Seiler opp som en personlig favoritt hos meg nå. Bør starte mot Utd. Tierney kan få Everton heller, blir krig der.

Myshkin

Legg inn av Myshkin »

GoldenTeacher skrev: ons des 01, 2021 2:06 pm Man kødder ikke med Gabriel.

Apropos Tavares diskusjonen. Synes han er bunnsolid defensivt jeg. Med unntak av et par brølere mot Liverpool har han knapt sluppet til noe som helst. Og fremover er han helt rå. Seiler opp som en personlig favoritt hos meg nå. Bør starte mot Utd. Tierney kan få Everton heller, blir krig der.
Vil heller ha Tavares i krigen. Mannen er laget av granitt.

startelver

Legg inn av startelver »

Velkommen, alle medlemmer som VGD taper fremover er en stor seier for FD.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Arsenal offered Eddie Nketiah a contract extension on Tuesday and it was rejected a day later. Player wants to leave the club. There’s interest from Borussia Mönchengladbach, OGC Nice and Serie A. [@TheAthleticUK].

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Onv95 skrev: ons des 01, 2021 8:29 am Så det er her dere har gjemt dere siste 6 mnd etter at alle rømte VGD?
SÅ hvis dere har savnet min kroniske pessimisme og Liverpool-dislike, så er deres drømmer hørt. :D
Velkommen! Jeg har savnet deg♥

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Onv95 skrev: ons des 01, 2021 9:49 am
Wellé skrev: ons des 01, 2021 9:38 am
Onv95 skrev: ons des 01, 2021 8:29 am Så det er her dere har gjemt dere siste 6 mnd etter at alle rømte VGD?
SÅ hvis dere har savnet min kroniske pessimisme og Liverpool-dislike, så er deres drømmer hørt. :D
Fikk du med deg innleggene mine før de ble slettet? Prøvde desperat å få frem at vi var på fridiskusjon.no, men VGD var rett og slett ikke på lag :P
Jeg fikk av en eller annen grunn en varsling på epost på det, og i den meldingen så jeg det, selv om VGD slettet meldingene kjapt.
lol, de er slaget der borte.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Justice 97 skrev: ons des 01, 2021 4:58 pm
Onv95 skrev: ons des 01, 2021 8:29 am Så det er her dere har gjemt dere siste 6 mnd etter at alle rømte VGD?
SÅ hvis dere har savnet min kroniske pessimisme og Liverpool-dislike, så er deres drømmer hørt. :D
Dislike hvor mye du vil, det er bare fint å få flere hit :) Velkommen skal du være.
Jeg har blitt et nytt og bedre menneske siste 6 mnd. At jeg skal slenge dritt om tidenes beste fotballag med de aller flotteste supporterne er det nå slutt på. Jeg skal iallefall gjøre mitt beste. Lykke til i kveld..

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Håper Arteta tar sjansen på Martinelli i morgen. Det Auba har levert denne sesongen, og forrige for den del er alt for svakt til at han skal ha klippekort. Martinelli har også vært veldig svak de få kampene han har fått, men det er vesentlig større mulighet for at det skjer noe rundt han kontra Auba.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vike4 skrev: ons des 01, 2021 9:06 pm Håper Arteta tar sjansen på Martinelli i morgen. Det Auba har levert denne sesongen, og forrige for den del er alt for svakt til at han skal ha klippekort. Martinelli har også vært veldig svak de få kampene han har fått, men det er vesentlig større mulighet for at det skjer noe rundt han kontra Auba.
Fra start har han i PL to kamper, og leverte null og niks mot Brentford og Chelsea i de to første.

Som innbytter derimot har han en assist og en scoring på tilsammen 37 minutter(ordinær tid).

Ville startet Pepe imorgen jeg, og heller satt inn Martinelli tidlig i 2.omgang om det ikke fungerer.

Auba skal selvsagt starte. Får vi straffe imorgen mener jeg Laca, Niles og Pepe alle bør være foran Auba i køen om de er på banen da selvsagt.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Reiss Nelson i Feyenoord. Får ikke engang starte kamper der ,men får som regel et lite innhopp i hver kamp.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Ikkje dumt med poengtap på West Ham, Wolves og Leicester. 4.-plass HVIS vi skulle vinne i morgen.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Wellé skrev: ons des 01, 2021 11:07 pm Ikkje dumt med poengtap på West Ham, Wolves og Leicester. 4.-plass HVIS vi skulle vinne i morgen.
Og Everton da. Glemt de? Benitez redder jobben med seier mot oss mandag?

Wellé

Legg inn av Wellé »

Lumanza skrev: tor des 02, 2021 7:32 am
Wellé skrev: ons des 01, 2021 11:07 pm Ikkje dumt med poengtap på West Ham, Wolves og Leicester. 4.-plass HVIS vi skulle vinne i morgen.
Og Everton da. Glemt de? Benitez redder jobben med seier mot oss mandag?
Skjønner ikke helt hvorfor du spør om Everton? Skal vi være glad for at de gikk på poengtap? Tror ikke de er en konkurrent for Europa-ball denne sesongen så så ikke noen grunn til å være fornøyd med poengtap på dem. Ville bært mer naturlig å nevne Brighton…

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Wellé skrev: tor des 02, 2021 7:55 am
Lumanza skrev: tor des 02, 2021 7:32 am
Wellé skrev: ons des 01, 2021 11:07 pm Ikkje dumt med poengtap på West Ham, Wolves og Leicester. 4.-plass HVIS vi skulle vinne i morgen.
Og Everton da. Glemt de? Benitez redder jobben med seier mot oss mandag?
Skjønner ikke helt hvorfor du spør om Everton? Skal vi være glad for at de gikk på poengtap? Tror ikke de er en konkurrent for Europa-ball denne sesongen så så ikke noen grunn til å være fornøyd med poengtap på dem. Ville bært mer naturlig å nevne Brighton…
Tja, snur fort i fotball. De kan fort være med om de får sving på sakene igjen og DCL tilbake. Caliblue har nok trua

Wellé

Legg inn av Wellé »

Lumanza skrev: tor des 02, 2021 8:01 am
Wellé skrev: tor des 02, 2021 7:55 am
Lumanza skrev: tor des 02, 2021 7:32 am

Og Everton da. Glemt de? Benitez redder jobben med seier mot oss mandag?
Skjønner ikke helt hvorfor du spør om Everton? Skal vi være glad for at de gikk på poengtap? Tror ikke de er en konkurrent for Europa-ball denne sesongen så så ikke noen grunn til å være fornøyd med poengtap på dem. Ville bært mer naturlig å nevne Brighton…
Tja, snur fort i fotball. De kan fort være med om de får sving på sakene igjen og DCL tilbake. Caliblue har nok trua
Fyren har ikke vært her inne de siste månedene så tviler på at han har så trua. Hvis du har lest i Everton-tråden vil du også se at han har eksepsjonelt lite tro på Benitez ved roret, noe jeg selvfølgelig er helt eni i.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ei litta Throwback-Thursday.


Myshkin

Legg inn av Myshkin »

Chromeback skrev: tor des 02, 2021 12:00 pm Ei litta Throwback-Thursday.

Fremdeles bitter på at vi mistet ham så tidlig. Fremdeles bitter på at Wenger var for sta til å hente ham tilbake. Jeg har blitt emosjonelt mer distansert til fotball på grunn av dette.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Wellé skrev: tor des 02, 2021 8:59 am
Lumanza skrev: tor des 02, 2021 8:01 am
Wellé skrev: tor des 02, 2021 7:55 am

Skjønner ikke helt hvorfor du spør om Everton? Skal vi være glad for at de gikk på poengtap? Tror ikke de er en konkurrent for Europa-ball denne sesongen så så ikke noen grunn til å være fornøyd med poengtap på dem. Ville bært mer naturlig å nevne Brighton…
Tja, snur fort i fotball. De kan fort være med om de får sving på sakene igjen og DCL tilbake. Caliblue har nok trua
Fyren har ikke vært her inne de siste månedene så tviler på at han har så trua. Hvis du har lest i Everton-tråden vil du også se at han har eksepsjonelt lite tro på Benitez ved roret, noe jeg selvfølgelig er helt eni i.
Men Everton er et lag vi fort kjemper med om en conference league plass i mai.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Lumanza skrev: tor des 02, 2021 1:13 pm
Wellé skrev: tor des 02, 2021 8:59 am
Lumanza skrev: tor des 02, 2021 8:01 am

Tja, snur fort i fotball. De kan fort være med om de får sving på sakene igjen og DCL tilbake. Caliblue har nok trua
Fyren har ikke vært her inne de siste månedene så tviler på at han har så trua. Hvis du har lest i Everton-tråden vil du også se at han har eksepsjonelt lite tro på Benitez ved roret, noe jeg selvfølgelig er helt eni i.
Men Everton er et lag vi fort kjemper med om en conference league plass i mai.
Dude, det var jeg som fortalte deg om Discorden etter VGD-fiaskoen. Drit i disse provokasjonsforsøkene.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Fabrizio Romano:
Fiorentina president Commisso: “I don’t know if Juventus are able to sign Vlahovic in January. But I wanna say to Juventus or Arsenal that we [Fiorentina] are the ‘owners’ of Vlahovic. They should open talks with us - not with his agents”, he told
@tutticonvocati
. Serbisk flaggLilla sirkel #Juve #AFC

Visste ikke at vi var såpass aktive på han at vi var verdt å nevne her. Har ikke sett mye av han, men flere av de mer kvalitative vurdererne jeg følger liker han veldig godt. Data liker han ikke like godt.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Hva forventer vi å få ut av kampen i dag?

Normalt forventer jeg tap borte mot Liverpool og City. Jeg forventer derimot et resultat borte mot både Chelsea (som vi har hatt et relativt sett, i forhold til mot City og Pool, et godt tak på), og ikke minst mot United, i årene etter Alex Ferguson.

Så jeg forventer ett poeng i dag. Frykter selvsagt tap, og tar en seier som en solid bonus.

Tipper på 1-1, men blir ikke overrasket om kampen ender uten mål. Dels pga. vår tilnærming og normalt sett lav sjansefrekvens på bortebane, men også fordi vi er ganske solide bakover nå.

Det siste jeg vil se, er en prestasjonskollaps a la den vi hadde mot Liverpool. Vi kan ikke stå med lua i hånda på Old Trafford. Jeg tror ikke det vil skje der, det ville overraske meg mye.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Ugh, ser ut som Omikron er på full fart inn i Europa nå så da er det vel ikke lenge til kamper uten tilskuere, osv... Får bare håpe at det ikke bli full spillestopp.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Welle: må vel være lov å håpe at Everton taper. Arsenal har blitt nr 8 de siste to sesongene. Vi var ikke langt unna Everton ifjor.

Omikron stenger vel neppe ned samfunnet siden vi nå er vaksinert.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Hva forventer vi å få ut av kampen i dag?

Forventer at vi møter opp, og gir dem en real fight. At vi ikke slipper inn billige baklengs, at vi tråkker til i duellene, at dommerne og VAR ikke har Utd på oddsen, at Arteta gjør gode bytter, at spillerne løper sokka av seg, at vi klarer/tør å spille ball, annet enn inni egen 5 meter, at vi ikke blir baktunge, at vi ikke lar oss voldta fordi vi møter en storklubb, at vi kommer til sjanser, at vi scorer mål.

Klarer vi alt dette er jeg fornøyd.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza skrev: tor des 02, 2021 4:42 pm Hva forventer vi å få ut av kampen i dag?

Forventer at vi møter opp, og gir dem en real fight. At vi ikke slipper inn billige baklengs, at vi tråkker til i duellene, at dommerne og VAR ikke har Utd på oddsen, at Arteta gjør gode bytter, at spillerne løper sokka av seg, at vi klarer/tør å spille ball, annet enn inni egen 5 meter, at vi ikke blir baktunge, at vi ikke lar oss voldta fordi vi møter en storklubb, at vi kommer til sjanser, at vi scorer mål.

Klarer vi alt dette er jeg fornøyd.
Jeg håper Artetas inngang til kampen er av en balansert art. At vi ikke legger oss bakpå, så vi må forsvare oss mesteparten av kampen, men kan variere, og være både offensive og defensive, i ulike faser av kampen. At vi leser spillet godt, griper sjansene og angriper når vi skal, trykker dem tilbake når vi kan, og forsvarer oss med alle mann når det er nødvendig.

ManU er forresten det laget jeg hater mest å tape for. Slik har det bare blitt.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

DennisB skrev: tor des 02, 2021 5:46 pm
Lumanza skrev: tor des 02, 2021 4:42 pm Hva forventer vi å få ut av kampen i dag?

Forventer at vi møter opp, og gir dem en real fight. At vi ikke slipper inn billige baklengs, at vi tråkker til i duellene, at dommerne og VAR ikke har Utd på oddsen, at Arteta gjør gode bytter, at spillerne løper sokka av seg, at vi klarer/tør å spille ball, annet enn inni egen 5 meter, at vi ikke blir baktunge, at vi ikke lar oss voldta fordi vi møter en storklubb, at vi kommer til sjanser, at vi scorer mål.

Klarer vi alt dette er jeg fornøyd.
Jeg håper Artetas inngang til kampen er av en balansert art. At vi ikke legger oss bakpå, så vi må forsvare oss mesteparten av kampen, men kan variere, og være både offensive og defensive, i ulike faser av kampen. At vi leser spillet godt, griper sjansene og angriper når vi skal, trykker dem tilbake når vi kan, og forsvarer oss med alle mann når det er nødvendig.

ManU er forresten det laget jeg hater mest å tape for. Slik har det bare blitt.
Og at spillerne står opp for hverandre når motspillere og dommerne behandler dem som shit

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza skrev: tor des 02, 2021 5:55 pm
DennisB skrev: tor des 02, 2021 5:46 pm
Lumanza skrev: tor des 02, 2021 4:42 pm Hva forventer vi å få ut av kampen i dag?

Forventer at vi møter opp, og gir dem en real fight. At vi ikke slipper inn billige baklengs, at vi tråkker til i duellene, at dommerne og VAR ikke har Utd på oddsen, at Arteta gjør gode bytter, at spillerne løper sokka av seg, at vi klarer/tør å spille ball, annet enn inni egen 5 meter, at vi ikke blir baktunge, at vi ikke lar oss voldta fordi vi møter en storklubb, at vi kommer til sjanser, at vi scorer mål.

Klarer vi alt dette er jeg fornøyd.
Jeg håper Artetas inngang til kampen er av en balansert art. At vi ikke legger oss bakpå, så vi må forsvare oss mesteparten av kampen, men kan variere, og være både offensive og defensive, i ulike faser av kampen. At vi leser spillet godt, griper sjansene og angriper når vi skal, trykker dem tilbake når vi kan, og forsvarer oss med alle mann når det er nødvendig.

ManU er forresten det laget jeg hater mest å tape for. Slik har det bare blitt.
Og at spillerne står opp for hverandre når motspillere og dommerne behandler dem som shit
Akkurat der ligger det mye historie bak, fra disse oppgjørene. Men vi har vel neppe så mange Vieira- eller Keown-typer i laget nå for tida.. Lacazette lar seg kanskje ikke pelle på nesa, håper han starter i dag.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Alltid dårlig troa mot topplagene foruten spurs.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Tar for gitt at vi taper her så er helt rolig. 2 i odds på H er jo også absolutt spillbart.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»