Hva ser du på fjernsynet i kveld?

Svar
Hoppidioten

Hva ser du på fjernsynet i kveld?

Legg inn av Hoppidioten »

Nå som høstmørket for alvor begynner å innta Norges bygder og byer tenkte jeg det kunne være på sin plass med en samletråd hvor man kan dele hva man ser på TV akkurat nå.

Noe bra på boksen ikveld?

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Debatten om vektpresset i idretten 21.20 på NRK1.

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

Hoppidioten skrev: tor okt 28, 2021 7:39 pm Debatten om vektpresset i idretten 21.20 på NRK1.
Er dette en spøk?
Hadde dog egentlig ikke forundret meg dersom vi plutselig skal bli kjempetolerante ovenfor overvektige sprintere og klage på diskriminering når de ikke vinner. Men det kan man kanskje gjøre noe med gjennom kvoter?
Jeg er for øvrig ganske lang og spinkel og jeg er dybt sjokkert over at ikke folk som meg er mer representert i sumobryting.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Brann-Viking før det blir Netflix etter kampen.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Blir en del fotball før Kongen befaler senere i kveld, ganske svak sesong med lite kreative folk. Ser på likevel

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Symesterskapet

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Tenkte å gi Jordbrukerne en sjanse

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Debatten. Kongen Befaler ser jeg senere i helgen.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

DenFelgen skrev: tor okt 28, 2021 8:51 pm Blir en del fotball før Kongen befaler senere i kveld, ganske svak sesong med lite kreative folk. Ser på likevel
Anbefaler den britiske versjonen (Taskmaster). Hundre ganger bedre.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

ulfarne skrev: tor okt 28, 2021 9:25 pm
DenFelgen skrev: tor okt 28, 2021 8:51 pm Blir en del fotball før Kongen befaler senere i kveld, ganske svak sesong med lite kreative folk. Ser på likevel
Anbefaler den britiske versjonen (Taskmaster). Hundre ganger bedre.
This.

Er så ekstremt mange legendariske øyeblikk fra Taskmaster som norsk tv aldri kommer til å være i nærheten av. Mye fordi Atle Antonsen aldri kommer til å være i nærheten av Greg Davies, uten at det betyr at Atle er dårlig.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Pleier å kikke litt på doku/dyre filmer på NRK Nett TV,når de ikke er noe annet,så jeg slipper reklame
sist sett i går "Belushi" livet rundt skuespilleren...og
litt dyre program som "Naturens Jegere"

Beste doku på NRK Nett TV jeg så i år, var vel de 6 episoder om og med tittelen "Snikskytteren"
men trur den er tatt av plakaten,det var litt av en historie..terninkast 6/6 eller 10/10

The Kwames

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Fjernsynet?

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

The Kwames skrev: tor okt 28, 2021 11:02 pm litt dyre program som "Naturens Jegere"
Får satse på at prisen faller etter hvert!

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

The Kwames skrev: tor okt 28, 2021 11:02 pm Pleier å kikke litt på dyre filmer på NRK Nett TV
Snobb.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Fra spøk til armbrøst.

Ikke "akkurat nå", men generelt, så går det i Skavlan, Nytt på Nytt, Stjernekamp, Maskorama (som snart er i gang igjen) og nyhetene. Dette er det jeg MÅ ha med meg. Av og til Lindmo. Ellers er det lite TV tit...fjernsynstitting.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Knaberaps skrev: fre okt 29, 2021 2:05 am Fra spøk til armbrøst.

Ikke "akkurat nå", men generelt, så går det i Skavlan, Nytt på Nytt, Stjernekamp, Maskorama (som snart er i gang igjen) og nyhetene. Dette er det jeg MÅ ha med meg. Av og til Lindmo. Ellers er det lite TV tit...fjernsynstitting.
Ser du på Skavlan på fredag eller lørdag?
Har ikke sett på det på flere sesonger, synes han rotet seg bort med altfor mange uinteressante gjester

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

DenFelgen skrev: fre okt 29, 2021 2:54 pm Ser du på Skavlan på fredag eller lørdag?
Har ikke sett på det på flere sesonger, synes han rotet seg bort med altfor mange uinteressante gjester
Ser på lørdager eller opptak senere hvis jeg er på jobb. Vært en del kjipe gjester i det siste, ja, men likevel kan det oppstå litt småinteressante samtaler. Håper han slår litt på stortrommen før han går av med pensjon, unge mannen.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Locke & Key

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Lego Masters på TV2 nå. Faktisk et meget artig konsept.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Straks er det Q.P.R. mot Nottingham Forest her i huset.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Hoppidioten skrev: fre okt 29, 2021 8:09 pm Lego Masters på TV2 nå. Faktisk et meget artig konsept.
Har ikke sett dette før. Om ikke annet fungerer det i hvert fall som vanvittig bra LEGO-reklame for min del. Må handles noe stort og dyrt snart.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Hoppidioten skrev: fre okt 29, 2021 8:09 pm Lego Masters på TV2 nå. Faktisk et meget artig konsept.
Fantastisk spektakulært i kveld med eksplosjonene :!:
Dette programmet fortjener virkelig mer oppmerksomhet.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

For de som lurte på Dokumentaren "Snikskytteren" så er den på NRK Nett TV,det beste jeg har sett siden dokuen om OJ Simpson saken
https://tv.nrk.no/serie/snikskytterne

The Kwames

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Ny sesong av Hva feiler det deg på NRK1 akkurat nå.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Toll på TV2 nå. Ny sesong.

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Hoppidioten skrev: tir nov 02, 2021 8:15 pm Ny sesong av Hva feiler det deg på NRK1 akkurat nå.
Driver de virkelig på med det tulleprogrammet enda?
Ja ja, NRK vil vel ikke gi seg med det før hele Norge har blitt en gjeng hypokondere :D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Finale i Alle mot alle (del to) i kveld
Roma-Bodø/Glimt skal jeg se på
Kongen befaler blir sett i opptak

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Strachan7 skrev: tor nov 04, 2021 12:48 pm
Hoppidioten skrev: tir nov 02, 2021 8:15 pm Ny sesong av Hva feiler det deg på NRK1 akkurat nå.
Driver de virkelig på med det tulleprogrammet enda?
Ja ja, NRK vil vel ikke gi seg med det før hele Norge har blitt en gjeng hypokondere :D
Er ikke det et kvalitetsprogram? Solgt det til andre land ihvertfall.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Veldig interssant dokumentar:
https://tv.nrk.no/program/KMTE30002519

Dessuten Kongen befaler.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Blir SVT i kveld
Først nye runder med På spåret klokken 20:00 på SVT1
Også "skrur" vi over til SVT2 og tar et gjensyn med klassikeren Chinatown fra 1974, klokken 21:45

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»