Brann Klubbtråd.

Svar
GatlingGun

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av GatlingGun »

lund skrev: tir feb 21, 2023 11:17 pm
Yourexperiencemaydif skrev: tir feb 21, 2023 10:37 pm Det rapporteres fra Fædrelandsvennen at vi (Start) også er med i kampen, men det nekter jeg egentlig å tro på. Dersom Brann har inne et bud på tre millioner skjønner jeg ikke hvordan vi kan være i nærheten, med mindre Jesper Mathisen har ringt banken og fått refinanisert lånet sitt.
Det rapporteres i BT at han har bestemt seg for Brann og at det bare er medisinsk test som mangler.
Jeg blir ikke overbevist før det kommer frem at det er blitt inngått en 'gentleman's agreement'.

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

lund skrev: tir feb 21, 2023 11:17 pm
Yourexperiencemaydif skrev: tir feb 21, 2023 10:37 pm Det rapporteres fra Fædrelandsvennen at vi (Start) også er med i kampen, men det nekter jeg egentlig å tro på. Dersom Brann har inne et bud på tre millioner skjønner jeg ikke hvordan vi kan være i nærheten, med mindre Jesper Mathisen har ringt banken og fått refinanisert lånet sitt.
Det rapporteres i BT at han har bestemt seg for Brann og at det bare er medisinsk test som mangler.
Gir mening. ES, større klubb og sannsynligvis hakket bedre lønn. I tillegg må det være den kuleste klubben i Norge å spille for på godværsdager.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Brann er offisielt gjeldsfri.

https://www.brann.no/nyheter/endelig-gjeldsfri

Overskuddet for Brann i 2022 endte på hele 90 millioner kroner. Salget av næringsarealene på Stadion ga et solid regnskapsmessig overskudd, fjernet all bankgjeld og forbedret likviditeten betydelig.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Hva skal vi kalle årets "nåtarvigulletpåforskudd"-tråd? Gullprivatjeten flyr igjen?

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Tjaaah skrev: fre mar 03, 2023 4:44 pm Hva skal vi kalle årets "nåtarvigulletpåforskudd"-tråd? Gullprivatjeten flyr igjen?
Gulet er jo sikret.
Kan kalle den "få fingeren ut av ræven NFF og gi oss det edle metallet vi fortjener".

lund

Legg inn av lund »

Men hva i alle dager skal vi med Ulrik Mathisen? For all del en god spiller med bra potensial, men mannen er 24 og spiller i en posisjon der vi har ekstremt god dekning.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

GatlingGun skrev: fre feb 24, 2023 5:35 pm Brann er offisielt gjeldsfri.

https://www.brann.no/nyheter/endelig-gjeldsfri

Overskuddet for Brann i 2022 endte på hele 90 millioner kroner. Salget av næringsarealene på Stadion ga et solid regnskapsmessig overskudd, fjernet all bankgjeld og forbedret likviditeten betydelig.
Like før Brann flytter til Sveits nå.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

lund skrev: fre mar 03, 2023 4:55 pm Men hva i alle dager skal vi med Ulrik Mathisen? For all del en god spiller med bra potensial, men mannen er 24 og spiller i en posisjon der vi har ekstremt god dekning.
Vanskelig å skjønne, ja.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

lund skrev: fre mar 03, 2023 4:55 pm Men hva i alle dager skal vi med Ulrik Mathisen? For all del en god spiller med bra potensial, men mannen er 24 og spiller i en posisjon der vi har ekstremt god dekning.
Mulig det ligger en overgang i luften for en Brannspiller og at de derfor ønsker å sikre cover i så tilfelle.

Hvilken posisjon spille han i?

lund

Legg inn av lund »

GatlingGun skrev: fre mar 03, 2023 7:35 pm
lund skrev: fre mar 03, 2023 4:55 pm Men hva i alle dager skal vi med Ulrik Mathisen? For all del en god spiller med bra potensial, men mannen er 24 og spiller i en posisjon der vi har ekstremt god dekning.
Mulig det ligger en overgang i luften for en Brannspiller og at de derfor ønsker å sikre cover i så tilfelle.

Hvilken posisjon spille han i?
Sentral midtbane/indreløper.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

lund skrev: fre mar 03, 2023 7:40 pm
GatlingGun skrev: fre mar 03, 2023 7:35 pm
lund skrev: fre mar 03, 2023 4:55 pm Men hva i alle dager skal vi med Ulrik Mathisen? For all del en god spiller med bra potensial, men mannen er 24 og spiller i en posisjon der vi har ekstremt god dekning.
Mulig det ligger en overgang i luften for en Brannspiller og at de derfor ønsker å sikre cover i så tilfelle.

Hvilken posisjon spille han i?
Sentral midtbane/indreløper.
Rasmussen, Wassberg, Horn Myhre er alle tre sårbare for salg i sommervinduet.

Tenker dette kan være en smart signering isåfall.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Yourexperiencemaydif skrev: tir feb 21, 2023 10:37 pm Det rapporteres fra Fædrelandsvennen at vi (Start) også er med i kampen, men det nekter jeg egentlig å tro på. Dersom Brann har inne et bud på tre millioner skjønner jeg ikke hvordan vi kan være i nærheten, med mindre Jesper Mathisen har ringt banken og fått refinanisert lånet sitt.
☀️

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Dere abonnerer vel på Brann sin YT-kanal?
► Show Spoiler

Mxzptlk

Legg inn av Mxzptlk »

Grønner trur visekaptein Crone blir vraka fordel Thore P. mot Haugesund. Litt av eit luksusproblem for oss. Deilig med to så gjevngode alternativ, samme for meg kven som starter. Pedersen kjenner motstander godt så det veg nok til hans sin fordel.

Ellers blir det vel samme laget mot FKH, med mindre Castro blir frisk. Laget er rimeleg satt og kjekt er det. Er berre å glede seg.

Champis

Legg inn av Champis »

Ulrik Mathisen er en kanonsignering og potensielt varp! Han er en late bloomer, og en jeg veldig lenge har hatt sansen for! Må være en av de beste driblerne i hele ligaen, og ingen skaffer så mange frispark som han. Har i tillegg en bra forståelse, herlig teknikk, godt driv med ballen og kan skape målpoeng. Kommer fortsatt til å utvikle seg, da han enda er uferdig fysisk.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Champis skrev: lør mar 04, 2023 2:05 am Ulrik Mathisen er en kanonsignering og potensielt varp! Han er en late bloomer, og en jeg veldig lenge har hatt sansen for! Må være en av de beste driblerne i hele ligaen, og ingen skaffer så mange frispark som han. Har i tillegg en bra forståelse, herlig teknikk, godt driv med ballen og kan skape målpoeng. Kommer fortsatt til å utvikle seg, da han enda er uferdig fysisk.
Er veldig svak for late bloomers selv. Høres spanande ut.

lund

Legg inn av lund »

Om ikke Djurgården skulle snappe ham i siste liten, går Ulrik Mathisen nå til Brann for 3 millioner. Aalesund og Kamma var også interesserte.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Var dere på Stadion for nøyaktig 26 år siden i dag?
Det var jeg

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Elgen skrev: man mar 06, 2023 9:04 pm Var dere på Stadion for nøyaktig 26 år siden i dag?
Det var jeg
Ok jeg kjøper.. What?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

keizersoze skrev: man mar 06, 2023 9:39 pm
Elgen skrev: man mar 06, 2023 9:04 pm Var dere på Stadion for nøyaktig 26 år siden i dag?
Det var jeg
Ok jeg kjøper.. What?
Brann-Liverpool, kvartfinale i cupvinnercupen

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Elgen skrev: man mar 06, 2023 9:47 pm
keizersoze skrev: man mar 06, 2023 9:39 pm
Elgen skrev: man mar 06, 2023 9:04 pm Var dere på Stadion for nøyaktig 26 år siden i dag?
Det var jeg
Ok jeg kjøper.. What?
Brann-Liverpool, kvartfinale i cupvinnercupen
Ahh.. Husker ikke helt.. var det uavgjorten eller Fowlers sinnsyke mål?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

keizersoze skrev: man mar 06, 2023 9:52 pm
Elgen skrev: man mar 06, 2023 9:47 pm
keizersoze skrev: man mar 06, 2023 9:39 pm

Ok jeg kjøper.. What?
Brann-Liverpool, kvartfinale i cupvinnercupen
Ahh.. Husker ikke helt.. var det uavgjorten eller Fowlers sinnsyke mål?
Kampen endte uavgjort 1-1, mål av Fowler og Hasund

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Elgen skrev: man mar 06, 2023 9:56 pm
keizersoze skrev: man mar 06, 2023 9:52 pm
Elgen skrev: man mar 06, 2023 9:47 pm

Brann-Liverpool, kvartfinale i cupvinnercupen
Ahh.. Husker ikke helt.. var det uavgjorten eller Fowlers sinnsyke mål?
Kampen endte uavgjort 1-1, mål av Fowler og Hasund
Ahh.. tusen takk for å minne meg på at jeg er glemsk:P
Men skal sies at jeg ble imponert av den scoringen der....Sa ikke Tennfjord etterpå..Med spisser som gjør slikt, så er det ikke mye vi kan gjøre..eller noe slikt?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

keizersoze skrev: man mar 06, 2023 10:03 pm
Elgen skrev: man mar 06, 2023 9:56 pm
keizersoze skrev: man mar 06, 2023 9:52 pm
Ahh.. Husker ikke helt.. var det uavgjorten eller Fowlers sinnsyke mål?
Kampen endte uavgjort 1-1, mål av Fowler og Hasund
► Show Spoiler
Ahh.. tusen takk for å minne meg på at jeg er glemsk:P
Men skal sies at jeg ble imponert av den scoringen der....Sa ikke Tennfjord etterpå..Med spisser som gjør slikt, så er det ikke mye vi kan gjøre..eller noe slikt?
Ikke helt, han sa noe ala når man ser hvilke sjanser Liverpool scorer på og sjansene vi ikke scorer på så er det lov å være skuffet

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Elgen skrev: man mar 06, 2023 10:16 pm
keizersoze skrev: man mar 06, 2023 10:03 pm
Elgen skrev: man mar 06, 2023 9:56 pm

Kampen endte uavgjort 1-1, mål av Fowler og Hasund
► Show Spoiler
Ahh.. tusen takk for å minne meg på at jeg er glemsk:P
Men skal sies at jeg ble imponert av den scoringen der....Sa ikke Tennfjord etterpå..Med spisser som gjør slikt, så er det ikke mye vi kan gjøre..eller noe slikt?
Ikke helt, han sa noe ala når man ser hvilke sjanser Liverpool scorer på og sjansene vi ikke scorer på så er det lov å være skuffet
Jeg husker nok feil igjen da...story of my life.
Var ikke der.. men regner med du koste deg?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

keizersoze skrev: man mar 06, 2023 10:31 pm
Elgen skrev: man mar 06, 2023 10:16 pm
keizersoze skrev: man mar 06, 2023 10:03 pm

Ahh.. tusen takk for å minne meg på at jeg er glemsk:P
Men skal sies at jeg ble imponert av den scoringen der....Sa ikke Tennfjord etterpå..Med spisser som gjør slikt, så er det ikke mye vi kan gjøre..eller noe slikt?
Ikke helt, han sa noe ala når man ser hvilke sjanser Liverpool scorer på og sjansene vi ikke scorer på så er det lov å være skuffet
Jeg husker nok feil igjen da...story of my life.
Var ikke der.. men regner med du koste deg?
Var stor stas det ja!

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Elgen skrev: man mar 06, 2023 10:39 pm
keizersoze skrev: man mar 06, 2023 10:31 pm
Elgen skrev: man mar 06, 2023 10:16 pm

Ikke helt, han sa noe ala når man ser hvilke sjanser Liverpool scorer på og sjansene vi ikke scorer på så er det lov å være skuffet
Jeg husker nok feil igjen da...story of my life.
Var ikke der.. men regner med du koste deg?
Var stor stas det ja!
Er alltid opptur å være brannsupporter :)
Det gikk opp det gikk ned, eg va heispassasjer...

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Kvinnfolkene spile 1-1 i treningskamp mot VIF i går. Den nye amerikanske spissen scoret.

https://www.bt.no/sport/i/4orjWE/i-dag- ... r-best-til

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Elgen skrev: tir mar 07, 2023 5:26 pm
Håper ikke han skal møte Djurgårdens representanter på Ulrikens topp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»