HBO MAX

Svar
Winnowill

Re: HBO MAX

Legg inn av Winnowill »

Ellers:

Fringe
Beforeigners
Raised by wolves

Egentlig veldig mange gode serier på HBO.
Har en drøss på lista som jeg vet er serier med bra anmeldes som jeg enda ikke har sett som; Devs, Chernobyl, Sopranos, The Wire osv.

startelver

Legg inn av startelver »

Ja alle har nevnt alle seriene, det kryr av de, og selvsagt de gamle klassikerne. Trenger ikke en hel haug med streamkanaler. HBO koster 44 kr.

startelver

Legg inn av startelver »

Episode 6 av Peacemaker ligger ute nå, inneholder bl.a 2 låter av norske Wig Wam.

Serien blir bare bedre og bedre, eller mer og mer crazy .


Jack

Legg inn av Jack »

Xpoolman skrev: fre jan 28, 2022 9:12 pm :twisted: Irriterer meg grenseløst over at HBO Max ikke funker her nede i Hellas.
Etter at det nå var slutt på Nordic er det også slutt på HBO her nede :twisted:
Skaff deg VPN. Anbefaler NordVPN.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Jack_Daniels skrev: tir feb 08, 2022 5:29 pm
Xpoolman skrev: fre jan 28, 2022 9:12 pm :twisted: Irriterer meg grenseløst over at HBO Max ikke funker her nede i Hellas.
Etter at det nå var slutt på Nordic er det også slutt på HBO her nede :twisted:
Skaff deg VPN. Anbefaler NordVPN.
Liker ikke å måtte betale ekstra for å få tilgang til noe som i utgangspunktet er inkludert i mitt abonnement på Strim :evil:

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

startelver skrev: lør jan 29, 2022 12:20 am Ja alle har nevnt alle seriene, det kryr av de, og selvsagt de gamle klassikerne. Trenger ikke en hel haug med streamkanaler. HBO koster 44 kr.
Bare for å unngå misforståelser; Den prisen er kun for oss som registrerte oss i november i fjor. Prisen for andre er 89,-

startelver

Legg inn av startelver »

Rainmaker skrev: ons feb 09, 2022 9:01 am
startelver skrev: lør jan 29, 2022 12:20 am Ja alle har nevnt alle seriene, det kryr av de, og selvsagt de gamle klassikerne. Trenger ikke en hel haug med streamkanaler. HBO koster 44 kr.
Bare for å unngå misforståelser; Den prisen er kun for oss som registrerte oss i november i fjor. Prisen for andre er 89,-
Ja er fornøyd med den dealen ;)

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

startelver skrev: ons feb 09, 2022 9:49 am
Rainmaker skrev: ons feb 09, 2022 9:01 am
startelver skrev: lør jan 29, 2022 12:20 am Ja alle har nevnt alle seriene, det kryr av de, og selvsagt de gamle klassikerne. Trenger ikke en hel haug med streamkanaler. HBO koster 44 kr.
Bare for å unngå misforståelser; Den prisen er kun for oss som registrerte oss i november i fjor. Prisen for andre er 89,-
Ja er fornøyd med den dealen ;)
Jepp :)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Fringegirl skrev: fre jan 28, 2022 11:04 pm Ellers:

Fringe
Beforeigners
Raised by wolves

Egentlig veldig mange gode serier på HBO.
Har en drøss på lista som jeg vet er serier med bra anmeldes som jeg enda ikke har sett som; Devs, Chernobyl, Sopranos, The Wire osv.
Fringe gikk fra å være en virkelig klasseserie til å bli ræl. Med de første sesongene er noe alle burde få med seg. Walter er en av mine favorittkarakterer gjennom tidene.

Helt til karakteren ble ødelagt. De som vet de vet som det heter nå for tiden.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

PowersIave skrev: fre jan 28, 2022 3:26 am Hvilke serier er å anbefale? Knyttet abonemment i høst da det var tilbud, men har vel knapt logget meg inn på kontoen så kanskje det er på tide å få verdi for pengene.
Fått en del anbefalinger allerede, men mine favoritter

- Sopranos
- the Wire
- True Detective
- Westworld (sesong 1 & 2)
- Succession
- Beforeigners
- Bosch

Nokså mainstream anbefalinger, men dette er vel topplisten tenker jeg.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

PapaSmurf skrev: ons feb 09, 2022 10:17 am
Fringegirl skrev: fre jan 28, 2022 11:04 pm Ellers:

Fringe
Beforeigners
Raised by wolves

Egentlig veldig mange gode serier på HBO.
Har en drøss på lista som jeg vet er serier med bra anmeldes som jeg enda ikke har sett som; Devs, Chernobyl, Sopranos, The Wire osv.
Fringe gikk fra å være en virkelig klasseserie til å bli ræl. Med de første sesongene er noe alle burde få med seg. Walter er en av mine favorittkarakterer gjennom tidene.

Helt til karakteren ble ødelagt. De som vet de vet som det heter nå for tiden.
Pleier dessverre å bli slik når en serie blir populær, viktig å skvise ut mer innhold. Billions lider jo samme skjebne.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Harduetforslag skrev: ons feb 09, 2022 10:28 am
PapaSmurf skrev: ons feb 09, 2022 10:17 am
Fringegirl skrev: fre jan 28, 2022 11:04 pm Ellers:

Fringe
Beforeigners
Raised by wolves

Egentlig veldig mange gode serier på HBO.
Har en drøss på lista som jeg vet er serier med bra anmeldes som jeg enda ikke har sett som; Devs, Chernobyl, Sopranos, The Wire osv.
Fringe gikk fra å være en virkelig klasseserie til å bli ræl. Med de første sesongene er noe alle burde få med seg. Walter er en av mine favorittkarakterer gjennom tidene.

Helt til karakteren ble ødelagt. De som vet de vet som det heter nå for tiden.
Pleier dessverre å bli slik når en serie blir populær, viktig å skvise ut mer innhold. Billions lider jo samme skjebne.
Jo da, men her var det ikke bare at kvaliteten falt. De kom med noe helt absurd som ikke passet med de foregående sesongene.

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

En serie som ofte går under radaren på HBO er Banshee. En personlig favoritt for min del.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

PapaSmurf skrev: ons feb 09, 2022 10:29 am
Pleier dessverre å bli slik når en serie blir populær, viktig å skvise ut mer innhold. Billions lider jo samme skjebne.
Jo da, men her var det ikke bare at kvaliteten falt. De kom med noe helt absurd som ikke passet med de foregående sesongene.
[/quote]

Problemet er jo ofte at når serier blir populære, og da ser produksjonsselskaper seg blinde på penger og skviser ut flere sesonger enn det serieskaperne egentlig hadde sett for seg.

Og da ender man overraskende ofte opp med disse absurde løsningene som ikke passer til hva som har skjedd, fordi rammene er plutselig blåst vekk.

startelver

Legg inn av startelver »

KimBlund skrev: ons feb 09, 2022 10:37 am En serie som ofte går under radaren på HBO er Banshee. En personlig favoritt for min del.
Aner ikke noe om den serien , men får vel sjekke det ut.

startelver

Legg inn av startelver »

Chromeback skrev: ons feb 09, 2022 10:40 am
PapaSmurf skrev: ons feb 09, 2022 10:29 am
Pleier dessverre å bli slik når en serie blir populær, viktig å skvise ut mer innhold. Billions lider jo samme skjebne.
Jo da, men her var det ikke bare at kvaliteten falt. De kom med noe helt absurd som ikke passet med de foregående sesongene.
Problemet er jo ofte at når serier blir populære, og da ser produksjonsselskaper seg blinde på penger og skviser ut flere sesonger enn det serieskaperne egentlig hadde sett for seg.

Og da ender man overraskende ofte opp med disse absurde løsningene som ikke passer til hva som har skjedd
, fordi rammene er plutselig blåst vekk.
[/quote]

Det irriterer meg noe grenseløst! Her skal det melkes for alt det er verdt så lenge det gir penger i kassa! Selve manuset kan være helt ræva.

BioDex

Legg inn av BioDex »

KimBlund skrev: ons feb 09, 2022 10:37 am En serie som ofte går under radaren på HBO er Banshee. En personlig favoritt for min del.
Meget bra serie, og i hovedrollen finner vi selveste Homelander!

vidar

Legg inn av vidar »

PowersIave skrev: fre jan 28, 2022 3:26 am Hvilke serier er å anbefale? Knyttet abonemment i høst da det var tilbud, men har vel knapt logget meg inn på kontoen så kanskje det er på tide å få verdi for pengene.
Rectify og Quarry..

startelver

Legg inn av startelver »

Det var episode 7 av Peacemaker som hadde to låter av Wig Wam. Og dette er den beste episoden så langt, det topper seg mot en klimaks.


startelver

Legg inn av startelver »

Siste episode av denne fantastiske serien ligger ute nå :D :D :o :shock: :mrgreen:

startelver

Legg inn av startelver »

En av avslutningsscenene på Peacemaker for de som ikke har sett den (med Wig Wam)


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ikke nevnt her inne ser jeg, men HBO Max kommer til å slå seg sammen med Discovery+.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/47Jx ... -discovery

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Litt irriterende med prishopp, men greit med en app mindre å holde styr på.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hetfield skrev: ons mar 16, 2022 5:03 pm Litt irriterende med prishopp, men greit med en app mindre å holde styr på.
Hvis man har Discovery fra før av så tjener man vel litt på det, vil jeg tro. Betaler vel 44+79 for begge tjenester i dag, så tviler på at det nye tilbudet vil toppe dette, spesielt hvis man har 50% hos HBO. Spørsmålet er jo hva som skjer med dette livstilbudet.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Jeg har HBO Max og Eurosport inkludert i tv-pakka. Om de gjør som TV2 og skylder på at nå er alt så meget bedre, og høyner prisene, kanskje til og med fjerner fra pakka, da blir det nok farvel.

Corvus

Legg inn av Corvus »

k9b skrev: ons feb 09, 2022 10:24 am
PowersIave skrev: fre jan 28, 2022 3:26 am Hvilke serier er å anbefale? Knyttet abonemment i høst da det var tilbud, men har vel knapt logget meg inn på kontoen så kanskje det er på tide å få verdi for pengene.
Fått en del anbefalinger allerede, men mine favoritter

- Sopranos
- the Wire
- True Detective
- Westworld (sesong 1 & 2)
- Succession
- Beforeigners
- Bosch

Nokså mainstream anbefalinger, men dette er vel topplisten tenker jeg.
Beforeigners er dårlige greier, Bosch litt bedre.
Ellers er det jo klasseserier ja!

startelver

Legg inn av startelver »

Chromeback skrev: ons mar 16, 2022 4:59 pm Ikke nevnt her inne ser jeg, men HBO Max kommer til å slå seg sammen med Discovery+.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/47Jx ... -discovery
Men i alle dager, jeg har livspris på 44.50 . De kan bare prøve seg.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

startelver skrev: ons mar 16, 2022 10:46 pm
Chromeback skrev: ons mar 16, 2022 4:59 pm Ikke nevnt her inne ser jeg, men HBO Max kommer til å slå seg sammen med Discovery+.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/47Jx ... -discovery
Men i alle dager, jeg har livspris på 44.50 . De kan bare prøve seg.
Slo til på det jeg også. Drøyt om de skal prøve å vri seg unna en avtale.
Det bør de jo ikke kunne, da de har sagt 'livstid', og da forventer jeg å få nettopp det.

startelver

Legg inn av startelver »

Henningsen skrev: ons mar 16, 2022 10:51 pm
startelver skrev: ons mar 16, 2022 10:46 pm
Chromeback skrev: ons mar 16, 2022 4:59 pm Ikke nevnt her inne ser jeg, men HBO Max kommer til å slå seg sammen med Discovery+.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/47Jx ... -discovery
Men i alle dager, jeg har livspris på 44.50 . De kan bare prøve seg.
Slo til på det jeg også. Drøyt om de skal prøve å vri seg unna en avtale.
Det bør de jo ikke kunne, da de har sagt 'livstid', og da forventer jeg å få nettopp det.
De har sagt 50% livstid og kan selvsagt øke abonnementet hvis det skjer endringer med kanalen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Henningsen skrev: ons mar 16, 2022 10:51 pm
startelver skrev: ons mar 16, 2022 10:46 pm
Chromeback skrev: ons mar 16, 2022 4:59 pm Ikke nevnt her inne ser jeg, men HBO Max kommer til å slå seg sammen med Discovery+.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/47Jx ... -discovery
Men i alle dager, jeg har livspris på 44.50 . De kan bare prøve seg.
Slo til på det jeg også. Drøyt om de skal prøve å vri seg unna en avtale.
Det bør de jo ikke kunne, da de har sagt 'livstid', og da forventer jeg å få nettopp det.
Men det har aldri vært livstid på 44,-, det har vært livstid på 50% av det beløpet tjenesten koster.

Så hvis tjenesten hadde økt til 150,- mnd, så ville tjenesten ha kostet 75,- med livstidsgarantien.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»