Nissene i bingen

Svar
Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Re: Nissene i bingen

Legg inn av JODDEMM »

Må være vondt å være så humørløs :lol:

Synes disse "stakkars asiatene" bør ta det like humoristisk som undertegnede: "Det var da godt at TVN hadde lagt på sladd- for det var nok ikke noe vakkert syn med en nisse full av aske" :D

Vet vi forresten om denne Maria Yawa er en ekte person/ ekte konto- vet ikke hva som er "rett å si"? At det er snakk om satire?
Litt som denne "Svanhild Ødeland" (tror jeg hun het) som problematiserte disney-karakterene Spøkelseskladden og Svarte-Petter som fremstod som sorte og kriminelle disney-karakterer?

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Alexis må være tidenes parodi. Hele huset ler av den figuren. Dette var virkelig en kalender som var morsom igjen.

Grotu

Legg inn av Grotu »

Alexis er jo helt fantastisk. Ellers så synes jeg det er herlig at Tom endelig er kommet inn siden har er en av mine store favoritter selv om det gikk på bekostning av en av mine andre favoritter.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Alexis Munthe forsvarer 6eren på terningen nærmest alene. Spørs om ikke humoren blir litt gjentakende etterhvert, men foreløpig er det noe av det morsomste i norsk komedie på lang tid.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Kjedelig med Timothy ute, men regner nesten med han kommer inn igjen. Alexis er helt konge.

TWU

Legg inn av TWU »

Enig, han er så på kornet at det er helt utrolig.

Syns han adhd-bergenseren var artig første scenen, men tror det kan bli litt slitsomt i lengden. Litt det samme med han kåte østlendingen.

Nå er tiden inne for å få inn Rhino, og spille videre på
► Show Spoiler
fra denne episoden

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Fantastisk julekalender dette :D

Regner med at krenkefjottene sitter klistret foran skjermen hver dag i håp om finne noe de kan rapportere inn. Håper de hadde noe sterkere enn urtete i koppen i dag, ellers daua de vel over pepperkakepyntingen og spesielt scenen fra utedassen der en nisse napper løken på en pepperkakedame :lol:

lsklars

Legg inn av lsklars »

Kan ikke vente med å se Rhino i boblebadet med jentene.

kibby

Legg inn av kibby »

PapaSmurf skrev: fre des 03, 2021 12:11 pm Ikke alle mener det er like morsomt 😂



«Med rette offended». Jeg lo.
Flaut? Den karakteren? Det er jo fetteren stakkars :lol:

Centrist

Legg inn av Centrist »

MacanT skrev: fre des 03, 2021 11:38 pm Fantastisk julekalender dette :D

Regner med at krenkefjottene sitter klistret foran skjermen hver dag i håp om finne noe de kan rapportere inn. Håper de hadde noe sterkere enn urtete i koppen i dag, ellers daua de vel over pepperkakepyntingen og spesielt scenen fra utedassen der en nisse napper løken på en pepperkakedame :lol:
Et kjapt søk på Nissene i bingen på Twitter får frem noen som reagerte på hun med bipolar lidelse..Dog er det jo kun en person så ikke noe krenkehysteri foreløpig.

Selv så jeg ikke helt det morsomme med hun karakteren uansett

TWU

Legg inn av TWU »

Dagens episode litt mer njeh enn de forrige - men man fikk i det minste et nytt par som kan frembringe gode situasjoner fremover

anbessa

Legg inn av anbessa »

Sitter og ser på NRKs vinterstudio. Studiovert Gukild er skremmende lik Alexis Munthe. Litt lik som personer og muligens?

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Mer Woke-harselering i dagens episode, Rhino er som skapt for 2021.

Queenie

Legg inn av Queenie »

GoingKronos skrev: søn des 05, 2021 11:03 am Mer Woke-harselering i dagens episode, Rhino er som skapt for 2021.
😍😂

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Vet ikke helt. Synes de tre første episodene var veldig bra, men de to siste blir det pjatt og repetetivt og med altfor enkle humorpoeng. Håper virkelig det tar seg opp for fortsetter det slik ødelegger de hele konseptet.

Er begrenset hvor gøy det er med bæsj, tiss og sex....

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

anbessa skrev: lør des 04, 2021 5:24 pm Sitter og ser på NRKs vinterstudio. Studiovert Gukild er skremmende lik Alexis Munthe. Litt lik som personer og muligens?
He he. Viste ikke hvem Guklid var før han var med på 4 stjernes middag på TVN. Og da lo kona og jeg rått av han. Trodde neste han parodierte noen. Ler alltid litt når vi ser han på TV. Veldig mye Alexis Munthe der ja :)

kibby

Legg inn av kibby »

InternalExile skrev: søn des 05, 2021 11:24 am
anbessa skrev: lør des 04, 2021 5:24 pm Sitter og ser på NRKs vinterstudio. Studiovert Gukild er skremmende lik Alexis Munthe. Litt lik som personer og muligens?
He he. Viste ikke hvem Guklid var før han var med på 4 stjernes middag på TVN. Og da lo kona og jeg rått av han. Trodde neste han parodierte noen. Ler alltid litt når vi ser han på TV. Veldig mye Alexis Munthe der ja :)
Gukild er vel i disse dager mens kjent for å være typen til Linnéa Myhre.

kibby

Legg inn av kibby »

Hoppidioten skrev: søn des 05, 2021 11:19 am Er begrenset hvor gøy det er med bæsj, tiss og sex....
Du kjenner trolig ikke konseptet antar jeg? (Paradise Hotel, Ex on the Beach, Love Island)

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

kibby skrev: søn des 05, 2021 12:19 pm
InternalExile skrev: søn des 05, 2021 11:24 am
anbessa skrev: lør des 04, 2021 5:24 pm Sitter og ser på NRKs vinterstudio. Studiovert Gukild er skremmende lik Alexis Munthe. Litt lik som personer og muligens?
He he. Viste ikke hvem Guklid var før han var med på 4 stjernes middag på TVN. Og da lo kona og jeg rått av han. Trodde neste han parodierte noen. Ler alltid litt når vi ser han på TV. Veldig mye Alexis Munthe der ja :)
Gukild er vel i disse dager mens kjent for å være typen til Linnéa Myhre.
Der har vi forklaringa på dialekten til Alexis Munthe. ;)

TWU

Legg inn av TWU »

lsklars skrev: fre des 03, 2021 11:41 pm Kan ikke vente med å se Rhino i boblebadet med jentene.
Se episoden først..
► Show Spoiler

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Serien holde seg fortsatt godt syntes jeg. Ler og humrer i hver episode.

Og så er det gøy at de viser jukking under teppet i "neste episode/senere"-sekvensen på slutten av hver episode.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Unødvendig å ta sånn på vei av Rhino. Drit i å være så hårsår.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Sankaa skrev: søn des 05, 2021 1:42 pm Serien holde seg fortsatt godt syntes jeg. Ler og humrer i hver episode.

Og så er det gøy at de viser jukking under teppet i "neste episode/senere"-sekvensen på slutten av hver episode.
Haha! Jepp, dette er blitt et høydepunkt hver dag.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

GoingKronos skrev: søn des 05, 2021 11:03 am Mer Woke-harselering i dagens episode, Rhino er som skapt for 2021.
Espen Eckbo var forut for sin tid da han skapte Rihno. Det var jo i 2001 eller 2002 at karakteren ble skapt, lenge før krenkelseshysteriet kom på moten.

Ellers helt enig i at hans paranoia er enda morsommere i dag enn den gangen, nettopp pga. samfunnsutviklingen.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Sankaa skrev: søn des 05, 2021 1:42 pm
Og så er det gøy at de viser jukking under teppet i "neste episode/senere"-sekvensen på slutten av hver episode.
Jeg tipper den jukkingen er noe helt annet enn to nisser som har hyrdestund. Ville vært typisk, at man bygger opp over tid, og så viser det seg å være noe helt annet... haha...

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Rhino skuffet ikke nei. Fantastisk.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Enzino skrev: søn des 05, 2021 10:15 pm
GoingKronos skrev: søn des 05, 2021 11:03 am Mer Woke-harselering i dagens episode, Rhino er som skapt for 2021.
Espen Eckbo var forut for sin tid da han skapte Rihno. Det var jo i 2001 eller 2002 at karakteren ble skapt, lenge før krenkelseshysteriet kom på moten.

Ellers helt enig i at hans paranoia er enda morsommere i dag enn den gangen, nettopp pga. samfunnsutviklingen.
Jepp, minner om John Cleese sitt foredrag som "professor" en gang på 70-tallet. Når humoren treffer på ett nivå i sin samtid og på et enda høyere nivå i framtid, så vet man at det er bra saker.

Ellers vil jeg si at Alexis Munthe bør bli nominert til årets realitydeltaker, selv om han er fiktiv. Herre jesus, for en karakter!

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Enzino skrev: søn des 05, 2021 10:15 pm
GoingKronos skrev: søn des 05, 2021 11:03 am Mer Woke-harselering i dagens episode, Rhino er som skapt for 2021.
Espen Eckbo var forut for sin tid da han skapte Rihno. Det var jo i 2001 eller 2002 at karakteren ble skapt, lenge før krenkelseshysteriet kom på moten.

Ellers helt enig i at hans paranoia er enda morsommere i dag enn den gangen, nettopp pga. samfunnsutviklingen.
SJWs gir seg ikke før humor er utradert.

Godt at Eckbo står imot enda.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hetfield skrev: søn des 05, 2021 10:21 pm
Enzino skrev: søn des 05, 2021 10:15 pm
GoingKronos skrev: søn des 05, 2021 11:03 am Mer Woke-harselering i dagens episode, Rhino er som skapt for 2021.
Espen Eckbo var forut for sin tid da han skapte Rihno. Det var jo i 2001 eller 2002 at karakteren ble skapt, lenge før krenkelseshysteriet kom på moten.

Ellers helt enig i at hans paranoia er enda morsommere i dag enn den gangen, nettopp pga. samfunnsutviklingen.
SJWs gir seg ikke før humor er utradert.

Godt at Eckbo står imot enda.
Heldigvis mange komikere som står i mot dette, men så kommer det også litt an på måten man klarer å gjøre dette på. Eckbo er det høy klasse over, heldigvis.

kibby

Legg inn av kibby »

Skraevadottir skrev: søn des 05, 2021 10:19 pm Ellers vil jeg si at Alexis Munthe bør bli nominert til årets realitydeltaker, selv om han er fiktiv. Herre jesus, for en karakter!
Enig, men foretrekker originalen, Even Kvam 🥰

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»