Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Lew_Ashby

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Lew_Ashby »

Bare klovner som ønsker Toney til Chelsea uansett.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Lew_Ashby skrev: ons nov 16, 2022 7:45 pm Bare klovner som ønsker Toney til Chelsea uansett.
Ja, hvilke idioter er det som rater han liksom :oops:

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

chelsea8 skrev: ons nov 16, 2022 7:30 pm Virker som en fin tilvekst til gruppa.
Synes ikke dette er noe som sier noe negativt om ham nødvendigvis. Vi har lite informasjon enn så lenge, og i det hele tatt så er det forskjell på å si til en kompis noe slikt som "Jeg kommer til å bli i Brentford neste sesong, klubben har sagt at de ikke selger meg denne sommeren uansett pris" eller "Virker uheldigvis som at spiller X kommer til å være skadet, tror nok det blir tap." kontra det som endel andre i klubben deres har gjort.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Mange spillere med selv om Kepa, James, Fofana, Chilwell og Kante ikke kunne reise pga skader.


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jolla skrev: ons nov 16, 2022 8:40 pm
chelsea8 skrev: ons nov 16, 2022 7:30 pm Virker som en fin tilvekst til gruppa.
Synes ikke dette er noe som sier noe negativt om ham nødvendigvis. Vi har lite informasjon enn så lenge, og i det hele tatt så er det forskjell på å si til en kompis noe slikt som "Jeg kommer til å bli i Brentford neste sesong, klubben har sagt at de ikke selger meg denne sommeren uansett pris" eller "Virker uheldigvis som at spiller X kommer til å være skadet, tror nok det blir tap." kontra det som endel andre i klubben deres har gjort.
Ser nå at det er snakk om 232(!) tilfeller. Så dette er jo en god del verre enn det som Trippier gjorde når han fortalte en vennegruppe om at han skulle til Atlético.

Virker som om det har vært pågående betting over lang tid. Eksakt hva, eller hvordan aner jeg ikke. Det er ikke så mye som er i Toney sin kontroll. Det kunne ha vært det å bomme på en straffe, men der har han jo vært bunnsolid. Jeg klarer ikke å se at han har jobbet for å tape kamper med vilje heller, så jeg lurer på hva FA har på ham.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ja, det blir spennende å se hva FA har på han.

Det er ikke bare ligaplasseringen vi har tatt fra Brighton. Vi har ansatt deres tidligere:
✅ Manager
✅ Assistant Manager
✅ First Team Coach
✅ Goalkeeping Coach
✅ Player of the Season
✅ Head of Recruitment
✅ Assistant Head of Recruitment

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jolla skrev: tor nov 17, 2022 1:00 am
Eksakt hva, eller hvordan aner jeg ikke. Det er ikke så mye som er i Toney sin kontroll. Det kunne ha vært det å bomme på en straffe, men der har han jo vært bunnsolid. Jeg klarer ikke å se at han har jobbet for å tape kamper med vilje heller, så jeg lurer på hva FA har på ham.
Kan kanskje ha med det å få gule kort med vilje å gjøre. Toney har fått en del gule kort på idiotiske måter oppigjennom.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jolla skrev: tor nov 17, 2022 12:11 pm
Jolla skrev: tor nov 17, 2022 1:00 am
Eksakt hva, eller hvordan aner jeg ikke. Det er ikke så mye som er i Toney sin kontroll. Det kunne ha vært det å bomme på en straffe, men der har han jo vært bunnsolid. Jeg klarer ikke å se at han har jobbet for å tape kamper med vilje heller, så jeg lurer på hva FA har på ham.
Kan kanskje ha med det å få gule kort med vilje å gjøre. Toney har fått en del gule kort på idiotiske måter oppigjennom.
Eller andre småting som antall innkast, cornere etc.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

GatlingGun skrev: tor nov 17, 2022 12:21 pm
Jolla skrev: tor nov 17, 2022 12:11 pm
Jolla skrev: tor nov 17, 2022 1:00 am
Eksakt hva, eller hvordan aner jeg ikke. Det er ikke så mye som er i Toney sin kontroll. Det kunne ha vært det å bomme på en straffe, men der har han jo vært bunnsolid. Jeg klarer ikke å se at han har jobbet for å tape kamper med vilje heller, så jeg lurer på hva FA har på ham.
Kan kanskje ha med det å få gule kort med vilje å gjøre. Toney har fått en del gule kort på idiotiske måter oppigjennom.
Eller andre småting som antall innkast, cornere etc.
Vanskeligere for Toney å kontrollere på egenhånd, men ja - det er mulig.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jolla skrev: tor nov 17, 2022 12:55 pm
GatlingGun skrev: tor nov 17, 2022 12:21 pm
Jolla skrev: tor nov 17, 2022 12:11 pm

Kan kanskje ha med det å få gule kort med vilje å gjøre. Toney har fått en del gule kort på idiotiske måter oppigjennom.
Eller andre småting som antall innkast, cornere etc.
Vanskeligere for Toney å kontrollere på egenhånd, men ja - det er mulig.
Dersom han vet at motstanderlaget har 9 cornere eller 15 innkast og noen har bedt ham fikse over 9 cornere eller 15 innkast, så er jo det enkelt.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Jolla skrev: tor nov 17, 2022 1:00 am Ser nå at det er snakk om 232(!) tilfeller. Så dette er jo en god del verre enn det som Trippier gjorde når han fortalte en vennegruppe om at han skulle til Atlético.

Virker som om det har vært pågående betting over lang tid. Eksakt hva, eller hvordan aner jeg ikke. Det er ikke så mye som er i Toney sin kontroll. Det kunne ha vært det å bomme på en straffe, men der har han jo vært bunnsolid. Jeg klarer ikke å se at han har jobbet for å tape kamper med vilje heller, så jeg lurer på hva FA har på ham.
Er totalforbud mot betting for utøvere vel?

Så han kan også ha betta på seier eller at han scora i egne kamper, evt betta på andre kamper som en vanlig person.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chelsea-legenden Baba Rahman visstnok klar BB (ser fra kommentarene under at det kanskje kan diskuteres) da Ghana moste Sveits 2-0 i dagens treningskamp.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Saliph

Legg inn av Saliph »

På en skala fra 1-7, der 7 er høyest (som det jo er), hvilken karakter vil dere gi Boehly så langt?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Saliph skrev: tor nov 17, 2022 7:51 pm På en skala fra 1-7, der 7 er høyest (som det jo er), hvilken karakter vil dere gi Boehly så langt?
C+

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Saliph skrev: tor nov 17, 2022 7:51 pm På en skala fra 1-7, der 7 er høyest (som det jo er), hvilken karakter vil dere gi Boehly så langt?
1 på overganger og 5,5 på rekruttering (tenker på sportsjef og den staben der)

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Prosjekt Potter er RIP 2022-2022 hvis ryktene om at vi skal gå for Ronaldo, hvis han blir løslatt fra United, stemmer. Moro så lenge det varte.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »



Ydmyk og sier topp ti i stedet for topp 3.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

chelsea8 skrev: man nov 21, 2022 11:59 am

Ydmyk og sier topp ti i stedet for topp 3.
Flott fyr og ikke minst en magisk spiller. Ferdighetsmessig ser jeg ingen bedre enn han i klubben vår de siste 25 årene. Sinnsykt hvordan han kunne bære laget og angrepet omtrent alene. Målene mot Arse, Pool og WH glemmes aldri

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Hvis mengden vil ha Rice, noe jeg så absolutt ikke er i mot, så vil jeg trumfe igjennom med Enzo Fernandez. En mer komplimenterende spiller til det fysiske monsteret Rice er vanskelig å tenke seg. Nå har han til og med fått sin egen radar på Statsbomb som bevis.


KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Mendy med forferdelige inngriper i dag og bang 2 i mål i mot

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Inbetweener skrev: man nov 21, 2022 6:21 pm Hvis mengden vil ha Rice, noe jeg så absolutt ikke er i mot, så vil jeg trumfe igjennom med Enzo Fernandez. En mer komplimenterende spiller til det fysiske monsteret Rice er vanskelig å tenke seg. Nå har han til og med fått sin egen radar på Statsbomb som bevis.

Har også jævlig sansen for Enzo

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

KTBFFH skrev: man nov 21, 2022 7:15 pm Mendy med forferdelige inngriper i dag og bang 2 i mål i mot
Ja, skulle jo være en av Senegals store ess. Og så senker han laget i en kamp det så ut som de hadde poenget i lomma i. Men dere har Kepa.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

KTBFFH skrev: man nov 21, 2022 3:10 pm
chelsea8 skrev: man nov 21, 2022 11:59 am

Ydmyk og sier topp ti i stedet for topp 3.
Flott fyr og ikke minst en magisk spiller. Ferdighetsmessig ser jeg ingen bedre enn han i klubben vår de siste 25 årene. Sinnsykt hvordan han kunne bære laget og angrepet omtrent alene. Målene mot Arse, Pool og WH glemmes aldri
Mens de var i klubben så kan jeg forstå deg. Ellers så vil jeg sette høyden til De Bruyne, Salah og Courtois over. Selv om det nok blir feil å sammenligne med Courtois, uansett hvor mange sesonger han har vært verdens beste keeper (som vel egentlig kun er sånn ca 3.)

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Jolla skrev: man nov 21, 2022 7:38 pm
KTBFFH skrev: man nov 21, 2022 3:10 pm
chelsea8 skrev: man nov 21, 2022 11:59 am

Ydmyk og sier topp ti i stedet for topp 3.
Flott fyr og ikke minst en magisk spiller. Ferdighetsmessig ser jeg ingen bedre enn han i klubben vår de siste 25 årene. Sinnsykt hvordan han kunne bære laget og angrepet omtrent alene. Målene mot Arse, Pool og WH glemmes aldri
Mens de var i klubben så kan jeg forstå deg. Ellers så vil jeg sette høyden til De Bruyne, Salah og Courtois over. Selv om det nok blir feil å sammenligne med Courtois, uansett hvor mange sesonger han har vært verdens beste keeper (som vel egentlig kun er sånn ca 3.)
Nå snakket jeg om i klubben vår. Uansett så er Eden den beste fotballspilleren av de. KDB close, men Edens prime var PLS desidert beste selvom Salah scoret flere mål så var Eden en vesentlig bedre fotballspiller. Kan sammenlignes litt med diskusjonen Ronaldo/Messi, Messi over på alt annet enn mål, selvom det er close der.

Uansett 3-4 fantastiske spillere på hver sin måte, men Eden desidert nr 1 for min del.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

KTBFFH skrev: man nov 21, 2022 7:49 pm
Uansett 3-4 fantastiske spillere på hver sin måte, men Eden desidert nr 1 for min del.
Veldig forståelig. Jeg foretrekker Kevin de Bruyne, og i PL-perioden totalt så synes jeg at Hazard har vært bedre enn Salah, men jeg digget det jeg så av Salah i Roma, og den 17/18-sesongen til Salah (PL+CL kombinert) var såååå nydelig. Kun Kevin de Bruyne og Kun Agüero (høhøhø) som jeg holdt høyere av PL-spillere den sesongen. Men Eden Hazard har jo holdt lignende nivå i både 14/15, 16/17 og 18/19.

For meg så blir en Messi/CR-sammenligning mer relevant mellom Kevin de Bruyne og en spiller som Salah - Og hvis det skulle vært en helt lik sammenligning så måtte man hatt et scenario hvor Kevin de Bruyne beholder de samme playmakeregenskapene, pasningene og bevegelsene og samtidig setter like mange mål som Salah. (For CR har ikke scoret mer enn Messi. I de 9 sesongene CR spilte for Real Madrid så hadde CR 311 mål i LL (34,55 i snitt per sesong), mens Messi hadde 329 mål i LL (36,55 i snitt per sesong.))


Nei, vet du hva. Jeg trekker at Salah sitt toppnivå har vært høyere.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Pulern med nydelig assist

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jolla skrev: man nov 21, 2022 8:18 pm
(For CR har ikke scoret mer enn Messi. I de 9 sesongene CR spilte for Real Madrid så hadde CR 311 mål i LL (34,55 i snitt per sesong), mens Messi hadde 329 mål i LL (36,55 i snitt per sesong.))
Skal ha ett siste innlegg før jeg skal slutte å runke over Messi her inne.

Det som er enda litt sykere er at Real Madrid fikk tildelt 88 straffespark i La Liga i perioden mens CR var der, CR tok 72 av straffene og scoret på 61 (84,7%). Barcelona på sin side fikk tildelt 76 straffespark i La Liga i den samme perioden, Lionel Messi tok 50 av straffene og scoret på 42 av dem (84%).

Uten straffene så hadde CR 250 mål. Uten straffene så hadde Lionel Messi 287 mål.
Sett på en annen måte så kunne man tenkt at Messi hadde fått muligheten til å ta 72 straffer han også, scoret på 60 av dem, og dermed hatt 18 ekstra mål, noe som ville gitt ham 347 mål og dermed 38,55 mål i snitt per sesong (4 over CR).

Men så blir jo dette en hypotetisk situasjon som da ikke tar høyde for hvordan kamper blir endret når straffer blir gitt / scoret på kontra ikke.

I det hele tatt ikke voldsomt matnyttig innlegg fra meg. Men dette med straffescoringene til CR er noe som har bygget mer opp om han enn det muligens burde (samme med Kane).

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Jolla skrev: man nov 21, 2022 9:06 pm
Jolla skrev: man nov 21, 2022 8:18 pm
(For CR har ikke scoret mer enn Messi. I de 9 sesongene CR spilte for Real Madrid så hadde CR 311 mål i LL (34,55 i snitt per sesong), mens Messi hadde 329 mål i LL (36,55 i snitt per sesong.))
Skal ha ett siste innlegg før jeg skal slutte å runke over Messi her inne.

Det som er enda litt sykere er at Real Madrid fikk tildelt 88 straffespark i La Liga i perioden mens CR var der, CR tok 72 av straffene og scoret på 61 (84,7%). Barcelona på sin side fikk tildelt 76 straffespark i La Liga i den samme perioden, Lionel Messi tok 50 av straffene og scoret på 42 av dem (84%).

Uten straffene så hadde CR 250 mål. Uten straffene så hadde Lionel Messi 287 mål.
Sett på en annen måte så kunne man tenkt at Messi hadde fått muligheten til å ta 72 straffer han også, scoret på 60 av dem, og dermed hatt 18 ekstra mål, noe som ville gitt ham 347 mål og dermed 38,55 mål i snitt per sesong (4 over CR).

Men så blir jo dette en hypotetisk situasjon som da ikke tar høyde for hvordan kamper blir endret når straffer blir gitt / scoret på kontra ikke.

I det hele tatt ikke voldsomt matnyttig innlegg fra meg. Men dette med straffescoringene til CR er noe som har bygget mer opp om han enn det muligens burde (samme med Kane).
Vi er ihvertfall klink enige her. Messi en liga over CR7 og flere ligaer over mange andre

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»