Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Lew_Ashby

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Lew_Ashby »

Tenk å vinne en kinkig bortekamp i en tøff periode med et fantatisk mål på overtid, og kun være negativ etterpå. Livet som fotballsupporter fremstår mer som en belastning enn gøy da.

Fortsatt ekstremt mye å rette opp for Potter, men gårsdagens kamp endte som en fin opplevelse. Forventet vi festfotball etter 2,5 uker med ny manager?

Zakaria ikke på benk engang igår forresten. Saul 2.0 som vi pratet om da vi fikk panikk og hentet ham?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lew_Ashby skrev: søn okt 02, 2022 8:35 am Tenk å vinne en kinkig bortekamp i en tøff periode med et fantatisk mål på overtid, og kun være negativ etterpå. Livet som fotballsupporter fremstår mer som en belastning enn gøy da.

Fortsatt ekstremt mye å rette opp for Potter, men gårsdagens kamp endte som en fin opplevelse. Forventet vi festfotball etter 2,5 uker med ny manager?
Ingen tvil om at Palace borte er en tøff bortekamp, men de fleste kamper i Premier League er utfordrende. Det er ikke så ofte jeg er negativ til laget, men den fotballen vi har spilt i sommer og høst har vært nitrist. Vi har vel bare spilt fin fotball i én kamp denne sesongen?

Slik stallen framstår så forventer jeg ikke at Potter kan utrette enorme endringer på kort tid. Vi mangler minst en sentral midtbanespiller og en spiss til å kunne prestere på det nivået vi burde ligge på.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Lew_Ashby skrev: søn okt 02, 2022 8:35 am Tenk å vinne en kinkig bortekamp i en tøff periode med et fantatisk mål på overtid, og kun være negativ etterpå. Livet som fotballsupporter fremstår mer som en belastning enn gøy da.

Enig, vi må ta med oss tre-poengere på bortebane i London-derbys. Og denne var særlig viktig fordi den gjør at Potter kan få til et positivt momentum istedenfor det vi var veldig nære; et negativt momentum.

Samtidig er jeg enig i kommentarene om at kampen var kjedelig. En stor grunn til det tror jeg er at spillerne ikke trivdes i rollene sine eller formasjonen. Jeg mistenker at det skyldes for store endringer fra kamp til kamp, og ila kamper, og at spillerne ikke spiller på sine største styrker. Videre har vi alt for mange spillere som mangler "normal" form.

Ift formasjonene vi brukte klipper jeg fra The Athletic for å gjøre det noenlunde objektivt:

But Potter opted to use a back four when Chelsea played a behind-closed-doors friendly against former club Brighton a fortnight ago and he did the same again here. Tuchel rarely tried anything different, but this was a sign that his successor will try to keep opponents guessing.

Potter explained afterwards that his decision was partly influenced by Marc Cucurella being unable to feature due to illness. The Spaniard played as the left-sided centre-back against Salzburg.

But it was still a strong call to go with a 4-2-2-2. Tuchel preferred to have protection either side of Thiago Silva due to his lack of pace, but there was just Wesley Fofana here. It could have cost Chelsea in the first half, with Fofana looking nervous and Silva perhaps fortunate to only get a yellow card for a deliberate handball. The system also meant Reece James and Ben Chilwell didn’t get forward as much as they would if they were employed as wingbacks.


Avslutningsvis påpekes det som plager meg mest med forsvarsfireren: James og Chillwell blir ikke like offensive som de ellers ville vært. Dette hadde ikke vært noe stort problem hvis vi hadde Hazard og Willian på vingene foran disse, men det har vi ikke. Vi har ikke offensive breddeholdere som er bedre enn James og Chillwell og vi taper mye offensivt når vi ikke spiller på det.

Et annet problem som påpekes er at de to stopperne blir veldig alene hvis James og Chillwell går veldig mye i angrep og Silva + Fofana er foreløpig ikke der at de bør utsettes for så mye ansvar. I alle fall ikke når vi mangler Kante. Midtbaneduoen med Jorg og Kova var svak i går og vi får krysse fingrene for at både Kante og Cuca er tilbake til neste kamp for vi savnet de!

I andre omgang endret vi til 4-3-3:

But despite going into the interval with momentum on their side following Pierre-Emerick Aubameyang’s equaliser, Potter changed it again for the restart, using a 4-3-3.

That meant Mason Mount dropped a bit deeper to help Jorginho and Mateo Kovacic, with Raheem Sterling moving from the right to the left flank. He also didn’t hesitate to use his bench, bringing on four substitutes in all. Two of them, Christian Pulisic and Gallagher, were the ones who decided the game in Chelsea’s favour.


Jeg syns dette fungerte hakket bedre, for vi fikk litt mer kontroll på midtbanen, men det er ikke en Mount i god gammel form vi ser. En midtbane med Kova - Jorg - Mount, i skikkelig form, ville vært langt sterkere enn de vi faktisk så i går.

Til slutt: angrepet. Jeg klarer ikke å skrive så mye om det fordi jeg forstår ikke hva vi prøvde på. Noe av begrunnelsen for en forsvarsfirer er vel at vi skal kunne stille "tyngre" i angrep, men det gjorde vi vitterlig ikke. Jeg syns vi var mer baktunge enn noen gang og jeg syns de offensive spillerne i for stor grad løper i veien for hverandre sentralt i banen. Hvis vi skal ha mange i angrep samtidig må vi bruke banens bredde, men det gjorde vi ikke fordi James og Chillwell var tradisjonelle backer og ikke vingbacker...

Det positive i angrepet var målet til Auba. Det er lenge siden vi har sett en skikkelig "spiss-scoring" i Chelsea og det var godt å se. Havertz og Sterling syns jeg skuffet. De kom ikke til rette i systemet og de er heller ikke kliniske nok når sjansene byr seg.

Summa summarum er det flott med 3 poeng i en vanskelig kamp, men spillet bekymrer meg. Jeg håper vi er tilbake til en forsvars-treer neste kamp og at forsvarsfirer-forsøkene pauses før de koster oss hele sesongen.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Er ikke sikker på om verken Bellingham eller Rice er det vi trenger (utover det at begge er veldig gode spillere, selvsagt). Førstnevnte er ganske lik Kovacic i spillestil, og det er i grunn det sistnevnte også har spilt som i et par år nå. Det er en ny Rodri vi skulle hatt. Lucas Gourna-Douath fra Salzburg for eksempel, men han skulle vi hentet direkte fra St. Etienne (akkurat som Fofana), selvsagt. Personlig er jeg veldig svak for Caicedo også (synes han er langt bedre enn Rice), men han blir igjen likere Kovacic og Kante, enn den dype kontrolløren vi trenger på midten. Lanserer også Enzo Fernandes fra Benfica som en dyp midtbanespiller jeg ser på som veldig interessant, men han blir nok ganske dyr. Midtbanespilleren med det tøffe navnet fra Sociedad, Zubimendi, er også grisegod, men han er Barcelona bound.

(Det er jo disse spillere som vårt nye støtteapparat skal snappe opp før de blir millard-spillere).

Jeg håper også at vi skrinlegger fire bak, men slik Koulibaly har sett ut så langt i blå drakt trenger vi at Cucurella stepper inn som venstre stopper. Håper han blir frisk fra halsvondten sin før enn siden.

Og @Lew_Ashby, Zakaria er nok dessverre en Yoko Ono/Saul mark 2. Så han såvidt for Sveits i landslagspausen, og han var mer lik en KOLS-pasient enn en profesjonell fotballspiller. Så latterlig out of condition. Helt flaut, når han tilsynelatende skal være et fysisk monster.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Chelsea har 10 PL-mål. Haaland har 14 PL-mål. Kan bli en spennende duell...

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Defensivt er vi ganske likt med City, men de skårer tre ganger så mange mål som oss.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Wolves kommer til å sparke Bruno før de møter oss. Da er det bare å belage seg på nok en sånn der kamp.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

GatlingGun skrev: søn okt 02, 2022 6:25 pm Wolves kommer til å sparke Bruno før de møter oss. Da er det bare å belage seg på nok en sånn der kamp.
Han fikk sparken for 25 minutter siden faktisk. https://direkte.vg.no/sportsdognet/news ... .Ye0Tmz4i1

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

FantasySwede skrev: søn okt 02, 2022 6:27 pm
GatlingGun skrev: søn okt 02, 2022 6:25 pm Wolves kommer til å sparke Bruno før de møter oss. Da er det bare å belage seg på nok en sånn der kamp.
Han fikk sparken for 25 minutter siden faktisk. https://direkte.vg.no/sportsdognet/news ... .Ye0Tmz4i1
Se der ja. Full tenning på Wolves da. Men det er kanskje bra, vi trenger å få bli testet skikkelig fremover.

Rory-r

Legg inn av Rory-r »

Ser en god del medier melder av Nkunku skal ha hatt en medical hos Chelsea med mål om en overgang etter endt sesong. Vet ikke hva jeg mener om den overgangen ennå, men skal prøve å lese meg opp på han.

Klubben kommer garantert ikke til å stå med med lua i hånda og vente på at det kan by seg muligheter i sommervinduet. Jeg tror de kommer til å være veldig godt forberedt - og de fleste overgangene vil nok være klare lenge før sommeren. Tipper Gvardiol også kommer…

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Vi snudde en kamp.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »



Nkunku har signert, i følge guruen Ornstein. Wow.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Noen som kan se for meg hvordan Nkunku tenkes brukt, og hvordan førsteoppstillingen i angrepet vil være neste sesong? Vil det bli en treer hvordan enten Havertz eller Sterling må vike?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Litt skeptisk, det skal jeg innrømme.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

KongOlav2 skrev: man okt 03, 2022 9:09 am Noen som kan se for meg hvordan Nkunku tenkes brukt, og hvordan førsteoppstillingen i angrepet vil være neste sesong? Vil det bli en treer hvordan enten Havertz eller Sterling må vike?
Jeg har forsøkt å finne ut av dette, men jeg tror det i praksis er umulig fordi vi har to vesentlige usikkerhetsfaktorer:

1. Potters taktikk i Chelsea er i utvikling. Han har fortsatt ikke funnet ut hvordan han skal få det beste ut av Havertz, Sterling, Mount, Auba, Broja. Gallagher, Pulisic m.fl. Forhåpentligvis finner han noe som fungerer ila sesongen og i tilfelle må Nkunku tilpasse seg det.

2. Nknuku er svært tilpasningsdyktig. Han spiller i ulike roller pt. og ikke som klassisk 9er. Han minner kanskje litt om Havertz i den forstand at han kan gjøre en god jobb flere steder, men uten at han er "best i verden" i noen roller. Han kan bli nok en "brikke" i et dynamisk lag som kan flyttes rundt basert på kampbilde og taktiske preferanser, og løse den oppgaven bra.

Det som virkelig gir meg "hodepine" er hvis vi skal hente både Nkunku og Leao. Gjør vi det skjønner jeg virkelig ikke hva som er vårt målbilde. Muligens er det så enkelt at vi har mange gode offensive spillere, men vi må da ha en plan for hvordan laget skal bli bedre enn summen av enkeltspillerne? Det er vel hele poenget med en ansettelse av Potter og snart en sportsdirektør?

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Ingen gode venstrebeinte vinger på markedet? Vi har ikke hatt en siden Robben...

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Vanskelig og helt vurdere en pre-kontrakt med Nkunku før man vet hvor mye de nye eierne planlegger (og får lov til) å investere i Chelsea de neste to-tre årene. Hvis vi kan bruke masse, masse penger så er det et bra kjøp. Nkunku er, etter min mening, dødsgod. Jeg har sett mye av han på reisen av min forelskelse i Gvardiol. Hvis det er sånn at vi egentlig burde velge spillere med omhu har vi et helt ledd på banen, uheldigvis også det viktigste leddet av et fotballag, som burde forsterkes før vi kjøper flere angreps- og/eller forsvarsspillere.

Den første milliarden (pluss litt til) som brukes burde være øremerket midtbanen, og burde fordeles på to spillere. Få inn en dyptliggende pasningsspiller (trenger ikke være Fabregas, men en som er en outlet på samme måte som Jorginho har vært) med defensive fibre, samt en toveisspiller for å erstatte Kante. Alvarez (vet ikke hvor god han er, men nærliggende å tro at han drar i januar eller neste sommer ut i fra hva som skjedde de siste dagene i sommervinduet som var) vil være den defensive midtbanespilleren. Har en drøm om Caicedo som toveisspilleren som sømløst kan gli inn i Potters Chelsea, men frykter/tror at vi blåser av for mye på Bellingham/Rice, noe som går utover andre behov i laget.

På midtbanen har vi Kova, Kante og Jorge som klare førstevalg de siste årene. Fremtiden til to av de er usikker og burde etter min mening selges/frigis, og førstnevnte er ikke en stabil spiller med hans fysiske problemer. Bak der har vi Ruben, som er en ganske klar backup (men brukenes til det), og Chukwu, som forhåpentligvis skal få spilletid i månedene fremover. I dette leddet må vi ha inn to nye spillere, og det er et så stort behov at det egentlig må skje ganske prompte. Håpet er at førstnevnte trio klarer å skvise ut et år til, samt at Chukwu tar steget i løpet av året. Da kan de to nye som vi kjøper inn få litt tid på seg, siden vi har en til-og-fra Kova (som er god når han er på banen) og Ruben/Chukwu som kan steppe inn når det trengs.

I angrepet har vi Auba, Sterling, Mount og Havertz. Bak der har vi Gallagher, som burde regnes som en angrepsspiller, og Broja. Droppet ned til Pulisic og Ziyech synes jeg er stort. Disse kan fint erstattes, og således skjønner jeg hvorfor Nkunku er så aktuell. Men det burde være andreprioritet.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Artig tribute fra Sterling 🚎


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Om Gvardiol har en utkjøpsklausul på £43m er det jo så løp og kjøp som man kan få det.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Jeg vil heller at vi setter av den milliarden til midtbanen, men hvis vi har midler til å rane Leipzig for de beste spillerne deres samtidig som vi adresserer det skrikende behovet for kvalitet på midten så er jeg all for it.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Er jeg klar for min nye Alex Goldberg-arc, hvor støtet settes inn på Gvardiol? Eh, ja. For en mann han er. Det betyr vel at Silva ikke får forlenget kontrakten, og at Chalobah er på vei ut. Førstnevnte burde vi etter min mening beholde om lønnen er ålreit, mens sistnevnte kun vil være en backup uansett på det nivået vi skal nå. Colwill kommer jo også tilbake.

Aller mest er jeg egentlig bare glad for at vi fant riktige amerikanske eiere. Det kunne vært veldig, veldig mye verre. Hvis vi får to av Europas mer lovende spillere gjennom greie klausuler, og attpåtil sikrer disse før neste års preseason blir jeg dypt imponert.

(Mener fortsatt at vi må fikse opp i midtbanen før vi blåser av alt budsjettet fremover og bakover på banen. Men jeg elsker Gvardiol, så gjør en fornuftighetsrevers nå.)

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Inbetweener skrev: man okt 03, 2022 1:24 pm Er jeg klar for min nye Alex Goldberg-arc, hvor støtet settes inn på Gvardiol? Eh, ja. For en mann han er. Det betyr vel at Silva ikke får forlenget kontrakten, og at Chalobah er på vei ut. Førstnevnte burde vi etter min mening beholde om lønnen er ålreit, mens sistnevnte kun vil være en backup uansett på det nivået vi skal nå. Colwill kommer jo også tilbake.

Aller mest er jeg egentlig bare glad for at vi fant riktige amerikanske eiere. Det kunne vært veldig, veldig mye verre. Hvis vi får to av Europas mer lovende spillere gjennom greie klausuler, og attpåtil sikrer disse før neste års preseason blir jeg dypt imponert.

(Mener fortsatt at vi må fikse opp i midtbanen før vi blåser av alt budsjettet fremover og bakover på banen. Men jeg elsker Gvardiol, så gjør en fornuftighetsrevers nå.)
Vært svært imponert når jeg har sett Gvardiol tidligere, men har hatt inntrykk av at han ikke har fått spille særlig for Leipzig i år?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lolzalot skrev: man okt 03, 2022 2:15 pm Vært svært imponert når jeg har sett Gvardiol tidligere, men har hatt inntrykk av at han ikke har fått spille særlig for Leipzig i år?
Spilte lite i starten av sesongen, men har nå spilt 90 min i 3 av 4 siste kampene i Bundesliga. Benk i begge CL-kampene. Ikke sett noe Leipzig i år, vet ikke om han har vært svak. Naturlig for en 20-åring å være litt ustabil i prestasjonene, det beste jeg har sett av Gvardiol er imidlertid fantastisk.

Gvardiol (21)-Colwill (20)-Fofana(22) neste sommer hadde vært den mest spennende stoppertrioen i fotballverdenen, men kan ikke tenke meg at det skulle gå bra å starte 3 stoppere med samlet alder lik Thiago Silva. Må ha litt rutine bak der.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: man okt 03, 2022 2:21 pm
Lolzalot skrev: man okt 03, 2022 2:15 pm Vært svært imponert når jeg har sett Gvardiol tidligere, men har hatt inntrykk av at han ikke har fått spille særlig for Leipzig i år?
Spilte lite i starten av sesongen, men har nå spilt 90 min i 3 av 4 siste kampene i Bundesliga. Benk i begge CL-kampene. Ikke sett noe Leipzig i år, vet ikke om han har vært svak. Naturlig for en 20-åring å være litt ustabil i prestasjonene, det beste jeg har sett av Gvardiol er imidlertid fantastisk.
Ser ut som fremtiden skal være Colwill, Fofana og Gvardiol da.

Se der ja, redigerte du?

Fin trio det, men det hjelper lite når vi mangler så mye ellers.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: man okt 03, 2022 2:21 pm Gvardiol (21)-Colwill (20)-Fofana(22)
Det er spennende å kjøre ungt, men man kan jo ikke presse hele denne gjengen inn i samme tropp i 2023/24-sesongen.

Chukwuemeka (19)
Colwill (20)
Zakharyan (20)
Gvardiol (21)
Broja (21)
CHO (22)
Fofana (22)
James (23)
Gallagher (23)
Havertz (24)
Mount (24)
Pulisic (24)
Chalobah (24)
Cucurella (25)
Nkunku (25)

I tillegg til at 1-2 av unggutter som Hall (18), Webster (19) Hutchinson (19), Vale (19), Casadei (20), Maatsen (21), Anjorin (21) og Ampadu (22) kan spille seg inn i troppen etterhvert.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: man okt 03, 2022 2:24 pm
Lew_Ashby skrev: man okt 03, 2022 2:21 pm
Lolzalot skrev: man okt 03, 2022 2:15 pm Vært svært imponert når jeg har sett Gvardiol tidligere, men har hatt inntrykk av at han ikke har fått spille særlig for Leipzig i år?
Spilte lite i starten av sesongen, men har nå spilt 90 min i 3 av 4 siste kampene i Bundesliga. Benk i begge CL-kampene. Ikke sett noe Leipzig i år, vet ikke om han har vært svak. Naturlig for en 20-åring å være litt ustabil i prestasjonene, det beste jeg har sett av Gvardiol er imidlertid fantastisk.
Ser ut som fremtiden skal være Colwill, Fofana og Gvardiol da.

Se der ja, redigerte du?

Fin trio det, men det hjelper lite når vi mangler så mye ellers.
Ja la til de to siste setningene. Og ja, midtbanen trenger en renovasjon. Samtidig har vi jo kjøpt inn stortalenter for at de skal forhåpentligvis skal brukes - håper vi får se litt Chukwuemeka i år. Blir faktisk ikke veldig overrasket om vi også skulle få et innhopp eller to fra Hall i år, han seiler opp som kanskje vårt råeste talent på U21-laget sammen med Hutchinson og Casadei.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: tir sep 27, 2022 12:22 pm Noen kamper spilles i dag, men her er roundup fra de engelske U-landslagsspillerne i siste ukens kamper. Orker ikke å lete opp andre U-landslagsspillere mtp at de fleste i akademiet vårt er engelskmenn, men følgende ikke-Engelske spillere ble tatt ut på U-landslag denne uken:

Frankrike U21: Fofana
Nederland U21: Maatsen
Nord-Irland U21: McClelland
Wales U21: Beach
Italia U20: Casadei
Marokko U20: Tlemcani

Usikker på hvorfor ikke Jimi Tauriainen har spilt for Finland, mulig de ikke har U-landslagskamper denne runden.

For England:

U17:
- Vanskelig å finne gode kampreferat, men Chelsea hadde en drøss med spillere i troppen som bla møtte Norge i Syrenka Cup: Acheampong (stopper/back), Boniface (venstreback), Curd (keeper), Dyer (offensiv midt), George (kant), Golding (sentral midt)
- Boniface, Dyer, Golding startet mot Tsjekkia (3-0)
- Boniface, Acheampong, Curd startet mot Norge (1-2)
- Spiller siste kampen i dag.

U18:
- Angrepsspiller Leo Castledine startet som kaptein mot Færøyene (2-1), og kom innpå mot Belgia (2-1) og Nederland (1-0 ble matchvinner).
- Midtbanespiller Samuel Rak-Sakiy startet også mot Færøyene og fikk kun 4-5 min tilsammen mot Belgia og Nederland.

U19:
- Midtbanespiller Lewis Hall spilte 90 min i begge seirene mot Montenegro (2-0) og Georgia (6-0). Viktig spiller for den generasjonen, topp 5 unge talenter for oss. Allerede debutert for oss i Ligacupen i fjor.
- ChelseaYouth meldte at venstreback Zak Sturge ble tatt ut, men kan ikke se at de har vært med på benken i noen av kampene. Ser ut som han ikke ble med allikevel ut fra Chelsea sin hjemmeside.
- Møter Danmark i dag.

U20:
- Chukwuemeka kaptein og 90 min i 3-0-seier mot Chile, og 90 min i 2-1-seier mot Marokko.
- Vale 30 min mot Chile og 65 min som kaptein mot Marokko.
- Stopper Humphreys kan jeg ikke har vært med i kamptropp
- Keeper Sherman-Lowe skal ha blitt tatt ut, men i likhet med Sturge har han ikke vært i tropp, mulig han ikke ble med allikevel.
- Møter Australia idag

U21:
- Colwill og Gallagher startet og spilte 70 min i 2-0-seier mot Italia. Gallagher så ut til å være i en mer offensiv rolle og var visst bra
- Møter Slovenia i dag
Tar de siste kampene for de engelske U-landslagsspillerne:

U17:
Curd, Golding og George startet alle da England ble overkjørt 0-5 mot Polen U17

U19:
Lewis Hall som vanlig 90 min for U-landslaget i 4-2-seier mot Danmark

U20:
Chukwu 30 min i 3-0-seier mot Australia. Vale ikke med.

U21:
Gallagher 70 min og mål, Colwill 70 min og MOM i 3-1-seier mot Tyskland.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

En tenkt 3-4-3 med førstevalg og backup i parentes:

Fofana - Silva - Gvardiol (Koulibaly, Colwill, Cucu)
James - NY - Kova - Chilwell (Ruben, NY, Chukwu/Ruben, Cucu)
Nkunku - Auba? - Sterling (Havertz, Broja, Mount)

Det begynner å ligne noe med dette utgangspunktet. Å treffe på midtbanespillerne er selvfølgelig alfa omega. Utover disse spillerne er det store muligheter for å hente inn hospitanter fra akademiet, hvor Hall, Hutchinson og Casadei ser ut til å være nærmest.

Om vi på permanent basis skal legge om til fire bak er jeg redd min gullgutt Gvardiol blir litt smør på flesk, så det vil jeg helst ikke tenke på enda. Nå skal jeg leve i bliss og harmoni med tanken om Gvardiol i kongeblått neste år.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Inbetweener skrev: man okt 03, 2022 3:03 pm Det begynner å ligne noe med dette utgangspunktet. Å treffe på midtbanespillerne er selvfølgelig alfa omega. Utover disse spillerne er det store muligheter for å hente inn hospitanter fra akademiet, hvor Hall, Hutchinson og Casadei ser ut til å være nærmest.
Om rapportene fra Law stemmer så er det jo Rice som fortsatt er mannen man vurderer inn sentralt neste sommer. Mye tilsier i hvert fall at våre nye eiere ikke er ferdig med handlerunden, og kan aldri tenke meg at det ikke kommer inne noen sentralt på midten. Tipper at maks en av Kante og Jorginho blir med oss videre.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Noen som fikk med seg hvorfor Silva var igjen oppe på 1-1-målet forresten? Det var vel etter dødball, for jeg så Fofana laffe tilbake igjen når James slår den lange diagonalt. Må allikevel ha vært noe man har øvd på, det var en stund etter dødball (om jeg husker rett) og det er litt i overkant tilfeldig om Silva bare valgte å bli igjen oppe for å være et alternativ om det ble slått langt. En helt nydelig detalj av Potter om det faktisk var innøvd.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»