Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: ons jul 28, 2021 12:50 am
Som jeg sa til Aguero16 om City-folk, så må folk som enten er på klubb-forum eller annet virkelig hanke inn etter beste evne folk fra både VGD og ellers.
Jeg har gjort mitt, og den ene Atléticosupporteren som henger i Atléticotråden på VGD har jeg rekruttert hit.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: ons jul 28, 2021 1:44 am
Lezah skrev: ons jul 28, 2021 12:50 am
Som jeg sa til Aguero16 om City-folk, så må folk som enten er på klubb-forum eller annet virkelig hanke inn etter beste evne folk fra både VGD og ellers.
Jeg har gjort mitt, og den ene Atléticosupporteren som henger i Atléticotråden på VGD har jeg rekruttert hit.
Fett nok, vi trenger ikke å være mange som heier på at RM/Barca-dominansen i LL får seg en på trynet så ofte som mulig.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tir jul 27, 2021 10:31 pm Vil xytheon komme hit oså?
Ser KTBFFH henger på Diskusjon.no. Jeg har av en eller annen grunn ikke mulighet til å sende PM til ham der, du kunne jo kanskje ha tipset ham om dette forumet også? Lite aktivitet i Chelsea-tråden der. Om noe, så skal jeg forsøke å være veldig aktiv her i tiden framover.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Rykteoppdatering på spillerne det har vært mest blest om:

Siste fra Romano ang Kounde. Chelsea pusher for å inkludere Zouma i traden, mens Emerson aldri har vært et alternativ.

Haaland uttalt seg om ryktene. I motsetning til hva alle idioter og div nyhetssider melder, så sier ikke Haaland at han håper Chelsea-interessen er rykter, men at prisen er rykter pga det er en helt hinsides pris å betale for en fotballspiller.

Mathias Sammer, som er ekstern rådgiver for Dortmund-styret sier at han tror Haaland blir værende, men at dersom en ''madman'' byr 200 mill for Haaland så vil det være vanskelig å forsvare et avslag ovenfor aksjonærene.

En uke gammel, men det er meldt at Rice har avslått et tredje kontraktsforslag fra West Ham, og blitt bedt om å informeres om alle bud som skulle komme fra andre klubber. Det er vel United og Chelsea som har vært linket sterkest til spilleren.

Ellers er det fortsatt stille, forhåpentligvis før stormen kommer.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lew_Ashby skrev: ons jul 28, 2021 9:13 am
Jolla skrev: ons jul 28, 2021 9:12 am
Synes sitatfunksjonen er veldig fleksibel her inne. Kult at jeg kan sitere på cross av tråder og forum.
Haha, jeg forsøkte meg nettopp på det da jeg så at du hadde klart det. Ehhh. Hvordan klarte du det?
Åpne en boks med det innlegget du vil sitere, slik at du får den quoten du er ute etter. Deretter så kopierer du enten dette og limer det inn i et nytt innlegg i den tråden du er ute etter.

Edit: Etter litt tid så begynner du også å huske hva nummer de forskjellige trådene har. Premier League forumet er forum nummer 4 (f=4) og denne tråden er tråd nummer 169 (t=169), så da kan du spare litt tid gjennom å fikse URLen. Overskrift på innleggene kan også forandres, slik at man ikke konstant trenger å ha "Re: Chelsea FC - Klubbtråd"
Sist redigert av Jolla den ons jul 28, 2021 9:25 am, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jolla skrev: ons jul 28, 2021 9:20 am
Lew_Ashby skrev: ons jul 28, 2021 9:13 am
Jolla skrev: ons jul 28, 2021 9:12 am
Synes sitatfunksjonen er veldig fleksibel her inne. Kult at jeg kan sitere på cross av tråder og forum.
Haha, jeg forsøkte meg nettopp på det da jeg så at du hadde klart det. Ehhh. Hvordan klarte du det?
Åpne en boks med det innlegget du vil sitere, slik at du får den quoten du er ute etter. Deretter så kopierer du enten dette og limer det inn i et nytt innlegg i den tråden du er ute etter.
Jess, fant ut at jeg allerede hadde gjort det... Takk for tips uansett! Som du sier er det flott med fleksibilitet mtp sitatfunksjonene.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sommerens første storkjøp er offisielt klar! Homegrown, nærmer seg 30 år, gratis og under middels kvalitet, akkurat slik vi liker det. Gjentar at jeg liker at yngre krefter får sjansen, men tredjekeeper er liksom ikke der det er verst å ha rutine. Spillere som Ziger og Cumming har godt av å spille U23 eller leid ut framfor benken, så Bettinelli stiller seg ikke foran i køen slik sett.


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bortedrakten for 21/22-sesongen lansert. Ikke gjort med opp en formening om gulfargen enda, hater den ikke med en gang i hvert fall.


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Fortsetter å mate på. For de som har ca 25 min å avse så har klubben lagt ut alle målene vi scoret i 20/21-sesongen. Hadde nesten glemt hvor god Werner var i starten av sesongen, og hvor mange viktige involveringer han hadde foruten midtdelen av sesongen. Lett å kun huske alle bommene. Her er jo heller ikke straffene han skaffet med. Har god tro på at han leverer enda bedre kommende sesong.


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tor jul 29, 2021 10:15 am Bortedrakten for 21/22-sesongen lansert. Ikke gjort med opp en formening om gulfargen enda, hater den ikke med en gang i hvert fall.

Jeg synes den er helt fantastisk! Men prisen er ikke SÅ fantastisk 😵

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tor jul 29, 2021 1:38 pm
Jeg synes den er helt fantastisk! Men prisen er ikke SÅ fantastisk 😵
Enig, jeg begynner å like den godt selv. Sluttet å kjøpe drakter (klubben har nok penger og jeg har 20 drakter allerede), men denne får absolutt godkjent.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ser forresten ut til at Gallagher har valgt utlån til CP for sesongen, og sa nei til Newcastle og Leeds. Vieira har gjort noen lure overganger hittil. Glad for at han ikke ble solgt, det er mye kvalitet i unggutten, og greit å se hva han kan gjøre i PL en sesong til. Tror ikke han var klar til å kjempe for en plass hos oss denne sesongen.

Hadde kanskje likt ham bedre hos Bielsa i Leeds, men bør være sikret mye spilletid i Palace, og prosjektet til Vieira er spennende. Ser noen nevner Willock til CP, en indreløperduo med Willock og Gallagher hadde vært veldig, veldig spennende.


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Ikke gi opp, Lew. Du gjør en bra innsats her. Men vi trenger de faste sparrepartnerne våre.

Bolle, xytheon, Inbetweener, KTBFFH, KenMonkeu, chelsea8, SuperJoeCole. Og sikkert flere jeg ikke kommer på for øyeblikket.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tor jul 29, 2021 2:06 pm Ikke gi opp, Lew. Du gjør en bra innsats her. Men vi trenger de faste sparrepartnerne våre.

Bolle, xytheon, Inbetweener, KTBFFH, KenMonkeu, chelsea8, SuperJoeCole. Og sikkert flere jeg ikke kommer på for øyeblikket.
Enig! Så bolle på det andre forumet her om dagen (diskusjon.no eller vgd), kanskje vi kan forsøke å få ham over. KenMonkou, chelsea8 og SuperJoeCole er her allerede, og kommer nok til å henge seg på mer etter hvert. I tillegg er thewaterfall, Trolljegeren og VisionQuest her. Lolzalot er vel også Chelsea-mann?

Jeg forsetter å poste her jeg, orker ikke noen offisielle Chelsea-forum, og har ikke så mange Chelsea-supportere i vennekretsen. Så da fortsetter jeg her, så får dere henge på når dere har tid, evt si i fra når det blir for mye poster/dere ikke har interesse :)
Sist redigert av Lew_Ashby den tor jul 29, 2021 2:12 pm, redigert 1 gang totalt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tor jul 29, 2021 1:54 pm Ser forresten ut til at Gallagher har valgt utlån til CP for sesongen, og sa nei til Newcastle og Leeds. Vieira har gjort noen lure overganger hittil. Glad for at han ikke ble solgt, det er mye kvalitet i unggutten, og greit å se hva han kan gjøre i PL en sesong til. Tror ikke han var klar til å kjempe for en plass hos oss denne sesongen.

Hadde kanskje likt ham bedre hos Bielsa i Leeds, men bør være sikret mye spilletid i Palace, og prosjektet til Vieira er spennende. Ser noen nevner Willock til CP, en indreløperduo med Willock og Gallagher hadde vært veldig, veldig spennende.

Conor er en spennende type, men klarer ikke helt å se for meg han danke ut feks Gilmour. Uansett spennende å ha to stk som kjemper om å ta den posisjonen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tor jul 29, 2021 2:09 pm
GatlingGun skrev: tor jul 29, 2021 2:06 pm Ikke gi opp, Lew. Du gjør en bra innsats her. Men vi trenger de faste sparrepartnerne våre.

Bolle, xytheon, Inbetweener, KTBFFH, KenMonkeu, chelsea8, SuperJoeCole. Og sikkert flere jeg ikke kommer på for øyeblikket.
Enig! Så bolle på det andre forumet her om dagen (diskusjon.no eller vgd), kanskje vi kan forsøke å få ham over. KenMonkou og chelsea8 er her allerede, og kommer nok til å henge seg på mer etter hvert.

Jeg forsetter å poste her jeg, orker ikke noen offisielle Chelsea-forum, og har ikke så mange Chelsea-supportere i vennekretsen. Så da fortsetter jeg her, så får dere henge på når dere har tid, evt si i fra når det blir for mye poster/dere ikke har interesse :)
Bare å fortsette. Har begynt å gå inn her hver dag fordi jeg vet at det alltid er noen nye innlegg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tor jul 29, 2021 2:11 pm

Bare å fortsette. Har begynt å gå inn her hver dag fordi jeg vet at det alltid er noen nye innlegg.
Hehe. Glimrende, da kan dette være en fin nyhetsfeed for Chelsea!

Har meldt KTBFFH på diskusjon.no nå.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jmf Wiki har dere kun 6 mann på utlån, jeg innbilte meg det var snakk om hundrevis av folk, nesten. https://en.wikipedia.org/wiki/Chelsea_F.C.#Out_on_loan Er det her reelt? Ser jo at Gallagher ikke er oppført som på utlån, men hva med Musonda etc?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lezah skrev: tor jul 29, 2021 4:05 pm Jmf Wiki har dere kun 6 mann på utlån, jeg innbilte meg det var snakk om hundrevis av folk, nesten. https://en.wikipedia.org/wiki/Chelsea_F.C.#Out_on_loan Er det her reelt? Ser jo at Gallagher ikke er oppført som på utlån, men hva med Musonda etc?
Det er vel faktisk korrekt, alle er kommet tilbake nå. Men det er sannsynlig at det blir mange utlån neste ukene. Kommer ikke på andre enn Castillo, Gilmour, Baxter, Cumming, Maatsen og Colwill. Litt usikker på om Wiggett var permanent, går ut ifra det mtp at han ikke burde være i nærheten av kvaliteten til A-laget.

Henry Lawrence ble vel også lånt ut. Så 7 pr nå tror jeg.

Av spillere som kan bli leid ut:
Anjorin, Broja, Ugbo(selges?), Clarke-Salter, Miazga, Chalobah, Drinkwater, Gallagher, Zappacosta (selges?), Baba Rahman, Ziger, Michy, Ampadu, Kenedy +++. Om Livramento snur og signerer blir han sikkert leid ut også. Det er sikkert flere fra U18/U23 som kan komme til å bli leid ut om man mener det er best for utviklingen. Sikkert flere jeg har glemt her...

Så til seriestart skal vi ikke se bort ifra at det er opp mot 20 utlånsspillere.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lew_Ashby skrev: tor jul 29, 2021 4:26 pm
Lezah skrev: tor jul 29, 2021 4:05 pm Jmf Wiki har dere kun 6 mann på utlån, jeg innbilte meg det var snakk om hundrevis av folk, nesten. https://en.wikipedia.org/wiki/Chelsea_F.C.#Out_on_loan Er det her reelt? Ser jo at Gallagher ikke er oppført som på utlån, men hva med Musonda etc?


Så til seriestart skal vi ikke se bort ifra at det er opp mot 20 utlånsspillere.
Det er mer i tråd med min verdensoppfatning, om ikke annet :)

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Lew_Ashby skrev: tor jul 29, 2021 2:09 pm
GatlingGun skrev: tor jul 29, 2021 2:06 pm Ikke gi opp, Lew. Du gjør en bra innsats her. Men vi trenger de faste sparrepartnerne våre.

Bolle, xytheon, Inbetweener, KTBFFH, KenMonkeu, chelsea8, SuperJoeCole. Og sikkert flere jeg ikke kommer på for øyeblikket.
Enig! Så bolle på det andre forumet her om dagen (diskusjon.no eller vgd), kanskje vi kan forsøke å få ham over. KenMonkou, chelsea8 og SuperJoeCole er her allerede, og kommer nok til å henge seg på mer etter hvert. I tillegg er thewaterfall, Trolljegeren og VisionQuest her. Lolzalot er vel også Chelsea-mann?

Jeg forsetter å poste her jeg, orker ikke noen offisielle Chelsea-forum, og har ikke så mange Chelsea-supportere i vennekretsen. Så da fortsetter jeg her, så får dere henge på når dere har tid, evt si i fra når det blir for mye poster/dere ikke har interesse :)
Tror aldri det blir for mye.

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Lew_Ashby skrev: tor jul 29, 2021 2:09 pm
GatlingGun skrev: tor jul 29, 2021 2:06 pm Ikke gi opp, Lew. Du gjør en bra innsats her. Men vi trenger de faste sparrepartnerne våre.

Bolle, xytheon, Inbetweener, KTBFFH, KenMonkeu, chelsea8, SuperJoeCole. Og sikkert flere jeg ikke kommer på for øyeblikket.
Enig! Så bolle på det andre forumet her om dagen (diskusjon.no eller vgd), kanskje vi kan forsøke å få ham over. KenMonkou, chelsea8 og SuperJoeCole er her allerede, og kommer nok til å henge seg på mer etter hvert. I tillegg er thewaterfall, Trolljegeren og VisionQuest her. Lolzalot er vel også Chelsea-mann?

Jeg forsetter å poste her jeg, orker ikke noen offisielle Chelsea-forum, og har ikke så mange Chelsea-supportere i vennekretsen. Så da fortsetter jeg her, så får dere henge på når dere har tid, evt si i fra når det blir for mye poster/dere ikke har interesse :)

Flotters :) Jeg skal bli mer aktiv så fort ungene er i skole og barnehage igjen!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

SuperJoeCole skrev: tor jul 29, 2021 8:35 pm Flotters :) Jeg skal bli mer aktiv så fort ungene er i skole og barnehage igjen!
Ikke stress med det, lenge til tellende kamper :) Inntil videre er jeg uten ansvar for barnehager, så jeg bare kjører på med poster her når jeg kommer over nyheter. Lite nytt nå utenom at de siste EM-spillerne slutter seg til troppen mandag. Kanskje de henger seg på troppen mot Arsenal i siste treningskamp 4. august. Synd at vi ikke får samlet hele gjengen tidligere, men sånn er det jo med mesterskap.

Thiago Silva stakk rett til London etter Copa America, og slutter seg vel også til troppen nå når man returnerer fra Irland.

Tottenham på søndag, den ser jeg fram til. Da er nok Havertz, Werner, Kova og co i troppen.

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Så det er her det er party! Godt å «se» mange kjente fjes!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Terry_26 skrev: fre jul 30, 2021 11:17 am Så det er her det er party! Godt å «se» mange kjente fjes!
Woho!! Velkommen! Vi er allerede en fin gjeng her. Undertegnede har stått for oppdateringene hittil, men alle kommer nok til å bli mer aktiv når sesongen starter.

Godt å ha deg her. Jeg har meldt xytheon på reddit (tror det er ham) og tenkte å sende en tweet i retning inbetweener på Twitter.

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Lew_Ashby skrev: fre jul 30, 2021 11:20 am
Terry_26 skrev: fre jul 30, 2021 11:17 am Så det er her det er party! Godt å «se» mange kjente fjes!
Woho!! Velkommen! Vi er allerede en fin gjeng her. Undertegnede har stått for oppdateringene hittil, men alle kommer nok til å bli mer aktiv når sesongen starter.

Godt å ha deg her. Jeg har meldt xytheon på reddit (tror det er ham) og tenkte å sende en tweet i retning inbetweener på Twitter.

Helt nydelig insj, og rekrutteringen her er jo helt rørende. Nå gledes det stort til ny sesong!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ryktes om at agenten til Ziyech er i samtaler med Milan om dagen, det har vært en Italia-link i hele sommer som ikke vil dø ut. Jeg tipper vi ikke selger ham etter kun en sesong i klubben, under spesielle omstendigheter, men om det er en av våre signeringer fra 2020 som skal selges så blir det nok Ziyech. Selv om han startet en del viktige kamper under Tuchel (FA-semi og finale, CL-åttendelsfinale, Liverpool, United og City i PL) så har jeg en følelse av at Ziyech ikke er den som passer best inn i måten Tuchel ønsker å spille ball. Fikk for det meste innhopp, og spilte ikke 90 min en eneste gang etter at Tuchel kom inn.

Torjus

Legg inn av Torjus »

Oppsummering av The Athletic-artikkel vedrørende Kounde stjålet fra Reddit:

https://theathletic.com/2739045/2021/07 ... two-years/

• ⁠Chelsea will do whatever it takes to sign Kounde this summer
• ⁠Chelsea are trying to offer players plus cash to lower the fee, a proposal with Emerson was rejected and one with Zouma is under consideration
• ⁠Zouma is settled in the UK and West Ham are interested
• ⁠Chelsea’s interest is regarded as incessant, see quote

“Chelsea want Kounde no matter what. He has been earmarked as a player they have been wanting to buy for the past two years. Zouma is the player that is being looked at to go the other way, but Chelsea are going to try and find a way to get this done regardless.”

• ⁠Both City and Spurs have been interested at points
• ⁠Kounde is keen on a move and sees it as a good step for his career
• ⁠Sule, Konate, Gimenez and Kounde were all considered with Gimenez’s release fee considered too high. Kounde’s potential made him the primary choice
• ⁠A lot of our defenders have one year on their contract, Zouma is one of the exceptions with two and therefore has more value monetarily. More than the 20m West Ham are offering
• ⁠There are concerns about Zouma’s ability to play out from the back
• ⁠Sevilla want £40m and Zouma. They are interested in Christensen but the club regard him as a valuable player
• ⁠Contract discussions are under way with Christensen and are under pressure to do the same with Rudiger given they can explore pre contracts with European teams in January. Rudiger wants to be in the top 10% of club earners
• ⁠Azpilicueta will likely see his playing time drop with the arrival of Kounde who can play RCB and RB. He turns 32 in August

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Torjus skrev: fre jul 30, 2021 2:39 pm Oppsummering av The Athletic-artikkel vedrørende Kounde stjålet fra Reddit:

https://theathletic.com/2739045/2021/07 ... two-years/

• ⁠Chelsea will do whatever it takes to sign Kounde this summer
• ⁠Chelsea are trying to offer players plus cash to lower the fee, a proposal with Emerson was rejected and one with Zouma is under consideration
• ⁠Zouma is settled in the UK and West Ham are interested
• ⁠Chelsea’s interest is regarded as incessant, see quote

“Chelsea want Kounde no matter what. He has been earmarked as a player they have been wanting to buy for the past two years. Zouma is the player that is being looked at to go the other way, but Chelsea are going to try and find a way to get this done regardless.”

• ⁠Both City and Spurs have been interested at points
• ⁠Kounde is keen on a move and sees it as a good step for his career
• ⁠Sule, Konate, Gimenez and Kounde were all considered with Gimenez’s release fee considered too high. Kounde’s potential made him the primary choice
• ⁠A lot of our defenders have one year on their contract, Zouma is one of the exceptions with two and therefore has more value monetarily. More than the 20m West Ham are offering
• ⁠There are concerns about Zouma’s ability to play out from the back
• ⁠Sevilla want £40m and Zouma. They are interested in Christensen but the club regard him as a valuable player
• ⁠Contract discussions are under way with Christensen and are under pressure to do the same with Rudiger given they can explore pre contracts with European teams in January. Rudiger wants to be in the top 10% of club earners
• ⁠Azpilicueta will likely see his playing time drop with the arrival of Kounde who can play RCB and RB. He turns 32 in August
Perfekt, Torjus. Takker! Etter å ha gjort et dypdykk i Kounde (er det lov til å si) og Jolla sine skussmål, så er jeg ekstremt keen på å få Kounde over. Framstår som en perfekt stopper (særlig i trebackslinje), og en duellsterk og ballsikker 22 år gammel stopper, som Jolla mener er årets forsvarsspiller i Spania, framstår nesten for godt til å være sant. Her er det bare å punge ut.

b0lle

Legg inn av b0lle »

Melder min ankomst. Flott med et ordentlig forum og ikke minst en Chelsea tråd så vi kan fortsette å spy ut kvalitetsinnlegg!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»